Jump to content

Vw Vento 1993


manolo
 Share

Postare recomandată

Salut!

Am un vw vento 93 motor1.8l benzina si am urmatoarea problema:

in momentul cand apa ajunge la 90' o arunca afara prin borcan, am schimbat termostat, garnitura de chiulasa , chiulasa si tot nu am rezolvat problema. Rog sa-mi dati o solutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radiator infundat. Incearca sa pui altul sa vezi daca face la fel.

Bazinul din dreapta radiatorului( ala fata furtune ) cand apa e la 90 grade e fierbinte sau nu?

P.S.: 'Termocupla" e buna ?

Dupa ce ai schimbat termostatul, pana se aeriseste instalatia ( aerul ce se afla pe furtun pana in termostat) motorul se incalzeste cam pana in 110-120 grade dupa care scade brusc temperatura pe la 80 grade si apoi intra in ritmul normal. Cand nu e aerisita instalatia nu ai nici caldura . !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista mai multe variante eu asa am patit cu un peugeot 106 pe care l-am vandut sin aceasta cauza . Ori este chiulasa ovalizata si trebuie indreptata ,ori nu ai pus bine garnitura ,ori ai chiulasa sau blocu motor fisurat , ori a intrat ,,DIAVOLUL'' in motor si nu ii mai dai de cap cum am patit eu cauza din care am vandut-o .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi credeti ca motorul de 1,8 nu e rezistent. Eu m mers cu radiatorul infundat cam 2500 km ( din care urcat transfagarasanul) si garnitura de chiulasa nu avea nici pe dreak.

Asa credeam si eu ca nu mai a mce sa-i fac insa pana la urma s-a dovedit fi radiatorul infundat ( se completase cu lichid pe baza de glicol si cel din motor era pe baza de alchool si s-a facut un fel de reactie. )

P.S> Manolo completeaza si tu profilul ala ;). Cu localitatea si ce msi trebuie pe acolo.

Modificat de ManiacuV6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa simptoma ar fi o problema la chiulasa.Vezi ca motoarele de 1,8 sunt de 3 tipuri: ABS, AAM/ANN si ADZ/ANP. AAM este de 75 cai iar celelalte de 90. sa nu fi pus chiulasa diferita sau garnitura pentru alt tip de motor de 1,8

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Schimba capacul de la vasul de expansiune...e blocat nu face aerisirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate lipseste o-ring-ul din busonul vasului de expansiune....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!