Jump to content

Erori Vag-com


Jacku
 Share

Postare recomandată

Multumesc pentru incurajare

Oricum masina imi merge bine ce sa zic in afara de consum nu am nimik de reprosat

Iarna imi ia cam 9-1o % si vara prin oras cam 7,5 cam mult dar na asta e benzinara

Eu doar vreau sa incerc sa vad daca nu are vreo buba si sa nu stiu de ea ptr ca totul a inceput de la electroventilatoare care vara pornesc amandoua odata fara aer conditionat pornit si de aici mi-am pus citeva semne de intrebare si am inceput sa sap umpic si am dat de check-ul asta care nu se aprinde si de ABS care cucoana era ferm convinsa ca are si ca urmare am dat-o chix ca nu are

De sonda am intrebat si cam ma doare capu vreo 360 ron noua

Am mai gasit in dezmembrari dar nu cred ca merita bine ca omul mi-a zis ca mi-o schimba daca nu merge ci doar sa ma uit ce culoare au firele si costa vreo 60-70 lei

Am sa vad sa fac rost de banuti intai si apoi am sa vad ce cumpar eu as fi pe una noua ca nu mai am batai de cap cu sonda aia apoi.

Carmina te mai intreb ceva stiu si imi cer scuze moderatorilor ca nu e aria corespunzatoare dar am schimbat uleiul si cei de la magazin mi-au zis sa iau Total Quartz Energy 9000 ca e frantuzesc si sa nu iau castrol ca e facut la Turci

Am luat ce mi-au zis iei dar pe forum nu prea am vazut ceva despre el

Chiar sa-mi zici si mie daca pot sa fac ceva cu becul si daca ai incercat ceva si tu cu testerul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si eu Output Test. Nu se aprinde Check Engine. Dar s-a aprins cand am pus contactul si a ramas aprins pana am pornit motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am curatat clapeta de acceleratie, totul e ok dar ieri mi s-a aprins din nou martorul motor

la o cercetare mai atenta in momentul curatarii clapetei si la indrumarea unui coleg, am descoperit ca un furtun de sub clapeta e usor crapat (c-am 1cm). L-am bandajat cu banda pana o sa cumpar alt furtunas din ala

la o scanare... tot nu am scapat de o eroare:

1 Fault Found:

17559 - Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 1: System too Lean

P1151 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 1010 0000

sa fie din cauza EGR-ului (pe el nu l-am curatat) sau, din cate inteleg eu, prinde aer clapeta pe undeva desi i-am strans suruburile cat am putut;

poate furtunasul ala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe aceasta eroare, eu am avut tija egr-ului blocata, dar nu exclud nici furtunul bandajat, pe care poti sa-l tai mai scurt ca sa iasa o treaba faina, fiind destul de lung, si arunca o privire si la furtunul de pe servofrana care duce sub corpul de clapeta.

Daca dai jos egr-ul, ai grija ca dupa curatare, tija din el sa culiseze sus-jos foarte usor, nu intereseaza aspectul, ci functionabilitatea, negri peretii, dar tija sa fie ca fata ta :lol: sau ca a mea

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de furtunasul ala vorbeam, de la servofrana pana sub clapeta

undeva pe partea inferioara, e usor fisurat dar nu e vizibil, mi-am dat seama doar prin atingere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica si dupa supapa de sens si pe portiunea unde intra in corpul pompei de frana, eu am avut la ambele capete fisurat. La supapa si la pompa. Eroarea era acelasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, am si eu niste erori la masina si nu prea stiu ce sa le fac,pls help me:

VIN: TMBHF46Y313252721 Mileage: 67310km/41824miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 038 906 012 CE

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 3328

Coding: 00002

Shop #: WSC 13765

VCID: 55AA9DD08587

TMBHF46Y313252721 SKZ7Z0A0904505

No fault code found.

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 6R0-907-37x-ABS.lbl

Part No SW: 6Q0 907 379 AF HW: 6Q0 907 379 AF

Component: ABS 8.0 front H03 0002

Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000

Coding: 0002142

Shop #: WSC 13765 000 00000

VCID: 81021980A18F

2 Faults Found:

01314 - Engine Control Module

008 - Implausible Signal

Freeze Frame:

Fault Status: 01101000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 16

Reset counter: 176

Mileage: 67313 km

Time Indication: 0

18055 - Check Coding of ECUs on Powertrain Data Bus

P1647 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 169

Mileage: 67313 km

Time Indication: 0

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 6Q0-820-045.lbl

Part No: 6Y0 820 045

Component: Klimaanlage X0840

VCID: F2E0464C9429

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-C.lbl

Part No: 6Q1 937 049 D

Component: 0000 BN-SG. 1S34

Coding: 26047

Shop #: WSC 10187

VCID: 3C7C287406ED

2 Faults Found:

01598 - Drive Battery Voltage

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00903 - Fuse for Heated Outside Mirrors (S196)

37-00 - Faulty

Mentionez ca sta abs-ul aprins si nu functioneaza si la fel si ceasul de vitezometru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica si dupa supapa de sens si pe portiunea unde intra in corpul pompei de frana, eu am avut la ambele capete fisurat. La supapa si la pompa. Eroarea era acelasi.

