Jump to content

Martor Bujii Incandescente Aprins


atti
 Share

Postare recomandată

Sageata Sudului

Spunea un prieten ca la el era de la un bec ars in lampa spate(era becul de frana), asa o fi?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,se poate si de la un bec ars.verifica becurile.bafta !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

switchul cand se strica, POATE fi reparat ft ok ... ghidajul cu pricina se rupe la desfacerea de catre persoane neautorizate :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am patit si eu pt. prima data aceeasi chestie, a inceput sa clipeasca martorul de bujii. nu stiu ce am retinut eu din alte discutii, si am apasat butonul de esp, adica l-am dezacvtivat si apoi l-am activat iar, si ce credeti... nu a mai clipit. habar n-am care e legatura... vad ca ar putea fi mai multe cauze... cum imi dau seama exact de la ce e? cu vag com?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am avut si eu aceiasi problema cu martorul de la bujii care se aprindea mereu in mers. Am rezolvat problema schimband becurile de la stopurile pe frana care erau arse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

mi se aprinde si mie martorul ala...e a treia oara....am facut o data 200 km cu el aprins. s-as tins aprpae de destinatie. acum constat ca nu imi merg stopurile de frana. banuiesc ca e de la switch, pentru ca atunci cand nu palpaie am stopuri pe frana. unde gasesc switch-ul asta problema? sub pedala? daca il demontez de acolo si il pontez la loc e vreo problema? poate il rezolv, daca nu merg sa cumpar unul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit-o si eu!

Acum o ora, m-am urcat in masina, pun contactul, dau la automat, motorul invarte foarte foarte mult (cam 4 secunde)(si afara erau aproape 20 grade), a pornit si mi-a aparut "ENGINE WORKSHOP" si cu minunata spirala care palpaie. :lol:

Am fost la un service, a pus testerul a citit o eroare, care n-avea nici cea mai mica legatura, parca ceva de turatii. A sters eroarea, a mai cautat ceva, fara nici un rezultat.

Mentionez ca din octombrie, in fiecare dimineata cand porneam, motorul invartea mai mult, dadea semne ca nu vrea sa porneasca. Am intrebat un mecanic, mi-a zis ca asa e normal. Oare asa este?

De la ce sa fie problema, de la bujii sau de la injectoare(vreun injector infundat) :) ?

P.S. Ma poate ajuta cineva cu o scanare VAG in Slobozia? Ca aia de la service aveau o panarama de tester...

Modificat de crysty_cyc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in aria de cereri diagnoze ai cautat? era o lista acolo. Daca ai drum prin Bucuresti .....

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am patit-o si eu si cei de de service au spus, ca cel putin pt masinile ca a mea, acest martor este si pentru becurile pe frana pe spate, concret a fost senzorul pedala frana, imi detecta ca nu am consum pe becurile de frana spate, sper ca m-am exprimat corect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mentionez ca din octombrie, in fiecare dimineata cand porneam, motorul invartea mai mult, dadea semne ca nu vrea sa porneasca. Am intrebat un mecanic, mi-a zis ca asa e normal. Oare asa este?

E prima iarna cu masina? Nu, nu este normal.

La mine a fost prima iarna cu Diesel, am intalnit cel mai rece -17C, a invartit circa 2 sec. Au fost vreo 4 dimineti la rand la fel. I-as bate pe "mecanicii" astia cu "asa face toate"....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Am schimbat bujiile acum o saptamana, dar ieri dimineata am avut iar probleme. Bujiile vechi nu aveau nimic, nu era niciuna arsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal!

ai masurat daca e in parametri bateria de acumulatori ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am pornit masina azi si dupa 2-3 sec. a inceput sa clipeasca indicatorul in discutie. Am oprit/pornit de cateva ori .. si aceeasi chestie.

O sa ma uit maine si la becurile de pe frana, da' parca am inceput deja sa ma sperii.

Am scos Bora la vanzare, si parca nu vrea sa fie vanduta... ba se fisureaza parbrizul, ba nu mai merge micro-swich-ul de la haion, acum cu indicatorul de bujii.

Vreo idee?

Gabi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine erau arse ambele becuri de la stopurile spate.

Cred ca am inteles: cand sunt arse ambele becuri sau switch-ul de la frana este defect ==> clipeste indicatorul cu pricina.

Daca e numai un bec ars, nu clipeste - am verificat.

