Jump to content

Masina Mea: Teapa Sau Nu? Asta E Intrebarea :)


I_am_Stealth

Postare recomandată

Sper ca scriu in sectiunea in care trebuie, din cate am inteles aici e locul la ceea ce voi scrie mai jos. Citisem pe forum povestea tipului care a luat un Passat din Bucuresti si avea cutia de viteze lipida cu poxipol, etc. Am zis ca merita sa scriu si eu.

In Iunie 2006 m-am mutat cu serviciul, ceea ce a insemnat ca trebuie sa ma deplasez cu masina. 100km naveta pe zi. Intre Leeds(UK) si York(UK).

Aveam nevoie urgenta de o masina. Am hotarat ca imi iau Audi, Golf sau opel vectra. Neaparat trebuia sa fie diesel, preferabil turbo. Initial am zis ca iau ceva din maxim '95. Nu vroiam sa imi iau masina mica pentru ca in cazul in care as avea un accident vroiam sa am o sansa sa scap intr-o confruntare ipotetica cu un Landrover :vaidecapulmeu: . M-am uitat eu la preturi, peste tot, de la ebay la autotrader.

Am fost la niste licitatii de masini unde am vazut ca se gaseau masini foarte ieftine si bune. Am zis ca pentru ca ma pricep cat de cat la masini pot risca sa iau de acolo. Era gata sa imi iau un Audi 80 TDI alb, insa mi s-a parut suspect ca avea lichidul de racire plin OCHI in vasul de expansiune si era alb :D. Ma rog, m-am uitat pe net si am gasit pe ebay o masina care imi placea. Am vorbit cu tipul si m-am dus sa o vad, l-am intrebat cat vrea pe ea ca sa termine licitatia mai repede si a zis 1200 lire (x1.5 in euro).

Uitati-va in poza, masina arata bine aia verde metalizat, cu cruise control, etc. era siuperba. Cineva i-a dat 1000 lire si un opel astra cam de aceeasi varsta la schimb! Masina era a unui tip din MI5 (Serviciile secrete uk), dar o vindea fratele lui care era gardian la inchisoare. In fine, am vazut-o , era varza pe dedesupt de ruginita. nu mi-a venit sa cred. Dupa aia am facut legatura ca din cauza era aproape de mare (HULL) era super corodata de la sare si vant. Prin urmare cand cumparati o masina conteaza mult din ce zona geografica vine. Discurile erau o gluma totala. Si pe fata si pe spate erau ruginite incat lipseau BUCATI din ele. asa ceva nu am vazut in viata mea la o masina. I-am aratat discurile ca am condus o si batea pedala de frana ceea ce si tipul mi-a zis inainte. A fost foarte amabil a zis ca mi-o lasa la 1100 lire . Era un audi A4 cruise controll, etc etc.90 cai din '95. M-am gandit bine bine si am zis ca nu o iau asa de ruginita. L-am sunat sa ii spun ca nu o voi cumpara sigur, deja licitatia urcase mult, pe la 1300 lire. Mi-a zis ca l-a sunat fratele lui si a zis ca decat sa o vanda pentru mai putin de 2000 lire mai bine nu mai vinde... Parea putin probabil ca licitatia va urca la 2000. Asa ca nu o va mai vinde. Ii lipsea revizia tehnica, etc. In fine, tipul parea ok si a fost foarte amabil ca m-a luat cu masina de la gara, am povestit una, alta, nu a insistat sa o cumpar atunci cand am vazut masina. Oarecum regretam ca vazusem ca a urcat la 1300 usor pe ebay... Oricum nu o mai puteam lua, asa ca asta a fost. Nu stiam daca sa imi para rau sau nu...

Mai departe m-am dus la urmatoarea licitatie (erau saptamanale) si am vazut doar pe benzina un golf si un audi cu motor mai mare. Era deja seara.

