Jump to content

Erori Vag-com


Jacku
 Share

Postare recomandată

Multumesc Carmina.

Ca si idee, am schimbat filtrul de ulei,aer,polen, uleiul, bujiile, filtrul de benzina ( asta ca si verificare tehnica la 105.000 km ).

Cu eroarea de mai sus, am fost la dealerul local Skoda si au dat din umeri in sensul ca lasa ca merge si asa.

Maine am programare la dealerul local Volksvagen, unde cunosc un mecanic ( de altfel care mi-a si cipuit masina - dealer TCM ), si are sa se uite sa vada mai de amanunt. Sper.

Cu masina vreau sa plec din tara vreo 2 ani si tare imi e ca am sa merg asa cu ea fara sa remediez eroarea :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Remediezi dincolo Bebeko, stai linistit nu e chiar atat de grava situatia, am umblat cu eroarea 17559 jumatate de an pana am rezolvat-o, si n-a patit nimic vipera asta mica.

Ai sa vezi ca cel care a cipuit-o va rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar ma gandesc sa revin la softul original ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat. Problema se datoreaza incompetentilor de la reprezentanta zonala Skoda.

De vina a fost filtrul de benzina, care a fost schimbat cu unul de 3 barr cand la tipul meu de motor trebuie de 4 barr. O nimica toata tinand cont ca am mers de pomana vreo 1500 km si am cheltuit vreo 800 roni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie si eu de ajutor....cele 4 mesaje cu rosu de la inceputul log-ului sunt probleme aparute? in rest peste tot imi da "No fault code found."

01-Engine -- Status: OK 0000

03-ABS Brakes -- Status: OK 0000

04-Steering Angle -- Status: OK 0000

08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010

09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010

15-Airbags -- Status: OK 0000

16-Steering wheel -- Status: OK 0000

17-Instruments -- Status: OK 0000

19-CAN Gateway -- Status: OK 0000

25-Immobilizer -- Status: OK 0000

42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010

44-Steering Assist -- Status: OK 0000

46-Central Conv. -- Status: OK 0000

52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000

56-Radio -- Status: Malfunction 0010

62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000

72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000

Multumesc anticipat !!!

PS: Imi cer scuze,am postat gresit acest mesaj...masina este un VW Golf 5 Benzina 2007

