Jump to content

Erori Vag-com


Jacku
 Share

Postare recomandată

parerea mea.....ptr. un bec care nu se aprinde, nu are rost sa faci o resoftare, dar daca tot ti-ai achizitionat interfata, n-ai putea oare sa intri pe ,,instrument cluster" si sa faci un test sa vezi daca asa functioneaza cam tot ce ai matale pe bc?.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Check engine nu se aprinde la output test.

Poate sa dea IC jos, sa-l desfaca si sa vada dacea nu e astupat LED-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mai probat un bc,ala era nou, ce sa inteleg, toate or fi astupate?.....daca pe output test nu se aprinde...inseamna ca solutia ar fi resoftarea......nu stiu daca merita..... :coffee_lol:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe output test nu se aprinde check engine la nici un ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur e astupat sau chiar dezlipit led-ul...asa ca desfa bordul si da o privire acolo.

...eu unul, am gasit led lipsa la matorul de EPC...si acum mi se tot aprinde din cauza de la contactul de la pedeala de frana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus alt bord nou sigilat si tot nu se aprinde deci nu e astupat nimic sai dezlipt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru patesc eu la Octavia, care e diesel, insa cu niciun bord nu se aprinde Check Engine...

Ma gandesc ca ECU e codat astfel, fara transmiterea problemelor depistate ... dar nu stiu cum sa rezolv acest lucru.

Deci, in concluzie, comanda anulata e din ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai, despre ce povestiti voi aici pana la urma? Despre aprinderea sau nu a semnului check/engine in ceasurile de bord? La ce-ati facut output test? La ceasuri, deci in adresa 17? Si NU se aprinde nici la output test lampa? Cum dracu sa nu se aprinda? :-?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci la punerea contactului se aprind toate becurile in bord ,ulei,airbag,abs,servo,etc si ar trebui sa se aprinda si Check Engine care dupa citeva secunde se vor stinge majoritatea si pornesti motorul.

Ei la mine nu se aprinde acel martor cind pun contactul,si mai ales daca am sonda lambda 2 dusa ar trebui sa stea aprins permanent becul check engine

Un coleg de-al nostru a zis ca e din ecu dezactivat si am intrebat daca nu se poate activa cu vagcom sau unde sa ma duc sa imi scrie softul la ecu din nou si sa pot sa am toate functiile pe el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaa, deci tu zici output test atunci cand pui contactul si se aprind toate lampile in bord apoi se sting pe rand.

Eu ma refer la un output test cu un tester, vagcom sau testerul de fabrica cand intri in canalul 17-instrument cluster si comanzi tu un output test in care ti se aprind pe rand toate afisajele luminoase si sonore de pe bord, inclusiv acele. Ai facut si treaba asta ce-o povestesc eu?

Pentru ca e inexplicabil ca lampa check sa nu se aprinda DELOC, mai ales si cu ceasuri schimbate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu am vazut masina/bord la care sa se aprinda Check Engine in Output Test...asa sunt codate..

2. E explicabil ca Check Engine sa nu se aprinda nici cu 200 de bord-uri diferite...daca martorului nu ii este transmis nimic, indiferent daca sunt sau nu probleme, e ca si inexistent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am facut inca treaba asta

Am sa incerc si am sa revin cu rezultatul

Si deci concluzia problemei este din ecu

Adica resoftat si apoi o sa fie rezolvata problema

Pentru ca masina e luata de la noi aul trecut si a fost adusa din spania din 2007

Si ma gindesc ca a avut citeva probleme si domnita care mi-a vinduto a rezolvat ea problemele la cineva care se pricepe ca sa nu apara nici o eroare la vinzare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt in continuare confuz. Ionut, cauta pe cineva in Iasi cu Vagcom original si vezi sa iti faca un output test asa cum ti-am explicat eu mai sus. Sunt curios daca se aprinde sau nu lampa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

cine ma poate ajuta si pe mine cu astea?

