Jump to content

caderea relantiului la pornire...


Valentin
 Share

Postare recomandată

Daca banuiesti ca problemele vin de la alimentarea cu benzina, incercati cu filtrul prima oara. O sa simti diferente, in bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prin acel futunas se trage aer in motor, face vacuum.Nu curge benzina sau alte lichide.Am cautat si am gasit un locas pentru furtun si relantiul sta bine,dar nici inainte nu fluctua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care aveti MFA pe motorul de 1.8 ABS va rog sa-mi spuneti care este consumul la relanti la masina din semnatura :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu niste probleme ciudate cu masina din semnatura 1.6 101cp 96an febricatie. Astazi am mers 2 kilometri cu ea si cand am incercat sa plec, nu a mai vrut sa porneasca. Dupa 3-4 minute a pornit dar numai cu acceleratia apasata si nu mai vrea sa stea la relanti numai la max 200 ture. Am marit relantiul prin avansarea pozitiei cablului de acceleratie dar nu mai merge bine, adica atunci cand pornesc clima turatia scade foarte tare, numai se tureaza putin ca inainte. Nu mai stiu ce sa fac, deoarece tocmai am schimbat de o saptamana sonda lambda , termostatul, filtrele toate si senzorul de temperatura. Mentionez ca am si un consum exagerat de benzina, cam 10,5 afara din oras la o viteza medie de 100km/h. de aia am schimbat piesele astea, crezand ca se amelioreaza ceva. Imi vine sa-i dau foc. Sincer nu stiu ce sa mai fac. Sa fie pompa de benzina? Debitmetrul? Pana akuma era un paradox, masina mergea frumos dar consuma enorm. Akuma alta problema cu relantiul. Parca nici nu mai trage bine de loc la viteza mica. Demareaza greu. Va rog sa mai dea cineva cu parerea care sa fie cauza ca eu nu mai stiu.

Am omis sa spun ca consumul mare de benzina persista si in momentul de fata chiar daca am schimbat piesele respective. Sa fie pompa de benzina motivul actual si pentru consum? Va rog sa ma ajutati, fara sa mai bag bani aiurea in masina asta. mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca nu se intelege ce vreau sa spun.

am inlocuit sonda de temperatura in urma cu o saptamana, deci nu este asta cauza.

sa mai dau niste precizari: piesele pe care le-am schimbat sunt cumparate de la reprezentanta vw de aici din suedia, ca eu aici locuiesc, sper sa nu fie o problema pentru forum ca ma aflu aici si nu in ro.

am sperat ca pot rezolva aici pe forum vw problema mea cu masina, dar cdred ca m-am inselat.

aici lumea raspunde cand vrea, nu prea mai este saritoare chiar la orice probleme are omu.

chestia este ca atunci cand ai probleme cu masina si nu mai merge bine, intri repede si anunti pe forum sa te ajute cineva cu un sfat, sau ce a schimbat fiecare cu problema asemanatoare.

nu mi-o luati in nume de rau, dar si cand am avut problema cu consumul, am postat problema mea acolo, si mi sa raspuns in doi peri si gata, nimeni nu a mai scris nimik la problema mea.

pacat, pentru ca asa o sa cheltui o gramada de bani pentru o masina cu valoare de nimik, si asta este mai suparator.

o sa o duc dupa amiaza cu ea la reprezentanta sa o faca aia.

oricum, va multumesc pentru sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te supara degeaba, cei care ar putea da un raspuns poate nu au intrat pe forum. Restul nu pot raspunde cu informatii eronate, intelege si tu.

Acum problema ta... cel mai probabil ai un furtunas rupt (cel care merge spre servo). Incepe prin a verifica furtunele care pleaca de la "carburator". Trage aer fals pe undeva. Poti sa verifici si flansa de cauciuc de sub bloc. Consumul implica mai multi factori... angrenajele rotii, infranata, directia / unghiul, samd. Uite o diferenta de 1,2 L la consum din cauza unui disc de ambreiaj (schimbat cu "sacks" s-a cunoscut imediat la consum si la mers). Deci ca la orice masina consumul ideal il vei avea cand verifici si remediezi partile sensibile in functionarea motorului si a rulajului.

Fa o scanare si sterge erorile chiar daca ai inlocuit sonda de temp. Eu am mers ceva timp cu sonda noua si masina tremura la semafor pana am sters erorile. Chiar daca in bord ai afisata o temperatura vezi si ce temperatura vede ECU.

