Jump to content

Masina Mea: Teapa Sau Nu? Asta E Intrebarea :)


I_am_Stealth

Postare recomandată

si eu o consider ieftina si nu vad de ce te gandesti ca teapa , compatate si cu cei care au cumparat masini mai rele :blink:

cred ca se cunosc frazele gen 'cumparare masina second hand e ca loz in plic' sau 'ce te astepti la pretul asta' :lol: (nu vreau sa supar pe nimeni)

pretul manoperei ma sperie deci bine ca te descurci singur

Link către comentariu
  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • I_am_Stealth

    25

  • DORU_14

    4

  • Mr.Plate

    3

  • liviuxp2000

    2

Salut ! Ma bucur ca ai inteles mesajul meu si ca nu te-ai suparat. Daca zici ca ai ajuns cu totul pana la 3000 de euro, este ceva dar nu inspaimantator de mult. Ideea este ca masina sa nu-ti mai faca probleme de acum inainte si sa nu fi nevoit sa mai cheltuiesti bani. Si, un aspect esential, este faptul ca te pricepi la reparatii; daca nu ai fi stiut sa faci reparatii la ea, ar fi trebuit sa cheltuiesti mult prin service si asta ar fi schimbat complet datele problemei. In fine, s-o stapanesti sanatos si cu folos ! Si, daca imi mai permiti o data, priveste partea plina a paharului: masina este superba, chiar este superba, esti proprietarul ei si sa dea Dumnezeu sa te tina cat mai mult fara probleme. Dar, sa nu uiti un lucru: orice gambler are si noroc si ghinion si se pare ca tu, de data asta, ai avut noroc; mare atentie data viitoare, sau cu alte cuvinte, sa nu mai rezolvi lucrurile asa in pripa. Numai de bine ! (si sa ne tii la curent).

Link către comentariu

ce pot sa iti spun eu? ca am citit cuvant cu cuvant ce ai scris... mi'am luat o cafea si un pachet de tigari si am citit , ma prinsese subiectul... vreau intai sa te felicit pentru ca ai nervii tari daca ai putut sa suporti atatea... stiu perfect amalgamul prin care se trece, pentru ca la unii parca e un facut cu fazele astea... si eu, asa m'am saturat... nici nu stiu cum ar fi mai bine... cand ai o patanie de'asta sa meri pana la capat sau sa te opresti?

Link către comentariu

Bestial motto ul tau retro :)

Apropos de nervi tari.Hai ca va mai zic una:) din weekendul asta! Cand mi-am luat masina dupa faza cu cutia de viteze am zis ca nu merita sa imi iau un cd player scump. Mi-am luat unul de 2 lei care avea LINE-IN. Am ramas in imposibilitatea sa-l conectez caci nu avea decat un manunchi de fire la spate! Am stat un weekend sa dibuiesc firele, uitandu ma pe net si cautand pinii. Am zis ca nu mai dau inca vreo 18-20 euro cu cat gaseam o mufa noua si o "recuperez pe cea veche" :P Am distrus radiocasetofonul original AUDI care nu mergea prea bine oricum, ca sa ii iau mufa tata de la spate si sa o cositoresc la firele mele de la cd-playerul nou! Operatiune reusita, insa cum termin imi dau seama ca nebunia de sistem audi are un amplificator pe una din boxe spate. Mi se auzea mai tare intr-o parte decat in cealalta!. Am renuntat la amplificatorul din boxa in weekendul urmator si am conectat "direct" cositorit, etc. etc.. DEGEABA! Am zis o fi ceva cu boxele..

Mi-am luat doua boxe aproximativ "no name" dar destul de puternice 180W fiecare si weekendul asta le-am conectat! A fost complicat, ca nu se potriveau suruburile, etc. Termin totul, reusesc sa fac cum doream si cand le dau drumul... supriza, TOT INTR-O BOXA MAI TARE! Nici acum inca nu imi dau seama de ce. Nu cred ca e o problema la cd-player. Trebuie sa re-verific sa vad de ce. Cam pe la mijlocul lui februarie imi vine un CD player cu mp3 si usb. L-am primit cadou. Astept sa vad daca ala merge cum trebuie in boxele alea, daca nu, poate trebuie sa trag eu fire, ca altfel nu cred ca ii dau de cap...

