Jump to content

Jetta Vs Noua Corolla


teddy__
 Share

Postare recomandată

salut

vreau sa-mi iau masina si nu ma pot hotari pe care s-o aleg

noua corolla 1.4 D2D Luna 18000 DDP

jetta 1.9 TDI comfort line 19500 DDP

amandoua aprox aceleasi dotari

dif de aprox 1500 EUR nu prea se simte la un leasing sau credit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • aannyy

    8

  • Akebono

    4

  • chief_druid

    4

  • SRV-JM

    3

Eu as alege Skoda Octavia Trend 2.0 TDI 140 CP,19.200 euro cu toate taxele incluse (inclusiv taxa de prima inmatriculare). :blink: Intre dotari: Climatronic, airbaguri frontale si laterale, geamuri electrice fata, ABS+ASR, radio CD player cu MP3, geamuri electrice fata, oglinzi electrice si incalzite, cotiera fata. :P

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

->Omu s-a decis la astea doua , si v-a intrebat dintre astea doua , dati-va si voi cu parerea , nu vii sa-i spui ca mai bine isi ia skoda sau audi Sh sau mai bine mai pastreaza banii si isi ia nu stiu ce masina ................ nu va inteleg pe unii pe cuvantul meu

->cu toate ca nu sunt fan vw , dintre cele doua as alege CLAR vw , motorul de 1.4 e slab ( ai consum mic e adevarat , mai mic decat la 1,9 TDI )

-->daca zici ca 1500 nu e ff sesizabila la buzunar MERGI OE VW !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar VW

Toyota s-ar putea sa fie facuta in Europa nu in Japonia.

Diferenta de consum dintre cele doua e cam de 1 litru/100km iar motorul ala de 1.9 105 CP trage destul de bine. Eu as alege VW.

Am mers si cu Toyota Yaris 1.4 D, motorul e silentios dar puturos iar calitatea interiorului lasa de dorit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lol...ce comparatie e asta....si corolla aia ce e??? masina?? :vaidecapulmeu: :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru teddy...

Corolla din cite stiu este facuta la turci.

Jetta este facuta in Mexic, dar nu te speria, este una din cele mai moderne fabrici ale VW din lume, construita special pentru nord-americani si Canada si nimeni, dar nimeni nu se joaca cu piata asta.

Eu am luat Jetta in decembrie, dupa ce am vazut o gramada de masini (Peugeot 407, Skoda Octavia 2, Chrysler Sebring,Ford Focus, Ford Mondeo, etc.).

Este (in afara de Mondeo) de departe cel mai ingrijit lucrata la interior.

Si pe-afara mi se pare ca are o linie mai eleganta decit Passat-ul.

Referitor la diesel-ul de 1,4:

Eu am testat Focus-ul cu motor de 1,6 Duratorq (e common rail) care desi este facut intr-o tehnologie mai noua,nu trage la fel de bine ca 1,9 TDI VW la turatii joase.Iar un motor de litraj mic este mai bun in oras, dar cind iesi afara, creste consumul mult , si nu ma refer la 90 km/h, ci de la 120 in sus.

Cu Jetta am avut consum mediu de 4,3 la suta in afara la 90 km/h (eram in rodaj) si de 5,5 la 120 km/h.

In Bucuresti am avut 6,6 in zilele lejere (simbata si duminica, mai pe seara) si 8,5 in zilele aglomerate (Stefan cel Mare, bara la bara pe multi km) si cred ca este rezonabil.Nu stiu care este consumul declarat la Corolla , dar oricum , in oras nu-l vei atinge decit foarte rar, si-asta indiferent de masina.

Singurul lucru care m-a deranjat la Jetta este garantia scurta, de doar 2 ani si renumele foarte prost pe care-l au service-urile Porsche Romania.

Iti recomand calduros sa-i dai o cautare pe net cu "2006 Jetta TDI" si-o sa gasesti informatii mai mult decit complete de la utilizatori vechi (modelul asta a aparut in 2005), in special pe site-urile canadiene, astia folosesc Diesel-urile.

De asemenea, pentru o idee despre motor , iti recomand site-ul tdiclub.com, spune multe despre tehnologia TDI cu care este echipata si actuala Jetta.

