Jump to content

Stiti Cum Face Un Golf 2 1,6d Cand O Ia Pe Ulei?


xgeorgex
 Share

Postare recomandată

Salutare sunt nou pe aici si mi-am dorit f mult sa pot posta si eu problema mea pe acest forum. Ei bine o mica povestioara: tocmai imi scosesem masina din service,unde mi-am schimbat distributia, tachetii hidrauluci si semeringurile. Imi curgea ulei si ma dispera chestia asta. Buuuun am scos-o din service, ma reindragostisem de sunetul motorului, pe drum de la SB la Buc se intampla de mi se strica nenorocita aia de sonda care iti arata nivelul uleiului. Cum avusesem deja problema cu cursul uleiului m-asma gandit ca imi curge iar si m-am pus pe...COMPLETAT. Trecvand direct la intamplare acum, mai aveam putin pana la intrarea pe autostrada Bucuresti - Pitesti si dintr-oadata motorul a inceput sa faca f urat in sensul ca se supratura desi ii scosesem contactul...ce mai au venit pompierii...a fost infricosator...AVEAM IN BAIA DE ULEI 6 LITRI DE ULEI!...Amn reusit sa o scot cumva la capat cu un mecanic din Pitesti noaptea pe la 12. A scos tot uleiul a spalat putin motorul pe afara(norocul meu a fost ca am avut distributia noua ca riscam sa calez motorul) , am repus 4 litri si aluatr-o dar tractata si cu smuncituri. Acum..ce e de facut? N-am nici urma de cheie de bujii...n-am nimic! Ajutoooor. masina e acum in Bucuresti. Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cum ai reusit sa torni 6 litri de ulei .nu exista joja la golf 2 diesel?sau poate minte.nu ma pricep la dieseluri insa cred ca cel mai bine mergi la un service sau daca te ajuta vreun forumist.oricum vezi ca se dau tepe mari in bucuresti mai ales daca esti din provincie . se merge pe principiul :' da-i la cap ! "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am nici urma de cheie de bujii...n-am nimic!

:rolleyes: Vorbesti serios cu cheia de bujii sau nu? Pt. ca la diesel nu exista, daca nu stiai.

Acum porneste, merge sau care este problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blink: Vorbesti serios cu cheia de bujii sau nu? Pt. ca la diesel nu exista, daca nu stiai.

Acum porneste, merge sau care este problema?

Dragii mei. Am intrat pe acest forum pt. nu ma pricep! Deci am nevoi de ajutor. Imi iertati ignoranta dar se intampla sa-mi fie prima masina. Si uite asa invata poate si altii din prostia mea. Acum nu proneste. invarte electromotorul si scoate fum alb pe esapament.Am baterie buna. Cam asta e. Deci, ajutor :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eventual poate ma ajuta cineva pe sambata sa o remorchez cativa metri. Pt. ca dupa cele intamplate tot asa am procedat ca sa-mi porneasca. Am tractat-o, e adevarat ca a luat-o un pic mai greu dar dupa acccea motorul s-a comportat f bine. Multzumesc anticipat samarietanului ce ma va ajuta bineinteles si cu costurile aferente. Da-ti un semn.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am postat mai demult, pe un topic al unui coleg forumist legat de fiabilitatea golfurilor, faptul ca, la uzura mare a motorului acesta se supratureaza, ajungand undeva la 6-7000 ture.Nimeni nu ma credea pe forum. Uitati dovada.

Am avut un golf 1 motor 1,5 diesel cu motorul varza, pe care a trebuit sa-l bucsez, segmentez, rectific arbore etc.

Simptomul era exact cel pe care l-ai intalnit tu - supraturarea, cu un zgomot infernal, fum ca la un incendiu si initial o spaima teribila.

Cauza era uzura blocului motor si a segmentilor care facea ca, la turatii mai mari(initial la 95-100km/h) uleiul sa fie absorbit de admisie, introdus pe gaurelele din spatele filtrului de aer in capul pistoanelor si ars-de aici si fumul.Intre timp, neavand bani sa fac motorul, era prin 2000, si circuland zilnic cu masina, ajungeam ca sa nu pot merge cu mai mult de 65-70 la ora fiindca o simteam cum vrea sa plece de sub mine. Ai vazut ce senza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit cineva care a inteles exact ce s-a intamplat. Am discutat si eu cu mecanicul meu si intr-adevar in momentul in care se intampla supraturarea trebuie bagata in viteza 1 , si cu piciorul pe ambreiaj apasat, frana pana la fund dupa care se ridica piciorul de pe ambreiaj brusc. Am inteles ca operatiunile pe care trebuie sa le fac sunt: schimbarea segmentilor si curatarea pe cat posibil a uleiului din interiorul motorului, insa atentie nu peste tot este recomandata acesata curatare. Sambata voi pleca spre SB unde voi face operatiunile amintite mai sus, numai sa dea D-zeu sa nu am probleme pe drum. Multumesc tuturor celor care s-au aratat interesati de problema mea, fie raspunzandu-mi fie arartandu-si sprijinul direct. Dupa ce o voi repara va voi povesti ce si cum am facut. Multumesc inca odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!