Modificat de danny22tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai nici un cod de eroare inseamna ca nu sunt probleme. Ce e cu rosu iti spune unde ai avut probleme inainte de scanare si stergere a erorilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.Am si eu o skoda fabia 1.2 mpi.Am fost foarte multumit de masinuta pana cand au inceput problemele.Masina este fabricatie 2003 si cumparata din Austria.Nu credeam ca o masina luata de acolo poate avea ceva.Am umblat 2 ani fara nici un fel de probleme in sensul in care nu stiam ce probleme am deja.Consum benzina in oras cca.8 litri.Consum extraurban undeva la 3.5-4 l depinde de felul in care conduc.La viteza constanta de 80=90 scot 3,5.Ulei 1l la 3000 km.Toti meseriasii de romania au spus ca e normal.In rest masinuta fugea si isi facea treaba.Acum 3 saptamani,dupa 20 de km rulati se aprinde EPC si semnul de linga EPC acela cu un volan si doua sageti inspre stanga si dreapta.Din instinct semnalizez dreapta si apas pedala de frana cu intentia de incetinire.In acel moment raman fara frana si control la volan,in rest pe bord nimic in afara de EPC si volanul ala.Norocul meu ca nu aveam pe nimeni in spate si drumul era drept pentru ca altfel faceam un accident.In cateva secunde revine controlul si frana,asa ca in prima parcare m-am oprit,am verificat vizual ridicand capota si am repornit la drum.Au inceput adevaratele probleme,motorul mergea ca atunci cand ai o fisa de bujie defecta si apoi s-a aprins check engine.Am ajuns la primul service auto.Bine si inteles prima manevra DIAGNOSTIC cu plata a 50 de lei si rezolvare zero.Am luat la cunostinta ca pedala de frana a dat o eroare,pe care de fapt o stiam ,ca epc a dat o avarie,ceea ce stiam pentru ca ardea pe bord,lipsa comunicare cu modulul ABS,noutate si rateuri la cilindru 3.Am spus ok sa rezolvam problemele.Raspunsul a fost :"lasa-ti masina la noi si reveniti vineri"asta fiind luni.Eu nu am fost de acord asa ca am plecat la reprezentanta.Acolo soc,reincepem cu un diagnostic si 80 de lei de la intrare.Solutia:-supapa arsa la cilindrul 3,modul memorie ABS defect,EPC probabil vine tot de acolo.Si zic :ok sa rezolvam problemele.Ce credeti?Servisul autorizat nu poate remedia defectul ABS decat in 14-20 zile,problema cu supapa a fost remediata in 7 zile lucratoare,prin revenire pentru ca nu a reusit reparatia la chiulasa si inca 7 zile pana la remediere.Acum masina merge asa cum merge,Nu mai arde EPC pentru ca ledurile de la EPC +volan au fost mutate pe pozitia ABS +frana de mana (astea ultimele lipseau),ramanand de rezolvat problema cu modulul de memorie de la ABS.Daca are cineva asa ceva de vanzare din dezmembrari sa orice alta solutie va rog sa ma contactati.Va multumesc si aveti grija la service.Nu uitati de diagnostic,ala e cel mai tare se plateste si inainte si dupa reparatie.Mecanicii au dat de calculatoare si acum se distreaza pe banii nostrii.De ce nu se apuca de treaba si jur ca platesc si diagnosticul in momentul in care se repara problema.Eu am pierdut 130 de lei doar cu diagnostic stiind ce problema am ,dar fara nici o rezolvare.La iesirea din servisul care a reparat chiulasa am platit si diagnosticul de confirmare a reparatiei.Adica 80 de lei ca sa vad cu ochii mei ca nu mai da erroare la cilindrul 3.Mersi voua cei cu diagnostic auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar asa cu diagnoza. Martorul motor sau epc se aprind din n cauze. Cum vrei sa stii cauza EXACTA fara sa o pui pe tester. Siguranta de la ABS ai verificat-o ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Si nu am intelez faza cu mutatul ledurilor.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toata lumea e de acord (cred) cu diagnosticarea dar chiar sa jumulesti omul... cu banii astia iti luai tu un cablu dar ... na, nu prea ai de ales

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La reprezentanta Skoda din Bistrita o diagnoza costa 60 roni. Exista insa si multi care fac diagnoza acasa ( mecanici de la reprezentanta ) cu 30 roni sau cum te intelegi ( suc, bere, etc )..

In cazul unei erori este obligatorie o diagnoza deoarece pe langa ca iti arata defectul aparut, iti da si solutiile necesare pentru remediera problemei.

Care e faza cu ledurile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am scanat o skoda fabia combi elegance motor AME a unui amic, cu un jaf de vcds 409. Mi-au rezultat urmatoarele erori :

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia

Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,46,56,69

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Controller: 047 906 033

Component: 1,4l SIMOS3PB G00HSSJ49

Coding: 00071

Shop #: WSC 13765

TMBGB46Y413255442 SKZ7Z0A0896526

4 Faults Found:

16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1

P0172 - 35-10 - - - Intermittent

18057 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1649 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

16518 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P0134 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

P0116 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0110 0101

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes

Controller: 6Q0 907 379 D

Component: ABS/ASR 5.7 FRONT V00

Coding: 00060

Shop #: WSC 13765

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC

Controller: 6Y0 820 045

Component: Klimaanlage X0760

1 Fault Found:

00818 - Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect.

