Jump to content

Erori Vag-com


Jacku
 Share

Postare recomandată

@ Crish

Dupa ce i-am schimbat si senzorul G263, si nu mai aveam nicio eroare pe Vag-Com, tot nu baga aer rece. Nu am mers sa verific nivelul de freon pentru ca stiam ca am incarcat instalatia in Aprilie (adica abia au trecut 4 luni)

Ei bine, sambata m-am dus si am verificat instalatia. Nu mai avea gram de freon in ea. Am facut o reincarcare, si acum merge brici. :) Daca va incepe sa scada in putere (de a baga aer rece) am sa merg la cei care mi-au reincarcat instalatia, pentru ca mi-au spus ca pot verifica daca are scurgeri pe galerie, cu nush ce ochelari speciali.

Deocamdata totul bine, pacat ca se termina vara (acum ca mi-am facut si eu AC-ul):)

Toate cele bune va doresc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.

De ceva vreme am o problema (intermitenta) la Fabia mea (motor 1.4 16V cod AUA): se tot aprinde/stinge martorul "Check Engine" in bord.

Am mers la Skoda Brasov (Delcar) cu masina pentru verificare si mi-au curatat + adaptat clapeta de acceleratie.

Problema s-a rezolvat pentru aproximativ 1 sapt (~600km).

Eroarea care tot apare este urmatoarea:

P0171 System Too Lean (Bank 1), cu urmatoarele informatii (Freeze Frame):

Calc Load 2.35%

ECT 86 grade C

STFT B1 -12.5%

LTFT B1 -44.53%

MAP 30.00 kPa

Eng RPM 842

Vehicle speed 0 km/h.

Din cate am observat, eroarea are tendinta sa apara la plecarea de pa loc a masinii.

La Delcar mi-au verificat sistemul de alimentare cu combustibil si mi-au spus ca este ok.

Ultima revizie am facut-o in aprilie 2011 si a inclus si schimbarea filtrului de combustibil (Mann). Tot atunci am schimbat EGR-ul si in feb. 2010 prima sonda lambda.

Daca aveti ceva idei pentru rezolvarea problemei v-as fi foarte recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da jos MAF-ul, si cu un spray de contacte curata-l bine.....sterge eroarea, si vezi daca mai canta ceva... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns. Urmatoarea intrebare este legata de MAF. Unde este pozitionat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

langa joja de ulei, chiar aproape de unde bagi degetelul in manerul jojei, o idee mai jos, este mufa, o scoti si desfaci cele 2 torsuri, si-l tragi afara, o sa te incurce un pic joja....dar merita... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai verifica si sa nu ai aer fals. In special la furtunul de vacuum ce duce la pompa de frana, la mine era crapat in ambele capete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut si eu o scanare si mi-a dat urmatoarele erori:

Address 03: ABS Brakes Labels: 6Q0-907-37x-ASR.lbl

Part No: 6Q0 907 379 D

Component: ABS/ASR 5.7 FRONT V00

Coding: 00124

Shop #: WSC 13765

VCID: 3E773ACB12B7

1 Fault Found:

00285 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Right (G45)

30-00 - Open or Short to Plus

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 6Q0-820-045.lbl

Part No: 6Y0 820 045

Component: Klimaanlage X0760

VCID: F2EF5EFB966F

1 Fault Found:

00818 - Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263)

30-00 - Open or Short to Plus

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-B.lbl

Part No: 6Q1 937 049

Component: BORDNETZ-SG. 1S30

Coding: 09394

Shop #: WSC 13765

VCID: F8FB6CD3F013

3 Faults Found:

00903 - Fuse for Heated Outside Mirrors (S196)

37-10 - Faulty - Intermittent

01336 - Data Bus for Comfort System

80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

00906 - Horn (H1)

28-10 - Short to Plus - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Part No: 6Q0 909 605 H