si cum ai rezolvat-o? ai schimbat furtunul?

la mine doar acolo e crapat; care ar fi motivul pentru care se crapa acel furtun? exista unul mai bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imbatraneste materialul. La capatul pompei de frana era crapat de tot, ca si cum ar fi taiat cineva pe o portiune. Crapatura era in lungime. Am taiat/scurtat bucata acolo. Pe celalat capat incepuse doar sa crape, acolo am infasurat strans in banda in izolatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e tare naspa pozitia acolo... parca aveam un cod pentru acel furtun dar ... nu stiu ce am facut cu el

ma poate ajuta cineva? merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:beer: Sunt curioasa de pret, de obicei nimicurile astea sunt cam scumpe, si cam greu de gasit.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate piesele care se considera ca au durata de viata foarte mare si se schimba foarte rar..au un pret pe masura.Sunt cazuri cand un metru de furtun de la canistra de carbon te costa peste 30 euro :screwy:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

se poate sa fiu putin pe langa si scuze ptr asta...

care sunt martorii de bord care se aprind in momentul cand pui contactul?

intreb asta ptr ca am nist erori care nu pot fi sterse dar martori de bord nu am aprinsi...

erorile sunt astea:

coduri de defecte

17989 - Unitate clapeta -J338- adaptarea nu este terminata

P1581 - 35-00 - -

16556 - Bank1:adaptare amestec: prea bogat

P0172 - 35-00 - -

17598 - Sonda lambda lineara:tensiune referinta: semnal implauzibil

P1190 - 35-00 - -

16502 - Senzor temperatura lichid racire -G62- semnal prea mare

P0118 - 35-10 - - - intermitent

17953 - Actionare actuator clapeta: defect functionare

P1545 - 35-00 - -

17950 - Traductor unghi 1. clapeta-G187- semnal implauzibil

P1542 - 35-00 - -

17953 - Actionare actuator clapeta: defect functionare

P1545 - 35-10 - - - intermitent

17564 - Senzor presiune galerie admisie-G71- ciecuit întrerupt /scurt la masa

P1156 - 35-10 - - - intermitent

Gata de func?ie: 0010 0000

Au fost sterse...insa sonda si clapeta persista....singurul martor care apare este cel de ASR....(nu tot timpul doar atunci cand se defecteaza si cand imi ramane acceleratia blocata, practic clapeta nu mai raspunde la comenzi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc ptr raspuns.

Am vazut aici ca raman aprinsi martorii de la EPC, baterie, motor si dupa caz frana de mana.

La mine ramane aprinsa servo, bateria si frana...

Partea proasta este ca fostul proprietar a scos becurile din bord... :)...le nu se aprind de loc...

cat de greu se pun la loc? becurile sau ledurile ce sunt...:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce om dement!Cum sa scoti becurile din bord...asta-i cea mai tare care am auzit-o!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carmina, aveai dreptate....check engine aprins...iti multumesc....

am desfacut ceasurile din bord si tubuletzele din plastic care directionau lumina catre folia aceea unde sunt imprimati martorii (adicee ceea ce se vede in bord), erau infundate cu un fel de spuma... nu a scos ledurile ptr ca se complica prea tare....

acum am alta trebare... se poate sa am toate acele erori postate mai sus doar din cauza sondei lambda? sau sunt defecte diferite (cauze diferite)? ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca masina ta a fost un pic ,,pregatita'' de vanzare dar asta e. Pasii urmatori ar fi sa dai jos corpul de clapeta sa-l speli bine si facut neaparat o readaptare, dupa cate vad fostul proprietar era pe fuga sau nu a terminat readaptarea asta daca nu are ceva defect motorasul clapetei asta ramane de vazut, sonda lambda banuiesc ca va trebui schimbata , nu mai iau in discutie decat erorile pe clapeta si sonda, dar eu personal as merge mai departe adica as da jos senzorul presiune galerie si l-as curata si pe ala , un spray contact si pe mufa senzorului temperatura lichid racire nu cred ca i-ar face rau, e un pic de munca dar de acum este masinuta ta asa ca merita. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da a fost pregatita de vanzare...clar...

ma bucur ca nu a fost lovita masina...doar ca am luat-o de la un dobitoc care nu a investit bani in ea deloc...

clateta am comandat una de la dezmenbrari ptr ca a fost curatata si readaptata dar apare problema la loc...adica se aprinde martorul de asr sau EPC (azi l-am vatut ptr prima data aprins :))) ) iar clapeta nu mai raspunde cum trebuie la comenzi...reactioneaza greu..viteza maxima 110 km (cateodata la relanti ramane blocata).

sonda urmeaza si ea...din cauza asteia cred ca am check engin-ul aprins...

erorile la senzorul de la galerie a disparut si cred ca apare doar cand se defecteaza clapeta in rest celelale erori nu mai sunt....

dupa ce o repar, trebuie tunata...adica pun niste tepe mari pe bara din fata si ma duc la fostul proprieta sa dau peste el.... :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare: Aceasta sonda care este? cea situata inainte sau dupa catalizator?

17598 - Sonda lambda lineara:tensiune referinta: semnal implauzibil

Multumes anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!