Controller: 6Q1 937 049

Component: BORDNETZ-SG. 1S30

Coding: 09394

Shop #: WSC 13765

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Skipping Address 15-Airbags

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments

Controller: 6Y1 919 870 Cu

Component: KOMBIINSTRUMENT VDO V09

Coding: 22141

Shop #: WSC 00519

TMBGB46Y413255442 SKZ7Z0A0896526

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 1S30

Coding: 00014

Shop #: WSC 13765

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 44: Steering Assist

Controller: 6Q0 423 156 G

Component: Lenkhilfe 0004

Coding: 00110

Shop #: WSC 00000

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv.

Controller: 6Q0 959 433 C

Component: 07 Komfortgerát 0003

Coding: 00259

Shop #: WSC 13765

No fault code found.

End --------------------------------------------------------------------------------------------------

Ma poate ajuta cineva sa interpretez aceste erori ?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PE AC ai un senzor de temperatura care e terminat si de aia nu merge AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc @Al Bundy, intre timp am gasit raspunsurile mai detaliate :

16556/P0172 - System Too Rich, Bank 1

Possible Symptoms

  • Irregular behaviour

Possible Causes

  • Fuel system
  • Excessive fuel pressure
  • Leaking or contaminated fuel injectors
  • Leaking fuel pressure regulator
  • Low fuel pressure or running out of fuel
  • Vapor recovery system
  • Air leaks after the MAF
  • Vacuum leaks
  • Improper seated engine oil dipstick
  • Stuck EGR valve
  • Oil overfill
  • Cam timing
  • Cylinder compression
  • Exhaust leaks before or near HO2Ss.

18057/P1649/005705 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller

Possible Symptoms

  • Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Possible Causes

  • Fault Code(s) stored in Brake Electronics (J104)
  • Communication Error with Brake Electronics (J104)

Possible Solutions

  • Check Brake Electronics (J104) for Fault Codes
  • Check Communication with Brake Electronics (J104)
    • See Measuring Value Blocks (MVB)

16500/P0116/000278 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

Possible Symptoms

  • Starting the engine when engine is warmish or warm, idle rpm immediately is 1200 - 3000 rpm.
    • Diesel: an indication is extreme long time burning time of the glow indication light.

    [*]With all engine temperatures seldom idle rpm will vary between 900 - 1000 rpm.

    [*]With engine warm (90 °C) the engine temperature suddenly drops (70 °C) and slowly comes back to 90 °C.

Possible Causes

  • Wiring and/or connections faulty
  • Engine Coolant Sensor (G62) faulty

Possible Solutions

  • Check wiring and connections
  • Replace Engine Coolant Sensor (G62)

Special Notes

  • In MY 1995-2002 (?) in Europe at VW-cars the G2/G62 had the bad reputation of breaking down often. The default G2/G62 is black and all replacements are green.
  • Check if the correct Coolant Fan Control Module/Relay is installed (check part number using parts catalogue)!

00818 - Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263)

00818 - Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263): Open or Short to Plus

Possible Causes

  • Wiring/Connector(s) from/to Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263) faulty
  • Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263) faulty

Possible Solutions

  • Check Wiring/Connector(s) from/to Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263)
  • Check Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263)
    • Check Measuring Value Blocks (MVB)

Nu am gasit in schimb interpretarea erorii 16518. Stiti cumva despre ce este vorba ?

O sa schimb senzorul de temperatura G62 (50 lei), de curatat senzorii ABS, de curatat EGR+clapeta si readaptat, dar partea cea mai nasoala e cu senzorul de la evaporator (o tija lunga) care e "fluture" de mama in ceea ce priveste dificultatea interventiei - trebuie desfacut bordul din cate am inteles. Se poate ajunge la el si prin alta parte fara sa dau bordul jos ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, se poate lucra pe dedesupt, se demonteaza tubulatura aer de la picioare si modulul de confort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Carmina, super explicatii, scurte si la obiect.

Stie careva cat costa G263 si de unde as putea sa-l cumpar (in afara de reprezentanta ca astia dubleaza preturile) ?