In schimb, de cand tot am avut nevoie ba de una ba de alta, mi-am facut un prieten la reprezentanta AUDI din York :P E un pletos de vreo 40+ de ani, care stie ce vorbeste. Cu el m-am sfatuit atunci cand am avut probleme de eroare pe senzorul de temperatura G2/G62 si legat de una/alta. Azi am avut privilegiul sa imi permita sa stau cu el de vorba in timp ce lucra in hala acolo ( de obicei nu prea lasa vizitatori din motive de accidente si asigurare, etc.).

Mi-a povestit o chestie scurta: Imaginati-va un audi TT cu motor de vreo 2 l benzina turbo.Ii schimba cureaua de distributie stapanul, dupa care merge la vreo 100 km distanta. Cand se intoarce, ii crapa turbina. Omul nu se opreste. Conduce, ii merge in 3 cilindri si pe ulei. A ajuns acasa, insa era COMPLET calat motorul. TUrbina era cica topita, nu alta. A dat masina la reprezentanta in schimb la alta platind diferenta. Mecanicul a cumparat-o el! A platit pe unul sa ii alezele blocul motor, a comandat set motor nou din Germania, a cumparat turbina noua. Toata operatiunea a durat 3 weekenduri, la el in garaj! Acuma are o masina bestiala, ii merge perfect.

Cand i-am zis ca mi se pare ca imi bat tachetii la motor cam tare, a ras si a zis : pai asta e bine, ca inseamna ca ti se inchid si deschid supapele! :)

Promit ca pun ceva poze sa vedeti ce incrupeala avusesem acolo in bord. L-am adaptat si ca latime, caci nu se potrivea in mod evident.. era mai mic...

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu

Iti doresc ca in continuare sa ai parte numai de satisfactii de la masina.

O problema la cutie am avut si eu (s-a rupt senzorul de marchariere si a blocat axul batadou) si m-a costat 200 manopera+90 ulei si senzor=290ron=cca;

In loc sa cumperi un CD noname, puteai folosi vechiul radio + emitator FM cu port USB si ajungeai mult mai ieftin

Link către comentariu

Nu stiu cat de usor se gasesc piese de schimb (VAG-SH) in UK dar la noi se gasesc foarte greu si f scumpe...

Eu mi-am cumparat anul trecut un VW Golf IV 1.4 mpi scurt - 6500 euro.

I-am schimbat toate alea ce se schimba cand cumperi o masina si nu sti prea multe despre ea.

La NICI o saptamana un vecin imi atrage atentia ca am o baltuta sub masina... sa cada ceru' pe mine cand m-am uitat - pata de ulei mirosea a valvolina- ma tot pacaleam eu ca nu o fi de la cutie, ca o fi ulei de motor, ca nu o fi strans meseriasu' filtru de ulei cum trebuie... asa ca ma-am dus cu o falca'n cer si una'n pamant la meseriasul care mi-a schimbat uleiul, ala se uita si imi confirma ca este ulei din cutia de viteze, dar sa nu imi fac griji ca probabil este vorba de un semering uzat, asa ca trebuie data jos cutia...( deja se ingrosa gluma era vorba de bani ce trebuiau bagati intr-o masina cumparata de-o saptamana si cu care am apucat sa fac un drum de mare - un week-end - si ceva prin oras -aprox 1300 km).

Bun... da mesteru' Manole cutia jos si primul lucru care il observa : carcasa lipita cu POXIPOL !!! desface omu' cutia si cand colo cade din ea num' saibe si piulite, diferentialul avea vreo 3 dinti rupti si se mai tinea in 3 sau 4 nituri de ax ( din cauza asta imi si tremura- nu f tare- cand schimbam vitezele).

Sa cumpar piese din dezmembrari sa repar cutia nu am gasit sub nici o forma, piesele noi costau in jur de 25 mil, o cutie noua in jur de 60- 70 mil.

Ramanea varianta cutiei SH, dar cat e tara asta a noastra mare si frumoasa am gasit cutie de viteze la 500 de euro (ca asa-i la noi se discuta numa'n euro) dupa o luna jumate si la vreo 300 km de casa.

