Jump to content

Tuning motor TDI 130CP PD pe Audi!


Vlad MHL
 Share

Postare recomandată

Salut! As vrea sa modific si eu motorul meu dar nu numai cu clasicul chip, ci si cu alte smecherii: valve, turbine, intercoolere...stie careva sa imi spuna si mie tot ce pot face acestui motor? foarte interesat sunt de acel intercooler...vreau sa imi fac cel mai tare TDI de pe forum :D astept sugestiile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in primul rand daca esti hotarat sa iti pui "hardware mods" normal ar fi sa faci si un chiptuning diferit de cel standard. Poti sa te uiti la www.upsolute.com sa vezi pe unii care si-au modificat dieselurile pt. curse

cu ajutorul celor de la upsolute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si asta mtm-tuning.de

Din cate stiu eu sunt cei mai buni

:ok:

A3

1,9TDI 96 kW (130 hp) front, ASZ;

Price list: valid from March 2003 on

Components Description

plus VAT

incl. VAT

Ordernumber

163 HP 120 kW Modified MTM-motronic computer with improved max. torque 350 Nm (exchange price) 775,00 899,00 M-0A3130163FX

Amount of work about 1,5 Std. 65,52 76,00

Exhaust: - MTM exhaust system for AUDI A3 1,9 TDI Front visible 760,34 882,00 M-0A3AGA19DFS

Amount of work about 2,5 Std. 162,93 189,00

Brakes: MTM-Brembobrake 322x32mm front Brake disks drilled, stainless steel breaklines, Brembo-Caliper, add-on-parts 2694,83 3126,00 M-S3TBRE322V

Amount of work about 3,5 Std. 227,59 264,00

Brakes: MTM-Brembobrake 330x32mm front Brake disks drilled, stainless steel breaklines, Brembo-Caliper, add-on-parts 2957,76 3431,00 M-S3TBRE330V

Amount of work about 3,5 Std. 227,59 264,00

Brakes: Rimset MTM "bimoto" wheel in the dimension 8,5 x 19" ET 35 LK 5x100 paint: shiny 1577,59 1830,00 M-FBK85935500S

Brakes: Wheelset MTM "bimoto" wheel in the dimension 8,5 x 19" ET 35 LK 5x100 paint: shiny with tyre 235/35 19 XL Sportcont. Continental 3025,00 3509,00 MB85935500S3535

Amount of work about 0,5 Std. 32,76 38,00

Suspension: - Set MTM-Spacers 30mm per axle incl. wheel screws 87,93 102,00 M-MTM015KUG

Various: - TV-set free, for watching television during driving, without T

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam slabut tuning-ul de la MTM la motor.

La TDI nu bag la hardware mods, dar ce pot sa-ti zic e ca turbina ta e deja destul de mare (comparabil cu 1.8T sa zicem) iar daca vei pune una mai mare turbo-lag-ul va fii si mai mare, turatia de cuplu maxim cred ca urca si ea destul de mult. Per total puterea va fii mai mare dar la turatii mari si vei pierde flexibilitatea specifica dieselului de la turatii mici.

IC-ul nu cred ca merita sa-l schimbi cu turbina standard chiar si in cazul unui chip mai agresiv. Decat daca vrei un look mai agresiv cu un Front Mount IC gen raliu :D

La 1.8T VW/Audi au facut o treaba excelenta cu IC-ul care isi face treaba foarte bine chiar si motoare tunate serios, sper sa-l fi conceput la fel de bine si la TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi frumos...primul lucru care o sa il iau va fi o pop-off valve si apoi un filrtu Bmc din carbon, pe care apoi le voi combina cu un chip de la dimsport si poate o evacuare directa. Cretinii astia cu pagini de tuning sunt slabi pregatiti la pagini de web si nu inteleg mai nimik. O sa ma mai documentez eu si apoi vedem ce iese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai numai din chip poti ajunge la vreo 170cp si un cuplu de camion :) asa ca o sa cam stai lipit de scaun :)

spor la treaba :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceky de la Dimsport mi-a zis ca varianta "clasica" este de 170, dar daca mai vreau sa trag de masina mai merge ceva...ceva bine...daca scot evacuarea si pun si filtru de carbon ajung si eu pe la 180 Cp si cuplu de vreo 430nm. O fi nasol? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceky de la Dimsport mi-a zis ca varianta "clasica" este de 170, dar daca mai vreau sa trag de masina mai merge ceva...ceva bine...daca scot evacuarea si pun si filtru de carbon ajung si eu pe la 180 Cp si cuplu de vreo 430nm. O fi nasol? :)

eu am varianta "clasica" de chip si e suficient! poate ajungi putin fortat la 180 Cp dar la 430 Nm nu cred ca ajungi.... acum eu am 360-370 Nm.... nu cred ca din evacuare si filtru cresti atat de mult.... ;-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea cu cuplu am luat-o de la upsolute care spun ca ei fac de la 130-163 si 405 Nm. Asa ca am presupus ca Ceky cu cei 170-180 cam atat face. :lol: Tu spui ca e suficient 170? De curiozitate, acum in cat faci suta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arata bine sunt din ro. de la cursele de la mare de la saturn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea cu cuplu am luat-o de la upsolute care spun ca ei fac de la 130-163 si 405 Nm. Asa ca am presupus ca Ceky cu cei 170-180 cam atat face. :lol: Tu spui ca e suficient 170? De curiozitate, acum in cat faci suta?

ciudat..... de la upsolute zicere:

VW Golf IV 1.9 PD 130/310 130 hp 163 hp 310 NM 405 NM

si eu care credeam ca am "numai" 360Nm..... gata, imi modific semnatura!!! ;-)

mi-ar placea mai mult, dar nici acum nu folosesc puterea maxima.... e bine sa sti ca ai la ce sa apelezi cand ai nevoie..! ;-)

ca timp, scot cam 8,6.... nu am avut cum sa fac o masuratoare esacta... timpul OEM e trecut la 9,2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu fuge mai tare acum ca ai aflat ca ai cuplu mai mare? :lol:

mi-ar placea mai mult, dar nici acum nu folosesc puterea maxima.... e bine sa sti ca ai la ce sa apelezi cand ai nevoie..! ;-)

corect

Prin Bucuresti e chiar enervant cand e aglomeratie mare si merg numai a intaia si a doua

Daca o tin tot asa, o sa vand treptele 4-5-6 in curand :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu fuge mai tare acum ca ai aflat ca ai cuplu mai mare? :lol:

Daca o tin tot asa, o sa vand treptele 4-5-6 in curand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit cu Ceky de la Dimsport si mi-a zis ca mi-o face de 170Cp cu cuplu un pic peste 410 si o sa scot in jur de 7 secunde. Orice marire peste 170Cp, nu e recomandabila si oricum nu pot scoate mai putin de 7 sec pentru ca nu am quattro si mereu voi rupe aderenta la plecare la puterea asta. Eu am avut pe Golf IV 90 si i-am facut 122 si se simtea enorm de mult. Ma intreb cu o sa fie acum? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!