Jump to content

Conexiune Maf Intrerupta...


misi_11
 Share

Postare recomandată

sunt disperat!!!

cine are o diagrama a conexiunii MAF cu ECM sau cine stie unde ajung si pe unde trec cele 4 fire din mufa de conexiune a debitmetrului de aer????

al meu MAF este bun, si totusi pe vag com imi spune ca nu este bun...ca nu are conexiune....masina merge ca un c...

la service mi-au spus sa las masina 1 zi la ei ca incearca sa gaseasca un este buba, dar poate reusesc cu ajutorul vastru sa o repar singur...nu are rost dau o caruta de bani pentru stiu eu ce....

daca aveti documentatii, puteti sa-mi trimiteti pe e-mail

Multumesc frumos!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde stii ca MAF ul tau e bun? Fa un test si vezi daca iti vine ceva curent de alimentare pe doua dintre fire.

Daca zici ca ai 4 fire, CRED ca ai doua pentru alimentare si doua pentru semnal. Daca iti vine pe alimentare, vezi daca iti iese semnal variabil cand accelerezi.

NU stiu exact ce MAF ai tu. Pot sa te ajut cu ceva diagrame, insa nu sunt sigur ca e la fel la modelul tau. Din cate stiu eu sunt cel putin 3 principii pe care merg MAF urile in functie de model. Poate ai doar niste rugina la mufa acolo. Verifica sa ai contact bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aseara am pus MAF nou -nout de la bosh, original, si acelasi lucru s-a intamplat:pe vag MAF defect;

firele azi dimineata le-am verificat, si sunt intregi si bune de la MAF pana in ECU, toate patru;

MAF-ul este cel de la Vw passat b5, motor 131 CP, AVF;

cat despre mufa, am spalat-o cu sprei de contacte, cu de toate;

mai este si alt aspect: daca trage aer fals pe undeva, MAF-ul mai functioneaza cum trebuie???poate ca este vr-un furtun ceva spart pe undeva de la vacumuri? se poate acest lucru???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu conteaza daca trage aer fals, singura cauza ar fi ca valoare furnizata este mai mica, dar la tine da circuit deschis sau scurt

si cu debitmetru nou pierburg masina se comporta la fel :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai du-te pe fire si vezi ca undeva ceva se intampla cu ele. Desfa si verifica continuitatea. Verifica daca nu CUMVA totusi e prolema de mufa!

Cipos, e corect ca doua merg la ecu si trimit semnalul si din doua se alimenteaza la 12V?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata...:) siguranta 31 arsa :) deci pe unul din fire tre sa vina 12v pe unul 5 v pe unul masa si pe unul comanda la ecu, iar pe pinul de 12v nu venea decat 1,5 v dupa ce am luat la porificat sigurantele am gasito arsa :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Fain. trebuia sa fi scris "DU-TE LA CIPOS"... Era maf din ala cu sarma de Pt incalzita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ca el avea pe masina pierburg deci nu avea rezistenta din aia pe el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 years later...
On 01.02.2007 at 22:23, cipos a scris:

gata...:) siguranta 31 arsa :) deci pe unul din fire tre sa vina 12v pe unul 5 v pe unul masa si pe unul comanda la ecu, iar pe pinul de 12v nu venea decat 1,5 v dupa ce am luat la porificat sigurantele am gasito arsa :D

Siguranta 31 este si la un passat 1.9tdi pd avb 2002?Este in partea stanga,langa usa?Ce valoare are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!