In plus , americanii sint incintati de Crash test-ul pe impact lateral care a iesit la 5 stele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe piata pot sa existe si alte modele de care este posibil sa nu stim, iar o parere este intotdeauna binevenita. Pentru ca noua lista de preturi de la Octavia (preturi mai mici cu circa 1.000 de euro si dotari mai bogate) a aparut de vreo saptamana. Am "indraznit" pentru ca Octavia si Jetta (Golf V cu protbagaj) sunt practic aceeasi masina. Difera doar designul (interior si exterior), pretul si faptul ca Jetta e facuta in Mexic iar Octavia in Cehia.

O sa fiu extrem de on-topic si am sa concluzionez: vrei o masina mai fiabila, cu o garantie mai generoasa si, se pare, ceva mai ieftina, iei Corolla. Vrei o masina mai "vanoasa", iei Jetta. Cat priveste designul, asta e o optiune personala. Numai tu poti sa sti ce iti incanta ochiul mai mult.

Spre dezamagirea unora, pot sa spun ca la un pret apropiat de Jetta poti sa optezi si pentru o Skoda Octavia Trend 1.9 TDI cu DSG (cutie automata) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Initial am vrut sa iau Octavia 2.

Mai mult decit altele, mi-a placut bordul.

Am iesit in drive test, cu o masina la 7000 km pe bord.

Mergea frumos,dar...

La fiecare accelerare zbirniia plasticul la portiere si cred ca si pe la bord.

Pentru o masina la 7000 km, si la banii pe care ii dai, e cam nasol.

Si am mers numai pe asfalt, la un drum destul de lung.

In rest, este de vazut si forumul ref. la probleme Octavia 2, cel mai des intilnite (si dupa parerea mea de neacceptat) sint

la instalatia audio (face un mare pac cind iei contactul) si zgomote in interior (scirtiituri si vibratii).

Pe mine m-au deranjat.

Cind am facut drive-testul cu Jetta, nici vorba de asa ceva.

Pentru mine personal, o caroserie care scirtiie sau zornaie este cel mai stresant lucru.

Si diferenta in plus la bani nu este chiar asa mare.

Referitor la DSG: Da, este OK, dar daca te intereseaza consumul de combustibil, trebuie sa te mai gindesti.

Modificat de chief_druid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as alege Jetta cu motorul de 1,9 TDI cu DSG. Am Golf Plus 1,9 TDI cu DSG si vreau sa va spun detalii despre consum:

- 4,4 la suta in afara la 90 km/h si de 5,5 la 120 km/h.

- 8,9 max in zilele aglomerate si in rest 7,4

Bafta in alegere

Tine minte de la mine cutia merita si ultimul banut. Nu se simt schimbarile de trepte aproape de loc in masina si in plus are si 6 trepte de viteza. Eu cu a mea am mers 210 max la 4700 rot/min, bineinteles dupa CIP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu as merge tot pe Jetta, nu are rost sa repet aceleasi argumente. Am vazut recent in reclama ca in perioada asta au o oferta pentru ea, taxe vamale 0%. Go take a look. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru teddy...

Corolla din cite stiu este facuta la turci.

Jetta este facuta in Mexic, dar nu te speria, este una din cele mai moderne fabrici ale VW din lume, construita special pentru nord-americani si Canada si nimeni, dar nimeni nu se joaca cu piata asta.

Eu am luat Jetta in decembrie, dupa ce am vazut o gramada de masini (Peugeot 407, Skoda Octavia 2, Chrysler Sebring,Ford Focus, Ford Mondeo, etc.).

Este (in afara de Mondeo) de departe cel mai ingrijit lucrata la interior.

Si pe-afara mi se pare ca are o linie mai eleganta decit Passat-ul.

Referitor la diesel-ul de 1,4:

Eu am testat Focus-ul cu motor de 1,6 Duratorq (e common rail) care desi este facut intr-o tehnologie mai noua,nu trage la fel de bine ca 1,9 TDI VW la turatii joase.Iar un motor de litraj mic este mai bun in oras, dar cind iesi afara, creste consumul mult , si nu ma refer la 90 km/h, ci de la 120 in sus.

Cu Jetta am avut consum mediu de 4,3 la suta in afara la 90 km/h (eram in rodaj) si de 5,5 la 120 km/h.