Component: 08 AIRBAG VW5 08 0006

Coding: 12344

Shop #: WSC 13765

VCID: 3C7330C304AB

10 Faults Found:

01214 - Crash Data for Belt Tensioner Stored

35-00 - -

00595 - Crash Data Stored

35-00 - -

00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)

32-00 - Resistance too High

00589 - Airbag Igniter 1; Passenger Side (N131)

32-00 - Resistance too High

00655 - Seat Belt Tensioner Igniter; Passenger Side (N154)

32-00 - Resistance too High

00654 - Seat Belt Tensioner Igniter; Driver Side (N153)

32-00 - Resistance too High

01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)

49-10 - No Communications - Intermittent

01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 6Yx-9xx-xxx-17.lbl

Part No: 6Y1 919 870 C

Component: KOMBIINSTRUMENT VDO V08

Coding: 22142

Shop #: WSC 25700

VCID: 458555277761

TMBMC26Y913235725 SKZ7Z0A0854923

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 1S30

Coding: 00014

Shop #: WSC 13765

VCID: F0EB54F39863

1 Fault Found:

01336 - Data Bus for Comfort System

80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

cine ma poate ajuta si pe mine ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oau, ce-i cu masina asta, a fost troznita? Ai luat-o de curand?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bateria inainte de toate. Stergi tot dupa ce rezolvi cu bateria si vezi ce mai apare.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am facut un test la masina si am descoperit ceva probleme.

Problemele sunt urmatoarele:

Address 01: Engine Labels: None

Part No: 047 906 033 A

Component: 1,4l SIMOS3PA 00HSSJ48

Coding: 00021

Shop #: WSC 13765

2 Faults Found:

16522 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Signal too High

P0138 - 35-10 - - - Intermittent

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit

P1118 - 35-00 - -

Readiness: 0110 0101

Aceasta probla apare cand apas de mai multe ori pedala de acceleratie. Imi apare becul rosu in bord(becul de ulei) si imi suna alarma (din bord) de 3 ori.

Stie cineva care dintre sondele Lambda face probleme (am 2 sonde una la motor si una sub masina) si ce se poate face?.

Address 09: Cent. Elect. Labels: None

Part No: 6Q1 937 049

Component: BORDNETZ-SG. 1S30

Coding: 09234

Shop #: WSC 13765

2 Faults Found:

01309 - Power Steering Control Module (J500)

49-10 - No Communications - Intermittent

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901.LBL

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway KCAN 1S30

Coding: 00012

Shop #: WSC 13765

1 Fault Found:

01309 - Power Steering Control Module (J500)

49-10 - No Communications - Intermittent

Acest senzor se pate sa fie din caseta de directie? Am observat ca merge putin mai greu volanul si se aude cand stau pe loc pompa cum lucreaza in gol (nu misc de volan). Ce pot face in acest caz?

Va multumesc anticipat!

Cu stima,

Razvan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 01: Engine Labels: None

Part No: 047 906 033 A

Component: 1,4l SIMOS3PA 00HSSJ48

Coding: 00021

Shop #: WSC 13765

2 Faults Found:

16522 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Signal too High

P0138 - 35-10 - - - Intermittent

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit

P1118 - 35-00 - -

Readiness: 0110 0101

Sonda lambda 2 este gata, trebuie inlocuita. Este sonda de DUPA catalizator.

Address 09: Cent. Elect. Labels: None

Part No: 6Q1 937 049

Component: BORDNETZ-SG. 1S30

Coding: 09234

Shop #: WSC 13765

2 Faults Found:

01309 - Power Steering Control Module (J500)

49-10 - No Communications - Intermittent

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901.LBL

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway KCAN 1S30

Coding: 00012

Shop #: WSC 13765

1 Fault Found:

01309 - Power Steering Control Module (J500)

49-10 - No Communications - Intermittent

Nu-i niciun senzor. J500 este chiar controllerul servodirectiei, situat chiar IN pompa de servo. Cam acest controller pierde comunicarea cu calculatorul de motor si de ABS intra intr-un regim de functionare de avarie, de aceea merge greu servodirectia. Dupa cum vezi nici la momentul scanarii defectelor calculator de servo NU comunica cu restul, altfel ai fi gasit si pe el un defect.

