Jump to content

Dragostea Mea Acum


nadir@boosted.ro

Postare recomandată

nadir@boosted.ro

cum o modificare aduce de la sine si alte modificari.... binenteles ca nu am scapat de neprevazute :blink:

acum trebuie sa imi schimb si suportul de prindere dintre amortizor(teaca) si fuzeta asta pentru ca nu am gasit unele de g60 de cumparat!

sper sa ii dau de cap cat de curand!

Link către comentariu
  • 4 weeks later...
  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • nadir@boosted.ro

    77

  • Dasher

    5

  • o_kh3

    5

  • madmaxtata

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

nadir@boosted.ro

mi-am gasit Jambe pentru amortizoare de luni ma apuc de ea sper sa o termin cat de repede!

printre achizitii trebuie sa trec un set de cauciucuri Toyo Proxes R888 205/50/15 de care sunt foarte mandru!

Link către comentariu

:D sigur nu vrei FULDA? :D))

data viitoare cand mai mergem duminica pe Poiana vreau sa te vad pepartea cu asfalt a drumului in spatele unui 1.8...nu rontaind seminte dupa parapet!!! :D

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

crede-ma ca si eu vreau,

oricum am facut basica la dejt din cauza semintelor :Driver:

oricum cea mai proasta etapa ever asta de duminica!

dar ne-am distrat noi la intoarcere! data viitoare nu ii mai dau fetii sa manance inainte de a intra pe serpentine :D) :Driver: sau mai bine nu mai vin cu ea pe serpentine nu de alta dar facea mai rau ca un antiradar!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

salutare. Si de la mine primesti felicitarile cuvenite si cu greu castigate. Eu vreau sa te intreb cateceva in legatura cu motorul: 1. La chiulasa in afara de a schimba sistemul de alimentare si astupa gaurile de la injectoare ai mai facut ceva?

2. Pistoanele am vazut ca le-ai schimbat, sunt pistoane forjate si cat ai dat pe ele?

3. Bielele sunt originale sau si alea usurate?

4. Nenea mecanic care ti-a facut motorul cat ti-a luat pe schimbat tot ce ai avut tu?

5. Jigloarele de la carburatoare de unde le-ai luat? Ai facut comanda undeva sau sunt facute de cineva?

6. Carburatoarele sunt weber 40 sau 45? si ce difuzor au?

7. POmpa de benzina la 0.8 bari nu e mare presiune, ca am mai citit pe undeva ca presiunea la care tine cuiul pontou era de 0.3 bari, sau difera si asta de la carburator la carburator.

8.Motorul merge rotund la relanti?

Ma scuzi ca pun atat de multe intrebari, dar am si eu ceva prostii in cap ;).

SI acum alt set de intreabri, dar legate de vtm.

Unde pot sa citesc si eu despre inscrieri si etape si ce trebuie sa fac ca sa ma dau si eu la deal si la vale.

Trebuie neaparat sa faci o scoala de pilotaj ca sa poti participa?

Link către comentariu
nadir@boosted.ro
1. La chiulasa in afara de a schimba sistemul de alimentare si astupa gaurile de la injectoare ai mai facut ceva?

marita admisia lustruita pana jos, supapele bine lustruita si pasuite

arcuti tepene, toate garniturile si semeringurile, garniturile noi si calitative

2. Pistoanele am vazut ca le-ai schimbat, sunt pistoane forjate si cat ai dat pe ele?

in clipa de fata am pistoanele originale pe masina (dar usurate)

3. Bielele sunt originale sau si alea usurate?

in clipa de fata pe masaina am bielele originale dar usurate

4. Nenea mecanic care ti-a facut motorul cat ti-a luat pe schimbat tot ce ai avut tu?

nu mai tin minte exact totul dar cam asa a fost

setul motor @ 6-700 ron + 200 ron qiuloasa + 200 dat jos ala vechi si pus noul motor pe masina

5. Jigloarele de la carburatoare de unde le-ai luat? Ai facut comanda undeva sau sunt facute de cineva?

astea care le am acum le am de la cineva care a alergat si el la vtm si le-am cumparat de la el.

6. Carburatoarele sunt weber 40 sau 45? si ce difuzor au?

carburatoarele de 40 cu difuzor de 2000

7. POmpa de benzina la 0.8 bari nu e mare presiune, ca am mai citit pe undeva ca presiunea la care tine cuiul pontou era de 0.3 bari, sau difera si asta de la carburator la carburator.

pentru carburatoare nu este nevoie de presiune este nevoie de debit!

8.Motorul merge rotund la relanti?

motorul merge Foarte rotund, putin mai greu la pornitre daca este foarte rece( adica ne pornita de mai mult de 5 zile) in reste porneste la sfert de cheie!

Ma scuzi ca pun atat de multe intrebari, dar am si eu ceva prostii in cap :D.

SI acum alt set de intreabri, dar legate de vtm.