17598 - Sonda lambda lineara:tensiune referinta: semnal implauzibil

P1190 - 35-10 - - - intermitent

17950 - Traductor unghi 1. clapeta-G187- semnal implauzibil

P1542 - 35-10 - - - intermitent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17598 - Sonda lambda lineara:tensiune referinta: semnal implauzibil - sterge-o deocamdata si vezi daca mai apare

P1190 - 35-10 - - - intermitent

17950 - Traductor unghi 1. clapeta-G187- semnal implauzibil - demontat si curatat clapeta acceleratie apoi readaptat cu vag-com in adresa 01-Engine Electronics, 03-Basic Settings canal 0 (zero) cu contactul pus)

P1542 - 35-10 - - - intermitent

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumesc ptr raspuns.

Erorile au fost sterse, apoi repornesc masina si dupa aproc 5 secunde moare mototul, scanez si aceste erori reapar.

Mentionez ca am curatat clapeta de acceleratie si a fost readaptata. Am mai avut o eroare de genul combustibil abundent.

Erorile acestea raman iar pe sosea masina se comporta astfel: acceleratia raspunde greu,iar cand masina se opreste din mers(trag pe dreapta) ramene blocata, la modul ca daca tin apasata acceleratia fluctueaza turatia mototului intre 500 si 1500 ture, continuu, practic nu mai poate fi miscata din loc. in cazul in care nu apas acceleratia, acul turometrului ramane blocat la 1100 ture.

Acest comportament apare cand se aprinde in bord becul de la ASR sau ESP...care eu tind sa cred ca se aprinde din cauza ambreiajului care a inceput sa patineze dar care va fi schimbat in cateva zile.

Daca ma poti ajuta cu o parere, mi-ar fi de mare ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asr sau esp se aprinde tot din cauza clapetei. Daca eroarea nu dispare atunci ajungi la schimbare clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

becul in bord apare de fiecare data cand pormesc masina dupa cativa km, daca opresc si repornesc, becul se stinge...apoi exista posibilitatea sa nu mai apara...

o clapelta de acceleratie pe la ce suma suma se ridica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe la un 700 Ron noua originala. Poti sa imi dai mesaj privat cu seria de caroserie a masinii ca sa vedem exact?

M-am gandit ca exista o posibilitate sa apara eroare pe unul din senzorii clapetei daca nu a fost adaptata sau si-a pierdut adaptarea. Dar daca zici ca ai facut operatia asta iar rezultatul nu s-a schimbat, atunci trebuie musai incercat cu o clapeta de imprumut (adaptata pe masina ta, bineinteles) iar daca eroarea nu mai apare atunci treaba e clara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://youtu.be/q92gn3nV4S0.......The test is in this order:

Rev. techo

Temperature gauge

Fuel Gauge

Speedometer

LCD Display segments

High temperature

Low fuel

Oil

Handbrake / Brakepads

Instruments Backlight

Low-pitched gong (never heard this one)

High Pitched gong (oil change due, low fuel, MIL on)

Other lights like EPC, Steering assist, Battery Charging, Low Beam lights, turning signals and MIL are likely connected someplace else...o mica tema de casa...... :mop:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu cand spuneam ca nu se aprinde ENGINE la output test ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionutz, am vb. cu cineva, care e priceput in materie de ECU, si zice ca din ECU nu se poate dezactiva nicidecum becul de ,,ceck'', asa ca chiar daca faci resoftarea nu rezolvi nimic......a zis si el, ca e destul de ciudat, ca o masina E4,si benzinara, sa nu ai acest bec.....da no.....nu esti tu primul.....si bn64and....parca am vazut pe undeva.......ca avea aceeasi problema......parerea mea, daca nu te doare......las-o asa, ca masina merge bine.....si fara acest bec.....in caz ca nu-ti place ceva....pui interfata pe ea......ca doar de aia ai cumparat-o..... :8: si ca sa te mai incurajez, ECU are 2 mufe......scoate-le, da cu spray de contact, si verifica si firele pe langa mufe, la mine era cojita banda aia izolanta, e drept nu era nimic rupt.....da no......poate vezi ceva......asta doar daca stii tu exact ca ai acest bec......sau mai ai o varianta........schimbi fabia cu alta, care are becul..... :icon_geek: ....glumesc....da stii tu....pe om atunci sa-l........cand il doare...... :lol:..sper sa nu te superi....uitate-te la fata mea....... :blah:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!