Jump to content

Topul Fiabilitatii


2BB
 Share

Postare recomandată

S-a confirmat inca o data, daca mai era nevoie, ca masinile asiatice sunt cele mai fiabile. Masinile grupului VW nu stau stralucit. Ce m-a surprins a fost pozitionarea Citroen pe locul 10.

Sursa

Daca nu aici ii este locul acestiu topic, rog un moderator sa il mute unde considera de cuvinta.

post-9217-1170318729_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu dau 2 bani pe Topul astora.. adica ce vor sa zica ca Daewoo e in fata VW, Audi, BMW, ... in nici un caz!!! care masina are cele mai proaste frane? va spun eu Daewoo cielo ..! deci eu stiu cat de fiabila este...!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o prostie de top!!! cine l-a facut era beat!!!:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca de obicei, sariti in sus ca arsi si nu vreti neam sa recunoasteti ca mazda, honda, mitsubishi, si toyota sunt peste ale noastre.

Radem de Daewoo dar matizul este una dintre cele mai fiabile citadine. Preturi mari la revanzare pentru ca sunt bune, piese extraordinar de ieftine. La fel si Cielo si fostul Espero care inca misca prin Romania si inca au vanzari de invidiat.

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mercedesul are un loc bine meritat 20 :lol: :)

bmw18

audi27

vw23

va dati seama ca topul este facut de koreeni, japonezi si mama lor de asiatici :D

ma mir cum de nu au pus si lada, trabantul, volga si altele

suntem de rasul lumii daca ne citesc cineva ziarele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

godo, hai de acord, Honda, Toyota stau bine.

dar Nissan. OMFG..de cand cu renault numai bine nu sta. Kia? ...da.... Citroen? sa vezi la C3 Pluriel cum 99% ploua in ele! Matiz, da. Tico da...Cielo, Ok. dar restul din astea noi? Lacetti si Spark? gimme a break! Rover? aia pe care si englezii ii injura? care au dat faliment? hahahahah Suzuki? yeah, right!! poate la motoare! Fiat!! say no more!!

Opel nu e, si e Vauxhall, deci topul e facut in ANglia.(copiat normal, de EVZ). deci, te rog mult....am ras bine pe ziua de azi...

LE: de ce topul e in aria TDI???? si nu in Discutii generale?

mai stiu eu topuri din astea...cea mai buna masina de facut dragoste..etc. mari topuri...

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai astia se contrazic singuri

AutoBild a „premiat” cele mai proaste ma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai astia se contrazic singuri

AutoBild a „premiat” cele mai proaste ma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu zic de touran...ghici de ce :) :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai astia se contrazic singuri

AutoBild a „premiat” cele mai proaste ma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu zic de touran...ghici de ce :P :P

Mi-e personal imi place foarte mult Touran-ul...de aceea am spus ca nu comentez.

De altfel, pt ca-mi trebuia o masina "de familie", initial am cautat Touran...insa nu m-am incadrat in pret :) si astfel iata-ma cu o alta masina excelenta, incapatoare din familia VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GM si Ford sunt in pragul colapsului, inclusiv pe "teren propriu" (adica pe piata americana), tocmai din cauza concurentei facute de companiile auto japoneze si sud-coreene. Toyota tocmai a detronat GM la nivel mondial. Iar aceste companii incep sa isi dezvolte reteaua de facilitati de productie si pe continentul european. Ceea ce ar trebui sa reprezinte un semnal de alarma pentru companiile europene, in primul rand germane, a caror imagine la capitolul fiabilitate s-a cam deteriorat. Capitol la care japonezele si sud-coreenele exceleaza. Desigur, sunt si capitole la care masinile nemtesti stau la fel sau chiar mai bine decat cele asiatice: siguranta, performante, dotari. Dar faptul ca au pierdut puncte importante, in detrimentul asiaticelor, la un capitol pana recent considerat un punct forte pentru ele - fiabilitatea - nu e un semn de bun augur, daca nu incearca sa remedieze aceasta situatie. Iar un prim pas ar fi acordarea unor perioade de garantie mai mari. Pentru ca perioadele de garantie acordate in prezent de VAG sunt jenante...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O singura intrebare va pun : Cam cate masini germane vezi pe drum intr-o zi ( de prin anii 90 si chiar mai vechi ) si cam cate asiatice. Eu cel putin pot zice ca asiatice vechi nu prea sunt. Eu vad zilnic Vw: GOLF 1,2 ,3 Vento , PAssat , Scirocco 1 si 2 , Audi 80 si 100 ( a doua si a 3-a generatie) , Opel , MErcedes , BMW seria 3 ,5 ,7 modele tot de prin 1990. Concluzia o trageti singuri. :)

