Jump to content

Probleme Alternator


mihai01
 Share

Postare recomandată

Salutare!

Sunt nou pe forumul asta, asa ca salutare la toti si sper sa ne intelegem bine!

De curand am achizitionat un Vw Golf 1 de 1.6 cc, diesel.

Am avut o problema cu el la pompa de motorina, am cautat mult timp un service si in final am rezolvat.

Probleme mari nu are, doar ca mai curge un pic lichidul de frana pe la pompa, dar cand fac rost de bani sper sa reusesc sa cumpar alta pompa. Sau as putea s-o demontez pe asta si sa verific garniturile.

Asta asa, ca sa stiti cam ce probleme am :blink: . Poate se gaseste cineva sa ma ajute, cu un sfat, ceva :lol:

Dar problema numarul unu acum este urmatoarea: palpaie becul de la baterie. Cand accelerez, se stinge, dar cand merge la relanti palpaie intr-una. Pana acum nu facea asa. Ma gandsc eu ca ar fi din cauza alternatorului, care nu mai incarca, pentru ca la relanti tot palpaie becul. Dar atunci de ce se singe cand accelerez?

Sper sa ma puteti ajuta cu ceva idei.

Trebuie sa recunosc ca sunt cam "varza" la capitolul mecanica :lol:

Multumesc anticipat pentru orice sfat care mi-ar putea fi de folos!

Mai am vreo 3 alternatoare prin casa si ma gandesc ca s-ar putea face unul bun din toate, dar nu stiu pe nimeni care se pricepe si n-as vrea sa ma duc la orice carpaci cu "tractorasul"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu te pricepi, cam greu cu sfaturile...cel mai bine la electrician. Problema ta vine de obicei de la diode sau periile colectoare (carbunii ) Masoara tensiunea bateriei cu motorul ponit, la relanti trebuie sa ai intre 13.6 - 14.2 V fara consumatori, si tot atita cu farurile aprinse de pe la 1500 rpm in sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce masori tensiunea, vezi sa nu fie cumva cureaua slabita sau uzata.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti din bucuresti?

mecanicul pe care l-ai gasit rezolva si pompe de benzina? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru sfaturi!

Nu sunt chiar "varza cu carne" la mecanica...

Da, sunt din Bucuresti, iar mecanicul la care am fost e de fapt un service in toata regula :lol: Undeva spre Chibrit, in partea aia, dar este service specializat pe motoare diesel.

Un electrician care lucreaza ieftin si se pricepe stie cineva? Prin Bucuresti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand periile se consuma,apare un arc electric intre ele si colector producand curenti de autoinductie in rotor de 4-500V care conduc la distrugerea releului de tensiune si a diodeler.Acelasi efect il are si un colector excentric.

In cazul de fata se pare ca ar fi periille sau releul.Cand se strapunge o dioda nu se mai stinge becul.Anyway nu trebuie mers cu el asa.Se poate duce releul,diodele si statorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai facut niste drumuri cu el si se pare ca problema a disparut.

Becul nu mai palpaie, e exact ca inainte.

Ca si cand nu s-ar fi intamplat nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai probabil o sa apara iar ....problemele nu apar de la sine si dispar tot de la sine ..mai bine ai verifica mai atent partea electrica...e cu toane treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum am de gand sa refac toata electrica dar cand fac rost de bani.

Pana atunci, ar trebui sa verific unele chestii, dar unde?

Recomandati-mi un electrician priceput si care sa nu ma rupa la bani.

Din Bucuresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vb cu miltius ..e pe forum poate te ajuta el ...se pricepe din cate am vaz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

ziceti mi mie acum , ca io nu mai am alternator pe masina (mi s-a rupt suportul de prindere) si imi cautam un alternator model mai nou....si am gasit ceva de passat la 120 A ....sa fie prea puternic ptr instalatie ??? oricum voi avea nevoie de curent ptr muzica...

stie careva sa fie vro problema???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal se pare ca exact aceiasi problema o am si cu palpaitul ledului la baterie,era cureaua slabita :D si inca e :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ziceti mi mie acum , ca io nu mai am alternator pe masina (mi s-a rupt suportul de prindere) si imi cautam un alternator model mai nou....si am gasit ceva de passat la 120 A ....sa fie prea puternic ptr instalatie ??? oricum voi avea nevoie de curent ptr muzica...

stie careva sa fie vro problema???