A mai costat mecanicul (de cartier) inca 3 mil (aproape 100 e), plus alte cheltuieli cu drumul, plus nervi, plus o luna jumate de mers pe jos, s.a.

Dupa ce am reparat-o am vandut-o si mi-am luat un golf 1.9 tdi (2001) cu care bat in lemn nu am avut probleme.

Asa ca se poate si mai rau !

Bafta multa si te asteptam sa vi in tara.

P.S. foarte tare cadoul primit din partea colegilor- au fost momente cand mi-ar fi prins bine si mie o funie din aceea :)

Link către comentariu

@salex, m-am gandit si la varianta aia. Insa am zis ca prefer sa nu am nimic cu baterie, ca sa nu ii port grija...chiar si combinatia mp3 player cu line in la casetofon/radio sau ce e in bord nu e ideala zic eu , din cauza bateriilor. Nu stiu cat de mare e interferenta la asa ceva. si calitatea sunetului. Presupun ca sunt acceptabile. Insa oricum, aveam si o problema la cel original ca nu pornea decat cand vroia el!. nu stiu de ce. Am crezut ca e un fir undeva, nu stiu. Cred ca pana la urma era ceva legat de codul lui. Nu stiu. POate fusese furat si nu era decodat bine. NU stiu.

Faza e ca de la cate am patit cu ea, conduc cu frica in san de multe ori...am fobie ca imi va cadea pedala de acceleratie la fund (de cand am patit o cu pedala) mai am fobie ca mi se aprinde becul rosu la temperatura lichid racire sau nivel si mai am fobie ca ma uit in oglinda si ii rup pe toti de cat fum scot! Si de fiecare data cand franez am in gandire implementata varianta " in caz ca nu prinde, in ce parte invart volanul" ....

Pe bune acuma. Nu as vinde masina cuiva sa ii dau teapa. Desi, masina mea nu e o teapa in adevaratul sens al cuvantului... Insa te incearca nervos!!

Ma gandesc asa: am cutia de viteze "ca noua" adica a fost demontata, inspectata si remontanta, cu ulei nou. Nimic nu e ciobit sau uzat in ea. Am ambreiaj nou, intercooler nou, N-75 nou. Va dati seama ca mai sunt inca o gramada de chestii vechi in ea, insa deja ma gandesc ca chiar daca sa zicem ca as vinde-o ca cedez psihic, poate nu iau alta mai buna la banii astia cu nimic! Si asa, ceva ce merita mentionat : indiferent cate sute de mii de km reali are la bord, nu consuma ulei mai mult de 1 litru la 10 000 km. Deci practic nu consuma ulei deloc!

Link către comentariu

Nu cu baterie. Am vazut functionand un astfel de emitator FM, MP3 player cu port USB pentru stick de memorie care se baga in suportul brichetei de la masina (35 euro)

Link către comentariu

Hmm, fain atunci... Categoric e o solutie demna de luat in considerare. Eu nu am vazut nici un emitator cu slot USB sau memory card. E prea tarziu acuma, ca deja am "mutilat" la propriu vechiul radio-casetofon original audi...ca sa-i iau mufa...:beerchug:

Link către comentariu

Pt.: I_am_Stealth - D-le, ai fost super tare cu ultimul post; am ras cu lacrimi incepand cu a doua parte a postului. Super tare. Pe cuvant daca nu, ai talent de povestitor. Te mai asteptam. Hai, toate cele bune !

Corectura : penultimul post.

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

salut

nu pot sa zic decat ca masina arata super

si sa o stapanesti sanatos!

si sa dea domnul sa nu mai patesti ce ai patzit!