In Bucuresti am avut 6,6 in zilele lejere (simbata si duminica, mai pe seara) si 8,5 in zilele aglomerate (Stefan cel Mare, bara la bara pe multi km) si cred ca este rezonabil.Nu stiu care este consumul declarat la Corolla , dar oricum , in oras nu-l vei atinge decit foarte rar, si-asta indiferent de masina.

Singurul lucru care m-a deranjat la Jetta este garantia scurta, de doar 2 ani si renumele foarte prost pe care-l au service-urile Porsche Romania.

Iti recomand calduros sa-i dai o cautare pe net cu "2006 Jetta TDI" si-o sa gasesti informatii mai mult decit complete de la utilizatori vechi (modelul asta a aparut in 2005), in special pe site-urile canadiene, astia folosesc Diesel-urile.

De asemenea, pentru o idee despre motor , iti recomand site-ul tdiclub.com, spune multe despre tehnologia TDI cu care este echipata si actuala Jetta.

In plus , americanii sint incintati de Crash test-ul pe impact lateral care a iesit la 5 stele.

Intr-o dilema asemanatoare sunt si eu. Oscilez intre Focus 2, motor diesel, 1,6 90 CP si Jetta benzina, 1,6 102 CP. Ce stii despre consumul de la Jetta pe benzina, plus alte detalii care te-au facut sa alegi Jetta in fata altora enumerate aici. Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce neaparat diesel si nu benzina? Depinde de Km parcursi intr-un an pentru a amortiza diferenta de pret intre cele doua.

Eu datorita faptului ca nu dorem zgomot in masina si mirosuri de motorina, am optat pentru Jetta pe benzina, 1.6Cl 102C.P. comfortline si cu dotarile care se puteau pentru Romania si nu regret deloc. Nu se compara calitatea finisajelor la Jetta cu cea de la Skoda Octavia I sau fie si II, scuze pentru posesorii acestor tipuri de autoturisme. Consumul urban in Iasi intr-o zi normala este de 9.4l/100 si asta acum iarna cand toata lumea recunoaste ca pe timp rece consumul creste, fiind necesar mai mult timp pentru ca motorul sa intre in temperatura normala de functionare. Consumul mixt este cel specificat de producator, respectiv 7.4l/100.

Daca doriti consumuri mai mici ar trebui sa va orientati spre Toyota Yaris sau VW Lupo.

Toate cele bune si sper sa te bucuri curand de confortul unei Jetta. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce neaparat diesel si nu benzina? Depinde de Km parcursi intr-un an pentru a amortiza diferenta de pret intre cele doua.

Eu datorita faptului ca nu dorem zgomot in masina si mirosuri de motorina, am optat pentru Jetta pe benzina, 1.6Cl 102C.P. comfortline si cu dotarile care se puteau pentru Romania si nu regret deloc. Nu se compara calitatea finisajelor la Jetta cu cea de la Skoda Octavia I sau fie si II, scuze pentru posesorii acestor tipuri de autoturisme. Consumul urban in Iasi intr-o zi normala este de 9.4l/100 si asta acum iarna cand toata lumea recunoaste ca pe timp rece consumul creste, fiind necesar mai mult timp pentru ca motorul sa intre in temperatura normala de functionare. Consumul mixt este cel specificat de producator, respectiv 7.4l/100.

Daca doriti consumuri mai mici ar trebui sa va orientati spre Toyota Yaris sau VW Lupo.

Toate cele bune si sper sa te bucuri curand de confortul unei Jetta. :)

Merci pt. reply Tu cand ai ales intre ce ai oscilat si ce te-a facut sa alegi Jetta? Care ar fi minusurile pe care le-ai constatat? Pe o scara de 1/10 cat de multumit esti de alegerea facuta?

Merci inca o data!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce neaparat diesel si nu benzina? Depinde de Km parcursi intr-un an pentru a amortiza diferenta de pret intre cele doua.