Cand sa plec la iesire am vazut un audi A4 rosu. Nu prea vroiam rosu, dar era 1.9 tdi. Stiam ca sunt motoare de 110 cu vnt uri si de 90 fara. M-am uitat eu la el insa am vazut ca nu va fi licitat ca nu avea numar. Un tip super super nasol si murdar. Murdar si cu ochelari de soare, apare. :P L-am intrebat pe tip daca e de 110 sau 90 si a zis ca "crede" ca e 110. La care m-am gandit ca e super ocazie. A cerut 1500 lire pe ea si nu avea de gand sa o bage in licitatie pentru ca era "no reserve" adica era obligat sa o dea la pretul final. Era deja intuneric. Am vazut discurile de frana pe spate si m-am luat de cap. Masina tocmai trecuse revizia tehnica. Avea documentele mi le-a aratat. Tipul purta ochelari de soare pentru ca sudase fara ochelari si ii erau ochii rosii de numa' . Lua droguri, era foarte necoerent pentru ca eu vroiam sa verific documentele masinii la intrare in parcul in care se facea licitatia si el incerca sa imi explice ca faptul ca avea unda verde sa o puna in licitatie insemna ca nu se pune problema. Mai eram cu niste englezi care ma adusesera cu masina acolo. Ei s-au cam speriat si au zis ca " nu-i inspira incredere omul deloc". Ma rog, nu mi-a fost mie de incredere, sa fie masina buna si s anu fie furata imi era cel mai tare. Am cazut cu el de acord ca il sun in cateva ore si daca nu gasesc nimic la licitatie ma gandesc sa o iau poate. Am negociat la 1200 lire. El se grabea sa plece, l-am lasat. Masina era lustruita, spalata, arata bine, insa inauntru avea par de caine. Cineva avusese caine clar :P . IN fine, ajung acasa, ma zbat, ma uit pe internet cat ar fi asigurarea, etc. pun numarul de inmatriculare si CULMEA imi apare ca 110cai masina. Masina era de 90 cai. Asta stiu acuma, insa atunci nu eram familiar cu codul motorului si nu stiam. In talon nu era trecut. Asa ca am facut niste verificari si am aflat ca a fost lovita in noiembrie 2005 si scoasa din circulatie. In martie a fost repusa in circulatie. Eu nu vazusem nimic urma de lovitura la ea atunci cand m-am uitat la ea. Era deja noapte. Am zis in gandul meu, gata, asta e. Trebuie sa vad cat si unde a fost lovita si o iau daca nu e grav!!

L-am sunat si i-am zis ca am aflat ca a fost lovita. A zis ca nu stie unde, sa ii arat unde ca e curios si el. AM zis ca o cumpar daca ma uit inca o data la ea si nu gasesc urme unde a fost lovita rau. Mi-am luat si eu 3 oameni, el venise cu 2 si ne-am intalnit undeva la "lumina". M-am uitat atent, am vazut pe radiatorul de la aerul conditionat ca era usor deformat. M-am bucurat. Fusese o infundare , poate u faruri sparte, etc. Capota in mod clar nu fusese schimbata. M-am uitat atent la suruburi vopsea. Era ok. Bine, gata. am hotarat, o luam. Nu a vrut sa ma lase sa o conduc decat intr-o parcare, dar a fost de acord sa mergem cu el la un test drive. A condus-o omul, a mers masina brici. A accelerat, i-am zis sa ia mainile de pe volan la un moment dat, mergea drept. era ok.

Am facut targul i-am dat banii. A scrris cu majuscule confirmarea ca a primit banii de la mine si ca mi-a vandut o. Avea un scris... :P Si acuma imi vine sa rad cand ma gandesc.

Totul ok. O conduc acasa si vad ca intr-a 3-a agata putin cand intra. Ma gandesc ca e uzat sincronul. El cand a condus evident nu a facut frana de motor :D.

Bun. imi trimit eu documentele sa imi vina cele pe numele meu si din multitudinea de anunturi la care m-am uitat pe ebay PARCA imi aduceam aminte sa fi vazut una asemanatoare.. Am recunoscut o din cauza jantelor mai neobisnuite... Si cand ma uit iar, se incheiase licitatia cu cateva zile inainte sa o iau eu la ACEASTA MASINA!!! Avea pus si mobilul lui, etc. am atasat poze :D . Se vanduse cu 2051 lire (x1.5 in euro)! Am inceput sa ma tem ca e furata, etc. Sau vanduta de 2 ori. Verificasem eu sa nu fie furata, insa poate nici nu avusese timp sa o declare furata cel de la care o furase! sau o vanduse de doua ori. In fine, am asteptat cu oarecare emotie documentele pe numele meu si au venit. totul a fost ok.