Oricum, daca nu erau sfaturile voastre de pe forum, mai cheltuiam niste bani la un Vag-Com ca sa-mi spuna (eventual) ca am niste becuri arse.

Fata de alte forumuri (pt. alte marci - mai am o Toyota), de departe acest forum este cel mai tehnic si competent.

Multumesc si va felicit.

Gabi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu aceiasi chestie in mers, in mijlocul pustietatii si noaptea pe deasupra...: imi palpaie "spirala" :rolleyes: (culoare galbena- am inteles ca dk e rosie e cam nasol)

cateva intrebari:

Becurile de frana par sa fie ok.. si am observat ca nici "bagheta" din luneta nu se aprinde cand calc frana.. e posibil sa fie de la switch ? asta se schimba? sau se repara? e scump sw asta?

posibil sa fie si vreo siguranta arsa?

ms mult.

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament !

Foloseste "add reply" sau "fast reply" .

Multumesc !

aryes13

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...in principiu e switch-ul de frana.Nu e f.scump...undeva la 35-50 ron.Se schimba usor,dar cu grija sa nu-l dai peste cap...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@aryes13: scuze. s-a inregistrat acum :)

@GTO: ms. o sa merg la un service "autorizat" sa il schimb :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut imi poate spune si mie cienva cum verific bujiile cu vag-com ? sau nu se pot verifica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti vedea doar daca primesc comanda de incalzire, le poti verifica cu un aparat de masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum putem vedea daca primesc comanda de incalzire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai stiu pe ce canal in grupul engine arata heatinh hi/lo si o succesiune de 0 si 1. Daca arata doar 1 toate sunt off. cel mai bine se vede iarna la minus multe grade, unde imediat dupa pornire toate arata 0000000. Sunt 7, 4 (cate una pe cilindru) si 3 pe incalzire lichid racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema legata de martorul de bujii: cateodata nu se aprinde deloc.

Acum 7 zile, de dimineata, desi erau peste 10 grade Celsius, a pornit greu, la a doua cheie si a iesit si fum alb cand a pornit. Nu era prima data cand imi facea asta. De cand am masina, mai mult de un an, mi-a mai facut asa in tot felul de conditii de temperatura, dar pentru ca se intampla sporadic (la intervale de 2-3 luni) nu i-am dat atentie... pana acum.

Faza e ca am impresia, nu sunt 100% sigur, ca martorul de bujii nu s-a aprins deloc in dimineata aia si probabil nici in cazurile celelalte.

Dupa ce a pornit cu greu la a doua cheie, a mers normal pana la serviciu.

In seara aia, cand am plecat de la serviciu, am urmarit martorul cu pricina. NU s-a aprins, dar masina a pornit normal.

Afara erau cam 20 grade Celsius, dar masina statuse in parcarea acoperita mai mult de 9 ore.

De atunci am urmarit mereu cand am pornit masina acest martor. Dar de fiecare data acesta se aprinde, sta 1-2 secunde, se stinge si masina porneste normal.

Dupa ce am citit pe forum nimeni nu descrie o astfel de problema, dar ma gandesc ca tot cam in aria asta ar fi cauza.

Ar putea fi de vina tot senzorul de temperatura a lichidului de racire? Sau sa fie chiar de la aprindere ceva?

Mentionez ca acum vreo luna jumate' mi-au fost verificate bujiile si erau OK.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar parea ca totusi martorul de la bujii functioneaza OK. In dimineata asta a aparut iar problema: a portnit greu, la a doua cheie.

Faptul ca afara a plouat si atmosfera era umeda, ma duce cu gandul la faptul ca asta ar avea ceva de-a face, mai ales ca data trecuta cand mi-a facut "figura" era tot asa, intr-o dimineata dupa ploaie.

E posibil cumva ca bujiile sa se umezeasca si din cauza asta sa nu porneasca din prima?

Sau pe unde ar mai putea intra umezeala nedorita care sa influenteze in felul asta pornirea?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu o intrebare... azi mi s-a aprins si mie martorul de bujii,galben,palpaie :blink: verific stopurile pe frana,nu merge nici unul. cel de pe haion merge. in cazul asta credeti ca poate sa fie switch-ul? sau sunt doar becurile? 10x

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Becurile.

Switch-ul actioneaza pe toate cele 3 lampi stop .

Daca una functioneaza , inseamna ca switch-ul e ok. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!