Eu datorita faptului ca nu dorem zgomot in masina si mirosuri de motorina, am optat pentru Jetta pe benzina, 1.6Cl 102C.P. comfortline si cu dotarile care se puteau pentru Romania si nu regret deloc. Nu se compara calitatea finisajelor la Jetta cu cea de la Skoda Octavia I sau fie si II, scuze pentru posesorii acestor tipuri de autoturisme. Consumul urban in Iasi intr-o zi normala este de 9.4l/100 si asta acum iarna cand toata lumea recunoaste ca pe timp rece consumul creste, fiind necesar mai mult timp pentru ca motorul sa intre in temperatura normala de functionare. Consumul mixt este cel specificat de producator, respectiv 7.4l/100.

Daca doriti consumuri mai mici ar trebui sa va orientati spre Toyota Yaris sau VW Lupo.

Toate cele bune si sper sa te bucuri curand de confortul unei Jetta. :)

Nu e cazul sa starnim discutia benzina versus motorina, dar sa stii ca gresesti flagrant in ceea ce priveste finisajele Octaviei II. Ca majoritatea celor care si-au achizitionat o masina am facut zeci de comparatii si drive-test-uri. M-am numarat printre cei privilegiati care am putut testa cele doua modele unul dupa celalalt si le-am putut compara vizual fiind parcate alaturat.

Este mai mult decat izbitoare asemanarea interioarelor si din snobism desigur ar trebui ales Vw Jetta. La momentul cand am ales Octavia, Jetta inca avea taxe vamale dar acum fara ele a devenit intr-adevar o optiune foarte buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pt. reply Tu cand ai ales intre ce ai oscilat si ce te-a facut sa alegi Jetta? Care ar fi minusurile pe care le-ai constatat? Pe o scara de 1/10 cat de multumit esti de alegerea facuta?

Merci inca o data!

Am oscilat intre Jetta, Octavia II Elegance si Toyota Corola toate pe benzina si am ramas la Jetta. Interiorul la celelalte doua dau impresia de materiale ieftine, asta nu inseamna ca nu sunt de calitate dar nu sufar plasticaraie ieftina. Toata lumea spune ca Skoda e un WV dar si Loganul e un Renault si totusi NU E. Eu am cumparat-o cand avea si taxe vamale si costa cu cateva mii de euro mai mult decat Skoda O II si tot Jetta am ales, iar regretele sunt doar ca ajungi la mana romanului( ma refer la dealer) si constati ca iti lipseste desfacatorul de sticle din suportul pentru pahare, iti aduce cartea autoturismului mai tarziu. Dar asta e ROMANIA. In rest sunt foarte multumit de autoturism la cei aproximativ 2000 km parcursi. Nu regret nici o secunda alegerea facuta, iar daca vrei nota as zice 10+ dar raman la 10 pentru ca nu am putut sa iau ca optionale ESP si jante aliaj intrucat nu sunt posibile ca optionale in Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu banii jos, Jetta cred ca are taxe ca orice masina produsa in afara EU. Mai nou aceasta taxa din cate stiu eu a scazut la 10%. In leasing luata, au scazut comisionul si inca ceva astfel incat masina sa para a fi fara taxa.

Am inteles ca de acum se poate aduce orice fel de motor pe jetta. Daca ne uitam pe vw.de, plaja de motoare este foarte larga, iar un sportline 1.4TSI 140cp ajunge pe la 23.5k. Un PD105 tot pe acolo. Probabil in RO preturile vor fi mai mici.

Acum, un O2 elegance configurat cu roti de 16" samd iese mult mai ieftin cu TDI-ul 105 si cred ca si cu 140, practic cu 1-2k in plus deja poti lua RS.

Trebuie vazute preturile de RO pentru Jetta, dar daca diferentele se mentin nu se prea justifica diferenta de materiale mai ales ca nu este o diferenta nemaipomenita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu banii jos, Jetta cred ca are taxe ca orice masina produsa in afara EU. Mai nou aceasta taxa din cate stiu eu a scazut la 10%. In leasing luata, au scazut comisionul si inca ceva astfel incat masina sa para a fi fara taxa.

Am inteles ca de acum se poate aduce orice fel de motor pe jetta. Daca ne uitam pe vw.de, plaja de motoare este foarte larga, iar un sportline 1.4TSI 140cp ajunge pe la 23.5k. Un PD105 tot pe acolo. Probabil in RO preturile vor fi mai mici.

Acum, un O2 elegance configurat cu roti de 16" samd iese mult mai ieftin cu TDI-ul 105 si cred ca si cu 140, practic cu 1-2k in plus deja poti lua RS.

