Jump to content

Caluti In Plus Pe 1,6d


SRDJaN
 Share

Postare recomandată

:D Mi-a propus un amic sa-mi faca ceva modificare la creatura din semnatura. Cica de la vacumuul de la filtrul de aer poate detecta momentul accelerarii si sa elimine electric excitatia alternatorului ca sa nu mai opuna rezistenta la sprintare... astfel obtin ceva putere in plus (el zice aprox 7CP) si astefel reduc si consumul. Ati mai auzit careva de asa ceva sau aveti idee in caz ca se poate face care ar fi avantajele exacte? ce dezavantaje pot sa apara...etc. Pe mine m-a lasat masca ideea dar nu stiu daca avantajele precizate de el sunt infipte in realitate. Tipul e doxa in electronica si in instalatii de criogenie deci ma gandesc ca stie ce vorbeste. Zice ca a mai facut asa ceva unui prieten dar din pacate nu se pot vedea rezultatele deoarece masina a fost vanduta intre timp :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi se pare exagerat 7 cai putere consumul alternatorului...eu zic ca toate anexele mai mult de 4 -5cai nu consuma( alternator ,pompa de apa etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cine mai incarca acumulatorul :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai sigura solutie e sa faci un transplant de motor 1,6 TD sau TDI sau chiar 1,9 TDi :) .

Motorul de 1,6 cu turbo si intercooler parca are 82 cai (! cred !)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motoru turbo cu intercooler are 69CP, iar TD are 60CP, ideea e ca incarcarea este sistata doar in momentul sprintarii... nu si cand mergi la drum intins... asta mi se pare interesant... cat despre caii putere castigati la sprintare eu ma asteptam la niste calcule din partea voastra... cu pareri neavizate ma pot da si eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puterea alternatorului este de 14*60=840w. Asta e maxim cat scoate el. Deci nu castigi mai mult de 1CP nici daca ai ceva in scurt pe la instalatie :)). Iti dai seama ca in mod normal consumul e mult mai mic decat da el maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ei vezi... asa m-ai vorbim...am fost lamurit acum... asta nu imi imaginam eu...cum aflu rezistenta mecanica la rotire a alternatorului... dar se pare ca am gasit totusi o logica... asta si vroiam sa aflu... inainte sa-mi fac curaj si sa dau masina pe mana chirurgului... acu e clara treaba... o dau la chirurg numa daca nu vreau sa o mai iau de nevasta... dar vreau. (<--punct)

maine cred ca o sa facem o chestie interesanta totusi... stiu ca in blana trapta a 4-a ajung la 143 kmph, cred ca o sa ma duc cu amicu asta undeva unde pot sa dau blana in aceasi sarcina de cateva ori cu si fara alternator cuplat... sa vad daca este diferenta... am sa va tin la curent daca va intereseaza

Modificat de SRDJaN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motoru turbo cu intercooler are 69CP, iar TD are 60CP, ideea e ca incarcarea este sistata doar in momentul sprintarii... nu si cand mergi la drum intins... asta mi se pare interesant... cat despre caii putere castigati la sprintare eu ma asteptam la niste calcule din partea voastra... cu pareri neavizate ma pot da si eu...

td cu intercooler are 80cp(sb)!!!!!!!!!!!!!!!

iar td-urile de 60 cp sunt rare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motoru turbo cu intercooler are 69CP, iar TD are 60CP, ideea e ca incarcarea este sistata doar in momentul sprintarii... nu si cand mergi la drum intins... asta mi se pare interesant... cat despre caii putere castigati la sprintare eu ma asteptam la niste calcule din partea voastra... cu pareri neavizate ma pot da si eu...

Pai vad ca te dai cu pareri neavizate

SB- (turbo +intercooler)= 80cp

TD= 70cp

TD + catalizator =60cp

TDI - nu exista

Daca vrei sa fuga dai debit si o sa vezi ce o sa fuga.

Si motorul tau are 54 nu 53 de cai putere. Si de pierdut nu a pierdut numai unul ci cred ca am pierdut mai multi. :lol:

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok... my bad... iar 40kw=53,65... si da motoru meu a pierdut cativa cai.... ca parca as vrea ceva mai tare... ideea topicului insa ramane... cine are pareri legate de necesarul de forta al anexelor motorului si poate argumenta cu calcule e binevenit... iar legat de debitare... care ar fi procedura...avantajele, dezavantajele... si cum se poate face dinamic :P poate inventam ceva nou... :D :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ii dai debit fuge mai bine, dar scoate fum :ph34r: . Cum- invarti de surubul de debit de la pompa.

