Jump to content

Erori Vag-com


Jacku
 Share

Postare recomandată

sigurantele sunt ok....de cand am luat masina are aceasta eroare...dupa stergere, apare din nou...

thx.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi valori sonda .

Altfel - posuosibil sonda defecta / cablaj defect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Dupa problema descrisa in postul de aici si pe care nu am reusit sa o rezolv, acum dupa scanare imi apar 3 probleme:

16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-00 - -

16555 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

P0171 - 35-10 - - - Intermittent

17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low

P1103 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Poate ma puteti ajuta, poate si initial problema era de la sonda lambda, ce parere aveti ?

Si in ultima perioada am observat ca la accelerare se tureaza si se urneste mai greu ca si cand ar fi obosit discul de ambreiaj.

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,Acum nu mai am nici o eroare si motorasul toarce din nou precum o pisicuta iar Skabia mea ma face din nou fericit cand ma urc la volan " :lol:.... iar a doua zi o apucat-o beleaua, asai Tuby?

Te va face fericit iar, dar dupa ce vei face un test cu vcds-ul pe catalizator si sonda lambda, asa mergi la sigur, nu te mai risca nu vezi ca ghinionul te paste la tot pasul? :lol: .

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e Carmina, dupa cca 100 km mi-a aparut eroarea postata anterior iar acum in urma cu 2-3 zile dupa ce am facut o noua scanare de rutina (pentru ca deja ma obisnuisem cu martorul check engine aprins ) mi-au aparut erorile de mai sus . Spune-mi si mie te rog cum sa fac test la catalizator si sonde lambda cu VCDS.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BLOC 030 OXYGEN SENSOR REGULATION

Mergi in blocul 030.Field 1 este un numar din trei digitzi care indica starea senzorului de O2 pre-cat.Field 2 este pentru senzorul post-cat.Acest numar din trei spune daca incalzirea sensorului functioneaza si de asemeni daca senzorul functioneaza ca atare sau nu.Valoarea trebuie sa fluctueze intre 111(sensor incalzit)si 011 ( sensor neincalzit).Ultimele doua digit-uri pot fluctua intre 0 si 1 dar ar trebui sa fie predominant 1.

BLOC 032 OXYGEN SENSOR CONTROL LEARNED VALUES

Mergi in blocul 032. Field 1 indica amestecul la relanti si Field 2 indica amestecul la sarcina partiala ( in mers de ex.)Valoarea tre sa fie intre -10% si +10%.Valoare negativa - amestec bogat, valoare pozitiva - amestec sarac.Daca valoarea este la cca +25% ( valoarea superioara limita) atunci MAF sensor este defect. Daca valoarea este intre +10% si +25% atunci sensorul O2 pre-cat este terminat sau exista aer fals in galeria de admisie sau MAF sensor este terminat.Valoarea in general ar trebui sa fie undeva la +1.6%, +1.8% ca toate sa fie OK.

BLOC 033 PRE-CAT OXYGEN SENSOR CONTROL

Mergi in blocul 033.Valoarea data in Field 1 reprezinta controlul sensorului O2 pre-cat. Aceasta valoare trebuie sa fluctueze cel putin cu 2% in intervalul -10% si +10%

BLOC 036 POST-CAT OXYGEN SENSOR CONTROL

Mergi in blocul 036( acest test trebuie facut in basic settings si nu in measuring blocks). Apesi si tii asa pedala de frana ptr ca testul sa se autoinitieze.Turatia motorului ar trebui sa creasca la cca 1400rpm.In Field 1 este valoarea voltajului pe sensorul post-cat.Trebuie sa fluctueze usor intre 0 si 1V.Field 4 va spune de asemenea" TEST ON/OFF" inainte sau in timp ce testul ruleaza si de asemeni "B1-S2 OK" ( sensor bun) sau "B1-S2 NOT OK" ( sensor terminat) dupa ce testul s-a terminat.Ridici piciorul de pe pedala de frana dupa ce testul s-a terminat.