Problema e cam urata aici, ar trebui plecat de la alimentarile pompei servo, cuplele electrice ale pompei servo iar daca totul e ok atunci insasi pompa de servo (controllerul din ea) are o problema... grava.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu o problema cu o fabia 1.4 de cateva zile am martorul check engine aprins in bord am fost la service si la vag mi-a dat:

p1180- curent pompa sonde lambda scurtcircuit plus

p1196 circuit incalzire sonda lambda defect in circuitul electric

p1190 tensiune referinta sonda lambda semnal neplauzibil

astea le puteam avea nu stiu si pentru ca o data am ramas cu mashina in strada ca a murit bateria (am schimbat-o)?

mecanicul a zis ca nush ce ca nush cum ca se bat cap in cap astea... a zis ca poate e d la bujii

le-am schimbat am dat o tura si s-a aprins iar. dupa vag acu aveam:

p0133 sonda lambda semnal prea lent

p1553 senzor de altitudine senzor presiune tub admisie raport neplauzibil

acu a zis ca astea pot fi si de la curatzarea clapetei pe care am facut-o ca am bagat spray dinala acolo si ca sa mai merg cu ea sa se duca ala mi-a resetat iar si am plecat acasa iar dupa 2 porniri s-a aprins iar martorul.

acum nu stiu ce mai are ca n-am fost iar dar...

ce ar putea fi, a murit sonda asta sau e altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cod P0133 poate insemna ca unul sau mai multe dintre următoarele variante s-a întâmplat:

  • Senzorul de oxigen este defect
  • cablarea la senzor este rupt / uzat
  • Există o scurgere de evacuare

  • Verifica şi repara orice scurgeri de eşapament
  • Verifica probleme de cablare (fire scurtcircuitat, uzate)
  • Verifica frecvenţa şi amplitudinea senzorului de oxigen
  • Verifica sa nu ai furtune rupte, fisurate
  • Verifica senzorul MAP (poti sa-l dai jos si sa il cureti cu un spray de contacte), dar inainte de toate verifica siguranta 9.

ca sa nu te bag in ceata, mai pe scurt......dupa cum povestesti matale, cred ca va trebui sa te pregatesti ptr. achizitionarea sondei lambda (1) sper sa nu ai ghinionul asta....referitor la cel de-al doilea cod, daca rezolvi sonda, nu cred sa mai apara....corpul de clapeta ptr. curatare, se da jos complet, nu dai cu spray in el, iar cu bateria , nu stiu.....ai schimbat-o? ca vad ca si tu te intrebi..... :lol:, oricum, prima data verifica, si dupa aia cumparaturile, fiindca sonda lambda e destul de scumpa.... :mop:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi de sfaturi

da.... pai bateriam am schimbat-o, dar l-a service mi-o facut curatarea clapetei dand cu spray in gaura aia :)

ps:am pus benzina carera 100 ceva d la omv si am icneput sa merg cu ea turata :) s-a stins dupa ce a stat noaptea pe loc cand am pornit iar s-a aprins la loc martorul... mai am o problema nu stiud aca e normal ca atunci cand aprind avaria sau semnalizez sa oscileze foarte putin turatia motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara,

am facut si eu o scanare si am gasit urmatoarele probleme:

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: None

Part No SW: 036 997 032 R HW: xxxxxxxxxxx

Component: BOSCH ME7.5.10 G 9730

Revision: -------- Serial number: SKZ7Z0F3553304

Coding: 0000071

Shop #: WSC 10154 599 82256

1 Fault Found:

19534 - Throttle Control: Airflow at idle too low

P3078 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl

Part No SW: 1K0 907 379 AC HW: 1K0 907 379 AC

Component: ESP FRONT MK60 0101

Revision: 00H11001

Coding: 0005249

Shop #: WSC 73430 790 00000

1 Fault Found:

01309 - Power Steering Control Module (J500)

