Jump to content

Erori Vag-com


Jacku
 Share

Postare recomandată

eroarea asta imi apare de cand am cumparat-o si de la inceput am stiut ca tb sa-i curat clapeta de acceleratie

am crezut ca nu ma pricep eu in "citirea" erorii si am fost si la reprezentanta - acelasi lucru mi-au spus si ei: tb curatata clapeta

astept sa vina caldura si apoi o sa ma apuc de desfacut clapeta, s-o curat si o sa vad daca mai apare

povestea cealalta e cu un switch de frana, l-am desfacut cand am schimbat senzorul de la AC (ma incurca, l-am scos si l-am pus la loc) si ... tot apare, nu stiu din ce cauza, probabil tb schimbat - e greu de schimbat si cat costa?

referitor la "alte aspecte"

nu stiu daca imi influenteaza consumul, eu asa am luat-o dar am reusit sa scot si 5.9% (conf calculatorului) pe o distanta de aprox 40km cu multe dealuri si vai

in oras si pe drum de tara unde merg numai cu a 2-a... se duce undeva pe la 10%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfaci cele 4 suruburi care tin partea de plastic de sub volan - doua sunt in partea stanga, doua mai spre partea dreapta - inainte sa dai jos capacul de la panoul sigurantelor, switch-ul nu este prins cu surub, are un fel de urechiuse care prin rotire il retin in locul lui, cand ajungi la switch, scoti mufa si il rotesti spre drepta (in sensul acelor de ceasornic) pana cand la un moment dat va iesi. este destul de accesibil ca pret, si ar fi bine sa il inlocuiesti, ai grija insa ca seamana extrem de mult cu cel de sub pedala de ambreiaj si s-ar putea sa-l primesti la magazin pe cel din urma, e acelasi principiu, doar ca are o forma mai patratoasa...... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la switch stiu sa ajung pt ca m-a incurcat odata :))

nu stiu cum se desface/schimba dar ... o sa vad mai la vara

acum plasticul e foarte casant

ms pt info

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare fratilor ma ajuta si pe mine cineva am o eroare care ami da batai de cap La relanti motorul intrerupe are o trepidatie ce se simte in interior Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 03D 906 023 B

Component: SIMOS91 1.2l 2V 1413

Revision: --H04--- Serial number: SKZ7Z0F3893924

Coding: 0000061

Shop #: WSC 13765 790 00000

VCID: 1D3ADB2AFBEBD8F4

1 Fault Found

16687 - Cylinder 3: Misfire Detected

P0303 - 009 - Open or Short to Ground

Freeze Frame:

RPM: 832 /min

Mass Air / Rev.: 103.6 mg/str

Temperature: 87.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi compresia . Posibil sa fie supape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica circuitul electric de la injectorul 3, de la injector catre mufa din ECU motor(2 fire).

Verifica cu un multimetru posibil scurt intre unul dintre pinii mufei injectorului si masa, am mai vazut cazuri cind erau corodate firele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Misfire e clar lipsa aprindere, daca era ceva legat de injector, aparea pe tester. Deci, verifica compresia pe toti cilindrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut misfire pe un cilindru cand injectorul era muci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Misfire e clar lipsa aprindere, daca era ceva legat de injector, aparea pe tester. Deci, verifica compresia pe toti cilindrii.

Misfire-ul este detectat de un senzor de detonatie care in principiu functioneaza ca un microfon, poti sa ai un injector care curge sau ramane deschis si apinderea se face mai devreme, mai tarziu sau dureaza mai mult.

Am gasit personal misfire la un Renault Clio la care era defect injectorul, in rest totul era ok.

Alte cauze: distributie dereglata - aprinderea este comandata de ECU mai devreme sau mai tarziu [am vazut la un opel corsa de scoala distruibutie PE LANT dereglata zilele trecute].

Comanda injectorului se verifica cu un bec in paralel pe firele care vin la el, becul trebuie sa palpaie ritmic sau dai la automat cu rampa de injectoare scoasa de pe galerie si vezi daca pufaie benzina.

Cu rampa scoasa daca pui contactul nu trebuie sa picure nici un injector.

Modificat de Gabriel DIACONU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Misfire e ste detectat de senzorul de la axa cu came, la diesel nu am senzor de detonatie, cum se detecteaza atunci, dupa parerea ta, misfire ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel care a intrebat are 1.2 benzina, difera modul de recunoastere misfire la benzina[aprindere prin scanteie] de diesel[aprindere prin compresie], o sa-ti caut mai dupa amiaza un SSP(SelfStudyProgram) de la VAG unde explica functionarea detaliata a tuturor senzorilor pe o anumita motorizare sau poti sa cauti singur aici, sunt multe chestii care nu apar in manualele de reparatii.

http://www.volkspage.net/technik/ssp/index_eng.php/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Mi-am cumparat si eu de foarte putin timp o interfata vag de pe internet :D Am facut si un test la masina si am gasit ceva erori, am vazut 2 de la sondele lambda, dar restul nu stiu de unde sunt ....stie cineva sa imi explice erorile acelea si ce trebuie sa repar la ea sa le elimin?

