Jump to content

Probleme cu indicatorul de temperatura a antigel-ului


Muerte
 Share

Postare recomandată

Va salut pe scurt problema asta este nu mai indica deloc temperatura la apa acul sta jos de tot nu se ridica. Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune VAg-COM-ul intra pe INSTRUMENTS Si da un OUTPUT TESTS . Daca acul se misca atunci cred ca e defect sonda temperatura motor ( la GOLF 4 e cam 400 mii la VOLKSMAN ) ( asta reiese si in cazul cand verifici erorile pe ENGINE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am observat in seara asta daca merg incet urca acul cativa milimetri si caldura nu merge da un aer caliu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suna a termostat blocat. Eu am dat 600 mii pe termostat BETR-THOMSON ce are garantie 1 an si cu care vine si de altfel masina din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da o cautare pe forum " Temperatura antigel " si o sa gasesti tot ce iti trebuie .

Am avut aceeasi problema . Este de la senzorul de temperatura la apa .

Te costa cam asa : Senzor temperatura 100ron, garnitura 3ron(este optionala, sa o ceri ca altfel mai faci un drum), completare anigel dupa ce o schimbi .

Se schimba in 30 min maxim .

Este o problema generica . Cand am fost de am cumparat senzorul , nu a trebuit sa-i dau multe explicatii baiatului ca stia despre ce este vorba .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut

Si eu am o problema asemanatoare. Numai ca mie imi variaza temepratura din bord de la 90 la 80 grade cam o data intr-o jumatate de ora de mers.

Pe climatronic (cu codurile secrete C51) imi urca constant si ramane la 90 de grade tot timpul mersului. Ce bine ca nu e termostatul ca imi venea rau sa dau toata distributia jos pentru o piesa.

Puteti sa imi dati ceva indicatii cum se schimba sonda si mai ales unde e pozitionata?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine venit un raspuns clar cu locatia sondei.

Si eu am aceasi problema, cateodata merge....cateodata nu.....

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu indica de loc,sau foarte rar este vorba de senzorul de temperatura.Am avut problema asta si m-a costat 150 ron cu montaj.Acum mi-se plimba acul intre 70 si 90 si este vorba de termostat.La A4 B6 se da distributia jos pentru a schimba un amarat de termostat?Motor 19 tdi 131 cai AVF?Sau era vorba de alta masina mai sus?Astept raspuns de la cunoscatori.Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se da jos distributia dar se demonteazaz destul de multe. A schimbat un prieten la Augsburg acu vreun an jumate si l-a costat cu tot cu manopera vreo 150RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu problema asta ... se ridica acul pana in jur de 80 grade , am schimbat termostatul - e undeva sub alternator si trebuie desfacut acesta la un surub, se da la o parte si se inlocuieste piesa - am schimbat si antigelul, iar acum functioneaza perfect.

termostat pe original - 40 ron

manopera - 30 ron

Modificat de nutzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!! si eu am avut aceeasi problema la VW si am fost la test si din prima era sonda de apa care s-a rezolvat foarte repede si fara bataii de cap. Dar dc. nu ti se incalzeste motorul mai mult ca si gur este termostatul. bafta!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!! si eu am avut aceeasi problema la VW si am fost la test si din prima era sonda de apa care s-a rezolvat foarte repede si fara bataii de cap. Dar dc. nu ti se incalzeste motorul mai mult ca si gur este termostatul. bafta!!!

