Jump to content

Turatiile Si Fiabilitatea Motorului


luapsogard
 Share

Postare recomandată

B32FDY - post-ul tau s-a mutat AICI; incearca sa cauti discutii in aria motorizarii pe care o ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • fx_

    7

  • Reed

    5

  • 66 JOK

    5

  • luapsogard

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am o mica nelamurire, in viteza a II-a am observat ca pot sa si nu ating deloc aceleratie, masina merge singura in jur de 1000 rpm!!

E bine sa fac asa? Sau mai bine merg cu a I-a?

Masina e in semnatura.

Modificat de Dukuletz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat timp nu o accelerezi rau pe urma ca sa ajungi la o viteza superioara n-are nimic. Singura chestie e s-o iei domol pana urci la 2000, pe urma foc de voie.

edit: La motorul tau chiar mai mult de 2000, respectiv 2500, sau de unde simti tu ca ai cuplu suficient. La ureche iti dai seama cel mai bine cand merge la largul lui motorul.

Modificat de fx_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

daca schimb vitezele la 5000-6000 de ture ce se poate strica la masina... :scratch::rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul :))

Pai tu daca alergi cat poti tu de tare....cat timp poti sa alergi?Nu obosesti la un moment dat,nu respiri din greu,nu curge transpiratia pe tine,nu te simti rau?

Oare motorul cum se "simte" dupa alergat de asta?

Si la mine vede macar o data pe saptamana 4500-5500(acolo sunt caii maxim)...dar nu CONSTANT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai de gand sa tragi de masina asa tare macar pune un ulei adecvat si ai grija la distributie, schimb-o mai des.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut filmuletul asta si de asta ziceam ca nici eu nu ii dau la 5000... eu schimb cam la 3000 maxim... :Driver:

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala e vr6...cu greu te poti abtine.E de ajuns sa flexezi degetul mare de la piciorul drept si sa plece "TURBO" :).

Orice mecanism dus la limita va rezista mai putin decat unul exploatat normal.O vorba din popor..."Ce e prea mult strica".

Eu de obicei schimb pe la 3000-3500.

Cand se trezeste "piticul" din creier,vede 4500 lejer.Asta cam 1 data pe saptamana si in conditiile in care merg cu ulei sintetic,schimbat la MAXIM 10000km,fara tratamente "minune",ulei nou in cutie,distributie noua,ambreiaj nou de ~15k km,toate piesele inlocuite pe original,deci fara rabat la calitatea pieselor/consumabilelor(toate schimbate deoarece masina nu a fost cumparata de noua,deci habar nu aveam ce e in ea).

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut care e turatia la care sa schimb vitezele la un vwpolo 1.2 12 valve benzina AZQ.eu schimba pe la 2500 cand e rece si la 3200 cand e cald dar uneori in depasiri in treapta a 4 ajunge si la 4300 si face destul de urat nu stiu de ce aja un zgomot gros nu stiu cum sa explic

Modificat de Alin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am un Lancer din 96, are maxim 8 mii de turatii pe turometru, motorul e de 1.3, 75 CP. Daca ii dau 6000-7000 de tuartii destul de des e ok? ce pot patii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I: pai ce se intampla cu un mecanism exploatat zilnic la maxim?

R: cedeaza mai devreme.

Solutii preventive: revizii serioase si consumabile calitative(in principiu,tinuta din scurt).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!