Erorile sunt:

5 Faults Found:

16726 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal too Low

P0342 -- 35-10 - - - Intermittent

16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow

P0139 -- 35-10 - - - Intermittent

16838 - EVAP System Pressure Sensor: Signal Intermittent

P0454 -- 35-10 - - - Intermittent

18052 - Please check DTC Memory of Clutch Controller

P1644 -- 35-00 - -

17540 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1&B2 S1; Heating Circuit: Short to Plus

P1132 -- 35-00 - -

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Mi-am cumparat si eu de foarte putin timp o interfata vag de pe internet :D Am facut si un test la masina si am gasit ceva erori, am vazut 2 de la sondele lambda, dar restul nu stiu de unde sunt ....stie cineva sa imi explice erorile acelea si ce trebuie sa repar la ea sa le elimin?

Erorile sunt:

5 Faults Found:

16726 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal too Low

P0342 -- 35-10 - - - Intermittent

Senzor ax cu came, curata pentru inceput mufa, e pe capacul distributiei

16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow

P0139 -- 35-10 - - - Intermittent

Probabil e dusa, de verificat cu un osciloscop semnalul dat de sonda

16838 - EVAP System Pressure Sensor: Signal Intermittent

P0454 -- 35-10 - - - Intermittent

Un contact electric imperfect la senzor

18052 - Please check DTC Memory of Clutch Controller

P1644 -- 35-00 - -

E cutie automata? Vezi si erorile de pe 02-Transmission

17540 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1&B2 S1; Heating Circuit: Short to Plus

P1132 -- 35-00 - -

Cablul care merge la prima sonda lambda, verifica intre mufa de la ecu (cea mica, cu fire mai groase) pina la prima sonda lambda, pe galeria de evacuare.

La fabia era o problema cu cablajul electric care trece pe sub baterie si se imbiba cu apa, vezi pe forum ca s-a discutat

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Gabriel, salutare tuturor,

Multumesc de raspuns!

Am lucrat la ea weekendul acesta si mai am doar eroarea de incalzire a sondei lambda, incerc sa o rezolv saptamana aceasta.

Vreau totusi sa mai intreb ceva. Am avut probleme cu servodirectia, si am dat-o jos, deoarece mufa de alimentare era inverzita, probabil de la un contact imperfect si umezeala. Am pus popma pe masina dupa ce am curatat mufele, am umplut-o cu lichid (am si miscat de volan de multe ori sa iasa aerul de pe instalatie) si am zis sa o verific. Am pus testerul pe masina si nu ma pot conecta la ea (eroare: No controller found!). S-a inregistrat in cip faptul ca nu are pompa? Can am vazut ca imi da errori ca sa nu o stric am anulat pompa de la fisele de pe baterie si am mai circulat cu masina cateva zile. Se poate sa nu mai faca conexiune ECU-ul cu ea? Ce trebuie facut?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anularea sau reaactivarea servodirectiei se poate face doar din coding-ul la 19-gateway

Automatic gearbox 00001

ABS 00002

Airbag 00004

Power steering 00008

Se aduna numerele de la ce ai pe masina si obtii coding-ul.

Nu poti intra pe 44-Steering assistance?

Verifica si sigurantele tip lamela de pe capacul bateriei, nr 3 de 50A este pentru servo.

Eu am avut probleme cu ea si am schimbat-o (pompa) imi intrase apa in ea si se corodase.

Masori sa ai curent la mufele mari la servo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
MarlboroMan

"01117 - Generator Terminal DF Load Signal

27-00 - Implausible Signal"

- nu apare intotdeauna,

- led-ul cu bateria nu se mai aprinde (sau nu intotdeauna, azi dimineata de ex s-a aprins) la punerea contactului, dar l-am mai vazut aprinzadu-se scurt dupa ce porneste motorul (o data sau de doua ori a facut asa),

- alternatorul se pare ca incarca.

De mentionat ca motorul a fost spalat joi (nu din proprie initiativa, da' nu asta-i important acum).

Condens sau...mai nasol?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa ai apa printr-o mufa ...

In cazul erorii tale :

Check Wiring from/to Generator

Check Voltage Regulator

Check Generator

Ai sters eroarea si reapare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MarlboroMan

nu am "inspectat" decat o mufa (cea de la alternator)...cand am spatiu si timp de manevra mai incerc si altele.