BLOC 034 AGING OF PRE-CAT OXYGEN SENSOR ( VARSTA SENSORULUI DE 02 PRE-CAT)

Mergi in blocul 034( testul trebuie facut in basic settings si nu in measuring blocks).Apasati si tineti asa pedala de frana.Turatia motorului ar trebui sa urce la cca 1400 rpm.In Field 1 este turatia motorului.In Field 2 este temperatura catalizatorului.Valoarea din Field 3 spune cat de imbatranit este sensorul O2.In Field 4 va aparea ca si in blocul 036 "test on/off" , "B1-S1 OK" sau B1-S1 NOT OK".Valoare care ne da gradul de imbatranire al sensorului trebuie sa fie deasupra de 0,80.Valoare ptr un sensor nou este 1.99.Valoarea scade odata cu varsta sensorului.Ridici piciorul de pe pedala de frana dupa terminarea testului.

BLOC 046 CATALYTIC CONVERTER ( VERIFICAREA CAT-ULUI DACA MAI E BUN SAU NU).

Mergi in blocul 046 ( testul trebuie facut in basic setting si nu in measuring blocks).Testul 034 trebuie facut imediat inainte de acest test (046) acesta sa se poata autoinitializa.

Apesi si tii asa pedala de frana ptr ca testul cat-ului sa porneasca automat.( cat-ul trebuie sa se incinga la cca 400 grade C ca sa se obtina o citire exacta).Turatia motorului ( Field1) trebuie sa creasca la cca 1400 rpm.Field 2 este temperatura cat-ului.Aceasta de asemeni se va ridica in timpul testului.Field 3 arata capacitatea de conversie

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Multumesc Carmina de ajutor insa din cauza zapezii si pentru ca locuiesc la 5 min. de servici nu am scos masina din garaj si nu am reusit sa o scanez, acesta este motivul pentru care nu am revenit cu un feedback inca.

Acum insa va deranjez cu o alta problema. In urma aprinderii martorului check engine am scanat masina unui prieten, un Golf IV 1.4 16v care avea urmatoarea eroare:

16785 - EGR System: Insufficient Flow

A dat jos EGR-ul si la curatat apoi a curatat si clapeta de acceleratie cu un spray de carburator, a pornit masina si in timp ce motorul functiona a "testat :tuktuk: " motorul scotand pe rand mufele de la EGR si clapeta. S-a aprins din nou martorul check engine iar la scanare a avut urmatoarele erori:

5 Faults Found

16792 - EGR Potentiometer (G212): Signal too High

P0408 - 35-00 - -

17808 - EGR Valve (N18): Electrical Malfunction

P1400 - 35-10 - - - Intermittent

17950 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Implausible Signal

P1542 - 35-10 - - - Intermittent

17952 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Signal too Large

P1544 - 35-10 - - - Intermittent

16605 - Angle Sensor 2 for Throttle (G188): Implausible Signal

P0221 - 35-10 - - - Intermittent

Am sters erorile si acum dupa ce merge cca. 100 -150 km check engine-ul se aprinde din nou iar daca le sterg dupa inca cca 100-150 km se aprinde din nou si acum apar urmatoarele erori:

17950 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Implausible Signal

P1542 - 35-10 - - - Intermittent

17952 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Signal too Large

P1544 - 35-10 - - - Intermittent

16606 - Angle Sensor 2 for Throttle (G188): Signal Too Low

P0222 - 35-10 - - - Intermittent

16785 - EGR System: Insufficient Flow

P0401 - 35-00 - -

Mentionez ca dupa curatarea EGR-ului si a clapetei de acceleratie nu am adaptat clapeta si nici EGR-ul, pentru ca nu am fost sigur cum se face, ulterior am gasit posturile de aici si aici.

Care este parerea voastra, ultimele erori aparute sunt din cauza faptului ca nu am adaptat calapeta si EGR-ul iar dupa adaptarea facuta ca in posturile de mai sus va disparea eroarea ? s-au sunt din cauza faptul ca s-a jucat cu mufele, caz in care ar fi alta problema si care?