Link către comentariu

te ai bagat sa schimbi casetofonul ... deja te ai decis ca nu mai e ceva negativ

si parerea mea , facand totalul cheltuielilor tale pana acum sau pana iti faci masina cum vrei tu ajungi la o suma la care te intrebi ..

ca masina imi luam cu banii astia?

eu cred ca iti luai ceva asemanator pe care o rectificai , imbunatateai sau personalizai cum vrei sa ii spui cu aproximativ aceeasi suma

in anglia second hand e mai ieftin decat in romania pt faptul ca proprietarul se uita la masina ca un simplu obiecat de uz pe cand noi daca suna ceva le reparam si etc. apoi ce bine arata masina ta ( e un exemplu mai general nu e o regula)

putin of topic pt stealh am avut masini 2 fiat marea ultimul 99 an fabricatie la 2500 € plus 500 € pise , plus manopera mea si am mers cu el 40 kmiles , masina de care am foarte multumit contrar zicalei 'fix it tommorrow again' am dat o in f bune conditii (prima marea a fost o adevarata teapa)

audi totusi e cu foarte mult peste fiat dar deja te ai decis ! ca tii masina ?

fara neplaceri! :ceuameni:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
te ai bagat sa schimbi casetofonul ... deja te ai decis ca nu mai e ceva negativ

;) gura de aur sa fi avut, nu a trecut o saptamana de cand ai scris asta!

@nadir si altii care mi-au dorit binele, mersi de urari, dar cred ca am nevoie de mai multe !!

A sosit ziua de 14 februarie...dimineata, ziua indragostitilor in care trebuia sa fac si eu un cadou....gagicii mele evident! Pe care de acuma incolo pot sa o numesc

MY BITCH, fiind vorba de masina mea!

Mergeam eu de zor cu vreo 130km/h, pe banda mai rapida din cele doua pe sens, in spatele meu o gagica cu un Megane nou vorbea la telefon si se tinea tare de tot dupa mine. Ma gandeam, "aspra fecioara". Am zis ca mai accelerez putin sa ma feresc si sa intru in banda celor inceti cand prind loc...... Pe cand faceam asta, mi-a sarit in ochi ca semnul bateriei pe bord era aprins! Hopaaa! Dau sa misc intr-o parte de volan, rigid ca naiba, frana, pauza-> rigida de numa'!.... Am presimtit eu ca poate fi cureaua ;) . In fine, am pus avaria imediat si am reusit sa ma opresc fix in sageata unui "V" unde era o iesire. ca din intamplare nu era f departe. Am mers cateva sute de metri din inertie pana acolo. Cureaua de la alternator flenduri, mi-a aruncat si cureaua de la compresorul de la aerul conditionat. M-am oprit sa se raceasca putin motorul si cu inca 4 opriri am mai facut cu motorul aproape la ralanti vreo 5km si am ajuns la serviciu. La amiaza am luat curele si spre seara am incercat sa o montez ca aveam de parcurs 50km pana acasa! Singur nu am reusit ca am avut nevoie de cineva sa o puna pe fulie in timp ce presam rola intinzatoare caci era intepenita, dar a fost relativ usor. Deci masina mea a primit de St. Valentine cureaaaaaa. Pe cea de compresor de aer conditionat nu am mai pus-o ca mi-a fost lene si era noapte. O pun eu candva... Oricum e simbolica, caci nu imi merge aerul conditionat din ceva motive. Poate trebuie doar completat freon, insa nu prea am nevoie de el pe aici..si sa fiu sincer e ultima mea durere de cand am masina asta!

In urma celor expuse mai sus, incep sa strang din buci legat de cureaua de distributie!!! Pana acum de 5 ori am inspectat-o vizual. Pare OK. Insa uitati-va si la cureaua asta de alternator rupta, ca spatele era ok, pe fata insa santurile alea erau taiate si adancite in cauciuc pana in partea textila!!

Ieri mi-a venit si mp3/sd card/cd/usb/tunerul care e ok. L-am instalat noaptea insa totul bine. Normal ca nu am avut rabdare si am facut o adaptare ciobaneasca sa se potriveasca firele cu mufa de A4, care nu e deloc standard! Pun ceva poze cat de curand...Prevad ca asa va ramane pentru totdeauna, ca mi se rupe masina in doua inainte sa imi cumpar mufa din aia ;)

Poate daca schimb tot ce este cauciuc in masina asta sunt bine! Sau sa ma gandesc ca in definitiv si la xerox trebuie sa ii mai pui toner, asa si la masina mea, o curea nu e decat o consumabila ;)

Asa, inca ceva de mentionat. Cost curea alternator+curea compresor AC 30 euro aprox. Manopera , caci in disperarea mea in ziua aia am sunat si intrebat la reprezantanta Audi ca de ei eram cel mai aproape, 180 euro( atunci habar nu aveam cat ar fi de simplu/complicat sa o pun singur)!!

