Jump to content

Erori Vag-com


Jacku
 Share

Postare recomandată

POAte daca erai mai rabdator .....

eroarea nr 4 nu e de pe fabie. sau daca asa ti-a dat interfata, eu zic ca ai dat banii degeaba pe ea.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma grabesc k nu am de ce

Nu am stiut ca sunt si oameni mai sensibili pe forum

Nu stiu ce sa zic

Am luat de la cineva din iasi si e vagcom 106

Am dat autoscan si astea a gasit

Pe google am citit si se vorbea numai de alea tdi in special de audi cu acea eroare 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot ti-ai luat interfata, sterge toate erorile, si vezi ce mai apare.......dupa ce ai afisat matale, e vorba de sonda lambda, cea de dupa catalizator, si valva solenoida.........puteai posta linistit...la erori vag-com.....verifica sigurantele 3 si 9....cu interfata 10.6, poti modifica multi parametri ai masinii, asa ca grija ce ,,bazducesti''....

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am citit ce pare ca prima eroare este de la sonda lambda din spate (ca si cum ar avea firele intrerupte)

citat de la rosstech:

17526/P1118/004376 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit

Possible Causes

  • Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor Bank 1 Sensor 2 Heating faulty
  • Oxygen (Lambda) Sensor Bank 1 Sensor 2 Heating Circuit faulty

Possible Solutions

  • Check Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor Bank 1 Sensor 2 Heating
  • Check Oxygen (Lambda) Sensor Bank 1 Sensor 2 Heating Circuit

a doua eroare e tot de acolo dar inainte de defectiune cand mai functiona cu discontinuitate.

a treia 18056 Databus drive defective – Check data BUS ⇒ Chapter 24-6.

inca nu am gasit...

a patra am gasit explicatii dar nu si unde este localizata valva N144

Sa ma corecteze cineva daca gresesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi tocmai asta e, masina respective NU ARE valva N144, de aceea nu sunt convins ca nici celelalte erori nu sunt reale.

.verifica sigurantele 3 si 9....

daca era de la sig 9 avea eroare pe ambele sonde, daca era de la 3 nu mai avea cum sa scaneze masina, 3 nu are leg cu motorul.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite si codurile:

Adresa 15: Airbaguri

2 coduri de defecte

00655 - Patron piro. tensionare centura: pasager-N154-

32-10 - Valoare rezistenta prea mare - intermitent

00532 - Tensiune alimentare B+

07-10 - Semnal prea mic - intermitent

al_bundy, care crezi ca este problema pana la urma?

In ultima faza probabil o sa exclud mufele si sa leg firele pe direct, cum mi-ai spus, ar vreau sa stiu care este cauza si cum altfel pot sa rezolv...daca pot.

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la un mecanic de la skoda si mi-a zis ca e posibil sa am probleme cu calculatorul masinii

Sincer am cam ramas blocat

A tras concluzia de la martorul Check Engine care nu mi se aprinde in bord la punerea contactului

A zis ca poate este astupat

A desfacut bordul sa uitat si nu e astupat

Mi-a pus alte ceasuri noi si nici pe ala nu se aprinde cind pun contactul.

De aici a zis ca sigur e de la calculator

Si de resoftat nu stie cine sa faca treaba asta ca la skoda nu resofteaza decit daca cumperi un calculator nou si-ti pun ei softul pe el original

Se poate sa am alt calculator pe ea ? De exemplu de pe alta skoda sau vw ?

Cit despre diagnoza care am cumparato nu stiu ce poate sa aiba ca e noua

Am sters erorile si am scanat inca odata si nu au mai aparut

Am sa merg azi cu masina si diseara am sa fac din nou o scanare sa vad daca am celeasi erori sau nu

Ca sa ma uit la sonda lambda de dupa catalizator trebuie sa ridic masina pe elevator,nu?

Si unde mai anume e pozitionata

Multumesc

Cit despre vagcom 106 nu stiu ce sa zic ca ma cam speriat colegul nostru Al Bundy ca ar fi defecta ceva de genu

Poate are dreptate

Sfatuieste-ma cum sa vad daca e buna interfata vag??

Se poate rescrie softul la calculatorul masinii???

Stii ceva sau ai auzit pe cineva care ar face treba asta?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DE ce sa rescrii softul ?

O interfata clona nu ai cum sa stii 100% ca e ok.

Daca mai ai arori, fa o diagnoza la cineva cu o interfata buna. Si vezi daca sunt aceleasi erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este la mufa de la centura pasager. Sunt 2 erori care se contrazic. Erorile se sterg ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate imi amintesc prima este cea care nu se sterge.

Dar de ce oare sa fie de la centura, am vazut ca intra si in aia de la centura un cablu daf mufa nu am vazut unde este.

Masina nu are avertizare pentru centuri, desi as vrea, are numai martorul in bord care se aprinde la contact si se stinge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Centurile sunt cu pretensionare - capsa pirotehnica....si nu iti face bine contact, mufa de la centura, de aia ai eroarea.

In rest, bateria masinii e ok...sau au fost-sunt ceva probleme cu ea ?..e posibil sa apara datorita puterii si a temperaturilor scazute.....

P.S. ...ce urasc interfetele in romana.....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria are cam un an si jumatate si a fost cumparata noua, nu cred ca fie de la ea problema, iar de temperaturi scazute...nu e cazul momentan.

Prima data problema a aparut cand am luat masina de la service Suzuki Radacini, unde masina a stat cam 3-4 zile pentru revopsit bara din spate pe asigurarea unui idiot.