Asa au zis si baietii de la service,dar azi cand m-am dus sa-l schimb am avut o surpriza.Dupa schimbarea termostatului+antigel complet am pornit masina si am lasat-o sa mearga pana a ajuns acul la 90(si inainte ajungea,dar cu clima oprita si la relanti).Am dat drumul la clima si a inceput sa scada la 70.Am schimbat si senzorul(desi era nou,schimbat tot la ei cu piesa originala) si s-a rezolvat problema.Drept urmare nu a trebuit decat sa platesc schimbul de antigel,pentru ca termostatul functiona(l-am lasat pe cel nou,cel vechi este in portbagaj),iar senzorul era in garantie(nu e vina mea ca nu functioneaza corect).Acum astept sa o scot pe autostrada sa vedem care este treaba.Daca nu sta nici acum la 90 se poate sa fie de la ceasurile de bord,dar din cate mi-am dat seama azi,problema s-a remediat.Termostatul se schimba foarte usor(a precizat colegul mai sus),iar senzorul si mai usor(are o clema ce trebuie scoasa).La ambele operatiuni se pierde antigel.Eu am lasat sa se scurga tot pentru ca oricum il schimbam intergal.

Modificat de SuntZmeu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am patit de nu mi se ridica temperatura decat pana la 70 de grade oricat as fi mers...si imi crestea pe la 80 ,80 si un pic numai cand o alergam tare ,iar apoi cand mergeam normal imi scadea inapoi la 70..problema s-a rezolvat prin schimbarea termostatului.Se poate cateodata sa se mai strice si senzorul de temperatura...daca se strica o scanare cu vag com si iti spune,sau poate sa minta acel senzor de temperatura dar si asta poti sa ti dai seama cu vag comul masurand temperatura la motor si cea afisata in bord.Eu am facut chestia asta si a fost clar ca era doar termostatul.si nu e e scump am dat pe el 350 de mii lei vechi.Multa bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Acum vreo luna am observat si eu ca indicatorul de temperatura oscila intre 0 si 90. Cum avea el chef. Dupa o saptamana nu mai indica deloc. Asa ca am pus-o pe VAG-COM si a dat o eroare la sensor G62, adica ala din spatele motorului. Interesant este ca acum un de zile l-am mai schimbat odata (luat de la Porsche Bucuresti).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

aceeasi problema am avut o si eu............pot fi 2 cauze.1 este vorba de senzorul de temperatura 2. ceas temperatura defect............la mine a fost vorba de ceas dar l mi la reparat cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut , am si eu o problema asemanatoare numai ca la mine pe VAG nu mi-a dat nici un fel de eroare cand am verificat senzorul de temperatura! In mers acul de la temperatura are flucutatii , iar daca am temperatura data pe High , in masina nu vine decat un aer calai !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

[salutare,am si eu o problema cu ceasul care indica temperatura apei.sunt perioade care imi indica corect,de la 0la 90 grade,dar cateodata se duce si peste 90 chiar si peste 130,sau cand opresc masina nu mai coboara la 0,ramane pe la 30,60,90 etc grade.am schimbat sonda...cea din spatele motorului si la fel imi face.termostatul functioneaza corect.am sunat la Porche si mi-a spus ca trebuie resetat calculatorul masinii cand schimb sondele ca sa-i dau valorile initiale,chiar daca schimbi piesa defecta,masina nu recunoaste singura,trebuie ajutata,este corect???va multumesc si astept un raspuns de la voi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Totusi unde se afsenzorul de temperatura la o skoda superb 1.8t cod motor awt!

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

dupa ce am schimbat distributia acum o luna am observat ca uneori masina mea uneori nu baga aer cald intimpul mersului sau dupa ce umblu la climatronic.

am schimbat 3 termostate si senzorul de citire temperatura licid racire sperand ca voi remedia problema dar nu am rezolvat nimic.

azi, circuland pana la Bucuresti mi s-a aprins martorul de lichid racire de vreo 4 ori. am ridicat capota, am deschis capacul rezervorului si am vazut ca aceste era gol, dar se umplea cu apa venind inapoi de pe conducte pana la nivelul normal.

ventilatoarele radiatorului de racire funztioneaza normal.

 

Va rog ajutati-ma!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pare sa fie vorba de problema la garnitura de chiulasa.

 

incearca si cu alt capac la vasul de expansiune - de test - daca tot asa face, avand in vedere ce ai schimbat pana acum.... ramane doar garnitura de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!