Unde pot sa citesc si eu despre inscrieri si etape si ce trebuie sa fac ca sa ma dau si eu la deal si la vale.

Trebuie neaparat sa faci o scoala de pilotaj ca sa poti participa?

anul trecut cei de al ACR au facut campionat si pentru amatori, unde nu era nevoie de scoala dar trebuia sa ai masina cat de cat pregatita!

cele mai multe detalii le poti optine de la ACR (FRACK) dar poti sa incerci si la noua federatie FRAS

scoala de pilotaj este foarte importanta chiar daca nu te dai la vtm eu recomad sa urmezi un curs pt tine :D iti va folosii foarte mult si iti va scoate fumurile de sofer din cap ;))

(nu o lua personal, nici nu cred ca te cunosc, dar o zic nu doar din proprie experienta dar toti suntem mandrii de noi ca vai ce soferi suntem noi! si dupa ce faci un curs iti dai seama de adevarata ta valoare.)

in rest bafta!

daca ai nelamuriri sau alte nevoi te ajut cu tot ce pot!

Link către comentariu
SI acum alt set de intreabri, dar legate de vtm.

Unde pot sa citesc si eu despre inscrieri si etape si ce trebuie sa fac ca sa ma dau si eu la deal si la vale.

la VTM te dai decat la deal :D nu exista proba de coborare. corect, nadir?

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

VTM`ul la inceput a fost consiferat un Junior Rally si dasta cine vrea sa ajunga in CNR tre sa treaca pe la vtm intai!

asa ca e mai usor sa zicem :Driver: si este doar la URCARE proba maxima fiind de 6-7mk media este undeva la 4,5 km!

oricum la vtm vin foarte multe "avioane" care multora pe o coborare le e cam frica :)

Link către comentariu

salut. te mai intreb cate ceva:). Rollbarul cat te-a ajuns si nu stii fac si pt dacii?

Si la vtm te lasa sa te dai daca nu ai rollbar facut?

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

anul trecut la amatori nu era obligatoriu rollbar`ul dar anul asta este obligatoriu si la amatori! rollbar`ul salveaza multe vieti!

nu stiu daca gasesti gata facut pentru dacie dar cu siguranta iti poti tu confectiona unul!

Link către comentariu

unde se pot face cursurile de pilotaj? chit ca nu particip in vreo competie. sa le fac pentru mine. un site ceva ar fi foarte util. numai bine.

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

la stefan vasile

www.pilotaj-auto.ro

succes!

Link către comentariu

pai si daca fac eu unul mi-l omologheaza cei de la frac? Pe tine cat te-a ajuns?

Link către comentariu
la stefan vasile

www.pilotaj-auto.ro

succes!

mersi frumos :icon_thumright:

Link către comentariu
nadir@boosted.ro
pai si daca fac eu unul mi-l omologheaza cei de la frac? Pe tine cat te-a ajuns?

atata timp cat respecti anumite cote, anumite scheme de rollbar, cu siguranta va fi omologat

daca il faci asa dupa cum te taie .... nu il va omologa nimeni

exista o carte in care iti arata schema de rollbar si dimensiuni! si in functie de masina ta o alegi pe cea mai buna

in general arcurile centrale sa fie de 50 mm (in diametru) iar restul poate fi si de 42-45

grosimea tevii trebuie sa fie de minim 2mm de preferat (chiar daca e mai greu sa fie si de 3 :))

sa fie din otel nu din aluminiu sau inox!

Bafta

mersi frumos :)

cu placere

Link către comentariu

salutare.

iarasi eu :D.

Cu rollbarul m-am prins si am si niste scheme, mai multe. un exemplu este ca cel din poze deci ar fi dupa ce sa fac. Omologarea cine ti-o da? trebuie sa ai acte la el, sa fie facut de o firma specializata sau numai sa respecte normele care le au ei si in rest e treaba buna.

Legat de motor(e): ai spus ca ai luat 2 motoare si ai facut din 2 unul, cu cat le-ai luat si cati km avea fiecare?

ai spus "setul motor @ 6-700 ron + 200 ron qiuloasa + 200 dat jos ala vechi si pus noul motor pe masina"=asta este numai manopera, fara piesele luate de tine?

La un motor de 110.000km merita sa umblu la el (cuzineti, segmenti)? ca eu as vrea numai la chiulasa sa umblu, ca sa trec la carburatoare :D. Instalatia electrica ce zici imi trebuie ca eu nu vreau sa vad bordu. Imi trebuie numai turatia, care o iau de la bobina, si presiunea la ulei si temperatura cred ca le pot pune pe cele de daciuta(aceleasi cabluri, ca doar sondele sunt pe acelasi principiu). Ecu de la gti are treaba cu aprinderea( ca am vazut ca are ruptor-distribuitor deci n-ar trebui)?

