Jump to content

Dragostea Mea Acum


nadir@boosted.ro

Postare recomandată

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • nadir@boosted.ro

    77

  • Dasher

    5

  • o_kh3

    5

  • madmaxtata

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

nadir@boosted.ro

hehe

da multumesc sa stiti ca am mare nevoie de succes la RAR :rolleyes:

dar pana la rar mai trebuie sa le montez si sa strang banii pt omologare si toate nebuniile

patania cu skoda m-a cam tinut in loc si m-a bagat in gaura 1500 euro bani care erau rezervati pentru a ma putea plimba legal cu golful .... acum tre sa mai astept putin sa ma reglez financiar

oricum va multumesc pt sprijin si support

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

de fiecaredata cand duc masina de acasa simt ca parca imi lipseste ceva foarte vital!

chiar daca uneori trec zile si nici nu o bag in seama pt ca nu am timp de nimic, dar macar o vand cand intru si ies din casa!

acum curtea este pustie :Driver:

oricum abia astept este cred ca ultima etapa pe care o asteptam de foarte mult timp

pardon nu este ultima dar este cu siguranta etapa pe care o aasteptam de foarte mult timp!

abia astept sa vad si eu rezultatele!

Link către comentariu

pai e normal sa te simti rau cand iese din curte si tu nu esti in ea.

dar lasa ca dupa ce treci RAR-ul cine sta la volan? nadir ;)

esti "nebun" de legat dar cel putin ti-ai indeplinit visul :D

Bafta in continuare si poate faci o figura frumoasa la raliu. :Driver:

Modificat de oozz
Link către comentariu
nadir@boosted.ro

:) Multumesc!

tot luni ma duc sa vrb pentru o sponsorizare ar fi frumos sa iasa ceva s-au scumpit pana si licentele :)

btw eu nu ma dau la rally (e prea scump pt mine) o sa ma dau la VTM (viteza pe traseu montan) sau cine stie poate sare vre-un iepure de undeva si ma dau si la rally.

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

cu siguranta sunt si altii

dar ce e drept putini se avanta sa investeasca intr-un Harb!

Link către comentariu
cu siguranta sunt si altii

dar ce e drept putini se avanta sa investeasca intr-un Harb!

esti pregatit pt VTM anul asta? venim cu benner vwforum sa ti facem galerie?

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

1 in clipa de fata nu sunt pregatit

dar sper ca pana pe 13 - 15 apr cand este Memorialul "Ludovic Balint" (Brasov) sper sa fiu gata!

oricum este bine ca VTM`ul nu incepe anul asta cum incepe Rally`ul prima etapa de rally anu asta nu mai este pe 1 aprilie este pe 2-3 martie .......

oricum eu as vrea sa am masina gata pana pe 3 martie si sa ma duc o tura pana la bv (ca vizitator dar cu masina gata)

2 veniti dar eu sa nu stiu de voi sa va vad doar la sf ca altfel ... deja si acum am trec fiori cand ma gandesc, sunt foarte emotiv!

mereu cand sunt pus sa fac ceva gen hai sa vada si asta ma ia tremuratu!

cand era mic si cand aveam musafiri si ma punea tata sa fac, "sa se laude" la prieteni lui ca uite ce cochil am eu,,,, mereu aveam starea asta de KKT ce e drept nu mereu dadeam gres imi mai si ieseau dar cu GREU lucruri care daca nu eram pus sa fac de fata cu cineva imi ieseau fara nici o problema ... cred ca nu sunt singurul care am trecut prin asta!

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

hehe

sa stii ca atunci cand m-am apucat de masina URAM TURBO! si asta numai din cauza ca la rally iti inmulteste capacitatea cu 1,9 :) + Ca din aspirat se pot face multe daca ai rabdare si bani! bine si un motor potent!

de vreo jumatate de an ma bate asa un gand sa ii pun turbo mama mama.......... dar nu cred ca am sa o fac, sau poate am sa o fac si am sa o tin doar masina de hobby si atat si daca o fac turbo o sa o fac foarte rea cand spui 250-350 cai spui un fleac cand deja exista mult prea multe masini stock la caii astia dar pt un golf unu de numai 800kg cred ca spui multe si cand spui asa ceva te gandest ca cu masina aia nu mai poti sa faci prea multe :D

bun sa nu derivam prea tare de la subiec.

am spus-o de ceva vreme si ma repet si acum nu am vrut vr6 si nici turbo pe masina pt ca saream din grupa si asta este motivul pt care am optat pt brutalul motor de 1,8 16v KR (pt cine nu stie este un motor din care s-au scos si 600 cp)

da ... deja balesc ca prostu gandinduma la cum o fi oare.... si nu vizes la mai mult de 250-300 maxim

oricum daca nu o sa fiu foarte multumit de rezultate cu siguranta voi opta pt turbo sau poate inainte de turbo voi opta pentru un sistem foarte ingenios tot aspirat sa am si carburatoarele si un set de injectoare sau in loc de carburatoare 4 clapete de acceleratie (pentru fiecare piston in parte, asa cum am acum de la carburatoare) dar cu 2 randuri de injectoare,

mult m-au intrebat si mi-au zis BA PROSTULE inectia de la KR Este o injectie foarte buna dc ai renuntat la ea??

le-am spus da asa este, dar am o singura clapeta de acceleratie... si pe atunci nu prea aveam eu bani in cat sa investesc in injectie si sa o fac..... mi-ar placea si mie o rampa de injectie cum au M`urile de la BMW sau cum au masinile de circuit si nu numai :)

dar uite asa usor usor invatam si din greseli si cu trecerea timpului!

+ Ca oricum proiectul pe care l-am inceput nu se va termina nici o data il voi dezvolta pana voi murii .... Timp si bani sa fie!

sper ca nu v-am plictisit!