Problema cu motorul asta este ca nu prea ai ce sa-i faci. Atat poate el-vreo 50 de caluti. Pt. putere mai multa trebuie schimbat cu unul turbo, fie JP sau SB.

Si eu am acelasi motor, si nu am gasit alta solutie. Nu prea poti sa-l tunezi.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

okay, oricum vreau sa-i pun un tdi...dar motoru de acum e chiar brici pt ce a fost facut... multa lume mi-l lauda... desi masina e nasoala... :D acu am imprumutat-o unui prieten a carui bmw 530 2001 e in service avariata rau... si a zis ca nu s-a mai distrat asa de muuult timp... ce face cu ea... mi-e mila de ea... (chiar se vede pe fata lui ca e mai fericit de cand se perinda cu golfu meu chit ca nu are caldura in masina si in fiecare dimineata inghetand in drum spre servici coboara toti sfintii din cer si urca familia mea in locul lor)ideea e ca dupa ce vine sus TDi-cooler, motoru asta va fi ori pt experimente ori va deveni un buggy pe sasiu de dacie :D alaturi de buggyu lu sefu cu motor de mertzan 124 benzinar pe sasiu de IMS :D :D

asa ca daca aveti sugestii... astept... chestia cu debitarea o stiam... dar nu stiam efectele secundare... ma gandesc ca nu mai poate ramane masina de oras... ma gandeam totusi cum s-ar putea face dinamic debitarea asta... adica manual in timpul mersului sau automatizat... tot in timpul mersului in momentul accelerarii... si sa fie si un sistem stabil... doamne ce poate puia mintea la oamenii plictisiti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codres presupun ca ai aplicat formula : P = U*I ( u tensiune , i = intensitate) ? sau ma insel

cat despre putere la un diesel...greu de spus.Din teorie pt a obtine mai multa putere tre' sa depinde de mai multi parametri: turatie , cilindree , nr de timpi, raport de comprimare coeficient de umplere etc.Depinde de tine cum reusesti sa modifici acesti parametri pt a obtine o putere mai mare insa crede-ma ca optimul este standard si daca modifici pe de-o parte o sa pierzi pe alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

treci pe benzinar :D si o sa regretzi doar banii in plus la combustibil :(, in rest it's fast like a bunny >:D, go rabbit go :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca vrei sa zici JR, ca JP are el :)

JP am si eu. JR am vrut sa zic. :rolleyes:

Multumesc pt. corectare.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

final destination -> BUGGY B) m-am hotarat... oricum e adorabila masinuta... ca si stil de condus... nu am mai mers cu golfu de cam 1 luna... pana azi... parca ma gadila in talpi si in palme :icon_cheesygrin: daca nu as avea caroserie pe ea cred ca ar fi de-a dreptul hard-core

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Motor Jp am eu si are 54 cp. Un 1.6 Td + intercooler poate ajunge la 90 cp (vorbiti cu prietenul Ambro) nu mia stiu codul motor. Pe sasiu de g2 se pot pune urmatoarele motoare diesel: 1.6 D/TD de g3, 1.9 D/TD g3, 1.6-1.9 D/TD de passat '92-'93. Se potrivesc perfect. daca se face trecerea de la D la TD trebuie modificata admisia aerului (filtrul si conductele de admisie) si evacuarea pana la saxofon. In cazul motoarelor TDI trebuie schimbata si instalatia electrica pt ca aceea are si calculator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Un 1.6 TD cu IC se numeste SB si are fix 80CP aici gasesti toate motoarele care s-au pus pe G2 http://www.doppel-wobber.de/g2_motor.html

Pentru cine vrea si mai multa putere decit 80CP se poate, dar implica niste costuri, adica garnitura de chiulasa de 1.9 TD :) +ceva reglaje la pompa de injectie+ anulat BOV- in functie de modificari si configuratie poti ajunge la peste 100CP din simplul motor de 1.6L Turbo Diesel .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

da... se poate, dar astfel scade si fiabilitatea motorului :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!