008 - Implausible Signal

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530.lbl

Part No SW: 1K0 907 530 F HW: 1K0 907 951

Component: Gateway H10 0120

Revision: H10 Serial number: 28001063210294

Coding: 7DBF0748071302

Shop #: WSC 07790 995 07990

01325 - Control Module for Tire Pressure Monitoring (J502)

004 - No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 01100100

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 219

Reset counter: 83

Mileage: 118021 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 21:52:20

-------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------

Address 65: Tire Pressure

Cannot be reached

------------------------------------------------------------------------------

ma poate lamuri si pe mine cineva ce este cu aceste erori?

ciudat dar servo merge si TPM pare ca merge (dc tin apasat invata valorile pressiunii cu confirmare audio - beep- si optica - se stinge martorul din bord)

rzvan_gp tu cum ai rezolvat cu j500?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal. Am cateva erori date de vag poate ma ajuta cineva sa inteleg ce are .!

Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.lbl

Control Module Part Number: 038 906 012 HA

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 4922

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 73430

Additional Info: TMBDG41U168831958 SKZ7Z0E3007392

VCID: 56A803AE986F

Fault Codes have been Erased

4 Faults Found:

7 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground

P1549 - 35-10 - - - Intermittent

9 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground

P1441 - 35-10 - - - Intermittent

0 - Commencement of Injection Valve (N108): Open or Short to Ground

P1252 - 35-10 - - - Intermittent

1 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground

P3105 - 35-10 - - - Intermittent

Simptomele ar fi " Nu merge normal motorul , nu se poate merge cu masina pt ca nu se accelereaza constant - doar aiurea prinde/ nu prinde, scoate un fum alb-albastru de te sperii, si am aprins in bord martorul '' motorul ala ''.V-a multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

@relu12, tocmai s-a precizat 2 posturi mai sus ca acest topic este dedicat pentru Fabia.

Aici cred ca ar fi bine sa postezi

http://vwforum.vwfor.../page__st__3640

L.E. Verifica mai intai siguranta 34

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa postaz problema aici, desi sunt oarecum offtopic are legatura cu subiectul pentru ca totul porneste de la martorul de airbag din bord.

Sta aprins, am incercat deja de 3-4 ori stergerea lui din soft, insa se aprinde mereu, si este foarte enervant!

La diagnoza apare o eroare, si sugereaza ca problema este la airbag-ul lateral pasager, adica cel din scaun, masina avand 2 airbag-uri frontale si 2 laterale, in scaune.

Am verificat mufa de sub scaun, pare ca este "tapana", sta bine, nu este nici un cablu iesit, rupt, intrerupt, am scos-o si reconectat-o...am sters eroarea, martorul apare din nou , la scanare da aceeasi eroare.

Din ce am mai citit ar exista un senzor de air-bag, undeva in acel scaun...va rog daca stiti sa imi spuneti despre ce este vorba si cum pot sa rezolv problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara colegi

Am o mica problema sau sper sa fie mica

Am o fabia 1.4 mpi 8v ATZ si am cumparat o interfata vagcom 106

Am facut o scanare la masina si am citeva erori si nu stiu cum sa le interpretez sau un manual de unde sa iau

1. 17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2:Open Circuit-P1118--35-00

2. 16525 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2;Heating Circuit:Malfunction - P0141--35-10--Intermitent

3. 18056 - Powertrain Data Bus : Failure P1648 --35-10 Intermitent

4. 17982 - Left Engine Mount Solenoid Valve(N144):Electrical Malfunction P1574 --35-10 Intermitent

Va rog frumos si mult daca ma-ti putea ajuta sa descifrez erorile si ce trebuie sa schimb la ea

Astept un raspuns

Toata stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

taie mufele si pune firele pe direct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!