Jump to content

Tuning Un Chip Sau Doua ?


SportGT
 Share

Postare recomandată

Salut! :lol: Eu sunt nou pe acest forum si motivul pt care postez acum este ca am urmatoarea dilema: Am un vRS2 TDi si as dori sa ii fac chip tuning, masina fiind inca in garantie am aflat ca ar exista si varianta de a instala un al doilea chip si de a putea schimba intre cel original al masinii si cel tunat din telecomanda. Intrebarea mea este daca voi considerati ca este fiabila aceasta varianta cu 2 chipuri sau considerati ca este mai buna varianta doar cu un singur chip?

As mai dori sa stiu si unde imi recomandati sa fac tuningul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cauti tu se numeste PowerBox si eu, personal, nu te-as sfatui, mai ales la o masina ca a ta.

Daca vrei da un Search pe forum dupa PowerBox ca sa afli mai multe amanunte.

Daca vrei sa discuti despre chiptuning cu cineva iti recomand sa iei legatura cu Dragos Voinea.

Bafta si sa ne spui si noua cum ai facut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cauti tu se numeste PowerBox si eu, personal, nu te-as sfatui, mai ales la o masina ca a ta.

Daca vrei da un Search pe forum dupa PowerBox ca sa afli mai multe amanunte.

Daca vrei sa discuti despre chiptuning cu cineva iti recomand sa iei legatura cu Dragos Voinea.

Bafta si sa ne spui si noua cum ai facut!

Multumesc :lol: O sa iau legatura cu Dragos sa vedem la ce performante poate sa aduca "nebuna" mea :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deocamdata nu se poate face nimic pentru RS Tdi....poate anul asta....o sa apara ceva. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deocamdata nu se poate face nimic pentru RS Tdi....poate anul asta....o sa apara ceva. :))

Cu siguranta se poate face:) insa de ce am aflat pana acum duce mashina in 200CP si vreau sa vad si ce alte variante mai sunt plus ce spuneam mai sus ca ma interesa ce varianta e mai buna cea cu un cip sau 2 pt ca risc sa pierd garantzia la anumite piese dupa cum shtii sii tu banuiesc :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu de garantie...motorul asta si asa are destule hibe si cred ca dealerul deabia asteapta sa vada ceva modificat in soft, lucru pe care il poate face cu siguranta, daca miroase vreo modificare. Ceea ce eu am auzit ca datorita implicarii lui Siemens in locul lui Bosch la electronica masinii acum sunt in teste diferite versiuni de tuning la motor in Germenia.

Personal deocamdata stau cuminte, nu vreau sa ma risc, mai ales dupa cate probleme am avut cu masina de cand am luat-o. Nu vreau sa mai fiu cobai si cu vreo versiune de tuning la motor. Ii las pe altii in fata sa vad cum se comporta agregatul si apoi mai vedem....

Concluzia mare ATENTIE cu motorul TDI 170 cp si cu dpf pe deasupra...Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu de garantie...motorul asta si asa are destule hibe si cred ca dealerul deabia asteapta sa vada ceva modificat in soft, lucru pe care il poate face cu siguranta, daca miroase vreo modificare. Ceea ce eu am auzit ca datorita implicarii lui Siemens in locul lui Bosch la electronica masinii acum sunt in teste diferite versiuni de tuning la motor in Germenia.

Personal deocamdata stau cuminte, nu vreau sa ma risc, mai ales dupa cate probleme am avut cu masina de cand am luat-o. Nu vreau sa mai fiu cobai si cu vreo versiune de tuning la motor. Ii las pe altii in fata sa vad cum se comporta agregatul si apoi mai vedem....

Concluzia mare ATENTIE cu motorul TDI 170 cp si cu dpf pe deasupra...Succes!

Ai perfecta dreptate in cele ce spui:) Motorul acesta fiind dupa parerea mea un experiment a pus mari probleme celor ce au realizat softul calculatorului mai ales si ca dovada acea problema pe care au avut-o mai toate aceste mashini cu acel controler de la sistemul de emisii ce a trebuit schimbat datorita incompatibilitatii softului lui si cu cel al computerului central. Acum ideea este ca eu am luat mashina de la Avia si ei in general si tuneaza chipurile insa la aceasta varianta inca se codesc sa o faca. Pe de alta parte insa tuningul la un motor TDi este mai simplu decat cel al unui motor pe benzina si sper sa nu am probleme caci eu sunt totusi dispus sa incerc :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt un chip nou dar si cu pastrarea celui vechi (comutare prin telecomanda), acceseaza www.aspad.ro

Cat despre remaparea motorului tau... tine cont de sfaturile primite deja de la colegii mei de forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt un chip nou dar si cu pastrarea celui vechi (comutare prin telecomanda), acceseaza www.aspad.ro

Cat despre remaparea motorului tau... tine cont de sfaturile primite deja de la colegii mei de forum.