Cred ca v-am raspuns la intrebarea legata de fiabilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ati mers vreaodata cu un matiz sau un cielo mai obosite de exemplu taxiuri !!! sunt vai de ele sunt praf , si spunea cineva ca sunt piesele ieftine !! sunt ieftine dar nu tzin mai mult de 1000 de km asta se vaita un taximetrist care facea toate reviziile la reprezentanta daewoo ! asa ca va rog eu mult de tot nu pot lua in seama topul acela si inca ceva daca ai probleme cu o mazda ,honda esti la revedere ! piesele sunt extrem de scumpe si nu prea se gasesc :Driver: multumesc !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ... dar nici masinile de astazi nu mai se mai fac asa cum se faceau odata ... unde e conceptul ala de la Mercedes: "masina pentru o viata" ?

Masinile din ziua de azi sunt facute pentru o societate de consum ... numai cand te uiti cate plastice nenorocite sunt pe ele. De exemplu la Passat, daca l-ai lovit ceva mai tare in fata, nu se indoaie spoilerul, in schimb se rup niste nenorocite de urechiuse de prindere de pe la faruri ... solutia schimbi toata fata. Si daca esti ghinisonist se rup si urechile de prindere de la radiator (culmea tot din plastic) din cauza socului.

Campania asta de reducere a costurilor a insemnat si o reducere a calitatii. Mai vedem peste ani, daca masinile de azi vor mai fi la fel de fiabile ca cele de ieri :Driver:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine zis...masini precum Mercedes 123 (Cobra) rar mai gasesti :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As face cateva comentarii:

Am condus un Daewoo Cielo peste 100,000 de km. Masina are multe puncte slabe: calitatea plasticului indoielnica, scaunele, franele, tabla, dotarile/siguranta/performantele (muult sub standardele unei masini la nivelul anilor 2000) si consumul sunt numai unele dintre ele. Dar la capitolul fiabilitate, este - in opinia mea - cert cu mult peste Golf. Cand am luat-o in primire avea 90,000 de km, cand am vandut-o avea 203,000 Km. In tot acest rastimp am avut cu ea doar 3 probleme (afara de consumabilele obisnuite: ulei, filtre, placute de frana, cauciucuri, etc.). O data mi-a "crapat" - am un lapsus acum - termovalva care deschide circuitul de racire al apei prin radiator. A doua oara s-a dus electromotorul/dinamul si masina mergea exclusiv pe curentul din baterie. A treia oara, un imbecil din service, dupa ce mi-a facut unghiul de fuga, a uitat sa imi stranga si piulita pe pivot si masina tragea usor stanga (la inceput) dar pana am ajuns la Cluj ma dureau mainile de tras de volan dreapta. La virajul spre stanga rotile nu mai se "indreptau singure" dupa viraj la acceleratie, ramaneau bracate spre stanga - dar acest defect nu este imputabil masinii...

De asemenea, cu Clio (dar asta a fost nou-nout) nu am avut nici o problemal pana la 50,000 (dupa care l-am dat). Atentie, nu discut aici decat de fiabilitate. Dpdv calitativ, Clio are plasticele de...camion, scaune inalte, moi si incomode. Senzatia de "ieftin" este pregnanta. In schimb motorul era super: 1,4 16 V 98 Cp. La greutatea ei masina era supramotorizata. Pacat insa ca franele, calea de rulare, amortizoarele si implicit stabilitatea nu erau pe masura motorului...