Am sters eroarea si nu apare intotdeauna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si firele din mufa cu 2 pin i din fata cutiei de viteze acolo unde firele de la alternator parasesc motorul si coboara pe caroseria masinii. Sunt scurte si se rup de la vibratii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scanat si eu Skoda Fabia 1.2 htp din 2004 si am erorile astea

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 03E 906 033 A

Component: 1,2l/4V SIMOS3 00HS5329

Coding: 00071

Shop #: WSC 13765

VCID: 1E38DC26F6EDC3EC

3 Faults Found

16685 - Cylinder 1: Misfire Detected

P0301 - 35-00 - -

16686 - Cylinder 2: Misfire Detected

P0302 - 35-00 - -

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-00 - -

Readiness: 1110 0101

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 6R0-907-37x-ABS.lbl

Part No SW: 6Q0 907 379 AA HW: 6Q0 907 379 AA

Component: ABS 8.0 front H03 0001

Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000

Coding: 0000005

Shop #: WSC 13765 000 00000

VCID: 7CFCF6AE00B171FC

1 Fault Found

01314 - Engine Control Module

013 - Check DTC Memory - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101101

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 60

Mileage: 112148 km

Time Indication: 0

Mentionez ca am martorul check engine aprins si masina merge parca ar functiona intr-un piston se scutura toata si nu pot sa trec de 2000 de turatii. Am scos bobinele si le-am masurat la pinii 1-4 si 2-3 si par a fi OK insa inainte de a umbla eu la ea parca mergea in 2 pistoane iar acu parca a ramas doar in 1 cum am mentionat, desi bobinele par a fi in regula.

Si puteti sa-mi spuneti si mie va rog ce cheie imi trebuie la bujii ca am impresia ca ce a de 16 nu e buna

Va multumesc celor care ma pot ajuta cu un sfat

Multa stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bobinele par a fi problema - pe cilindrii respectivi nu ai ardere.

Daca si bujii si bobine sunt totusi OK - fa un test de compresie (problema cu supapele este intalnita la motorizarea ta)

Sper sa nu ai asa problema.

Oricum tine-ne la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa mentionez ca problema a aparut in urma faptului ca m-am grabit si am pornit masina fara sa las sa se stinga toti martorii din bord si de atunci au inceput problemele mele, a pornit la a doua cheie (la prima cheie a invartit in gol desi nu am mai patit asa ceva cu ea) si a ramas martorul check engine aprins si a inceput masina sa trepideze apoi a palpait martorul check engine, ca un avertisment, si in continuare a ramas martorul aprins si masina nu trece de 2000 de rotatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit ceva de genul doar ca sa intamplat in mers, dintr-o data motoru se scutura foarte tare si mi sa aprins Check Engine in bord si nu puteam tura motorul mai mukt de 2000 ( e normal sa nu poti fiind o protectie). Am descoperit cu ajutorul Vag-ului ca pe cilindrul 1 contorul de Misfire Detected mergea cu viteza luminii. Ce poti face e sa schimbi bobinele de pe cilindrul 1 si 2 pe cilintrul 3 si sa vezi daca se muta si erorile. Din ceea ce stiu eu in bobina sunt 2 infasurari, ambele sunt bune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul tau as merge pe varianta ca cel mai probabil ti-a sarit lantul de distributie, boala grea la htp din cauza patinei de la intinzator, la primele modele.

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mea s-a remediat prin schimbarea celor 3 bujii si a 2 dintre bobine, am schimbat bujiile pentru ca in dimineata asta mi-a dat erori pe toti 3 cilindrii si am testat si "babeste" bobinele prin schimbare si se pare ca am facut bine ca le-am schimbat (desi si acum le-am masurat pe pinii 1-4 si 2-3 si nu sunt intrerupte si au aceleasi valori ca si cea pe care nu am schimbat-o, probabil nu am facut ceva cum trebuie ). Cheia de bujii este intradevar de 16 insa eu am luat prima data una cu 9 lei de la Promotor din Timisoara si era de tot rahatul era sa rotunjesc bujiile cu ea, probabil decalibrata (mentionez ca sfatul angajatului de acolo a fost sa nu o folosesc daca nu am desfacut bujiile de multa vreme deoarece este "ptin cam slaba" deci din punctul meu de vedere ei nu au nici o vina pentru achizitia mea de doi bani), asa ca trebuit sa fac un drum pana la Cyclop sa iau un cap de cheie de bujie de 16 cu magnet cu 36 lei care impreuna cu o prelungire si un criket au mers ca "unse" si am rezolvat usor problema.

Acum nu mai am nici o eroare si motorasul toarce din nou precum o pisicuta iar Skabia mea ma face din nou fericit cand ma urc la volan ;) .

Multumesc pentru sprijin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!