Jump to content

Topul Fiabilitatii


2BB
 Share

Postare recomandată

Eu am si o Toyota LandCruiser din 1999 si are 310000 km. Nu am schimbat pana acum decat consumabile si functioneaza totul perfect. Si am mai fost si la offroad cu ea din cand in cand. Nici macar un pivot sau bucsa nu am schimbat. Fiabilitatea e intr-adevar punctul forte. Sunt unele piese care se gasesc greu sau sunt scumpe insa daca iei originale vor tine foarte foarte mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a confirmat inca o data, daca mai era nevoie, ca masinile asiatice sunt cele mai fiabile. Masinile grupului VW nu stau stralucit. Ce m-a surprins a fost pozitionarea Citroen pe locul 10.

Sursa

Daca nu aici ii este locul acestiu topic, rog un moderator sa il mute unde considera de cuvinta.

postul asta trebuia deschis la "Accidente funny - chestii funny (poze) " :ceuameni:

hai ca va las, ma duc sa imi iau un Jaguar ca e cam la fel de fiabil ca Skoda :tomato:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, masinile germane sunt cele mai fiabile.Dar, ... sa avem de grija ca din urma vin puternic alte branduri - vezi Kia despre care nimeni nu a auzit mai nimic, dar care ofera 7 ani garantie !!!

Oricum, nici o masina noua din ziua de azi, indiferent de marca, nu mai au calitatea/fiabilitatea masinilor fabricate pana in anii 1995 :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O singura intrebare va pun : Cam cate masini germane vezi pe drum intr-o zi ( de prin anii 90 si chiar mai vechi ) si cam cate asiatice. Eu cel putin pot zice ca asiatice vechi nu prea sunt. Eu vad zilnic Vw: GOLF 1,2 ,3 Vento , PAssat , Scirocco 1 si 2 , Audi 80 si 100 ( a doua si a 3-a generatie) , Opel , MErcedes , BMW seria 3 ,5 ,7 modele tot de prin 1990. Concluzia o trageti singuri. :vaidecapulmeu:

Cred ca v-am raspuns la intrebarea legata de fiabilitate.

Faci o mare greseala aici; Nu compara fiabilitatea vechilor modele (G I si II) pe care o laud pe unde apuc cu fiabilitatea noilor modele - 2003-2007. Fiabilitatea calitatea au scazut mult. Un prieten are service si singurele masini cu peste 100.000 km, care au trecut acest prag fara nicio problema, au fost japoneze - unul chiar trecuse de 160.000 in gropile din romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am si o Toyota LandCruiser din 1999 si are 310000 km. Nu am schimbat pana acum decat consumabile si functioneaza totul perfect. Si am mai fost si la offroad cu ea din cand in cand. Nici macar un pivot sau bucsa nu am schimbat. Fiabilitatea e intr-adevar punctul forte. Sunt unele piese care se gasesc greu sau sunt scumpe insa daca iei originale vor tine foarte foarte mult.

Chiar 310.000 km imi vine greu sa cred ca nu ai schimbat nimic la articulatii... Nu vreau sa te contrazic dar imi vine greu sa cred. :P Ai masina de noua?

Cu cat e masina mai grea, cu atat mai usor se strica articulatiile; Daca aveai o toyota din clasa mica sau medie puteam sa ma gandesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) eu cred pentru ca am avut o dacie la serv cu 100mii km (facuti de mine) si nu am schimbat decit o bucsa de la bascula, un rulment (din cauza bataii cauciucului) si setul de tobe; de garnitura de chiulasa la 40 mii km (parca) nu zic nimic pt ca "asa face toate" :)nu uita motane ca articulatiile respective sint dimensionate pentru a rezista mult mai mult la stres decit troacele noastre care se intepenesc la namol.

LE: am mai condus si un terrano 1 care avea tot cam 300mii km (5000/sapt faceam eu) si ala tot asa indaratnic la stricaciuni era (in ultima vreme la schimbatul brusc de viteze cam misca de dos din cauza amortizoarelor dar era de inteles ca mergea pe dealuri si cimpii ca pe sosea :P ).

cei care nu cred ca astea sint masini tari, sa intrebe printre prieteni/vecini care lucreaza la operatorii de telefonie mobila.

LLE: sa nu mint asa de tare :P recunosc ca nissanul a avut schimbata pompa de frina (una luata de la SH) si niste piesulici in computer ca sa aiba consumul acceptabil (varia intre 12 si 25% total aiurea)

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident ca sunt dimensionate pt. 2.5 t. Dar asta nu inseamna ca tin la fel ca la o masina usoara. La un Mitshubishi Pajero cam pe la 120.000 km a inceput sa zdrangane - s-au schimbat ambele bielete si un cap de bara pe o parte.

De asta imi e greu sa cred ca tin 310.000 km. Poate doar daca 99% din drum a mers pe autostrada. S-au nu s-au parcurs in Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am vazut nici o masina de teren care sa nu zcartaie din toate incheieturile -- se rezolva doar schimband diferite piese ....

