Jump to content

Erori Vag-com


Jacku
 Share

Postare recomandată

Am vag dar ii imprumutat, in cateva zile voi intra in posesia lui fac o scanare si o postez.Multumesc pt interesul acordat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza exact ce iti da vag/vcds

Daca e 65535 - te pot ajuta cu reprogramarea unitatii de airbag .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In caz de 65535, ma poti ajuta cu niste sfaturi/proceduri privind reprogramarea? mentionez ca am cunostinte de electronica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut. Skoda Fabia 1.4 MPI din 2000

V-as ruga un sfat, o parere, referitor la o fabia care nu vrea sa porneasca desi electromotoru` invarte, scanteie are ( i-am dat cu spray pt pornire si dadea semne s-o ia)

Ce se intampla : Scanare automata Vag-com, nu citeste adresele 01, 03, iar pe cele care le citeste , imi da la toate Engine control module, no communication.

Daca dau scanare direct pe motor adica 01, imi spune ca : not found.

Ce am testat si stiu sigur ca nu merge este asha. Pompa benzina nu porneste cand pun contatctul. Am testat pompa pe direct si aceasta pompeaza perfect si imi trimite benzina pana la rampa de injectoare (am verificat)

Am schimbat si releul pt pompa benzina si tot nu vrea. Am verificat cu aparatu de masura pe mufele de la injectoare si nu am curent la ele cand pun contactu`.

Mentionez ca nu am immobilizator, si ieri am schimbat si ECU`ul cu unu` identic rezultatele din pacata fiind aceleash. Nu citeshte motorul.

Sa fie cablajul pe undeva problema?

Am inteles ca pt probleme de genu`: nu vede motoru, ar trebui schimbat Baud Rate-ul dar la versiune Vag-com 11.11 nu te lasa sa scrii nici o valoare in acea casuta.

Orice parere ar fi de mare ajutor pt ca am cam ramas fara ideei si imi sta pe creier de ma dispera.

Sa nu primeasca curent atat pompa cat si injectoarele din cauza ECU-ului? Dar nici cu al 2-lea ECU?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Ai imobilizator - toate au, dar nu asta e problema ta - daca era de la immo - pornea si se oprea - clipea si martorul din bord.

2. Nu se alimnteaza cu tensiune ECU - mergi pe circuit - intai verifica sigurantele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi frumos de raspunsul promt.

Sigurantele le-am verificat pe toate, inclusiv cele de pe capacul bateriei.

Ziceai ca nu se alimenteaza ECU-ul dar totusi mie imi citeste celelalte adrese in afara de 01.

Am crezut ca nu are imobilizator din moment ce martorul Imo dispare dupa ce pun contatctul dar cheia nu are nici un chip in ea. Este pur si simplu goala.

Adevarul este ca nu shtiu mai nimic despre mashina asta iar cel de la care am luat-o era un carpaci care si-a batut joc de ea in ultimu` hal.

Am sa inerc sa caut pe cablajul de la ECU, sa ma duc pe el, desi nu prea le am cu electronica.

Deci pompa si injectoarele primesc tensiune doar la comanda ECU-ului sa inteleg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ele sunt comandate de ECU

Ecu se acceseaza pe adresa 01 - in cazul tau, daca nu o poti accesa, inseamna ori ca nu e alimentat, ori ca e busit.

Ai cip in cheie.... nu-ti face griji.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari.

Am o rugaminte sa imi dati si mie cateva sfaturi pentru o Fabia din 2001 pe benzina , motor 1.4 16V AUA, unde am urmatorile erori dupa o scanare cu Vag Com- ul.

1.

Address 01: Engine Labels: 036-906-034-APE.lbl

Part No: 036 906 034 BL

Component: MARELLI 4LV 3699

Coding: 00031

Shop #: WSC 13765

VCID: 5DB59D47FFF1

TMBNC26Y113221659 SKZ7Z0A0844875

1 Fault Found:

17559 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1: System too Lean

P1151 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

*S-a aprins martorul CHECK ENGIE.

*Am inteles ca ar fi de la sonda Lambda 1 . Motorul cand e rece (mai ales dimineata) porneste mai greu,cateodata la a doua cheie ,iar pana se incalzeste sta in relantiu la 1500 -1200 ture cu un consum de 2-3 L pe ora. Dupa ce s-a incalzit turatia la relantiu este normala (cu consum normal cu mici oscilatii la turatii ) dar totusi am sesizat ca motorul nu mai are aceeasi putere in viteza a4 a si a5 a , undeva pana la 2300 ture .Peste aceasta turatie se comporta normal.