Nu e nici o problema...cu cit mai mare cu atit mai bine. Doar sa fii constient ca daca ai muzici prea puternice o sa le simti si la demaraj si la consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

am probleme cu incarcarea.nu am+pe firul de excitatie.daca ii dau plus de la baterie pe el incarca daca nu nu vrea nicicum sa incarce.ajutatima daca stiti ceva.mersi

probleme cu firul de excitatie nu am plus pe el,si nu incarca alternatorul,daca ii dau un plus de la baterie incarca.ajutatima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

firul de excitatie vine de la baterie (dar nu e ala gros de merge la electromotor ci unul din manunchiu de fire rosii) trece prin contact, si apoi merge pe excitatia alternatorului. Si eu am patit asa ca nu era bun contactul, si dupa ce l-am schimbat totul o fost in regula

Modificat de cristinel_bm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

firul de excitatie poate s-a frecat pe undeva ..si s-a intretrupt, asa am patit eu pe langa tabla de sustinere a ventilator..se rupsese un pic, se poate face un shunt intre firul de excitatie si inca un fir acolo la alternator, cel legat la curent parca....ca sa ii dea imboldu de incarcare dupa ce ai pornit masina...eu asa am facut..pana am depistat pb, daca nu o fii din alta parte.

eu credeam ca este de la releu...dar era bun

P.S stie cineva un stator bun? al meu nu prea mai are viatza. scz daca am deranjat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!eu la fel cu becul acela ordinar am patit.dar dupa o vizita la un prieten electrician,mi-a spus ca e regulatorul de tensiune din alternator de vina,si asta din pricina ca eu am facut km.la greu in tara cu masina,iar explicatia lui ar fi ca din cauza drumurilor lungi ai consumatori de curent non-stop,cum ar fi farurile,muzica,etc,iar asta duce la o uzura mai rapida a carbunilor din regulator.la mine a costat 70 ron,l-am cumparat de la gut auto,si tot eu l-am montat ca se desface simplu si usor.doar 2 suruburi si un contact.acum verifica si tu cum arata carbunii aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare,

Vreau sa va spun si eu intamplarea mea:

Am masina din semnatura de vreun an si prin iarna au inceput problemele :cand si cand bateria moarta 0 V.

Am incercat sa fac ceva dar ce? defectul nu era continuu .

Cu bateria moarta ii dadeam curent cu cabluri de la o alta baterie porneam si iar 2 saptamani nu mai aveam probleme.

Am luat un voltimetru si am verificat incarcarea ,14.2 ,foarte buna am zis eu.

-am verificat consumatorii era ok parca 0.5 A.

Problema a persistat pana cand a cedat intr-un final si defectul a ramas continuu!

Incarcarea era ok dar consumatori apx:2.5 A ceea ce era foarte mult ,bateria era slabita din aceasta cauza si in 2-3 ore era dead.

La ideea unui amic am verificat releul de incarcare!

Am verificat asa:

Cu aparatul de masura pe amperi (unde scrie 10A sau 20A pe aparat --pt cei care nu stiu)am incis circuitul intre borna bareriei si borna masini,imi arata apx;2.5 A

Am desfacut plusul de pe alternator si valoarea a scazut la 0.35A parca (o valoare cat de cat normala),daca puneam plusul crestea din nou.

Zic ok releul este, dar imi era cam sila sa dau alternatorul jos asa ca am facur rost de releu sh si m-am pus pe treaba,

am scos releul din alternator l-am inlocuit pe masina (mai dificil dar am meritat) si am trecut din nou la verificari.

Incarcare ok fara consumatori!

Sper ca intamplarea mea sa fie de folos celor care aveti consumatori si nu stiti de unde !!!

Pe mine ma disperase!!! :banghead:

-

Modificat de adrian2010
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salutare.Am si eu o problema cu alternatorul la al meu Golf.Mai precis sa dus rulmentul de la fulie si huruie urat de tot.Problema mea ar fi ca pe el nu e nici un cod,e sters unde ar fi trebuit sa fie codul.Alternatorul este Bosch cred din ce am cautat pe net.Daca stie cineva vreun cod pentru modelul asta ar fi super.O sa atasez cateva poze cu el. 

 

RMF4pt.jpg
 
XobFVM.jpg
 
JYl4DA.jpg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cu siguranta BOSCH de circa 65A. Codul de pe ea de ce iti trebuie? Daca sunt duse rulmentii, desfaci alternatorul si dupa cod de rulmenti comanzi altele si le schimbi (ambele desigur)! Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!