M-am mai linistit ca m-am gandit ca singura problema a ei a fost faptul ca a fost lovita si atat. NU putea sa aiba toate la ea in neregula .

Buun. o iau o curat, merg cu ea. Imi fac asigurarea la telefon, acolo iar ma intreaba aia daca e de 110 si eu zic "cred ca da". Totul ok, insa ca sa fiu sigur ca nu agata dintii pinioanelor cand schimbam 4-3 foloseam dublu ambreiaj. Nu eram prea fericit, insa asta era...Eram constient ca ar putea interveni ceva reparatii, insa motorul mi se parea foarte ok.

Mi se parea ca nu e real kilometrajul, pentru ca avea volanul usor uzat, insa ma gandisem ca poate o fi fost a unuia cu maini murdare si grele :P

O testasem la acceleratie din prima zi inca la licitatie, in gol e drept si nu scotea fum deloc. Parea ca nu consuma ulei. Motorul batea ca un diesel vechi, insa in seara aia cand venise sa facem targul omul venise cu inca unul care avea una de 110 cai cu cutie automata si suna FIX la fel. Deci am zis ca e ok.

Si deci masina cumparata arata asa ca in pozele de mai jos. In una din ele sunt si eu, dar alta poza nu am facuta...

trageti aer in piept si cititi mesajul urmator :D

post-7602-1170022825_thumb.jpg

post-7602-1170025192_thumb.jpg

post-7602-1170025680_thumb.jpg

post-7602-1170025693_thumb.jpg

Link către comentariu
  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • I_am_Stealth

    25

  • DORU_14

    4

  • Mr.Plate

    3

  • irin

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si acum continuarea :vaidecapulmeu:

Imi curgea rezervorul de apa pentru parbriz. Avea bagat un surub mult mai lung decat trebuia ca sa tina plasticul de la contraaripa si ajunsese in rezervorul de la parbriz :D . L-am scos si am incazit/retopit plasticul din rezervor cu pistolul de lipit. Nici acum nu curge, e perfect.

Dupa cam o luna de mers, poate si mai bine, in care am bagat-o in marsharier de poate 20 de ori, la un moment dat nu mai intra!! Surpriza!!Asta era in August/Septembrie 2006. In celellalte viteze intra, era ok. Nu facea nici un zgomot. Ce sa fac. Am sunat de colo colo am vorbit cu unii altii, le-am zis de sincronul de la a3-a si au zis ca e o problema comuna la cutiile alea de viteza de la VW Passat si Audi. Am vb cu unul care a zis ca mi-o face pt 200 lire, si ca e o chestie de plastic care s-a stricat dar ca e in cutie. Mi-am luat manual de A4 si m-am apucat sa ma gandesc ce si cum si eu. Am dat jos tot din interior, am ajuns la shimbator si am desfacut suruburile care il tin in pozitie la mijloc gandindu ma ca poate e ceva legat de pozitie.. Nu a fost. Unii mecanici m-au luat cu WD-40, multi erau siguri ca vor reusi s ao bage. aparea ca si cum nu ar exista marsharier. Am zis ca o mai conduc inca o luna sa vad daca nu a fost o teapa CLARA si absoluta si sa nu merite sa o mai repar...

Am mers cu ea si am observat ca ia limp mode la motor cald si cald afara, problema discutata in alt topic al meu.

Pe scurt am zis ca merita sa o repar, ca nu s-a mai "dus" nimic la ea :P.

La mine era total macinat sincronul de la a 3-a poate pentru ca se distrusese rulmentul conic de la capatul axului cutiei de viteze care vine spre arborele cotit. Vibrase axul cutiei si asa a distrus complet sincronul de la a 3-a si l-a uzat pe cel de la a 5-a. O bucata din el imi blocase marsarierul..... Simplu. NU?