Trebuie vazute preturile de RO pentru Jetta, dar daca diferentele se mentin nu se prea justifica diferenta de materiale mai ales ca nu este o diferenta nemaipomenita.

In Romania nu vin decat doua motorizari 1,6 102 cp benzina si dieselul, ambele doar cu 2 linii de echipare, Trendline si Comfortline, deja configurate, deci optionale nu poti sa pui ce vrei tu. Taxele sunt suportate de importator, deci sunt 0., sau asa percepem noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata lumea spune ca Skoda e un WV dar si Loganul e un Renault si totusi NU E. Eu am cumparat-o cand avea si taxe vamale si costa cu cateva mii de euro mai mult decat Skoda O II si tot Jetta am ales
Puteai macar sa mai astepti. Se stia ca taxele vamale urmeaza sa scada de la 30% la 10%. In plus, Porsche Romania are oferta cu 0% taxe vamale acum. Deci scuteai aproape 30% la pretul final...

Cat priveste paralela Logan/Renault si Skoda/VW nu prea sta in picioare. Cel putin nu in acest moment. Poate in viitor VAG isi va schimba aceasta optica si va face din Skoda "ruda saraca". Cine stie... Dar nu acum. Pana sa apara noua lista de preturi la Octavia 2, aceasta era ceva mai scumpa decat Golf V (la dotari similare). Octavia 2 si Golf V beneficiaza de aceeasi platforma tehnica, acelasi motoare (in linii mari), aceleasi cutii de viteze, aceleasi finisaje. Ce difera este designul interior si exterior si faptul ca Octavia are portbagajul mai mare. Nu am vazut Jetta, deci dau crezare celor care spun ca e mai bine "lucrata" decat Octavia. Dar asta inseamna ca Jetta e mai bine finisata si decat "fratele" ei Golf. Facand abstractie de acest detaliu mai mult sau mai putin subiectiv, cine vrea sa plateasca in plus pentru sigla VW sau pentru designul diferit, e binevenit. Fiecare face ce vrea cu banii lui...

P.S.: Urmatoarea mea masina va fi VW Golf sau VW Tiguan. Intrucat vreau un hatch sau un SUV din clasa compacta, iar Skoda nu are astfel de modele. Asta ca sa nu fiu acuzat de partizanat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-o dilema asemanatoare sunt si eu. Oscilez intre Focus 2, motor diesel, 1,6 90 CP si Jetta benzina, 1,6 102 CP. Ce stii despre consumul de la Jetta pe benzina, plus alte detalii care te-au facut sa alegi Jetta in fata altora enumerate aici. Multumesc mult!

OK,s-o luam asa...

Am vazut intii Peogeot 407.Urit in exterior (imi da impresia unui papuc),dar interiorul exceptional.Francezii nu se dezmint,

au in continuare cea mai avansata echipare la bord.

Si la o versiune standard (nu mai stiu care) dadeau toate minunile pe care VW,Skoda si Ford le dau doar la optionale,de ex. ESP.

Din pacate, o gramada se pling de probleme in garantie cu trenul de rulare (pivoti, caseta,etc.) si astia la service nu prea le recunosteau.

de asemenea motorul Diesel era echipat cu FP si multi se pling pe peste tot de faptul ca li se murdareste prea repede, unii ajung sa-l curete si o data pe zi (curatarea se face prin mers constant peste 60 km/ora pentru nu mai stiu cit timp).

Treaba este valabila pentru toti posesorii de Diesel cu FP, indiferent de marca, se pare ca este de vina motorina.

Am ajuns la Ford-ul Mondeo.

Asta a fost OK. Este elegant,are motor 2.0 Common rail cu tot ce-nseamna asta.

Inauntru cel mai tare bord , elegant fara ostentatie, mi-e greu sa povestesc.Mie mi-a placut de cum am intrat in ea.

Problema mare - este la sfirsit de viata, a iesit de mult din fabricatie si nu se stie cum va sta cu suportul peste ceva timp.

Ford Focus Sedan - dragutel pe-afara, dar nimic deosebit.

Masina lata (cea mai lata in clasa ei din ce-am inteles).

Dar inauntru finisajele arata uritel,ce sa mai,mi-e greu sa spun...Cel mai bine este sa mergi sa-l vezi.

