Jump to content

Localizarea Termostatului Pe Masina Mea


piticu
 Share

Postare recomandată

va salut am si eu o mica nelamurire va rog.la motorul meu nu stiu unde este localizat termostatul si dupa cum functioneaza este blocat pe deschis(se incalzeste exagerat de greu ,adca dupa 17-20 km in oras este cam pe la 60 daca nu ii dau forja,daca ii dau forja mai creste cu 10 grade iar cind stau pe loc cu motorul pornit scada temperatura).mi-a spus un amic ca se afla pe bloc pe partea cu distributia si ca sa il schimbi trebuie data toata fata jos inclusiv distributia ceea ce mi se pare cam exagerat pentru un termostat.daca stie cineva va rog ,sper din tot sufletul sa nu fie asa cum mi-a spus amicul meu.

am motor afb de 2.5 ,presupun ca este la fel cu akn de pe a6.

multumesc si asptept niste raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate amicul tau are dreptate..

La Audi la V-uri el se afla in spatele curelei de distributie,in fata motorului cum te uiti la el.

Nu se schimba foarte greu,dar este ceva de demontat pe acolo.

Bafta..

Luigi Vicol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate amicul tau are dreptate..

La Audi la V-uri el se afla in spatele curelei de distributie,in fata motorului cum te uiti la el.

Nu se schimba foarte greu,dar este ceva de demontat pe acolo.

Bafta..

Luigi Vicol

multumesc mult pentru raspuns ,daca ai idee cam ce ar trebui demontat sa-mi spui si mie .

mercy in avans

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pentru raspuns ,daca ai idee cam ce ar trebui demontat sa-mi spui si mie .

mercy in avans

Am si eu aceiasi problema. M-ar interesa si pe mine daca trebuie sa dau jos bara si tot botul sau nu. Se poate scoate oare fara sa desfaci cureaua de distributie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce se intimpla..

Am avut un Audi 100 din 1994 cu un V benzinar la care i-am schimbat termostatul,de acolo stiu.La modelul ala nu a trebuit desfacut foarte mult,faruri,etc,dar la A6 sincer nu stiu.Nu cred insa ca trebuie dat jos tot botul masinii.

Oricum,cureaua de distributie pleaca prima de pe masina .

Am sa ma interesez si va tin la curent..

Luigi Vicol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De demontat ar fi cam asa: bara fata, radiator freon(se da la o parte cit permit furtunele), radiator racire motor, traversa in care se prind radiatoarele (inclusiv farurile), cureaua care invirte accesoriile si cureaua de distributie. Daca tot trebuie sa faci operatiunea asta gindeste-te si la un schimb de distributie, ca e aceeasi manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!