post-7602-1172107603_thumb.jpg

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu

Vezi partea plina a paharului ;)

Partea unde ziceai ca ai avut probleme cu cutia de viteze, cred ca este problema generala pe acest model de a4. Am un prieten care are acelasi model de a4, 1996, motor ca al tau de 90 cp. El de 2 sapt sta cu masina in fata casei ca are cutia "varza". Culmea ca tot sincronul 3 si 5 ii s-au stricat si dupa si sincronul pt masalier. Tu cel putin ai reusit sa o repari, el a lasat-o asa si cauta de zori cutie sh.

El a dat £1500 pe ea acum 1 an si jumatate si a avut destule probleme cu ea.

Lasa ca ai facut cadou si masinei tale de SF Valentin ca daca nu se strica nu ii cumparai nimic :D

Sper sa ti se termine aici problemele si sa poti duce linistit la munca :Driver:

Link către comentariu

Parerea mea e ca NU ARE ROST sa isi ia cutie SH nimeni! Exact pentru motivele pe care le-ai descris. Si mie tipul care mi-a schimbat sincroanele (3,5) a zis ca e acceasi cutie ca si pe passat si e cu probleme mari. Sincronul de la a 3-a in special. Oare este sincron la marsharier?M-as indoi. A desfacut o omul? De unde stie care e problema exact? Daca a dat-o jos, cu aprox. 100 lire il duc eu la un FOARTE mare specialist care s-ar putea sa i-o faca. Eventual, merita sa ia una reconditionata. Pot ajuta pe oricine in problema asta, ca va dati seama ca si eu am inceput sa caut atunci. 250-300 lire costa una reconditionata cu garantie cateva mii de km.Mie tipul nu a vrut sa mi-o remonteze pentru ca s-a luat de cap cand a vazut ca era plin de pilitura de metal in ea din sincroane si inca un "linkage"(nu stiu cum se numeste in romaneste) care era zdrobit. Eu m-am uitat la rotile dintate dinte cu dinte si erau PERFECTE. Pentru ca lucreaza in ulei, nu prea se corodeaza. Iar sincroanele sunt cele care se distrug ca sunt facute dintr uin material mai moale. Deci Schimba doua, trei sincroane daca e nevoie si o pune tot pe aia daca dintii nu sunt ciobiti!!. A mea nici "click" nu face cand intra dintr-o viteza in alta acum!! Mai e ceva, ca omului meu i-ar fi convenit eu sa vin cu o alta cutie si el sa nu mai trebuiasca sa remonteze cutia mea veche :P Insa eu l-am dezmagit si am zis : tot pe asta o vreau!! Insa dupa ce a facut-o mi-a zis ca " voi fi suprins foarte placut" de cum a iesit, si asa a fost....

Link către comentariu

Daca ar avea gura, multe masini ar striga dupa tine sa le fii proprietar...eu probabil ii dadeam foc demult :D dar tu ai nervi nu stiu de ce..ca de cauciuc sigur nu-s. Degeaba iti urez eu s-o porti sanatos si fara probleme, ca bag mana-n foc de faptul urmator : cu toate urarile noastre in maxim cateva saptamani(sa nu zic zile)iar ne vei incanta cu o povestioara de-a ta pe care cand o vei asterne aici in care vei face cumva...haz de necaz.Sper totusi ca "your bitch" sa mai faca si cum vrei tu...nu numai cum vrea ea. :blink:

Link către comentariu
  • 2 months later...
I_am_Stealth

Liviuxp2000, au trecut luni, dar s-a intamplat....;) iar am patit-o...

