Jump to content

Erori Vag-com


Jacku
 Share

Postare recomandată

Ok, multumesc mult pentru toate informatiile primite si pentru tot ajutorul.

Spuneti-mi va rog daca acel plastic lipit de varul pe frana trebuie sa fie acolo...tija trebuie sa calce direct pe frana? sau mai este ceva intre tija si frana?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Tija switch-ului trebuie sa calce chiar pe centrul bratului pedalei de frana.

2.Intre tija switch-ului si bratul pedalei nu trebuie sa fie nimic.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, am rezolvat cu EPC-ul, nu avea legatura cu firul de la alarma, dupa cum "spunea" si vag-ul problema a fost un semnal slab / incomplet / intermitent...

Am desfacut switch-ul, am atasat si o poza cu el desfacut si cu problema, care a fost defapt un piciorus pe care a trebuit sa-l lipesc cu SUPER GLUE.

Nu stiu de ce dar tija de la acest switch este putin cam scurta, nu am putut sa o imping mai mult si a trebuit sa lipesc acelasi plastic pus de varul meu (putin modificat, deoarece era prea mare si impingea tija mult prea mult in interior si nu mai putea apasa pe cele 2 picioruse care se aflau pe mufa, pe post de intrerupator, ci doar pe unul, celalalt ramanand "intre inchis / deschis", ceea ce facea sa-mi apara martorul EPC in bord... Aceasta este explicatia mea dupa ce am vazut "mecanismul" switch-ului.

Am sters erorile cu vag-ul, am apasat frana de cateva zeci de ori si nimic, inainte se aprindea EPC-ul.

Senzorul de la arborele cu came trebuie sa mai astepte ... nu cred ca apar probleme din cauza asta, este doar un senzor, este important sa functioneze "arborele cu came"... daca gresesc cu ceva sa-mi spuneti.

Multumesc mult !

post-112128-0-57790000-1360069102_thumb.

Modificat de b0n3z
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa nu mai pleci cu ea, altceva nu se poate intampla. Daca nu citeste turatia corecta, pa. (vorbim de G40 camshaft position sensor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scot mufa de la senzor nu mai porneste masina ?

Daca da, cum poate functiona masina tinand cont de faptul ca unul din cei 3 pini de la mufa senzorului nu functioneaza?

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ai consum marit, lipsa putere si CEL-ul aprins. My bad, daca era ce de la volant nu mai plecai cu ea (crankshaft).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam cat costa un modul confort ptr. vw golf 4 1,6 16v AZD?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bone3z, daca scoti mufa de la senzor, motorul porneste...si la sfert de cheie, deci pe pornire nicio diferenta.

Dar...iti dau un exemplu: pornesti motorul, pleci cu masina, pe treapta 3 o turezi pana la 3500-4000 rpm, o duci pana la 60-70 km/ora....lasi pedala de acceleratie, nu schimba 4 ok? ai sa simti pe frana de motor o trantitura, adica nu mai ai acea frana de motor lina, pur si simplu cum zicea cineva pe aici ,,da in bot" ....sau mai bine spus da in cioc.... :lol:

Tot la simptome ar mai fi martorul MIL aprins...asta e tot.

Da, asa este, daca este defect senzorul turatie arbore cotit...o pornesti, cu greu...dar vai de mama ei, nu poti sa mergi cu ea, nu ai cum. Cum ai lasat pedala, motorul se opreste. La tine nu este cazul.

Pentru switch, ce sa zic...ti-au umblat mainile, dar se pare ca ti-au umblat bine, iti place sa le motrosesti...ai rabdare... :winter: bravo.

Shieldchrome, 150 roni...in sus.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ai laudat prea mult, switch-ul merge dar erooarea tot apare...cand am apasat frana in parcare de cateva zeci de ori nimic, cum m-am plimbat cu ea 1km, poc in bord si Epc-ul :-))

Cumpar alt switch si vad daca mai face desi nu cred :-)), m-am bucurar degeaba :-(

Multumesc pentru informatiile legate de senzor.

O seara buna tuturor:-*

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

odata ce incepe sa faca figuri, acel senzor de frana trebuie schimbat

si eu l-am tot amanat pana intr-o zi cand a ramas cu stopurile aprinse si mi-a golit bateria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am si eu o skoda fabia din 2007 , are la bord cam 115300 de km ,pana acum a fost fara probleme .

motor 1.2 htp .

acum cateva zile s-a aprins martorul motorului in bord , masina merge in continuare foarte bine .

am facut un test si am gasit urmatoarele erori:

16686 - cylinder 2 : misfire detected

               P0302 - 009 - open or short to ground

 

17658 - fuel level too low

              P1250 - 000 - -

 

la indemnul unor mecanici am schimbat bujiile, pe care oricum nu le schimbasem de cand am luat masina, adica din 2007 de noua .

am schimbat doua injectoare intre ele sa fim siguri ca nu este injector defect .

am schimbat si doua bobine intre ele .

am sters eroarea... ,dar a reaparut din nou la tester , martorul nu s-a mai aprins .

masina merge foarte bine :are putere, consumul nu a crescut ,   la relantiu are niste vibratii , pe care le-a avut de cand am cumparato .

 

poate cineva sa ma ajute ?... cum pot scapa de erorile astea .

Modificat de cj.silviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai invartit cam tot ce era de invartit...si missfire-ul tot pe pistonul 2... :winter:

Va trebui facut un test de compresie si vazut care este situatia.

Pentru prima eroare apare ca ar trebui verificat si filtrul de benzina. Ala tot asa din 2007...nu a umblat nimeni pe la el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eee nici chiar asa ,.. s-a schimbat la fiecare 15000 km .

si da eroarea tot pe pistonul 2 este .

ok facem si testul de compresie dar care a-r trebuii sa fie valoarea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa nu ai celebrul ghinion cu supapa de evacuare arsa la cilindrul 2.... 

 

valoare minima de compresie trebuie sa fie 11 bar... iar diferenta maxima intre cilindrii 3 bar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda .. pare nasol 

asta inseamna motor desfacut si schimbat supapa .

dar  nu trebuia sa aiba  si alte simtome ?

adica : sa nu aiba putere , sa ii creasca consumul . sa mearga balbait ?

 

valoarea compresiei se poate vedea pe testerul vag ?

Modificat de cj.silviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am testat compresia 

cilindrul 1 - 10 bar 

cilindrul 2 -  4  bar 

cilindrul 3 -  7 bar 

 

astept opinii si sugestii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAi e nevoie? Desfacuta chiulasa, schimbat supape, rectificat si montat la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are rost.

 

Concentreaza-te sa repari bine chiulasa. Oricum o sa te coste destul supapele si ce mai trebuie pe acolo.... 

parerea mea ar fi ca trebuie inlocuit si catalizatorul

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am auzit de la un mecanic ca in aceste cazuri problema provine si de la pistoane ca sunt mai slabe la htp sau nu rezista... poate n-ar fi rau sa schimbi si pistoanele si segmentii cu ceva bun si sa nu mai ai probleme sa desfaci motorul, poate chiulasa nu are mare uzura si mai desfaci odata motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IA intreaba pe acel mecanic cum se strang palierele de la arborele cotit la acel motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate odata... :winter:

Trebuie ,,strans" tot service-ul la aceasta operatiune...un mecanic are doar doua maini...mai trebuie cateva... :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carei schema ca nu inteleg?

 

el a zis ca baga set la 1.2 ca au pistoane mai slabute din fabrica si nu e un mecanic oarecare, sper sa nu fie vreo neantelegere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!