In timp ce la Golful din semnatura (acum am o Bora TDI - o dezamagire pentru mine dpdv motor, dar tin sa precizez ca prefer motoarele pe benzina si deci sunt subiectiv) pe parcursul a numai 41,000 Km (masina avea 115,000 Km cand am luat-o) am avut urmatoarele probleme: bieleta levier schimbator viteze uzata si sarita de pe locas (efect: nu mai intra in tr. 1, 2 si marche arriere - tot la Cluj s-a intamplat), cazut geam dreapta fata - din senin - in portiera (s-a facut mii de farame), sistem spalare luneta sistematic stricat (sare furtunul de pe lacas - dupa reparatie nu mai sta la locul ei masca protbagajului - punctele de prindere "joaca" in hayon - nu au fost bine stranse, dar acest lucru nu este imputabil masinii!), tras de joja de ulei ramas cu inelul de plastic in mana), probleme la partea electrica (niciodata pe deplin rezolvate!) curentul se intrerupea brusc si aleator pentru cateava secunde nemaivand lumina la faruri, scanteie la bujii, iluminare bord, actionare geamuri, inchidere automata usi si radio/CD, culmea! restul functiona normal - de exemplu AC-ul) probleme cu butucul de la cheia de contact (stricat partea mecanica - nu mai revenea cheia singura din pozitia "demaror" in pozitia contact motor), iar ulterior stricate si contactele electrice de la butuc (rezultatul: schimbatul butucului de...trei ori!!!). Nu mai vorbesc de schimbat spoilerul inferior (cel negru) de tz ori din cauza drumurilor proaste/borduri din Romania ca si scutul motor...Aaa! si farul din stanga batea in...nori! Nu a putut fi reglat (nu va spun ce injuraturi imi luam noaptea de la soferi de pe sens contrar, am ajuns sa merg numai cu faza scurta!!!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o tampenie acest top, poate ca Toyota, Mazda si Honda au ce cauta in primele zece, dar Citroen e o marca de locul 25, cunosc pe cineva care are C4 si nu ii merge tempomatul, cd-player-ul merge cand vrea , are probleme cu pornitul dimineata iarna, motorul este un 1.6 90 cp benzina,a si nu ii merge nici limitatorul de viteza, masina are atentie 15000 km(no comment). Cat despre leul neinfricat Peugeot cine merge cu un 307 care are peste 30000km, stie ca se misca toate ca in Dacie si se aud la fel. Daca nu credeti mergeti in service si va veti convinge. bye

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca nici unul din noi cu bun simt nu poate contesta prezenta toyota/honda si mazda intre primele.

Si eu zic ca se afla la distanta mare mare de restul!

@maniacuv6 motivele pentru care nu vezi multe japoneze vechi sunt doua principale:

1. nu sunt din UE si nu PREA se fac in ue, multe.

2. piesele sunt intradevar foarte scumpe. Si atunci tot "omul" cu gandirea dibace de 2 lei zice "nu imi iau ca sunt scumpe piesele"

Insa realitatea este ca "sunt scumpe insa nu ai nevoie de ele, ca aproape ca nu se defecteaza".

Insa du-te in UE si vezi ce masini au taximetristii si o sa iti dai seama de ce :vaidecapulmeu: Uita-te la scaderea preturilor la masinile japoneze si iar o sa vezi de ce.

@hermann, tu nu scrii multe, insa cate am citit scrise de tine erau observatii cu mult bun simt si foarte obiective :ceuameni:

Si eu am VAG si am avut pana acuma cel putin o problema incredibila de fiabilitate la frana! O fi ea batrana, insa totusi...e FRANA!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti sa recunoastem ca japonezele sunt masini foarte fiabila (si care costa din ce in ce mai mult) dar care nu se compara ca eleganta cu o masina nemteasca.

Nu stiu ce cauta Peugeot si Citroen inainte de VW si Audi. Probabil ca topul era facut in Ro iar oamenii se plangeau de prestatiile celor de la PORO desi nici dealerii frantuzestilor nu sunt mai breji (unul de cu motocicleta in masini si trimite biletele parfumate :blink:

dar Fiat inainte de masinile nemtesti??? hai sa fim seriosi.

Singurele motive pentru care clasamentele ar putea fi corecte OARECUM ar fi o regula clara a fiabilitatii: cu cat ceva e mai complex, cu atat probabilitatea de a se defecta creste.

Ce se putea defecta la un Cielo? pai nu prea multe.

De ce taximetristii prefera sa circule cu VW-uri cu sute de mii de km la bord? pentru ca aceste masini inca mai merg.

Hermann, imi pare rau de problemele tale. Sper ca nu ai luat masina din targ. Acest lucru ar explica destul de multe din belele (ai avut incredibil de multe in conditiile in care majoritatea masinilor cu KM despre care vorbesti acolo, sunt inca extraordinar de tinere.