Modificat de CVA G3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult pentru raspuns, dar motorul meu este injectie multipunct nu monopunct, deci nu are carb sau flansa.

am cauciucuri noi noutze, arcuri cu amortizoare sport cu garda fff joasa(de abea intra palma in fata masinii), geometria a fost facuta dupa ce am schimbat suspensia(logic), ca nu mai stateau rotile bine.

buuun, pana aici sper ca am lamurit si chestia cu geometrie, flansa carb, sau tras greu.

multumesc mult pentru raspunsul dat, stiu ca incercati sa ma ajutati, dar cred ca pana la urma tot eu o sa fiu cel care o sa lamuresc pe altii cu aceesi problema ca mine, deoarece am dus masina la reprezentanta, dar fiind vineri, tocmai luni sau marti se apuca de ea.

va tin la curent cu ce problema a fost.

multumesc inca o data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Completez cele spuse de CVA. Am rezolvat problema cu bobina de inductie (masina n-a mai pornit intr-o dimineata) si cu ocazia verificarilor facute de mine conform manualului, am constatat ca e necesar sa curat un pic corpul injectorului, cu un spray.Dupa inlocuirea bobinei am constatat la plecarea de pe loc dupa ce schimbam viteza I, ca masina nu se mai tureaza, ca si cand nu s-ar alimenta, dupa care in 1/2 minut isi revine. Relanti la pornire 1200, dupa incalzire, apa la 70 grade relanti 800. A functionat cu aceste mici intreruperi timp de 3 zile, dupa care, de miercuri pana astazi absolut normal, dar cu un relanti de 1000 ture. Pe flansa care intra in chiulasa am 2 sonde de temperatura (am schimbat flansa si nu am gasit decat cu 2 sonde, incat a trebuit sa cumpar o sonda pt. a astupa gaura), una OEM cu care masina a functionat foarte bine si una aftermarket, care indica o temperatura mai mare a apei cu 10 grade. Astazi am mutat mufa pe sonda aftermarket si relantiul a scazut la 800, motorul merge rotund, sonda arata cu 10 grade mai mult fata de prima.

Bun, ceea ce vreau sa spun este faptul ca toate aceste sonde transmit impulsuri catre ECU, care analizeaza valorile de intrare si genereaza impulsuri de iesire conform programului inmagazinat. Este destul de dificil sa determini ce anume nu merge cum trebuie, atat timp cat nu ai aparatura necesara. Sunt multe si diferite situatiile de acest gen. Trebuie sa tii cont ca nu toti avem aceeasi motorizare, nu le putem stii pe toate, sau, eu cel putin pana acum, nu ne-am lovit de astfel de probleme.

Iti recomand o diagnoza, cred ca acolo ai posibilitatea sa o faci, si ma mir ca cei de la reprezentanta VW nu au testat masina. Este greu de diagnosticat o problema de la capatul unei conexiuni de net.Colegii ti-au dat niste idei, vezi ca s-a discutat mult pe tema fluctuatiilor sau problemelor la relanti. In orice caz, o verificare amanuntita poate dura mult, se inlocuiesc multe piese uneori degeaba si toata distractia poate fi din cauza unei amarate de sonde de 2 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

perfect.

bravo, mutumesc mult.

asta este un raspuns perfect pentru mine, deci eu sa stiti ca eram cam suparat cand am scris toate lucrurile alea, dar akuma m-am linistit pentru ca am dus masina la vw.

akum pot sa gandesc linistit, si ai mare dreptate inceea ce afirmi tu, problemele pot sa apara de la o sonda de 2 lei.

am citit cred ca ore intregi de cateva zile tot ce este scris pe forum(cred ca pot fi vazut de catre voi ca sunt online de ore intregi mereu), si am incercat sa clarific problema mea din pataniile altora. perfect, dar nu pot sa aplic pentru ca nu am in garajul meu de acasa decat sculele uzuale.

nu pot sa cumpar tester pentru masina asta, pentru ca nu merita investitia pentru ea, si eu doresc numai sa mearga la parametrii normali.

cu raspunsurile intradevar ca merg cam greu, pentru ca nu intra lumea chiar mereu pe problemele tuturor.

oricum, eu va multumesc pentru idei si ajutor, si sper ca nu este problema ca locuiesc intr-o alta tara decat ro.