Doru asta este motivul pentru care am postat topicul tocmai ca sa aflu parerea voastra aici pe forum despre asta si sa incerc sa iau decizia cea mai buna pt masina mea:) insa pana la urma stiu ca in cazul in care nu se face o remapare buna se poate reveni oricand la setarile din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre Aspad stiam ca iti schimba fizic chip-ul, dar pe cel original ti-l da in manuta si ti-l pui tu acasa in cutie, nu comuti din telecomanda sau din altceva intre cele doua chip-uri. Eu la fosta masina, Skoda Octi 1, am tunat-o initial la Aspad si le-am pus aceeasi intrebare si mi-au spus ca cel putin ei nu fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre Aspad stiam ca iti schimba fizic chip-ul, dar pe cel original ti-l da in manuta si ti-l pui tu acasa in cutie, nu comuti din telecomanda sau din altceva intre cele doua chip-uri. Eu la fosta masina, Skoda Octi 1, am tunat-o initial la Aspad si le-am pus aceeasi intrebare si mi-au spus ca cel putin ei nu fac.

Nu, nu este ceea ce ma intereseaza pe mine. Eu vreau sa ramana si chipul masinii la locul lui :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci, asa cum iti spuneam, poti doar in 2 feluri:

1. PowerBox (nerecomandabil)

2. Chiptuning (care poate fi prin mufa OBD, cum face Dragos, sau prin schimbarea chip-ului, cum fac cei de la Aspad).

Eu, personal, nu mai cunosc alte metode. Daca vreunul din colegi ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci, asa cum iti spuneam, poti doar in 2 feluri:

1. PowerBox (nerecomandabil)

2. Chiptuning (care poate fi prin mufa OBD, cum face Dragos, sau prin schimbarea chip-ului, cum fac cei de la Aspad).

Eu, personal, nu mai cunosc alte metode. Daca vreunul din colegi ...

Pai pana acum cea ma indicata pare sa fie variata prin mufa ODB ca nu as vrea sa schimb chipul masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. PowerBox (nerecomandabil)

Nerecomandabil de ce? Poate ar trebui sa si specifici pentru ca omul s-ar putea inteleage ca nu e bun calitativ, si nu cred ca poti spune despre ceva certivicat T

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nerecomandabil de ce? Poate ar trebui sa si specifici pentru ca omul s-ar putea inteleage ca nu e bun calitativ, si nu cred ca poti spune despre ceva certivicat T
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai io ce zisei?

Scump dar elegant!

Chiptuningul este ieftin dar mai putin elegant. Ca idee cu o masina in garantie ca sa fii 100% sigur ca nu ai probleme ar trebui sa te duci inainte de fiecare revizie la tuner pentru a-ti pune mapa originala.

Avantajele sunt altele: daca te duci la unul din tunerii buni iti vor face o mapare speciala pentru masina ta, consultandu-te si pe tine (astfel incat sa poata sti ce astepti tu de la tuning) si obtinand performante mai bune decat PBox-ul care odata ce l-ai cumparat doar ce scrie in oferta iti da.

Eu ti-am aratat ambele variante pentru ca tu sa fii informat corect si sa faci cea mai buna alegere pentru tine.

Spor la ales, de acum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
.... am aflat ca ar exista si varianta de a instala un al doilea chip si de a putea schimba intre cel original al masinii si cel tunat din telecomanda. ...

Nu se poate face asa ceva la masini cu ECU de generatie noua EDC16 sau PPD1 (tu ai PPD1). Este plicabila doar la unele EDC15 si nu cred ca mai cere nimeni operatiunea sa se faca asa (nici macar cei de la Aspad nu cred ca au mai avut vanzari la varianta asta cu telecomanda)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate face asa ceva la masini cu ECU de generatie noua EDC16 sau PPD1 (tu ai PPD1). Este plicabila doar la unele EDC15 si nu cred ca mai cere nimeni operatiunea sa se faca asa (nici macar cei de la Aspad nu cred ca au mai avut vanzari la varianta asta cu telecomanda)

A fost utila intrebarea mea pe de aici deoarece consider ca am aflat cam tot ce ma interesa legat de asta si acum stiu ce vreau adica reprogramarea ECU de pe mufa lui cand o sa fie posibila si cu o depasire a performantelor pe care le ofera softul in mod normal. :screwy:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o decizie buna. Oricum pentru moment te poti bucura de calutii cu care vine masina din fabrica pentru ca e o herghelie destul de mare!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!