Link către comentariu

stii vorba aia keep walking :lol:.si eu am asa ceva in cap, dar la mine fiind 8 valve imi vine inspre bord galeria de admisie si nu e loc.Cred ca am sa-i fac cunostinta cu flexul;).Probabil cand o sa strang putin capital am sa te rog sa-mi dai putin know how in legatura cu carburile duble .ce marca, pret, unde le-ai sincronizat etc.

Personal tinta mea e mai joasa: 150-180 de cai ca tin si la fiabilitate.Dar deja la puterea asta pe masa asa mica cred ca se simte nevoia de autoblocant.

Link către comentariu

Super tare masina omu! tine-o tot asa si mai da-ne poze :lol: :lol:

Baftaaaa!!!

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

multumest

@dasher ideea e ca la tine ca sa poti sa castigi ar trebuii sa iti iei azbest si sa iti invelesti galeria de evacuare pt ca tu ai admisia si evacuarea pe aceiasi parte

+ ca la G1 este tabla aia care nu permite sa se ajunga la aeroterma si la toate alea pe care ai putea sa o mai micsorezi si sa iti faci loc pt filtre sau sa iti faci un cot si iti pui o priza de aer ca la subaru :lol:) (cum au daciile) dar macar la tine o sa fie folositoare

Modificat de nadir
Link către comentariu

i-am pus chestia aia de cauciuc de la capul injectiei mecanice pe carburator(vine la fix) si trage aerul mai din fata acum.iar referitor la C.A.I, teste pe dyno facute la noi au scos la iveala faptul ca au eficienta foarte mica :lol:.Eu ma tem doar ca nu vor incapea carburatoarele acolo, dar inca mai studiem problema, ca viata e lunga :beerchug:.

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

crede-ma ca incap!

sunt foarte mult in afara care au asa ceva si le merge fara probleme!

eu sunt suparat ca azi in loc sa ma mandresc cu noul sistem de franare am constatat ca imi lipsesc 6 "piulite" fitinguri speciale pentru sistemul de franare ..... ma ofti rau de tot ca acum iar tre sa stau inca nu stiu cate zile pana imi vin si alea ca deh la noi nu se prea gaseste asa ceva........

sper sa nu mai fiu nevoit sa schimb si multe altele!

ca deja am schimbat pivotul inferior ca la g1 este de 17 iar la g60/vr6 este de 19 rulmentii ca nici aia nu se potrivesc.. si tot asa

sper sa o termin cat de curand eu speram sa o termin pana sambata dar nu cred.... poate pana sambata viitoare in cazul in care imi vin toate piesele!

Link către comentariu

ia zi ce ai nevoie ca marti fac un drum in provincie si stiu un corrado la dezmembrat.Pe mine ma tentau etrierii spate dar nu stiu exact daca merg pe puntea de mk1.Aia au preturi mai domestice ca pe aici :somnmare:.

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

eu am renuntat la vechiul sistem de franare si am pus totul nou custom si am tot felul de fitinguri speciale

cat despre potrivirea! tu trtebuie sa iti iei de golf 2 pentru ca la corado s-au pus 5 prezoane si nu ti-se potrivesc

tu tre sa iti iei sa fie in 4 prezoane

si de potrivit se potrivesc de la oricare model doar sa fie in 4 prezoane 4x100 atat to

bafta

uite aici cum se poate pune carburatoare pe 8v(golf1)

engine_094.jpg

engines_109.jpg

engines_133.jpg

engine_013.jpg

deci de putut se poate :somnmare:

post-2937-1172786592_thumb.jpg

Link către comentariu

Multumesc, pentru indrumari, imi vor fi de mare ajutor.Ai idee cam care ar fi procentul de crestere al puterii?Deja incep sa visez cu ochii deschisi.

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

pai as nu crezi ca trantesti carburatoarele si atat! trebuie sa mai umbli, conteaza cum iti faci admisia, conteaza cum iti faci galeria dintre carburatoare si qiuloasa si conteaza daca mai si umbli la qiuloasa, conteaza de care carburatoare ai (de cat este difuzorul) ce fel de jiglere ai ... si tot asa se leaga una de alta si poti ajunge la o crestere de putere de la 5 la 50 cp sa nu uitam si de axa cu "scame" evacuare, de ce fel de pistoane ai ce fel de biele ai.

daca chiar vrei sa faci acest pas te pot ajuta cu tot ce stiu.

sfaturi, idei, indrumari, recomandari orice

bafta

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

franama mea de mana arata ca in poza asta ;)

curand va arata si schimbatorul de viteze la fel ;)

P1170923.jpg

Link către comentariu

bafta nadir ! sper sa iasa ce iti doresti din ea :)

ps : remember me?

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

multumesc >:)<

normal ca remember U la fel ca toti prietenii ce mi-au ramas din RDS :D frumoase amintiri ;)

btw si sideratu shia luat golf ca vad ca si tu ai un golf acum :P

ma bucur sa aud din nou de tine:D

Link către comentariu

Cu riscul de a repeta ceva comun de acum, te felicit, esti un adevarat impatimit al sportului cu motor, si iti admir in primul rand curajul de a te avetura in asa ceva! FELICITARI !!

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

multumesc tuturor

masina este mult mai joasa acum cu noua suspensie \:P/ :P

abia astept ...... abia marti in vin fiingurile restante dupa care pot sa dau drumu la treaba!

ii multumesc laui Alex de la volksparts pentru ajutor :P ca mi-au trebuit noi rulmenti si noi pivoti inferiori ..... deh sistemul de franare e mult mai mare necesita si puncte de sprijin mai sanatoase :P

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!