Multumesc anticipat si scuze pentru descrierea asa de lunga insa am crezut ca poate au legatura toate probleme intre ele.

Modificat de Tuby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa adaptarea corpului de clapeta si al egr-ului nu vor mai fi probleme.

Vezi in timp ce tu ii faci adaptarea, sa fii pe faza ala sa nu tot scoata mufele :lol: , ca te vei strofoca pe degeaba. E cumva mufangiu? :lol: unde vede mufa trage de ea? bolundu :))

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am adaptat clapeta si EGR-ul, deocamdata nu s-a mai aprins martorul (are cca 300 km facuti). Si eu si "mufangiul" iti multumim! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banatene, sa ai noroc de adaptare, iar mufangiului sper ca i-a veni mintea la cap :lol:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate pune cineva cum se poate verifica bateria cu vag-com-ul, cat se incarca cu motorul pornit, parametrii standard ... si orice alte informatii care crede ca mi-ar putea fi folositoare. O banuiesc ca isi da obstescul sfarsit desi e din 2008, a fost pusa pe tot felul de roboti si tinuta o zi si o noapte dar ...

Azi mi-a aparut:

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q1 937 049 B

Component: BORDNETZ-SG. 1S31

Coding: 25786

Shop #: WSC 13765

1 Fault Found:

01598 - Drive Battery Voltage

07-00 - Signal to Low

speram ca daca trece iarna ma mai plimba o vara si prin toamna sa ma gandesc la alta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce inseamna codarea bateriei???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu nu ai treaba cu codarea bateriei. Doar la unele modele de Audi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate pune cineva cum se poate verifica bateria cu vag-com-ul, cat se incarca cu motorul pornit, parametrii standard ... si orice alte informatii care crede ca mi-ar putea fi folositoare. O banuiesc ca isi da obstescul sfarsit desi e din 2008, a fost pusa pe tot felul de roboti si tinuta o zi si o noapte dar ...

Azi mi-a aparut:

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q1 937 049 B

Component: BORDNETZ-SG. 1S31

Coding: 25786

Shop #: WSC 13765

1 Fault Found:

01598 - Drive Battery Voltage

07-00 - Signal to Low

speram ca daca trece iarna ma mai plimba o vara si prin toamna sa ma gandesc la alta

Verifica cele 2 fire care pleaca din alternator pana la ecu si centrala electrica. De obicei se rup la trecerea de pe motor pe caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subsciu, era rupt si la mine, doar ca nu aveam eroare stocata. Dar NU SE APRINDEA ledul de baterie in Bord la punerea contactului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine merge masina, se aprind toate apoi se sting mai putin "prietenul" martor motor; desi am bandajat o crapatura a unui furtun de e mai multa banda decat furtun dar tot a ramas:

1 Fault Found:

17559 - Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 1: System too Lean

P1151 - 35-00 - -

nu stiu ce sa-i mai fac, m-am resemnat... poate cand o sa ajung in cj o sa iau legatura cu carmina, poate isi da seama pe unde trage aer - imi vine sa-mi bandajez motorul ca o mumie:))

legat de baterie eu banuiesc ca e de la faza cand am incercat s-o pornesc si am uitat sa pun mufa de la clapeta de acceleratie; nu stiam ce se intampla, i-am dat pana am ramas fara baterie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca crapatura e la capatul furtului si e mare, e mai bine sa tai furtunul. Chiar daca va fi mai scurt va fi ok.

Additive e la ralanti, si fiind LEAN, e cel mai sigur aer fals.Incearca in magazin de specialitate piese auto: Spray de testare aer fals.