Am verificat masina, era totul ok inainte sa plec din service si chiar la poarta la iesire am remarcat ca martorul nu se stinge, le-am spus asta si mi-au spus ca nu au ei nici o legatura cu asta, ca nu au facut nimic in interior, doar au scas bara din spate si atat.

M-am gandit ca poate mufa de sub scaun este deplasata dar problema tot persista si nu stiu ce sa ii fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca baterie e ok, asta-i bine.

nu e de la scaun ci de la centura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si por sa desfac sa verific pe acolo, eventual sa curat contactele?

Se scoate partea aia portocalie pe care apesi sa sara centura, sau cum se desface?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu. Problema este pe stalp - jos, unde vine prins "ruloul" centuri, practic, centura in sine. Trebuie desfacute plasticele de pe stalpul interior si umblat la mufa de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ahaaaa....multumesc mult de tot colegu, acum mi-ai deschis ochii si am facut legatura intre cateva detalii importante. Genial!

Exact pe partea aceea trec cablurile de la camera si senzorii de parcare, sub plasticul acela si prin dreptul stalpului.

Baietii de la service cand au dat bara jos au scos camera si senzorii inainte de vopsire si dupa le-au pus la loc si cu siguranta cand au bagat cablul din nou pe sub prag, au deranjat ceva pe acolo.

O sa iau maine masina de la Brady si o sa verific.

Sper sa rezolv, si va tin la curent!

Multumesc inca o data Florine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am facut iar o diagnoza in seara asta si am doar o eroare pun si o poza

Si anume tot sonda lambda cica doar atit

ma gindesc sa ma duc la skoda sa o puna ei pe tester care tot vag cred ca au si am sa vad ce se intimpla

Numai ca na tre sa dau 80 lei cica

Dar valva EGR eu am pe masina??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca pana la urma va trebui schimbata sonda lambda, sau cel putin trebuie vazut ce este cu ea.......da ai egr.....dar ce-ti veni cu egr-ul?.....in ce priveste interfata 10.6, am vorbit cu cineva care are aceasta interfata, tot chinezarie, zice ca e ok, dar fara update de pe net......si sa eviti pe cat poti scanarea airbagurilor.......sonda este pozitionata chiar dupa catalizator, se vede cablajul care duc spre ea, n-ai cum s-o ratezi......in ce priveste sigurantele cel putin asa tin minte ca 9 este ptr. lambda.......cu 3 probabil am dat-o in bara.......mai greseste omul.......uitate-te la culoarea parului...... :icon_cheesygrin:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este dusa partea de incalzire a sondei, se mai poate merge asa cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru raspuns

Am sa verific si siguranta 9 si am sa ma uit daca nu are sonda vreun fir rupt sau nu face contact bine

Daca nu la magazin numai ca e vreo 3 sau 4 milioane asa mi-au zis la magazin sau au sonda lambda universala Bosch la 3 milioane

Sa inteleg ca pot merge cu ea asa pina iau una noua

Dar ma afecteaza la consum??

Mentionez si am uitat sa va spun ca simbata am fost pina la Agapia si aveam jumatate de rezervor de benzina 95 si am facut plinul cu benzina de 99 de la petrom

Poate fi si asta cauza din cauza benzinei???

Carmina cu EGR-ul am intrebat daca am ptr ca multi zic ca la un moment dat trebuie curatat si plus de asta cind bag treapta 2 si accelerez tare ,fiind singur in masina se duce lent adica nu are zvicul ala sa te impinga in scaun 'nu zic tare dar totusi sa se simta chiar daca are 68 cp.

Si prin ce am citit cica de la EGR ar face figuri,plus ca am schimbat toate filtrele si uleiul acuma 2 saptamini

La ulei nu zic ca nu e aria de ulei dar am pus dupa sfatul celor de la Autocenter iasi Total Quartz Energy 9000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda 2, cea dupa catalizator, masoara cantitatea de oxigen din gazele ce au trecut prin catalizator si informeaza ECU despre buna functionare a sistemului de reducere a noxelor; desi semnalul de la acesta sonda este folosit de ECU pt ajustari fine asupra functionarii motorului, rolul acestei sonde este de semnalizare a depasirii gradului admis de noxe... deci nu influenteaza consumul de benzina....cu egr-ul, daca chiar vrei tu sa-l cureti, nu te opreste nimeni :icon_thumleft: .......

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carmina in legatura cu EGR-ul nu am zis ca musai l-as curata

Am crezut ca poate fi din cauza lui ,ca masina nu trage cum ar trebui adica in treapta 2 trebuie sa trec de 3000 de ture ca sa se simta si cam toti zic ca acest motor are cuplul maxim pe la 2400 - 2500 ture

Si la mine e peste 3000

De asta te-am intrebat de EGR

L-am mai intrebat pe Al Bundy de ce nu se aprinde Check Engine cind pun contactul si am verificat cu alte ceasuri noi noute si tot nu se aprinde nici pe alea

Ai putea sa ma ajuti?

Sa trebuiasca resoftat calculatorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carmina mai putea ajuta cu un manual pdf sau de unde sa-l iau pentru interfata vagcom 106 ?

A mea e in engleza nu zic ca sunt as dar inteleg cit de cit numai ca unele cuvinte si date cam sunt cioata

Si nu vreau sa fac ceva si sa-mi para rau apoi

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

www.ross-tech.com

sau www.wiki.ross-tech.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!