Am vazutpe site-uri masini VW si Audi care au mers 400-500000km... si inca mai merg... si inca pretul e destul de ridicat.

Nu am vazut pe nici un site "vand Fiat 350000km" sau vand Peugeot.

VW e luat pentru ca te tine multi km, e o masina care iti ofera confort si putere... spre deosebire de fiat... (am sters comentariul pentru ca nu isi avea rostul.

Oricum... enjoy your cars.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...
S-a confirmat inca o data, daca mai era nevoie, ca masinile asiatice sunt cele mai fiabile. Masinile grupului VW nu stau stralucit. Ce m-a surprins a fost pozitionarea Citroen pe locul 10.

Sursa

Daca nu aici ii este locul acestiu topic, rog un moderator sa il mute unde considera de cuvinta.

cred ca incerci sa vinzi castraveti la gradinar cu topu asta

din punctul meu de vedere grup vw care include audi seat skoda vw fac cele mai bune masini dintre toti producatori de pe planeta iar dintre acestea g4 tdi alh e cea mai buna masina posibila tinand cont de toate aspectele : pret ,service ,consumabile

cred ca ce ne arati u acolo nu este decat o reclama destinata celor care au avut dacie 1310 si au tunato cu diferite accesorii din vitan.....

asa ca va rog terminati cu carti de colorat si avioane de hartie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hop si eu :icon_thumright:

Acest top e bazat pe o statistica care inglobeaza si modul in care e condusa o masina. De exemplu o Yaris sau un C3 va fi condusa mult mai usor decat un BMW. Asa ca nu stiu daca nu cumva se compara mere cu pere. Pana la urma, asta e folosita pentru calculul primelor de asigurare, nu pt evaluarea fiabilitatii masinii propriu-zise ci a combinatiei masina-sofer. Daca ar fi s-o luam asa, masinile F1 sunt jalnice! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta proprie:

- oltcit(masina frantuzeasca)-praf

- matiz(4 la numar) - ok

- renault megane 2(versiunea privilege) - dezastru international, daca 307-le reuseste sa-l bata la capitolul "morcovul" inseamna ca 307 este inimaginabil de proast(nu am avut peugeot nici nu o sa am vreodata)

- seat ibiza (2 la numar)- extraordinare... mai bune decat matizul(ca fiabilitate), mai ieftine ca intretinere(ca raport revizii, piese si valoare masina)

- toyota corolla 2007- are deocamdata 6000km ramane de vazut in timp cum sta cu fiabilitatea dar nu ma impresioneaza cu nimic.

(nu-mi place cum se conduce, nu-mi place pozitia la volan, nu-mi plac materialele si imbinarile acestora)

Concluzie - Top Varza(realitatea este mult mai simpla Germania Vs restul lumii iar acest lucru se vede din investitii si in proiecte pentu viitor)

Dupa ibiza visez la un audi tocmai pentru ca sunt extrem de multumit de aceasta masina... este primul autoturism pe care-l am si dupa 30000 km nu are nevoie de reparatii, este impecabila din punct de vedere tehnic si nu am avut grija de ea asa cum am avut de restul.

in germania avem Audi vs Mercedes vs BMW - exista vreo alta tara care fabrica masini cu un versus mai puternic? :angry:

Modificat de Toma Aurelian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratele meu a cumparat in ultimele 14 luni un peugeot boxer ,un logan van o honda civic si un peugeot 206 toate fiind noi . El conduce un passat din 2003.

La passat nu a schimbat cine stie ce si are 145 000 cu el insa la 206 i-a plouat in el de nou iar cu boxerul, a patit faza de vreo 4 ori , merge 1 sapt dupa care 24 ore - service ba nu stiu ce senzor , ba s-a crapat pe lung turul de ulei de la turbo , ba ceva pe la electrice.Intradevar honda se comporta bine insa in 7000 km a mancat aproape 1 litru de ulei (probabil ca e in rodaj).Oricum baza e tot passatul .A mai avut un rover 45 la care nu stiu sa fi schimbat ceva.

Eu am mai avut o dacia si un clio insa fiind mai veche de 4 ani nu se pune (insa ar fi de spus).Passatul pe care il am are 350 000 km si sunt multumit de el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!