Modificat de Aurelian 6n2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.good-cars...aporizator.html

Ar fi un pret bun, nu te avantajeaza fiindca tu esti din Iasi, vei plati si transportul, ideea este sa nu depaseasca 130 roni (maxim).

La orice magazin piese auto din Iasi, pe comanda, sunt sigura ca vei rezolva problema.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17586 - Linear O2 Sensor: Pump Current: Open Circuit

P1178 - 35-10 - - - Intermittent

Este o eroare la care nu i-am dat de capat nicicum.

Multumim Al Bundy pentru ajutor, am masurat, am verificat conexiunile la sonda, inlocuit sonda 1 cu alta noua,eroarea ramane aceeasi.

Orice sfat este binevenit.

Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Are cineva valorile setate din fabrica , pe motoarele noastre, cele indicate de VAS sau Vag-com ?

Nu ma refer la codurile de eroare ci la cle citite din blocurile de memorie, in mod deosebit bloc 4

Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, am si eu o nedumerire nemaiintalnita pana acum, rog cei care s-au confruntat cu asa ceva sa ma lamureasca:

Dintrodata martor airbag aprins( Fabia 1.4AZF 2002 ) fac o diagnoza cu vag unde da ''calculator airbag defect'' cu testerul unui prieten acelasi lucru in schimb airbagurile 'OK' tot pe tester. Masina nu a fost lovita deloc, am umblat la mufele de sub scaune in speranta ca........dar nimik, pot sa il repar?oare ar fi necesara inlocuirea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine a zis "calculator airbag defect " ? Spune codul erorii si iti spunem noi ce ai si ce trebuie sa faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu banuiesc 65535 : Internal control moule memory error .

Sper sa ma insel .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"defect calculator airbag" a fost data de un tester multimarca profesional in lb.romana, la airbaguri ''airbag ok'' toate 4

Tot ce ii posibil Turbocip

Internal Control Module Memory Error

Possible Causes

  • Wiring from/to Control Module faulty
    • Voltage Supply and/or Ground Supply faulty

    [*]Control Module faulty

    • Control Module Housing leaky

Possible Solutions

  • Check/Clean Wiring from/to Control Module
    • Check Voltage Supply and Ground Supply including the Main Supply/Connections at the Battery

    [*]Replace Control Module

Special Notes

  • This fault is NOT to be ignored when found in a major and/or critical system (Airbag, ABS etc.). If you try to clear this fault, VCDS may tell you that there is an unexpected result or that the controller refused the command. This is normal since this specific fault can generally not be cleared.
  • When stored in other unimportant systems (Radio etc.) the general suggestion is to ignore it unless you notice functional limitations. Within the warranty period dealers are usually required to replace such control modules, but there have been a couple of cases with similar codes where these are getting ignored due to flaws in the control module software. If in doubt please refer to technical bulletins and similar documents provided by the vehicle manufacturer.
  • When found in Audi Airbag Generation 6 & 7 (see Audi TPI 1308401):
    • A Problem with the Acceleration Sensor may result in the Airbag Control Module storing this Fault Code. Replace the Airbag Control Module and both Acceleration Sensors.

    [*]When found in Audi Airbag Generation 8:

    • Due to low Voltage the Control Module does not complete it's Self Test successfully. Replace Airbag Control Module and install a low Voltage Protection Relay to ensure future mishaps won't cause this again. UPDATE The Protection Relay may not be available anymore, though the Parts Catalog lists updated Control Modules now.

    [*]When found in certain older TDI Engine Control Modules (ECM) which have a vacuum line going to them:

    • Check/Repair the Vacuum Line before and inside the ECM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@septi_rzv Orice tester spune un cod si apoi o descriere a erorii. Airbagurile pot sa fie ok si sa nu sara daca ai 65535.

La 65535 ma gandisem si eu ca e singura care ar spune ca unitatea este defecta. De asta il intrebasem codul. Chiar si la eroarea asta se poate incerca o reprogramare si sa vada daca ii mai apare apoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!