Cind am iesit in drive test, parca stateam intr-un tanc, parca nu ma lasa bordul sa vad in afara.In fine, poate doar senzatia mea.

Motorul 1,6 Diesel Duratorq (common rail) este ceva mai silentios decit 1,9 VW PD, dar nu chiar atit de mult pe cit spun ei.

Mai ales la acceleratii , se aude tot tractoras.

Diferenta de consum este din punctul meu de vedere nu suficient de mare fata de 1,9 VW PD.

Exemplu de finisaj indoielnic : Stind in scaunul soferului, uitindu-te spre montantul din dreapta, cel de linga scaunul copilot,

se vede tabla la imbinarea dintre usa si montant.Acolo placa de plastic a usii ar trebui sa se imbine perfect cu cea a montantului, asa incit sa nu se vada tabla, sau sa se vada foarte putin.

Alt exemplu : butoanele de la Climatic , sau cele de la faruri.Cele de la Focus imi aduc aminte de butoanele facute la Electroaparataj (care sint folosite acum pe Logan, ca sa intelegi ce vreau sa zic).

Eu mai am un Chevrolet Kalos Sedan, de 2 ani.

Nu m-am simtit in nici un fel mai confortabil in Focus decit in Kalos.

Deci la Focus - dpdv tehnic, toate au fost OK.Dpdv estetic, exterior comun, interior uritel.

Am trecut la Octavia 2.

Am scris cva mai sus care au fost problemele: zgomote in masina, pe care le-am sesizat si eu in drive test.

Problemele cu partea audio, cu Maxi Dot (computer cu afisaj mare),si ale chestii care-mi aduc aminte de seriozitatea producatorilor romani , semnalate de unii forum-isti. Nu stiu daca sint chiar asa multe procentual, dar daca sint tocmai eu ala care le are, si merg si degeaba in service?!

Octavia arata misto la fata, masca faruri ok.

Desenul bordului este chiar mai tare decit la Jetta , mai multa imaginatie, s-ar potrivi si la o masina de o clasa superioara,

dar materialele si imbinarile nu dau aceeasi impresie pozitiva ca la Jetta.

Este adevarat, cu aceeasi bani ca la Jetta mai pui si un ESP si inca niste chestii ...

Rotile in schimb nu sint din start de 16 ca la Jetta, ci de 15, si asta se vede.

Anvelopele initiale sint Barum, si astea-s nasoale, le-am folosit si eu pe alte masini si-s ca dracu.

Se deformeaza ultra rapid si-n citeva mii de km iti vibreaza masina, de nu stii de unde.

Jetta - Cred ca arata mai rafinat decit Passatul din lateral, Passat-ul mi se pare cam umflatel , cam ca un gogosar.

Puse una linga alta , Jetta pare mai lunga si mai bine proportionata, desi este mai scurta cu vreo 40 cm.

Dar asta este parerea mea si degustibus non disputandum.

Nu am auzit zgomote in interior in timpul drive-test-ului si nici in asta pe care am luat-o (vreo 3300 km).

Finisarile inauntru sint Ok.

Daca-ar fi avut brdul de Octavia si calitatea materialelor si a finisarilor VW, chiar ca as fi fost multumit.

Nu are ESP (nici nu erau disponibile atunci), dar are ASR, si pe-asta chiar l-am folosit ieri la Cheia,si m-a

scos din zapada, unde-o parcasem, cit ai clipi, fara sa fac manevre inainte si inapoi, sau alte prostii.

S-a suit pur si simplu pe malul de zapada si nu s-a simtit nici derapaj nici altceva, parca eram pe pamint uscat.

Imi este suficient. Mai mult nu poti face decit cu 4X4.

Si cuplul motorului de 1,9 si-a spus cuvintul: in asemenea situatii fata de vreo 1400 ture cit aveam eu, la un 1,6 mai pui vreo 4-500 ture sa obtii acelasi efect.

Am oscilat totusi intre Jetta si Octavia, in special din cauza taxelor vamale,dar pina la urma,pentru compensare,

au dat un 3% asigurare anuala fata de 3,9% initial, iar acum, dupa ce s-au redus taxele vamale, chiar am iesit in cistig.