Ma rog, tipul nu a vrut sa faca nimic la ea, ca se gandea ca poate vreau sa imi iau una reconditionata sau dezmembrari. Nici el nu se astepta sa vada asta. Era o pasta cu metal macinat in loc de ulei. Uitandu ma la ce era acolo nimic nu era uzat in afara de cele doua sincroane, rulmentul si inca o chestie. Am zis, pune-o la loc asa cum e speram sa fie ok. Cu ocazia asta am schimbat si discul de ambreiaj desi nu era nevoie, dar sa fiu sigur ca nu va fi cazul. Eu ca papagalul le ziceam ca am motor de 110 cai si astia mi-au dat ambreiaj gresit! Atunci am realizat ca am motorul de 90 cai si de aia nu mi s-a potrivit! Am inceput sa injur, asta a fost. Mergem inainte ....povestea a fost 400 lire incluzand manopera si ambreiajul nou.

Am schimbat de atunci incercand sa gasesc motivul pentru pierderea de putere:

intercooler - 40 lire (x1.5 in euro)

Facand loguri pentru turbo, mi s-a rupt pedala de acceleratie (am pus poza unde) (am venit 50 km in a-5a la ralanti.

pedala de acceleratie - 10 lire

N-75si furtunuri nu am mai avut nervi sa testez si sa reconectez furtunurile la ea! era prea murdar acolo la mine..... 40-50 lire cu furtunuri cu tot si coliere

Am reusit sa gasesc vinovatul pentru limp

racordul de cauciuc de la galeria de admisie care avea o gaura si se deschidea la cald doar :P Nici macar acuma nu l-am schimbat, l-am bandajat doar in Gaffer tape .....

Am mai mers o vreme, si mi-a disparut indicatorul de kilometraj electonic de la bord. S-a stins.... :D Asa, brusc, intr-o diminteata cand am pornit nu s-a mai aprins. M-am uitat eu bine si se pare ca e un bec undeva acolo care se arde si de fapt daca te uiti cu o lumina se vede ceva.

Am mers intr-o diminteata si mi s-a aprins becul rosu la temperatura lichid racire...

am pierdut tot lichidul ptntr o spartura la furtunul din poza. - 50 lire aproape a fost!

l-am schimbat ca nu am avut ce face. Cea mai nasoala operatiune facuta vreodata de mine la o masina.

Cand parcam aveam 2 picuri de ulei sau motorina sub masina. Era motorina de la un racord de retur. :D Aia se prelingea si in timp mi-a distrus o parte din T!

Am montat la loc si am continuat sa pierd lichid de racire. Am crezut ca e de la garnitura care vine pe blocul motor, dar era pur si simplu crapat plasticul. Asa de mica era crapatura ca nu am vazut-o nici pana acuma. Am luat din nou pistolul de lipit si am topit. a tinut o vreme, acum iar curge. Il voi schimba cand imi permite vremea de afara .... Inca 20-30 lire.

Tot umbland la mufle, sigurante, ca am avut probleme si cu senzorul de temperatura s-a rezolvat cumva problema luminii la kilometraj! A reaparut :D.

Saptamana trecuta ies de pe autostrada, pun frana si imi coboara pedala! Am apucat sa mai dau doua pedale cumva si sa ma opresc la 1/2 m de un mercedes negru.. am inspirat aer in piept..intantaneu mi s-a aprins martorul lichid de frana.... Am verificat, pe unde curge. Roata dreapta spate. Tasnea cand apasai pedala. Am pierdut 1l de lichid intr o zi. Am completat si se pare ca problema e frecventa! O garnitura este corodata de sarea din sosea si sar bucati din ea. Garnitura etanseaza conectarea furtunuluide frana pe etrier.La mine nu stiu ce a sarit dar era sa "o pun" si totul brusc si dintr-o data.Frana nu pierdea lichid deloc si pe nicaieri..

In faza asta sunt acuma! Avand in vedere ca acum cutia de viteze nu face nici CLICK cand shimb vitezele, ambreiajul e nou, Turbina e BRICI (am verificat axul ei si nu are absolut nici un joc). Si asa, masina nu consuma ulei practic deloc. Sub un litru la 10 000 km. Adica am facut deja 10 000 Km de cand o am si uleiul nu a scazut sub nivelul minim.