Azi am Schimbat sonda Lambda1 (o groaza de bani) am sters eroarea , iar dupa 50Km s-a aprins din nou martorul. (de pornit a pornit usor fiindca era cald motorul si alte teste nu am mai facuta azi.)

Ce sa mai verific? De unde poate fii problema?

2.

Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-B.lbl

Part No: 6Q1 937 049

Component: BORDNETZ-SG. 1S30

Coding: 09362

Shop #: WSC 13765

VCID: F8FB6CD3F013

1 Fault Found:

01054 - Power Supply Relay; Terminal 30 (J317)

28-00 - Short to Plus

Nu stiu ce reprezinta eroarea .

Imi puteti da niste sfaturi.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea nu e de sonda lambda, cine te-a pus sa o schimbi sa-ti dea banii pe ea.

Eroarea spune ca amestecul este prea sarac, cauze .... multe. Injector cu probleme, trage aer fals, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,Ce sa mai verific? De unde poate fii problema?" : demontezi egr-ul, si cu ceva subtire apesi pe acea ,,ciupercuta" din capul tijei, si dai cu spray deblocare, pana vei simti ca tija cand o apesi in jos, revine la fel de usor. Ea in acest moment este ,,blocata" sau mai bine zis ,,agata".....in cazul meu asta a fost rezolvarea acestei erori.

,,Eroarea nu e de sonda lambda", dar trebuiau verificate ambele sonde.....cine a luat decizia de inlocuire a primei sonde, asta nu stim....dar stiu bine cine a luat decizia in cazul meu acum vreo 4-5 ani, si cu banii dati am ramas, dupa ce s-a inlocuit filtrul de benzina, curatat MAP-ul, schimbat bujii, verificat injectoare, verificat furtunul de la servo sa nu fie fisurat, sudat galeria de evacuare (avea ,,un por") dar acel por era in capul lor...s-a ajuns la sonde, s-a inlocuit prima sonda degeaba.....dupa care am zis gata......si uite Cristiane de la aceasta eroare am ajuns intr-un domeniu in care eu nu am ce cauta.... :icon_cheesygrin: am rezolvat-o, dar eu personal, dupa ce mi-am umflat calculatorul de virusi de pe la rusi numai sa citesc sa vad ce pot sa fac...pe toti care i-am intrebat la acea vreme.....numai sa rasfoiesti nitel.....sonda! Sonda naibii! :lol:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

""Eroarea nu e de sonda lambda, cine te-a pus sa o schimbi sa-ti dea banii pe ea.""

Un Service auto (adica un mecanic) destul de dotat a luat aceasta decizie , la reprezentanta nu mai trec fiindca am avut probleme cu senzorul de servodirectie (G250) acum 3 luni, iar dupa ei trebuia sa schimb alternator, baterie ,pompa de servo. Senzorul l-am dat eu jos, l am curatat cu spray de contacte si de atunci nu mai am probleme cu el

Din acest moment o sa ma fac mecanic pentru propia masina .

Multumesc pentru raspunsuri , o sa revin cu ce am rezolvat dupa ce imi schimb niste elemente de carosorie ( un mic incident cu un tir in sens giratoriu)

Modificat de tranzistor21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima eroare o am si eu de mai bine de 2 ani, intradevar are c-am aceleasi simptome ca la tine,

problema la mine e ca trage aer datorita faptului ca nu are o garnitura la EGR, am observat vara trecuta dupa ce i-am curatat EGR-ul, are doar o garnitura si un surub care e altfel fata ce celalalt original. Trag concluzia ca a mai fost umblat pe la el inainte sa o am eu pe mana iar vre-un mecanic s-a gandit ca nu-i trebuie garnituri pe amble parti

Deocamdata nu ma deranjeaza asa tare si nici nu prea am avut timp sa ma ocup de aceasta problema, daca stie cineva codurile la acele garnituri - multumesc!

legat de a 2-a eroare... ai alarma? ma gandesc ca alarma face figuri sau vre-un "meserias" s-a bagat prin cablaraia ta

Modificat de CrisH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

036 131 547 F

036 131 550 H

Crish la voi in Botosani, inca nu se gaseste pe rafturi suc la doza ? :lol:

Daca o sa ai norocul sa iti treaca asa ceva prin mana, daca vei avea o foarfeca prin ,,batatura" :lol: sa vezi ce treaba faina o sa iti iasa, dar indoi ,,tabla'' dozei in doua, sa ai si grosimea exacta a garniturii.