Chiar am o cunostinta care lucreaza la o firme de telefonie mobila si se plangea de zgomotele masinii ...( Nisan Terano )

Modificat de bebeko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cei cu care am interactionat spuneau ca masinile "se caseaza" la 300mii km(doar apareau modele noi :P ; unul dintre ei a pastrat vechiul patrol gr fiind foarte multumit de prestatie.

probabil cunostiinta ta se vaita de greierasi :) pentru ca trebuie sa recunoastem ca in asa ceva confortul nu prea e pe primul loc; scirtiie plastice mai zdrangane o usa..etc.

sa nu uitam de testul toyotei de la topgear care a fost declarata invincibila :P

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenind la topic, intr-adevar masinile japoneze sunt fiabile si exista o explicatie. Se foloseste electronica de generatie mai veche. Uitati-va si voi la noile modele Audi, Mercedes sau BMW sa vedeti ca tot timpul aduc inovatii si functionalitati noi care pe masinile japoneze apar intotdeauna dupa (exceptie face Lexus care e altceva).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Motanul" chiar nu am schimbat nicio articulatie, am schimbat arcurile si amortizoarele cu unele de off-road OldManEmu. Cele vechi inca le am si nu sunt distruse nici macar amortizoarele. Acum trebuie sa merg sa verfice supapele pentru ca la rece un cilindru are comprese foarte mica, probabil o supapa de evacuare care agata. Chiar si asa sunt foarte multumit de masina. Masina a fost la o firma unde a lucrat tatal meu si eu am luat-o la 200000km dar stiam istoria ei in service pentru ce eu mergeam la service. De curand am schimbat o cruce cardanica, celelalte fiind inca cele originale. Am cutie de viteze automata cu care nu am avut absolut nicio problema niciodata. Sub masina nu exista nicio picatura de ulei de nicaieri nici macar de la vreun simering. Chiar caut un Landcruiser 90 adica varianta cu doua usi pe care sa-l fac pentru off-road mai serios. Fiabilitatea Toyota nu este poveste, insa LandCruiser este facut inca in Japonia cu piese numai japoneze. Pentru cele facute in Europa "nu mai bag mana in foc" pentru fiabilitate. Referitor la zgomote, la mine zdrangane un pic capacul de la Airbagul pasagerului si un plastic din portbagaj dar nu e de speriat.

Modificat de Georgenis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jos palaria ce sa zic;

Am avut intuitie buna: Nu am schimbat nicio piesa - doar o cruce cardanica, arcurile si amortizoarele si o supapa de evacuare agata....

Eu consider problema chestii mai marunte decat lipsa de compresie la un cilindru. Dar e bine ca ne-am lamurit.

310.000 km imi inchid gura... :D Nu am ce sa comentez de vreme ce am in familie 7 masini VAG. Cu 2 exceptii - masini care nu au avut probleme deloc dar au fost vandute/tinute < 50.000 km; restul au avut mult mai multe probleme in 100.000 km decat a ta in 300.000.

Nu am inteles din raspunsul tau pe unde a rulat masina in primii 200.000 km?? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina a mers 200000km pe drumurile tarii intre Bucuresti, Bistrita, Alba-Iulia etc unde avea firma treaba. Arcurile si amortizoarele le-am schimbat pentru ca am vrut arcuri mai inalte pentru offroad, si automat trebuie amortizoare mai lungi. Crucea cardanica se considera din categoria consumabile si daca a tinut 300000km e mare lucru crede-ma! La motor nu sunt probleme mari, nu manaca ulei mai mult decat este normal pentru un TD doar ca nu mai porneste la sfert de cheie si vreau sa remediez asta. Niciun senzor stricat sau schimbat.

M-am uitat si pe studiul JDPower pe 2007 si din nou Lexus e pe primul loc la toate categoriile. Chiar ma intreb daca sunt chiar asa de fiabile si nu se strica absolut nimic niciodata...

Modificat de Georgenis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ref. la crucea cardanica eu nu am zis ca a tinut putin. Nu cred ca este consumabil-poate ma insel; (cum e distributiea, pompa de apa, discurile de frana etc)

Daca in service plan spune sa o schimbi la x km atunci e ok rationamentul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu schimb crucea atunci cand se uzeaza si incepe sa vibreze cardanul. In "service plan" scrie ca trebuie gresata si la nevoie inlocuita. Deocamdata am schimbat una mai sunt celelalte originale. Oricum am pus cruce cardanica de la Toyota originala desi e de doua ori mai scumpa decat una din magazin. Dar si tine mult mai mult.

De exemplu am avut BMW 530d si articulatiile originale au tinut pana la 220000km si dupa aceea am pus Febi care s-au dus in 30000 de km. Erau intr-adevar de doua ori mai ieftine decat cele originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!