Asa,era sa uit ca tot umbland de colo colo pe la reprezentante, i-am vazut la unul pe ecran in meniul lui acolo :P 180 000 km, in 2001 ultima revizie facuta la ei! Masina mea e din '97 ! Eu cand am luat-o avea cu ceva peste 150 000 Km !!! Sa ma sparg de ras. Va dati seama ca acum ar putea sa aiba si 500 000 in ritmul ala!! Altfel e bine masina... daca mai are ce sa fie.

Tin sa precizez ca in afara de partea cu cutia de viteze, in rest mi-am facut eu absolut tot si 70% din operatiuni NOAPTEA ca atungi ajung acasa....O ora de service la reprezentanta Audi e 6 milioane +TVA , indiferent ce fac.... Nu imi permit sa le dau atata sa imi schimbe un furtun!!

Ce urmeaza. Imi spune cineva? :P

Sau poate eu ma consider ghinionist si de fapt sunt altii cu probleme mult mai mari! Ca pana acum nu a urcat nici la 2000 de lire, dar mult nu mai are in ritmul asta! IN UK una din asta daca o iei ieftin o iei cu in jur de 1600 daca e TDI si o iei cu km multi si in jur de 2000+ daca e cu km putini si in conditie buna.

Oarecum acuma sunt cu ea pe "nici ieftina nici scumpa" insa am ambreiaj nou in ea si cutia revizuita toata.

Astept pareri...

La cureaua de distributie m-am tot uitat si ma tot uit.. Pare buna..

post-7602-1170030059_thumb.jpg

post-7602-1170030629_thumb.jpg

post-7602-1170030849_thumb.jpg

post-7602-1170030896_thumb.jpg

post-7602-1170031033_thumb.jpg

Link către comentariu

Cred ca nu mai ai nervi de inca o buba, asa ca sper sa nu mai ai parte de surubareli nocturne.

OT: De asa ceva m-am ferit ca dracu de tamiie, iar cind am dat de forumul asta si puneam intrebari stupide ca ce pica ce nu pica, unii mai sa imi sara la beregata ca masinile astea SH sint ca si povestile...nemuritoare.

Link către comentariu

Nush cum as putea sau ce criterii sa am in vedere ..daca e teapa sau nu..pt ca nu ma pot opri sa ma gandesc ca masina ta la noi e vreo 6-7 mii de euro, deci atata timp cat tu ai dat pe ea in jur de 3 mii euro...tu vrei sa stii daca la bani e teapa, din mom ce spui ca deocamdata "nu e nici ieftina, nici scumpa". Pai nush cat stim noi preturile de anglia, tu zici ca ai luat-o la pret bun, da gandeste-te daca e la pret bun pt un A4 normal sau pt un A4 cu stricaciunile tale..De bagat bani in ea..e logic ca intr-o masina de 9 ani o sa cam bagi. Eu nu cred ca e asa tragica situatia, adica dupa aceste patanii nush ce s-ar mai putea intampla..atata timp cat motorul e ok

Faza ca masinile nemtesti sunt nemuritoare e o prostie..iar acest mit romanesc dambovitean se aplica de obicei in situatiile cand cineva nu stie ce sa isi ia: dacie noua sau masina sh, in astfel de conjuncturi am auzit eu expresia asta. Ca e buna aia sh in loc de dacie noua :vaidecapulmeu:

Modificat de ambro
Link către comentariu

@ambro hai ca e tare faza cu miturle dambovitene :) Dar asa e.

Ma rog, am facut 10 000 Km cu ea deja de cand am luat-o . Trebuie sa recunosc ca de fiecare data cand am avut o problema cu ea mi-am zis = hmm ce dibaci e facuta. Pentru ca se vede ingeniozitate in design, structura, forma la orice componenta "nemteasca" :) .

Ce sa zic, in afara de problema cu cutia de viteze care a fost relativ serioasa, in rest au fost doua cauciucuri, o saiba, un plastic si un cablu de otel (care poate nu s-ar fi rupt daca nu faceam eu logurile alea de fiecare data cu pedala apasata la maxim!)