Baieti, nu pot decat sa continui momentele de feerie pe care mi le ofera frumoasa mea A4....Intr-o seara nu am gasit loc in fata casei si cand am mutat-o am constatat ca in locul unde o lasasem peste noapte, avea o pata mica de ulei dedesupt... In fata casei mele evident e greu sa imi dau seama ce e vechi si ce e nou in materie de pete, ca la un moment data imi picura de fapt un picur doi de motorina pe la un furtun de retur usor pleznit. Si cum ma bag sub ea, vad ca fuleaza rau ventilatorul! Mai bine zis elicea era deja lovita la margini de fulia pompei de vid. In fine, am vazut ca rulmentul de la v

post-7602-1179022636_thumb.jpg

Link către comentariu
I_am_Stealth

Am zis ca daca tot am ajuns sa desfac in halul asta, sa ma uit si sa ascult atent de unde vine acel etern

post-7602-1179023563_thumb.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

salut!

am stat si eu in Regat un an de zile,mai exact anul 2004.cat am stat acolo mi-am cumparat un ford mondeo hatchback model 1997.era cam chel(nu avea aer,geamuri electrice doar fata).am dat pe el 800 lire(pounds) adica vreo 1200 euro.masina a fost ok.am lasat-o in fata casei cand am plecat de acolo.daca te stiam pe acolo si cu atatea probleme ti-o faceam tie cadou:).

Link către comentariu
I_am_Stealth

Eheee Mondeo...NU stiu de ce le scade valoarea asa de tare in timp ca sunt masini reusite dupa parerea mea. Cand am luat-o pe a mea(2006), puteam sa iau Ford Mondeo din 1998 sau Peugeot 406 din 1997 cu 400-500 Lire!! Insa nu Diesel niciuna dintre ele. Vroiam neaparat Diesel, ca sa bag si ulei in ea, pentru ca stiam ca voi face naveta...la banii pe care i-am bagat in masina de cand am luat-o, evident ca ar fi fost o optiune clar buna de luat in considerare :P . Si ce s-a intamplat cu masina ta pana la urma ? Presupun ca nu era TD :P ca atunci imi pare rau dupa ea :D... Presupun ca cei de la DVLA ti-au pus-o pe platforma si bye-bye de mult timp. Nenorocitii astia umbla pe strada tot timpul si verifica daca e vreunul fara taxa de drum platita si cum il vad, ii blocheaza roata si ii dau amenda:(

PS.. in momentul de fata sunt cu un disc spate "in flacari" de cand am schimbat discul si in procesul de testare post-montare (nereusita din cate se vede ;)) am uitat cheia de la prezon pe roata si am pierdut-o..... Am platit 18 Euro ca sa imi vina o copie, asa ca pe moment stau si ma uit la un disc albastru( de la supraincalzit) in spatele unei roti pe care nu o pot da jos. Peste cateva zile sper sa imi vina axul cu came din Germania si sa il schimb weekendul asta, impreuna cu tachetii si distributia pe care le am deja... Wish me luck ca poate dau in bara total si va fi TOPIC CLOSED :)

Link către comentariu
liviuxp2000

In ce domeniu lucrezi acolo, ca dupa ultimele tale explicatii si noutati in materie de mecanica cred ca ai putea sa-ti deschizi si sa conduci cu succes un service auto.

Link către comentariu
I_am_Stealth

As putea :lol:! Problema e ca pe masura ce am fost nevoit sa devin pseudomecanic la masina mea am realizat un lucru: E foarte usor sa intampini probleme cand ai de lucru mai ales la masini vechi. Atunci cand te duci la un mecanic profesionist si e mecanic de profesie, el daca iti cere o suma sa desfaca niste suruburi si ti se pare mult, EXISTA sansa sa ii ia lui de doua ori timpul necesar sa o faca pentru ca pot aparea complicatii. Exemplu concret, ca sa dau jos etrierii pe fatza si sa schimb discurile mi-a luat atat de putin incat am avut vreme sa joc si tenis in ziua aia. Pe spate insa, a trecut o saptamana si desi am pus o roata la loc, inca mai am probleme de rezolvat legate de etrier. A fost CRIMINAL sa desfac suruburile care prind suportii de la etrier in osia spate. Am desfacut unul (sunt imbus de 8mm) iar pe celallalt l-am desfacut doar dupa 3 zile cand am facut rost de o cheie speciala care m-a ajutat foarte mult. O sa pun ceva poze pentru cei care se afla in situatia mea. Cand am cumparat suruburile noi sa le inlocuiesc pe cele vechi dupa ce am reusit sa le desfac totusi... am intrebat la reprezentanta "mai baieti voi cum naiba le desfaceti pe astea???" Aveam surubul in mana, ca pe unul am reusit sa il desfac cu chiu cu vai. Raspunsul a fost razand" ohooo sa vezi cate din astea rupem si noi, nu reusim sa le desfacem si le distrugem capetele,dupa care le gaurim", Ma gandesc eu asa... sa fii mecanic si sa ii unuia ca o sa iti ia ORE ca sa desfaci un surub o sa zica " asta ma trage pe sfoara, ca vede ca nu ma pricep"....Prin urmare e destul de nasol sa fii mecanic pentru altcineva la chestii "hardcore" ca sa zic asa... Daca faci diagnoze, tuning, reglaje... acolo e altceva... Insa cand ai de desfacut chestii de genul frane, cutii de viteze, motor... acolo e cam fara spor...Adica daca tragi linie si iti calculezi cat ai castiga pe ora de lucru...nu prea e incantator...Orice eveniment neprevazut e in detrimentul tau si al pretului pe care l-ai calculat pentru operatiunea respectiva.