Ma gandesc ca daca in 2 ani, nu ai dat 8 roni per/bucata la garnitura, poate o sa te induri si o sa dai 2-3 roni pe un suc.....o sa ai ceva in burta....o sa ai si garnitura, 2 in 1...parca asa se zice? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, la o Fabia 1.4 16V din 2001 am urmatoarea eroare, masina merge bine, dar se aprinde cand vrea el martorul de la motor

Address 01: Engine Labels: 036-906-034-APE.lbl

Part No: 036 906 034 BL

Component: MARELLI 4LV 3389

Coding: 00095

Shop #: WSC 48330

VCID: 5DB59D47FFF1

TMBMC26Y413126685 SKZ7Z0Y0637049

1 Faul Found:

18020 - Engine Control Module Incorrectly Coded

P1612 - 35-00 - -

Din ce am citit pe forum ar trebui recodat, dar nu stiu cum, daca ma poate ajuta cineva, multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adress 01 : Engine....Coding: in loc de 00095....scrii 00071. Do it!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, daca nu cer prea mult...de unde puteam sa aflu acest cod? sau cum ? este undeva scris? multumesc anticipat

Multumesc, daca nu cer prea mult...de unde puteam sa aflu acest cod? sau cum ? este undeva scris? multumesc anticipat

Multumesc, daca nu cer prea mult...de unde puteam sa aflu acest cod? sau cum ? este undeva scris? multumesc anticipat

Multumesc, daca nu cer prea mult...de unde puteam sa aflu acest cod? sau cum ? este undeva scris? multumesc anticipat

Scuze dar nu stiu de ce sa multiplicat postul. O seara buna

Scuze dar nu stiu de ce sa multiplicat postul. O seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei sa nu mai postezi de 10000 de ori?

Ne umpli inboxul !

Asa ai facut si pe topicul lui Voinea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand postez de pe tel se intampla asa. imi cer scuze, nu a fost cu intentie. O seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

036 131 547 F

036 131 550 H

Crish la voi in Botosani, inca nu se gaseste pe rafturi suc la doza ? :lol:

Daca o sa ai norocul sa iti treaca asa ceva prin mana, daca vei avea o foarfeca prin ,,batatura" :lol: sa vezi ce treaba faina o sa iti iasa, dar indoi ,,tabla'' dozei in doua, sa ai si grosimea exacta a garniturii.

Ma gandesc ca daca in 2 ani, nu ai dat 8 roni per/bucata la garnitura, poate o sa te induri si o sa dai 2-3 roni pe un suc.....o sa ai ceva in burta....o sa ai si garnitura, 2 in 1...parca asa se zice? :lol:

sincer sa fiu nu m-am gandit, merci pt pont

vara trecuta am observat ca are o garnitura ... vai mama ei iar una lipseste cu desavarsire

Modificat de CrisH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ,dupa o scanare au rezultat urmatoarele erori:

Address 03: ABS Brakes Labels: 6R0-907-37x-ABS.lbl

Control Module Part Number: 6Q0 907 379 AA HW: 6Q0 907 379 AA

Component and/or Version: ABS 8.0 front H03 0001

Software Coding: 0000005

Work Shop Code: WSC 13765 000 00000

VCID: 7CFD8554442B

2 Faults Found:

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 25

Reset counter: 184

Mileage: 105657 km

Time Indication: 0

01314 - Engine Control Module

013 - Check DTC Memory - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101101

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 18

Reset counter: 184

Mileage: 106013 km

Time Indication: 0

MENTIONEZ CA SI LA SEMAFOR CAND INCETINESC IMI INTRA ABS IAR CAND MERG O DISTANTA MAI MARE DE 10 KM CU VITEZA 110-120 KM MI SE APRINDE ABS SI FRANA DE MANA IMI PALPAIE IMPREUNA CU 4 BIPURI

Mai am si discurile subtiri pe care trebuie sa le schimb saptamana viitoare ,se poate sa fie discurile vinovate?

multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai vazut ce scrie acolo ? Sa verifici erorile de pe ECU. Care sunt alea ? De aia se aprinde dupa ce mergi la viteza mare. Cat despre intrat abs mai devreme fa un log pe cei 4 senzori de ABS LA viteza sub 15 km/h sa nu te deconecteze si vezi care din senzori nu se " sincronizeaza" cu ceilalti.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Care ma puteti ajuta?

