Jump to content

Octavia TDI PD 130CP 6 viteze


hiro
 Share

Postare recomandată

Salve,

Am descoperit pe pagina de la Skoda Austria ca exista deja Octavia Sedan cu motor 1.9 TDI PD 96 kW/131 CP si 6 viteze. Ultima oara cind am intrebat dealerii de aici despre motorizarea asta si mi-au spus doar de TDI 101CP pe Octavia Combi.

Iata citeva detalii tehnice despre noul motor din Octavia:

Volum cilindrii: 1.896 cm3

Putere maxima: 96/4.000 kW/min

Moment maxim: 310/1.900 Nm/min

Viteza maxima (km/h): 207

Acceleratie de la 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce pot sa iti spun este ca la capitolul consum trebuie sa te astepti la cu totul alte cifre reale. (evident putin mai mari)

Altminteri motorul asta este un deliciu (putin mai zgomotos ca Pompa Distribuitoare de 110 Cp si ca PD-ul de 100 Cp)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

iesi mai ieftin deca iti vinzi masina si-ti cumperi in 130CP, decat daca te apuci sa schimbi motorul.

Bog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

tu ai motor de 110CP, poti sa faci 134-140 CP cu chiptuning. Costa 365Euro dar merita, la modelul de 131CP standard (motorul PD) poti sa ai 160CP cu chiptuning.

Consumul sta pe loc (de fapt creste putin pentru ca avand putere mai mare bagi piciorul mai tare in ea => consum mai mare.)

Daca esti interesat de chiptuning anunta-ma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu ai motor de 110CP, poti sa faci 134-140 CP cu chiptuning. Costa 365Euro dar merita, la modelul de 131CP standard (motorul PD) poti sa ai 160CP cu chiptuning.

Consumul sta pe loc (de fapt creste putin pentru ca avand putere mai mare bagi piciorul mai tare in ea => consum mai mare.)

Daca esti interesat de chiptuning anunta-ma

... pe langa motor, hyper cred ca vrea si cutiutza aia cu 6 viteze.... :mad:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

ce e drept cutia aia face mult :x si ime mi-ar place sa o am pe aia. E bine ca din 2003 toate modelele VW diesel au cutia cu 6 trepte (nu stiu daca e valabil si la SKODA).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar cred ca cel mai bun lucru la motorul de 96 KW este cutia cu sase trepte, si cuplul de "numai" 310 Nm. (dupa o operatiune de tuning se pot obtine 163 Cp si 405 Nm)

Nu cred ca merita sa te gandesti la un schimb de motor, operatiunea fiind complet neeconomica (sunt mult prea putine elemente pe care le poti pastra de la "vechiul" motor - de la radiator mai departe schimbi tot inclusiv ECU)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

totusi eu credeam ca omul vrea sa vanda masina si sa ia alta. Nu poti sa schimbi in castig la o masina asa noua motorul. Costul e atat de mare ca nu renteaza. Cred totusi ca el punea in discutie faptul ca a aparut acest model "super dotat" de la Skoda si ca ar vrea sa-l aiba. Nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor...

E de facut un calcul exact. Andi are dreptate, nu numai motorul si cutia trebuie schimbate ci si multe din celelalte componente.

Oricum e de verificat daca:

Masina noua - Masina Veche < Motor si accessorii noi - Piesele vechi

Subiectul chiar ma pasioneaza si daca o dezbatem in detaliu o sa ne ajute sa intelegem diferentele intre cele doua generatii de motoare insa bineinteles ca vorbim pur teoretic, nu cred ca m-as aventura intr-o asemenea operatiune, e prea riscanta. Plus de asta o masina noua asamblata, reglata si verificata la fabrica nu se compara cu una asamblata aici.

hyper

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca modificarea depaseste cu mult diferenta... Dealerii traiesc din vanzari de piese... :mad:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca are sens modificarea (poate decat de dragul de a face modificari).