Insa ma intreb = > ce urmeaza!! Cu oarecare groaza...:)

@Thheo dublu-debreiaj sa fie, daca preferi :). Ma refeream la apasearea pedalei de doua ori. Desi cand apesi pedala si lasi pedala in general si practic debreiezi O DATA si ambreiezi tot O DATA! Deci e acelasi lucru. Nu?

Link către comentariu

Nu cred ca e teapa! Masina arata foarte bine in poze si dupa mine, face mai mult decat ai dat pe ea! Iti doresc sa nu mai ai nici o problema cu ea!

Link către comentariu

Mersi. :D Ma, arata acceptabil. Mai ales ca nu am spalat-o nici macar o data in 7 luni... Am fost prea suparat pe ea! In UK ploua gramada, totusi.. ...

Cred ca atrag jantele de 17" cu cauciucuri de 225 pe fata si 205 pe spate.

Ce pot sa spun e ca nu stiu cat ajuta jantele si cat ajuta diferenta de latime la cauciucuri, insa se comporta bine la viraje si nu e foarte subviratoare.

As vrea mult sa stiu cat schimba consumul latimea cauciucurilor insa pana acum nu am gasit pe cineva care a cuantificat precis. :(

La fel nu stiu cat e diferenta la manevrabilitate, ca nu am condus A4 cu jante de 195/15 (Atata parca sunt standard).

Mi-as pune jante standard, insa vorba cuiva, mai bine sa nu le dau pe astea ca SIGUR o sa faca diferenta daca o vede cineva in a o cumpara sau nu...

Mai pun inca doua poze ceva mai mari...

post-7602-1170121340_thumb.jpg

post-7602-1170121403_thumb.jpg

Link către comentariu
Cred ca atrag jantele de 17" cu cauciucuri de 225 pe fata si 205 pe spate.

Cred ca in realitate e exact invers... :rolleyes:

Link către comentariu
Mersi. :blink: Ma, arata acceptabil. Mai ales ca nu am spalat-o nici macar o data in 7 luni...

Adica tu vrei sa spui ca asa arata o masina nespalata de 7 luni in UK?????????????

Uoauuuuu!!!!!

Link către comentariu

@doru_14 ... Nu stiu daca am inteles ce ai vrut sa spui. Adica dimpotriva, nu atrag jantele de 17 ?

Ploua mult in UK. Ploua cam 70% din timp incepand de toamna pana primavara. Vara scade la 40-50%... Dar tot ploua..

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu

M-am referit la dimensiunile anvelopelor fata/spate... cred ca dimens 225 e pe spate nu pe fata cum ai zis tu... :D

Link către comentariu

Te asigur ca pe fata am 225 si pe spate 205 :rolleyes: Nu stiu ce te face sa crezi ca le am invers.

Uita te bine bine la poza, ca se vede ca e putin mai mica roata pe spate.

Link către comentariu

salut.sincer eu nu vad nicio logica sa ai ''cauciucuri'' mai mari/late pe fata decat pe spate.mai repede invers.imi pare rau de necazurile tale,dar tind sa cred nu ai dat mult pe ea.

p.s. voi in uk nu puteti sa va duceti cu masina sa o puneti pe 1 tester?

Link către comentariu

Logica exista. Si BMW doteaza unele modele cu astfel de cauciucuri. Insa pe fata mai inguste si in spate mai late. Reduce putin comportamentul supravirator la BMW si subvirator la AUDI. Sincer nu stiu cu cat! Insa e o explicatie fizica in spatele la aceasta actiune. La mine in mod evident ca nu le-a avut asa din fabrica, insa cei care le pun asa din cauza asta le pun asa.

Uite cum e cu faza cu testatul: eu am riscat FOARTE mult cand am luat masina asta. Aveam nevoie MARE MARE si urgenta de ea. Si sincer, mai asteptam poate putin daca nu CREDEAM ca e modelul de 110 cai. Acolo am gresit. Era TDI si de 110 cai, si ieftina....fix ce imi doream. Acum nu imi mai pare rau ca e modelul de 90 cai din cauza turbinei foarte foarte fiabile. Tocmai nefiind o caruta de bani mi am permis sa risc.

