Jump to content

Injectie Golf2 16v


p_vwgolf2
 Share

Postare recomandată

am un vw golf2 din 1989 16v

am avut probleme cu el - nu mai pornea - si l-am dus la un service :)

de acolo l-am luat mergand mai prost decat inainte... explicatia a fost ca are probleme cu " capul hidraulic al pompei de injectie" :)

in momentul de fata porneste pe la a 10-a cheie, sta sub 1000 ture si trepideaza rau de tot

am nevoie de un mecanic sau de un sfat de unde sa cumpar pompa de injectie daca asta e problema

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde au tras mecanicii concluzia ca e injectia, n-au zis nimic?

In primul rand trebuie sa scoti injectoarele si sa vezi cum pulverizeaza ca sa-ti faci o parere.

Daca nu te pricepi cauta un mecanic bun care stie k-jetronic. Parerea mea e ca ti-au dereglat-o aia pt ca nu stiau tipul asta de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspuns.... banuiala mea e tot ca ei mi-au dereglat-o

problema e unde gasesc acel mecanic............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunosc problema. 1. e dereglata rau de tot. si 2. injectorul 5 de pornire la rece nu-ti merge. de asta porneste pe la a 10-a cheie si sta relantiul sub 1000 si face ca un tractor, gata sa se opreasca. Am patit si am avut la fel. La mine injectorul 5 nu primea tensiunea de 12v ca sa mearga, si sonda din bloc aia Bosch de 8 secunde era busita.

Asa ca am luat 2 fire si l-am pus pe direct, injectorul 5. Si dupa aceea inainte de a o porni puneam contact la injecotul 5 "mi-am pus buton in bord" si apoi dadeam la cheie si pornea din prima. Apoi tineam butonul cat era necesar dupa care il opream sau il mai porneam cate putin pana se incalzea moturul si-l opream de tot. Cam asta e problema. Vezi ce nu merge cu el, eu asta zic ca ai si tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectorul 5 nu are treaba cu ralantiu, doar cu pornirea la rece. In primul rand verifica cum am spus injectoarele.Trebuie sa se deschida toate in acelasi timp si sa pulverizeze cat de cat uniform, nu sa se pishe cum se spune popular. Apoi poti verifica amestecul din surubul de pe injectie si injectorul 5 sa-l scoti sa vezi daca baga cand dai la cheie. Poti verifica si regulatorul de ralanti, cand pui contactul el trebuie sa vibreze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine din cauza inj. 5 care nu mergea deloc la rece nu-i dadea benzina si nu statea in relantiu, decat dupa ce se incalzea, pt. ca nedandu-i benzina cauta sa se opreasca. El nu a precizat ca nu-i sta deloc la relanti sau doar la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc tuturor pentru sfaturi

probabil ca voi incerca sa verific injectoarele ... asta cred ca voi reusi sa fac singura :)

cat despre butonul la bord... ma depaseste

daca e calda sta la relanti... numai cand e rece imi ia vreo 20 de minute sa o incalzesc ... din care vreo 15 ii dau ... cum se zice ... sprituri..... la greu

nu am pretentia sa o repar singura ... vreau numai sa gasesc pe cineva la care daca o duc sa o iau reparata... nu mai rau stricata............ si care apoi sa-mi sugereze sa schimb motorul... da eu nu vreau sa schimb motorul....... motorul e bun.........el avea deficiente :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc tuturor pentru sfaturi

probabil ca voi incerca sa verific injectoarele ... asta cred ca voi reusi sa fac singura :D

cat despre butonul la bord... ma depaseste

daca e calda sta la relanti... numai cand e rece imi ia vreo 20 de minute sa o incalzesc ... din care vreo 15 ii dau ... cum se zice ... sprituri..... la greu

nu am pretentia sa o repar singura ... vreau numai sa gasesc pe cineva la care daca o duc sa o iau reparata... nu mai rau stricata............ si care apoi sa-mi sugereze sa schimb motorul... da eu nu vreau sa schimb motorul....... motorul e bun.........el avea deficiente :angry:

Cand ai timp si esti in zona crangasi da un telefon si incerc sa te ajut.

Uite id-ul meu de mess eugen_16v

Tel 0723384407.

Mai de preferabil ar fi sa vin sa o aud dimineata cum se misca,,, atunci cand e rece k-jet asta e ciufuta rau ,,,,,,

Daca are gaz mult nu porneste bine daca are gaz putin tot nu porneste bine,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la cald iti sta in relanti e clar ca e injectorul 5 de vina. Astept sa-mi spui ce problema ai avut dupa ce o rezolvi.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornirea la rece e asigurata 100% de inj. electric,inseriat cu sonda termica de timp(in chiulasa sub delcou-mufa cu 2pini).Circuitul electric se inchide NUMAI la actionarea electromotorului.Pentru a preveni inecarea,sonda termica intrerupe activitatea inj. daca a fost actionat mai mult de 8-10s.Mai are rol de a NU pune inj. in serviciu cand temp mot.>30*.In cazul defectarii acestei sonde,pornire devine foarte greoaie.Pentru a reface (PROVIZORIU)circuitul,se verifica (cu o lampa)la mufa inj.(electric)care pin este alimentat cind actionam electromot.Celalalt pin se pune la masa mot. cu un fir.Astfel se inchide circuitul si implicit o pornire rapida.Functionarea regulata pe perioada incalzirii(Dupa ce mot. A PORNIT) este asigurata de 2 sisteme.

1.Supapa de aer(by-pass-eaza clapeta de acceleratie),care este deschisa pe perioada de incalzire,mentinand relantiul ridicat.Se verifica prezenta tensiunii la mufa cu mot. in functionare.

2.Regulatorul de incalzire care mentine presiune de benzina ridicata(amestec bogat) in distribuitor pe perioada mentionatal.Este un dispozitiv situat sub delcou,conectat prin 2 conducte la distribuitorul de benzina,o mufa electrica si un racord(de aer) la galeriea de adms.Se verifica prezenta tensiunii la mufa cu mot. pornit.

Prin urmare,daca mot funct. normal(in sarcina si relantiu)dupa ce se incalzeste,trebuie verificate sistemele mentionate.

Modificat de ram40andy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

gata... am rezolvat

am gasit un mecanic care mi-a reglat injectia in 5 min... mai tb sa-i schimbe niste oringuri - sper ca se scrie asa- care trageau aer fals si gata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Buna.si eu am ceva probleme cu injectia..si as dorii unele sfaturi in legatura cu partea electrica si injectia k-jetronic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da.interesant!. si eu am probleme cu pornirea la rece. cand ii bag mufa la inj 5 , se ineaca,dar totusi porneste cu pedala de acceleratie apasata, sa se deznece. daca ii scot mufa, nu porneste. Daca porneste,dupa cateva sec de mers , tinde sa moara (ca si cand n-ar avea benzina),apoi isi revine. Cand se incalzeste , merge bine. Cine stie despre ce e vorba , sa-mi explice si mie ce se-ntampla....plizz!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!