Jump to content

Problema cu Audi A6 tdi v6


mitica
 Share

Postare recomandată

Problema cu Audi A6 tdi v6 :

Motor AKE2.5 Tdi 180 cp 4x4 model 2001

Nu porneste

problema a aparut dupa o stationare de 2h a masinii

:?

dupa scanare cu vag comu au aparut urmatoarele errori:

01318 control module for injection pump (j399)---37-10 fault intermitent si

01268 Quantity adjuster (n146) ---37-00 Fault

am fost la cardinal motor si au spus ca ete pompa dar e cam scumpa...

o solutie era sa o dau pe asta sa-mi dea alta reparata mai ieftin

asa ca am demontat capacul pompei unde intra 2 conectoare a cate 2 fire cu sectiune aprox 2.5mm care sunt sudate pe modulul de comanda conectorul dinspre parbriz alimenteaza un motor "cred"care e montat in centrul pompei. am desfacut leg mot si lam masurat 0.00ohm daca il alimentez cu 12v ia peste 15A ?? (polaritatea e corecta sigur) si incepe sa bazie si sa spriteze pe la tevile de injectoare. dar nu are presiune (poti sa tii cu mana) totodata dau la keie

inca nu am dat jos pompa de pe masina dar: parerea mea e ca sa gripat sau intepenit ceva in corpul pompei daca a ajuns sa consume un asemenea curent pt ca firele se incalzesc

aveti idee despre ce evorba?

ps.

are cineva documentatie pt reparat aceasta pompa de injectie?

elsa audi mar interesa segmentul; care se refera la aceasta pompa

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu e motor commonrail??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

to Mitica:

Bine ai venit pe forumul nostru!

Problema ta este specifica sectiunilor "Audi" sau "TDI", in nici un caz "Tuning si alte modificari". Te rog citeste regulamentul forumului.

Si nu in ultimul rind, felicitari pentru modul armonios in care te exprimi!

ps: Cred ca in regulament trebuie "definita" cratima :pirat:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

thheo nu e commonrail

e v6 cu pompa de injectie

ender nu de gramatica imi arde mie...

daca poti muta topicu acolo unde iie locu no problem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara suparare, dar acest forum se ghideaza dupa reguli stricte. Te supui si este ok, nu ... :-(

Exprimarea corecta este necesara pentru a te face inteles. Eu nu am priceput in totalitate ce ai facut la motor dupa scanarea cu VAGCOM-ul.

Te rog apeleaza la functia "Edit" pentru a corecta mesajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam trista vestea .... Eu m-am chinuit mult cu o pompa de BMW .... Ajunsesem specialist in pompa aia ( BOSCH electronica , V type ) . Fara documentatie este destul de greu ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mitica,

In primul rand trebuie sa nu alimentezi cu 12V la intamplare contactele din conectorul de pe corpul pompei.

Semnificatia pinilor in conector (vezi imaginea) sunt:

1- CAN Low (semnal digital comunicatie bidirectionala ECU)

2- CAN High (semnal digital comunicatie bidirectionala ECU)

3- neconectat

4- neconectat

5- Cut out signal (semnal comanda taiere alimentare combustibil - shut off)

6- masa

7- +12 V prin releul J322

8- Engine speed

9- neconectat

Ai atasata si schema electrica a partii de injectie (click dreapta cu mouse-ul si salveaz-o local pe HDD), dar nu si schema interna a computerelor (nici nu stiu cine are aceasta informatie). Primul lucru pe care trebuie sa il masori este continuitatea firelor intre pinii 1 si 2 de la pompa si respectiv pinii 82/83 de la ECU.

La fel masoara continuitatea firelor intre pinul 5 de conectorul de la pompa si 114 conectorul de la ECU respectiv 8 pompa 93 ECU.

Apoi cu conectorul desfacut de la pompa masoara rezistenta intre pinii 1 si 2 (trebuie sa fie intre 110 si 130 ohmi).

Fara o comunicatie corecta intre ECU si Pompa nici nu trebuie sa te astepti la presiune la injectoare pentru ca nu este inchisa camera de inalta presiune. Tine-ne la curent cu evoutia "ostilitatilor".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Multumesc pt informatie Andi

Dar nu pe conectorul ala am dat eu 12v ci pe conectorul sudat care vine din pompa (partea pe unde pleaca tevile la inj) la care ai acces dupa ce scoti capacul de aluminiu de pe modulu electronic de cda. sunt 2 conectoare a cate 2 fire la care ai acces dupa ce scoti siliconu de pe ele

am pus ca sarcina un bec in loc de motorul ala din pompa dupa ce am demontat firele si se apride si se stinge cu o freq cam mare(vazuta pe oscilloscop) cand dai ala automat.

cand erau firele puse(motorul) nu era nici o freq ci doar 12v perm

cea ce ma face sa cred ca e ceva in corpul pompei care nu mrge bine pt ca are consum exagerat orice ar fi acolo motor sau solenoid 15A :-( e mult

mar interesa documentatie despre pompa : demontare montare reparatie reglaje verificari etc

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mar interesa documentatie despre pompa : demontare montare reparatie reglaje verificari etc

Multumesc

Din pacate nu am documentatie pentru pompa asta, dar tot ce pot sa-ti spun este ca daca desfaci cu atentie se poate face bucati pompa. Exista o regula de aur : CURATENIA! Iti recomand sa cureti pompa la exterior ininte de a o desface si sa ai grija in permanenta sa fie piesele curate. Cea mai mica zgarietura , sau cel mai mic graunte de praf poate distruge pompa ( nu neaparat imediat ) . La reasamblare incearca sa cureti piesele cu motorina sa fie impecabile ( nu le curata cu alcool , pentru ca motorina are si rol de lubrifiant ). Multa bafta. Eu as incerca totusi sa merg la cineva care se ocupa de pompe diesel ( exista astfel de ateliere ).

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!