La licitatii le iei poate cu 30-40% mai ieftine decat altundeva. De exemplu iti gasesc audi 80 tdi in conditie buna cu 450 euro!! De obicei ai cateva ore sa te uiti la ele din exterior si cam 5-10 minute sa te uiti la ele din/in "interior". Cateodata nici capota nu li se deschide. Masinile respective pot fi:

ex. masini de firma, ex luate de banca pentru ca nu au dat banii inapoi si au garantat cu masina, ex masina luata in rate si neplatita, ex masini tamponate si reparate de mecanici particulari si ex particulari care vor sa se scape de ea direct, fara sa astepte anunturi, etc. Nu ai cum sa le pui pe tester.. Nu ai cum sa le inspectezi mai mult decat ca desfaci busonul la vasul de expansiune si chestii de genul asta :))

Ce mai e util acolo e ca sunt masini la care licitatia iti garanteaza nr de km si altele la care spune ca nu pot sa garanteze. Aici iar e interpretare, faptul ca nu garanteaza nu inseamna neaparat ca sunt date in spate.

Link către comentariu
Logica exista. Si BMW doteaza unele modele cu astfel de cauciucuri. Insa pe fata mai inguste si in spate mai late. Reduce putin comportamentul supravirator la BMW si subvirator la AUDI. Sincer nu stiu cu cat! Insa e o explicatie fizica in spatele la aceasta actiune. La mine in mod evident ca nu le-a avut asa din fabrica, insa cei care le pun asa din cauza asta le pun asa.

Logica pt care am gandit ca anvelopele mai late ar trebui sa fie pe spate a fost o stabilitate crescuta la viraje.

Acum, o intrebare: puntea spate la modelul tau de Audi este semi-independenta sau independenta?

Link către comentariu

Independenta sau semi-independenta...nu stiu sigur care e limita intre una si alta :lol: . Insa sunt aproape sigur ca e semi-independenta la mine.

Link către comentariu

Atunci observatia mea este pertinenta si justificata :lol:

Sa ma explic: chair daca puse pe fata anvelopele mai late cresc tractiunea, mai indicat ar fi sa fie pe spate, asigurand o stabilitate mai buna in viraje. Eu am avut la Octavia FWD 1.8T 205/55/R16 pe fata si 225/50/R16 pe spate tocmai din acest considerent. De aceea am si deschis discutia cu pricina. Bafta !

Link către comentariu

damn...ma dor ochii cat am citit....

misto masina....pretu mi se pare bun fata de ce gasesti la noi...sa ai noroc de ea :lol:

Link către comentariu

@Doru_14 nu contest ce spui tu deloc. De fapt eu am si diametrul exterior cu ceva mai mic la rotile spate (alea mai inguste) din cauza asta. Sincer NU stiu cat de mult conteaza. NU am cuatificat si nu am incercat sa vad cat conteaza. Daca cineva stie sau a putut compara, as fi curios. Plus ca rotile mai late ca sunt in fata ca sunt in spate, tot ajuta la stabilitate cu ceva. Iti spun cert ca ajuta subvirarea asa cum sunt puse.

NU stiu toate la un loc cum se aduna/scad si ce rezultanta au :)

Pompiliu, am scris un mic poem scurtat cat am putut. Mai mult am vrut sa vada lumea ca "se intampla" minuni cu masinile fix ca si in Romania si in strainatate. Eu sunt membru de onoare (pana acuma) al celor din acest "club" :D al norocosilor.

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu

la dealeri 117 lire (x1.5 in euro) / ora.

la ateliere din astea mai "obscure" dar decente in jur de 100 euro /ora.