apropo, nu pot sa tre orasul in care locuiesc pentru ca este valabil numai pentru cele din ro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am si eu o problema de genul acesta,de fiecare data cand o pornesc sta la maxim 200 rpm timp de 1 minut,apoi isi revine.Am fost la dezmembrari sa caut "motorasul pas-cu-pas" dar cele de pe injectoarele de vw aveau la sfarsitul seriei 600,iar eu pe masina am 601.Stiu ca cele cu 600 se potrivesc la injectia de la dacie..oare s-ar potrivi si la mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat astazi piesa cu pricina si m-a costat 370 lei.Acum cand o pornesc pleaca de la 200 rpm iar in 4 secunde ajunge la 900 rpm..sper sa se mai regleze in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa stergi erorile din ecu. Diagnoza. Sau reset total. Scoti bornele de la baterie pui contact, astepti 15-20 min (unii spun cca o ora), iei contactul, pui bornele la loc, pui contact 1 min, iei contactul si apoi dai la cheie fara sa apesi nimic, timp in care vei observa fluctuatii mari ale turatiei. Pleci cu masina la un drum normal de cca 30 min. Am citit pe undeva ca dupa un reset de genul asta ar trebui sa alergi masina un pic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pentru sfat,o sa incerc asta..Dimineata am pornit-o si tot la 200 rpm sta,daca o accelerez un timp se duce iarasi in 900 :offtopic:

Modificat de HeX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat partial problema relantiului.

v-am scris ca duc masina la reprezentanta.

buun, au descoperit ca vina este blocul cu clapeta de acceleratie si senzorul de la clapeta(motorasul).

am vb cu ei si piesa o aduc luni, si o sa o schimb eu ca este mai ieftin asa(4500kr costa doar piesa=500euro).

dupa aia ma intorc la ei sa puna testerul ca sa stearga erorile, dar cu consumul au zis ca sunt scapari la evacuare pana in catalizator, deci sonda lamba care se afla in catalizator nu poate sa citeasca corect amestecul, pentru ca ea sesizeaza mult aer si compenseaza cu benzina.

drept urmare, va scriu aici, sa vedeti si voi daca se aplica la vreunul una din simptomele mele, ca sa stiti unde sa umblati si sa nu cheltuiti bani multi pe schimburi inutile de piese, asa cum am facut eu schimband sonda lambda sau senzorul de temperatura care nu aveau nimik.

bafta la toata lumea, si am sa revin cu detalii atunci cand se vor fi terminat problemele mele.

mentionez ca piesa consta in blocul complet cu clapeta si axul de acceleratie+ motorasul pas cu pas(senzor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut reset-ul cu scosul bornelor..degeaba,tot asa face :) Nu stiu ce sa-i mai fac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am verificat acest furtunas prin care intra aer(face vacuum) http://vwforum.ro/index.php?act=at...t&id=101871 .Este liber dar nu stiu daca este bine.Daca sta liber relantiul urca la 1000 iar daca este astupat furtunasul coboara normal la 750.Stiti unde ar trebui sa intre celalalt capat al lui?Unul din capete este in spate la injector dar nu stiu unde trebuie sa intre celalalt.Vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe capacul injectorului, in partea dinspre habitaclu, trebuie sa ai doua tuburi subtiri din plastic. Furtunasul care vine de sub injector intra in cea din dreapta, iar cel care vine de la filtrul de aer in cea din stanga.N-am gasit nici o poza inca, asa ca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-as indoi sa fie motorasul, mai ales ca nu apare eroae pe VAG-COM. Am avut si eu problema asta mai demult dar nu mai tin minte cum s-a rezolvat. Tot timpul butonez/reglez/schimb ceva la masina, nu mai stiu dupa care operatiune a disparut problema.

La Valentin nu se pune problema TBA ca nu s-a schimbat nimic la el. Totusi pt siguranta se poate verifica. Procedura e: contact pus -> engine -> grupul 000 -> campul 2. Valoarea ar trebui sa fie intre 196 si 200.

Mai degraba i-mi suna a problema de presiune a benzinei. Eu de fiecare data cand schimb filtrul de benzina simt cum intinereste, prinde viata motorul.

BTW, i-mi porneste mult mai usor masina daca tin pedala usor apasata.

Cum fac TBA la 1.4 ABD si cum il verific? Ce inseamna campul 2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, am descoperit! Da rezultatul e descurajator: valoarea de campul 2 din grupul 000 e undeva intre 30 si 60, nicidecum 198 (cat ar trebui). Am surubat si desurubat surubelul care face contact cu motorasul de relanti si nimic...La 198 ajung daca apas pedala de acceleratie pana la jumatate din cursa.

Ce trebuie sa schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit pe capacul injectorului in partea dinspre habitaclu un fel de "stutz' si lam pus acolo iar acum merge mai bne motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!