Cred ca este chiar mai ieftin decit cei care nu platesc taxe vamale acum (ma refer la leasing).

Sfatul meu: Urca-te in toate, fa drive-test cu toate, daca se poate si de doua ori (eu asa am facut) si dupa aia poti alege.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu as merge tot pe Jetta, nu are rost sa repet aceleasi argumente. Am vazut recent in reclama ca in perioada asta au o oferta pentru ea, taxe vamale 0%. Go take a look. :RO flag:

pai este 0 ca POATE o suporta ei,dar ea ar fi 507.65399999999994 euro sau 1793.74 Ron.

La o masina de 19.000 de euro ce mai conteaza 500 de euro?

Si dupa cum fac astia,nu cred ca eu ca nu au si bagt-o in pretul final al masinii! :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi chestie am patit-o si eu cu Focus. Nu m-a impresionat cu nimic interiorul, desi auzisem ca sta foarte bine pe sosea. O2 nu ma atrage de fel, de Jetta sunt placut impresionat de cum arata, asa ca mai ramane test-drive cu Jetta.

Multumesc mult pt. topic, mi-a fost de un real folos.

pai este 0 ca POATE o suporta ei,dar ea ar fi 507.65399999999994 euro sau 1793.74 Ron.

La o masina de 19.000 de euro ce mai conteaza 500 de euro?

Si dupa cum fac astia,nu cred ca eu ca nu au si bagt-o in pretul final al masinii! :RO flag:

Nu stiu cum ai calculat tu, dar 30% din 19.000 asa cum ai scris, ar veni vreo 5.700 Euro si nu 500. Taxele erau de 30%, fiind venite din Mexic. E adevarat ca se aplica la CIP care incepe cu 13680 parca

Modificat de aannyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Inauntru cel mai tare bord , elegant fara ostentatie, mi-e greu sa povestesc.Mie mi-a placut de cum am intrat in ea.

Problema mare - este la sfirsit de viata, a iesit de mult din fabricatie si nu se stie cum va sta cu suportul peste ceva timp."

asta cu suportul pe viitor,e slaba tare.

Pai olcitul nu se mai fabrica de prin 95 si tot gasesti piese noi la el,jetta veche la fel si exemplele ar putea continua dar astea mi-au venit repede in cap.

Probabil ca in alegerea ta ai gindit mai mult cu inima si ai ales in final vw.

Asta nu inseamna ca in timp nu poti avea surprize,nu?

Orice marca are belele ei,probabil ca la vw au o mai buna imagine in RO,oricum este super populara(cel putin in TM,din 10 masini la semafor,cel putin 4 sunt vw),daca mai esti si fan vw,asta a fost ai ales.

Iar cu O2,ca scirtia bordul si scaunul,ce sa zic,parere personala,a a vut ghinion ala,dar am prieten cu aprope 100.000 km facuti pe ruta BUC-TM si nu scirtie nimic.

Cum spuneam,otate au belele. :RO flag:

Aceeasi chestie am patit-o si eu cu Focus. Nu m-a impresionat cu nimic interiorul, desi auzisem ca sta foarte bine pe sosea. O2 nu ma atrage de fel, de Jetta sunt placut impresionat de cum arata, asa ca mai ramane test-drive cu Jetta.

Multumesc mult pt. topic, mi-a fost de un real folos.

Nu stiu cum ai calculat tu, dar 30% din 19.000 asa cum ai scris, ar veni vreo 5.700 Euro si nu 500. Taxele erau de 30%, fiind venite din Mexic. E adevarat ca se aplica la CIP care incepe cu 13680 parca

eu calculam la o masina 0 km,nou nouta,adusa pe slep pe ce doresti tu DIN COMUNITATE!!!!!

incearca singur la un motor de 1896(ca atit are un 1.9 tdi).

http://www.mfinante.ro/taxa_auto.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru spuneam si eu. La o masina 0 km, deci noua, facuta in afara UE, taxele erau de 30% la pretul CIP. Este vorba de vama, de transport, nu stiu ce e inclus in astia 30% dar sigur o masina de 15000 CIP ajungea la ~20.000 la noi. De la 1 ianuarie, Porsche a hotarat ca taxa aia de 30 % sa fie suportata de importator, la cumparator sa fie vanduta la CIP + TVA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!