E mult. Insa m-am gandit eu asa: E justificat sa fie asa de scump la un service cat de cat mai mare. De exemplu, sa zicem ca minim sunt platiti cu 5-6 lire/ora pentru munca necalificata si mult peste 10 lire/ora pentru munca_calificata. Daca iei in considerare ca trebuie chirie la spatiu, secretara sau ma rog echivalent, femeie de serviciu, poate paznic noaptea sau cheltuieli cu sisteme de alarma, la o masina poate lucreaza minim doi, unul mai "prost" si unul mai "destept" (i.e unul apasa pe pedala, etc) incalzirea care iarna e totusi scumpa, taxele pe care le platesc (daca le platesc :) ) ajungi lejer la un 50-60 lire/luna

Poate daca te duci la un irakian, la negru, iti ia jumate...insa care ar fi garantia sa il lasi sa iti umble la frana...:P

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu

Salutare ! Daca masina a costat 1200 de lire, inseamna 1800 de euro. Am cautat si eu pe mobile.de un audi din 1995 si era la 5000 de euro; la acest cost se mai adauga si transportul pana in Romania si mai nou taxa de inmatriculare. Deci din punctul asta de vedere masina pe care ai cumparat-o este prea Ok la pret. Daca pana acum, doar cele relatate de tine sunt reparatiile care le-ai facut, iar este prea ok. Si ma gandesc asa, fara nici o urma de ironie sau rautate: aici in Romania castigam, sa zicem pana in 20 de milioane, asta insemnand cam 400 de lire, si cu toate acestea tot ne permitem o masina noua sau un sh, si cu toate acestea nu ne plangem asa de mult de costurile unor reparatii ulterioare. Cred ca in cazul acestei masini ai jucat ca la loterie si ai castigat; masina arata foarte bine iar costurile initiale si cele ulterioare sunt foarte mici. Si nu cred eu ca voi acolo in Anglia faceti munca patriotica. Si daca masina mai tine inca doi ani si se strica definitiv poti sa zici ca atat este procentul cu care o masina ar scadea in acest interval de timp, deci pierderea ar fi 0 sau ceva acolo , dar nu mult. In fine, s-o stapanesti sanatos si cu folos. Incearca sa gandesti pozitiv, ca ai o masina superba, pe care in Romania nu stiu daca ti-o puteai permite (si nu la aceeasi bani) si ca ai dat bani putini pe ea si ca daca in urmatorii 2 ani mai bagi niste bani in ea nu e un capat de tara si ca una peste alta esti in castig. Numai de bine !

Link către comentariu

Mr. Plate... chiar munca patriotica nu fac :lol: Insa mai e, norocul de a te naste roman, chinez sau irakian...Ce fac eu aici nu fac pentru foarte multi bani, pentru ca sunt roman si in al doilea rand ca nu traiesc ca sa muncesc.....povestea e lunga. De asta mi-am luat asa masina si de asta trebuie sa mi-o repar eu....Daca eu in Romania daca as lua 25-30 milioane pe luna as veni inapoi ACUM!Insa sa fac ceva respecatabil, sa nu fiu exploatat de catre un "dom' patron"! Asa e: in Ro nu mi-as fi permis masina asta sub nici o forma. E cert. Sunt de relativ mult timp aici si stiu unde sunt masinile ieftine. Pretul unei masini IN GENERAL in UK e mai mare decat in Germania. Masina mea daca o luam din alt loc era mai scumpa cu siguranta, chiar in UK.

Ironia CEA MAI MARE e ca am ajutat alte persoane la cumpararea unor masini (5-6 poate, de cand is in UK) si masinile au fost PERFECTE. Eu nu aveam masina atunci, ca nu aveam nevoie. A venit randul meu... si nu am avut timp sa caut. Am fost NEVOIT sa o iau repede. Si sincer am zis ca am ghinion, mai ales cand am inceput cu masharierul "dezactivat" :lol: dupa mai putin de o luna. Ideea e: sa zicem ca acuma sunt la in jur 2000 lire cu cheltuielile, deci 3000 euro incluzand piese, etc. E ok, insa puteam nimeri si mai bine :lol: Ce insa trebuie luat in considerare e ca la fiecare problema pe care am avut-o daca ma duceam la un service sa mi-o rezolve m-ar fi spart de bani. As fi adaugat inca 1000 euro la manopera pentru cate au fost pana acuma. Plus timpul si injuraturile mele!

Tin sa precizez ca Mos Craciun englez (colegii de serviciu) mi-a adus o funie de remorcat!!! Sper sa nu o folosesc veci! :blink:

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!