Bielele dupa ce le-ai usurat le-ai si echilibrat?

Acum cum este motorul ai trecut de 7200ture in timpul curselor?

Dar la niste axe cu came mai tari(pe 270 de grade sau mai mult) nu te-ai gandit? Vazusem pe un site 150 de euro cu axele tale le fac ei si le si trateaza termic.

Cam atat. Ma scuzi ca iti pun atatea intrebari, dar e o vorba: prostia nu doare, dar costa. adica nestiinta. vreau sa ma informez bine inainte de a face un pas(cumpararea motorului).

In rest iti urez spor la munca in continuare si la multi bani de bagat in masinuta. Si sa vad si eu filmulete cu tine pe speciale ca pana acum nu ai aparut. sau ai participat anul asta si nu am vazut eu?

La intalniri pe la poli sau pe la armata te duci? ca as vrea sa vad si eu masinuta.

apa si talpa. :D

ps:La intalniri pe la poli sau pe la armata te duci? ca as vrea sa vad si eu masinuta.

post-9333-1178646772_thumb.jpg

post-9333-1178646785_thumb.jpg

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

salut

cand ma refeream la rollbar omologat ma refeream omologat Fia.

eu ca sa ma dau la vre=o etapa de rally vtm sau mai stiu eu ce tre sa imi omologheze aia masina pentru asa ceva!

tu daca ti-o faci pt strada hobby nu tre sa ai nici un fel de omologare, dar daca tot o faci fa-o ca lumea ca nu stii de unde sare iepurele!

motorarele de le-am luat eu nu stiam decat ca sunt motoare de 1,8 cod motor KR atat nu m-a interesat cati km au sau alte detalii (vrb)

pentru ca stiam ca in motorul ala o sa ii dau i-am facut un RK ca la carte cu totul nou in el!

eu ce ti-am trecut acolo sunt doar preturi de la manopera! care a fost in 2005-2006 acum nu mai stiu cat o fi + ca tre sa mai adaugi si pretul pieselor care in principiu tot pe acolo ar trebuii sa fie!

la intalniri nu am apucat sa vin cu golfu ca inca este in garaj pe strada am iesit doac 2 sau 3 sapt si ieseam doar seara in rest nu am iesit cu el. (ieseam cand aveam nr rosii ) inca nu am avut timp sa o inscriu! dar nu e timpul pierdut!

ce sa iti mai zic

chestia cu instalatia electrica tu teoretic ai nevoie doar de ce inseamna parte electrica a masini (daca treci pe carburatoare nu mai ai nevoie de ecu si de toata mataraia de la calculator de la relanti si toate cele!)

daca vrei un bord custom inseamna o instalatie custom si asta o combini din una a masinii (a caroseriei)

schemele tale sunt ok!

alege-o pe cea mai prctica pentru tine si masina ta!

vad ca ai si cote si sectiuni.....

bafta!

daca mai ai vreo nelamurire intreaba :lol:

te ajut cu tot ce stiu nu de alta dar stiu cum e cand vrei sa faci ceva si nu ai de unde sa furi un sfa macar!

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

foarte interesanta masina....felicitari... niste intrebari am si eu daca nu deranjez ..... cat te-a costat vopseaua?de unde procur si eu asa ceva? si daca e vreun mod anume in care trebuie data vopseaua mata.....

ms si bafta la tot ce ai in cap

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

vopseaua e de la policolor!

primele 2 cutii de la targ urmatoarele de la dealeri policolor!

negru matt este cea mai ieftina culoare 10-12 ron cutia de 750-1000ml pretul asta este de acum un an si ceva acum sa fie 15 ron cutia. ....

iar portocaliu parca era 35 cutia sau 75 nu mai tin minte exact!

si multumesc pt aprecieri :()

curand urmeaza niste modificari estetice la masina :)

Link către comentariu

bai Nadire ma enervezi! Am cautat intr-o zi disperat cred ca juma' de ora topicul asta, la noi pe anonymous... nush de ce am ramas cu ideea ca e acolo. Vroiam sa-i arat cuiva tot proiectul da' pana la urma am renuntat.. credeam ca s-a pierdut topicul. Hai bafta in continuare, si ne vedem pe strada :)

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

era si la noi ..... dar acum nu mai e :)

multumesc :huh:

Link către comentariu

cam cate cutii ar intra la un golf 1 de vopsea daia mata???

ms inca o data .... mare domn

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

pai aia mata eu zic ca iti vor intra cam 6 cutii asta ca sa poti sa dai 2 maini

eu daca nu ma insel am bagat 4 cutii si dupa cum se vede si in poze e vopsita fara plafon si fara capota doar lateralele sunt negre!

ca sa iasa uniforma trebuie date 2 maini uneori o mai si corectezi adica e posibil sa dai si a 3 a mana depinde si de conditii

adica unde o vopsesti si daca o vopsesti tu sau un vopsitor! :)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!