Versiune: VCDS-ROJ ROJ 908.2

Versiune date: 20100326

Marþi,23,Octobrie,2012,18:14:33:55062

Tip ºasiu: 6Y - Skoda Fabia I

Adrese de scanat: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 46 55 56 76

Numãr VIN: TMBNB46Y713136601 rulaj: 129060km

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 01: Motor Eticheta: ROJ\047-906-033-AQW.lbl

Numãr VAG: 047 906 033 C

Componenta comandatã: 1,4l SIMOS3PA 00HSSJ4A

Codare: 00021

Atelier: WSC 13765

TMBNB46Y713136601 SKZ7Z0Y0639277

3 coduri de defecte

18048 - Modul comandã defect: eroare EEPROM

P1640 - 35-00 - -Ai remapat cumva masina? Daca da, ia legatura cu cel care ti-a facut rescrierea EPROM-ului ca sigur a folosit o alta harta.

18048/P1640/005696 - Internal Control Module: EEPROM Error

Possible Causes

Engine Control Module modified (e.g. Chip Tuning)

Engine Control Module faulty

Possible Solutions

Contact your Tuner

Replace Engine Control Module

00003 - Control Module: Defective

Possible Causes

Control Module faulty

Control Module Software Issue

Possible Solutions

Check Control Module

Check for Control Module Software Update

Replace Control Module

16705 - Senzor turatie motor -G28- semnal implauzibil

P0321 - 35-10 - - - intermittent

Senzorul G28 este un senzor magnetic, nu are in el decat o bobina. Se afla chiar sub filtrul de ulei. Este prins cu un singur surub. Nu cred ca trebuie sa-l schimbi obligatoriu. Intai incearca sa-l curati de pilitura de fier. Mai ales daca semnalul este implauzibil. Ca si simptome, cand este murdar motorul porneste grau dupa ce sta o perioada(se depune pilitura de fier pe miez). Daca este defect motorul nu porneste deloc.

17978 - Modul de comandã motor: blocat prin IMMO

P1570 - 35-10 - - - intermitent

Gata de funcþie: 0000 0000

Probleme la cipul din cheie

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 09: Electronica centralã Eticheta: ROJ\6Qx-937-049-B.lbl

Numãr VAG: 6Q1 937 049

Componenta comandatã: BORDNETZ-SG. 1S30

Codare: 09234

Atelier: WSC 13765

Nu a gãsit coduri.

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 15: Airbaguri Eticheta: fãrã

Numãr VAG: 6Q0 909 601 C

Componenta comandatã: 02 AIRBAG VW5 0004

Codare: 12338

Atelier: WSC 13765

Nu a gãsit coduri.

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 17: Instrumente bord Eticheta: ROJ\6Yx-9xx-xxx-17.lbl

Numãr VAG: 6Y1 919 880 C

Componenta comandatã: KOMBIINSTRUMENT VDO V08

Codare: 16141

Atelier: WSC 00912

TMBNB46Y713136601 SKZ7Z0Y0639277

Nu a gãsit coduri.

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 19: Poarta CAN Eticheta: ROJ\6N0-909-901-19.lbl

Numãr VAG: 6N0 909 901

Componenta comandatã: Gateway K<->CAN 1S30

Codare: 00012

Atelier: WSC 13765

Nu a gãsit coduri.

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 44: Asistenþã direcþie Eticheta: ROJ\6Q0-423-156.lbl

Numãr VAG: 6Q0 423 156 E

Componenta comandatã: Lenkhilfe 0001

Codare: 00110

Atelier: WSC 00000

2 coduri de defecte

00566 - Servodirectie asistata

27-10 - semnal implauzibil - intermitent

01288 - Clema 30: pentru asistenta directie

07-10 - Semnal prea mic – intermittent

Eroare cabluri sensor g250

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 46: Confort Eticheta: ROJ\6Q0-959-433.lbl

Numãr VAG: 6Q0 959 433 A

Componenta comandatã: 04 Komfortgerát 0002

Codare: 00067

Atelier: WSC 13765

Numãr VAG: 6Q1959801

Componenta comandatã: 05 Tõrsteuer.FS TFK 0002

Numãr VAG: 6Q1959802

Componenta comandatã: 04 Tõrsteuer.BF TFK 0002

Nu a gãsit coduri.

Sfârºit -----------------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am urmatoarele erori si m-ar interesa daca stie cineva unde sunt amplasate aceste componente.

Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia I

Address 08: Auto HVAC Labels: 6Q0-820-045.lbl

Part No: 6Y0 820 045

Component: klimaanlage X0731

VCID: F2EF5EFB966F

2 Faults Found:

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

00706 - Relay for Coolant Fan; Stage 2 (J513)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V154 in spatele torpedoului , pe partea dreapta ( cum te uiti de sub torpedou) a ventilatorului de la aeroterma

J513 pe lonjeronul stang ( partea soferului ) , este o cutie cu 2 conectori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!