Lucrez la o firma de consultanta in tot ce incepe cu bio- si se termina cu -fizica, -chimie, -farmacie- si instrumentation si nu numai...cercetare, etc. Dar m-am saturat peste cap si ma tot gandesc sa vin in Ro cat mai repede pentru un salariu cat de cat decent si ORICE munca decenta.

www.avacta.com e website-ul ei.

Link către comentariu

cat am stat acolo nu am schimbat decat doua curele la masina.mi-a luat mecanicul(roman ca si mine) 100 lire,manopera.curelele au costat 13 lire!i-am dat de drag ca apoi i-am luat si eu 150 lire pt montajul unei antene de satelit :rolleyes: .cu asta m-am ocupat eu acolo de fapt.se fac bani buni in Uk.totul e sa stii bine meseria.un mecanic bun face avere cu putin noroc.

masina am lasat-o in fata casei.cred ca a luat-o dvla-ul.era ok dar nu am mai stat sa o vand.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
I_am_Stealth

Am schimbat discurile si pe fatza si pe spate, ca aratau jalnic. Sa vedeti si voi cum:

Am avut probleme FOARTE mari incercand sa desfac suruburile care tin etrierul in roata.

Am reusit sa le desfac cu mare greu pentru ca efectiv erau imbus de 8mm in interior care se distruge foarte repede. Am avut un noroc INCREDIBIL cu o cheie profesionnista Monkey wrench ii spune. O sa pun o poza mai jos cu ea, pentru ca a fost de foarte mare folos. Am incercat o gramada de alte scule si nu am reusit nicicum. Dupa cum vedeti unul din suruburi are capul distrus de atatea incercari, al doilea nu are decat niste urme de la coltii acelei chei care l-a rezolvat din prima. Am discutat cu cei de la reprezentanta de la Audi si au ras cand i-am intrebat cum naiba le desfac ei pentru ca si ei rup o gramada de capete de suruburi din alea :) . Ideea e ca alea cam trebuie desfacute daca vrei sa schimbi discul; daca nu, largesti suportul etrierului si merge si fara sa le mai desfaci.

M-am chinuit sa rasucesc pistonul in etrier insa nu am prea reusit. In final am decuplat complet etrierul de la roata si am ridicat roata din fata cu cricul. Am imobilizat pistonul cu un leatz, apasand cu greutatea masinii, dupa care am invartit etrierul. Doar asa am reusit sa il imping si rotesc in etrier facandul sa mearga in spate. Asta am facut la o roata, la cealalta mi-am luat o presa pentru ca nu am mai avut chef sa dau jos etrierul si sa ma chinui cu etrierul sub masina... Din pacate si cu presa respectiva, destul de grreu a mers in spate....

Aici vedeti cheia si discurile spate.... ambele. Aveau grosimea de 5.8mm grosime pe spate, iar pe fatza, (am ventilate ) aveau 1.6 cm grosime! Placutele nu le-am schimbat, doar le-am pilit putin sa fie netede....

post-7602-1181252981_thumb.jpg

post-7602-1181253133_thumb.jpg

post-7602-1181254297_thumb.jpg

post-7602-1181254358_thumb.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!