Cu motorul pornit dai cu sprayul in diferite parti ale motorului unde poate sa traga aer. Si unde trage, va trage si sprayul si va scade turatia motorului, sau va opri de tot. Asa e cel mai sigur de gasit aerul fals.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crish, ca sa ma scap de tine :lol: si sa nu vii la Cj iti sugerez ce sa faci ca sa te scapi de eroare: daca zici ca ai bandajat tot p-acolo de nu mai trage aer fals, dai jos egr-ul si cureti tija aia din el cu un spray de deblocare, bagi un imbus subtire si apesi pe ciuperca aia din egr, pana simti ca tija urca-coboara foarte usor , dai cu spray la greu si cu imbusul tot apesi pe ciuperca in jos, lasi sa revina in sus si tot asa pana crezi tu ca merge foarte usor. Montezi egr-ul, stergi eroarea si nu pot decat sa-ti urez succese! :winter:

,,m-am resemnat''... :lol: nu prea cred! cam deranjant la ochi martorul ala, ce zici?

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jagoman - mai ramane sa-l dau cu talc :))

carmina - prietena mea e din cj dar nu prea merg acolo cu masina pt ca e complicat cu parcarea, oricat de mica ar fi tot nu incape intr-un buzunar

iar acolo avem masina

dar nu inteleg ce treaba are EGR-ul cu povestea mea - nu-mi mai apare nimic cu el, a stat cateva ore cu WD40 cand l-am curatat

dar martorul ala .... a stat el 2 ani aprins ... o sa mai stea pana cand o sa-i dau de capat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa intelegi Crish, trebuie sa faci :lol: :,,Exhaust System faulty/leaking" este de verificat ptr. aceasta eroare.

Ca s-o scurtez nitel, am avut aceasta eroare de la lambda, filtrul de benzina, filtru carbune activ, o fisura pe evacuare care a fost sudata, toate le-am facut si n-am reusit sa scap de aceasta eroare, pana nu mi-a zis cineva sa ma uit la acea tija din egr (ceh).

Degeaba a stat cateva ore cu WD40, daca acea tija n-o apesi sus-jos s-o deblochezi sa culiseze foarte usor, o sa mai stai inca vreo 2 ani pana o sa-i dai de capat, de fapt acea tija ,,agata" nitel destul ptr. ca eroarea sa apara, dupa care la urmatoarea cheie se va aprinde si martorul, parerea mea ar fi sa dai din nou jos egr-ul si fa pasii care ti-am spus mai sus. :blah_:

Ce nu inteleg, masina este in Cj, si o repari din Botosani? :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ia Fordul si da-i Fabia lui prietena ta, o sa ti-o trimitem gata rezolvata la Botosani, tu doar sa stai ca sultanul si sa dai ordine :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am o fabia 2002 1.9 TDI elegance :abs+asr+servo+airbag+scaune incazite+4 geamuri electrice

Am urmatoarele coduri de eroare:

ddress 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-B.lbl

Part No: 6Q1 937 049 B

Component: BORDNETZ-SG. 1S31

Coding: 25786

Shop #: WSC 13765

7 Faults Found

01309 - Power Steering Control Module (J500)

49-10 - No Communications - Intermittent

01598 - Drive Battery Voltage

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00511 - Selector Lever (E313)

49-00 - No Communications

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

49-00 - No Communications

01324 - Control Module for All Wheel Drive (J492)

49-00 - No Communications

01044 - Control Module Incorrectly Coded

35-00 - -

01598 - Drive Battery Voltage

07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 1S31

Coding: 00014

Shop #: WSC 13765

5 Faults Found

01309 - Power Steering Control Module (J500)

49-10 - No Communications - Intermittent

00511 - Selector Lever (E313)

49-00 - No Communications

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

49-00 - No Communications

01324 - Control Module for All Wheel Drive (J492)

49-00 - No Communications

01044 - Control Module Incorrectly Coded

35-00 - -

E codat gresit ? Vad ca am "Coding: 00014" .

Citeam unde in topicul asta ca depinde de dotari trebuie codata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ce ai scanat si ai umblat de curant la calculatorul de coloana sau altceava ? ai umblat la coding ? daca da, refa-l in cf cu fereastra de help care iti apare.

Daca ai folosit o clona, e posibil sa ai surprize de la ea.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!