Iar motorizarea de 130CP nu cred sa se importe la noi, am vazut la mai multi importatori ca nu se importa toate variantele de motorizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu ai motor de 110CP, poti sa faci 134-140 CP cu chiptuning. Costa 365Euro dar merita, la modelul de 131CP standard (motorul PD) poti sa ai 160CP cu chiptuning.

Consumul sta pe loc (de fapt creste putin pentru ca avand putere mai mare bagi piciorul mai tare in ea => consum mai mare.)

Daca esti interesat de chiptuning anunta-ma

eu sunt multumit de motorasul meu ( micul monstru... :scratch: ) dar poate pe viitor ma tenteaza si pe mine asa ceva.....

deocamdata vreau roti de 225/50R16, iar ca sa fiu sigur ca nu ating in fatza...( voinea ;-)) am comandat inelele din fatza ( niste bucse) care imi ridica putin fata....sunt numai 4,31 euro bucata....si daca stiam inainte sa nu imi mai .............. scutul.......

iar a 6-a nu ai unde sa o folosesti in oras.. in schimb la drum lung.!!!!!!!!!!! e un vis...... e beton!!!! merita toti banii.....

voinea, zicea cineva de un test cu un chip la bord..... ideea era sa ai toti banii sa ii dai, iti pun chipul si daca nu iti place primesti banii inapoi ( mai putin vvreo 15 euro??) ..... ca ideea mea era sa vad daca merita sa strang banii sa imi iau....chip.....;-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

a aparut in oferta la avia motors octavia tdi cu 130 cp, cu diferenta de 1000 euro fata de tidu' cu 110 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
a aparut in oferta la avia motors octavia tdi cu 130 cp, cu diferenta de 1000 euro fata de tidu' cu 110 cp

suna destul de bine

Octavia Ambiente

1.9-TDI; 96kW(130CP)

Pretul CIP (fara taxe vamale, accize si TVA) este 14490 Euro ;

Pretul DDP (include toate taxele) este 17717 Euro;

Octavia Elegance

1.9-TDI; 96kW(130CP)

Pretul CIP (fara taxe vamale, accize si TVA) este 16415 Euro ;

Pretul DDP (include toate taxele) este 20062 Euro;

Nu e rau deloc fata de asta

Bora Attraction 1.9 / 130 CP TDI PD; 6 vit 16.381E,- 20.013E,

Bora Comfortline 1.9 / 130 CP TDI PD; 6 vit 17.770E,- 21.704E,

Bora Trendline 1.9 / 130 CP TDI PD; 6 vit 17.662E,- 21.573E,

Bora Highline 1.9 / 130 CP TDI PD; 6 vit 19.680E,- 24.029E (asta se apropie de Passat la pret)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa, mai OFF-Topic, trebuie sa va zic ca am vazut azi la dealer o Skoda Superb cu motor de 2.5 TDI !!! Arata de ziceai ca e racheta..tunata la maxim, neagra, etc... ce putere are acest motor? ce fel de monstru ma ie si ala? e adevarat ce am vazut? exista asa motor? se pune si pe Octavia cumva?

Radu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel motor nu se preteaza decat la montaj longitudinal (deci nici o sansa la Octavia). El exista in doua variante de putere de 155 sau mai nou 165 de Cp si 310 Nm intre 1500 si 2800 rpm sau intr-o varianta marita de putere de 180 Cp si 370 Nm.

Motorul are 4 supape pe cilindru si pompa de injectie rotativa. Motorul este silentios, are un sunet rotund insa sub turatia de 1500 rpm este complet lipsit de rafinament.

In comparatie cu 1.9 TDI 130 Cp nu ofera performante cu mult superioare datorita greutatii sporite in schimb pretul este substantial mai mare +2000 euro.

In viitor va fi inlocuit de R5 TDI PD cu aceiasi cilindree (este un alt bloc nu o evolutie a acestuia) care in prima etapa va dezvolta 174 Cp si 380 Nm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!