Jump to content

Inlocuire Filtre


abstrakt
 Share

Postare recomandată

Unstopable, s-a mai scris despre ulei si s-a mai scris si despre preturi, dar suntem on topic.

Filtrele costa asa: - 26 euro filtrul de motorina

- 17 euro filtru polen cu carbon activ

- 12 euro filtru de ulei

- 11 euro filtru de aer

Astea sunt preturi aproximative pe care mi le amintesc eu ca le-am platit la reprezentanta in germania. Cat despre ulei, acolo mi s-a recomandat Castrol SLX Long Life III 5W-30, care acolo costa 9 euro pe litru si respecta norma 507.00 (asta cred ca e ultima aparuta).

Daca masina ta e din 2005, asigura-te ca la ea s-au schimbat lichidul de frana si antigelul - astea se schimba la fiecare 2 ani. Antigel pune numai G12, nu altfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    18

  • Eto

    5

  • S!mpL3 M3

    4

  • Executron

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu cand le-am luat de la noi, m-au costat 50 de lei filtrul de motorina, 28 de lei cel de ulei, 30 de lei filtrul de polen clasic, si 40 de lei filtrul de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca era un link dar nu gasesc... referitor la perioada de schimbat al filtrelor (ulei la fiecare revizie, aer la x km, motorina la x km). Ma puteti ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine in cartea service scrie asa:

60.000 de km:

- inlocuirea filtrului de aer si curatarea carcasei

- inlocuirea filtrului de ulei si filtrului Haldex

- inlocuirea filtrului de motorina

- verificarea uleiului servo

- verificarea uleiului in cutia de viteze automata

- inlocuirea curelei de distributie la motoare Passat AJM, AHH, Golf/Bora AJM, ALH. La AJM si inlocuirea rolei de intindere.

90.000 de km:

- curea distributie la motoarele in 4 cil. benzina

90.000 de km:

- inlocuirea curelei de distributie la motoare (in afara de Passat) AJM, AHH, Golf/Bora AJM, ALH cu cutie de viteze automata.

120.000 de km:

- Curea de distributie si rola de intindere (doar Passat motor pe benzina 6 cil.)

- Curea de distributie si rola de intindere (doar Passat V6 TDI)

180.000 de km:

- Curea de distributie si rola de intindere (doar motoare in 4 cil.- 20 valve)

24 de luni:

- inlocuirea lichidului de frana

- inlocuirea filtrului de aer si curatarea cutiei pentru masini cu mai putin de 60.000 de km in 2 ani

48 de luni:

- inlocuirea filtrului de aer si curatarea carcasei

- inlocuirea filtrului de ulei si filtrului Haldex pentru masini cu mai putin de 60.000 de km in 4 ani (doar Golf si Bora)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La Augsburg, preturile de astazi: filtru ulei-19.13, filtru aer-31.68, filtru motorina-50.53, polen 31.17, preturile sunt fara TVA, total cu TVA-157.69

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Cosmin, dar tot nu am inteles... :wub:

Intrebarea mea e la cate revizii se schimba filtrul de aer, ulei, motorina... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca te uiti mai atent scrie: la 60.000 de km. Acuma, tu decizi cate revizii faci intre.

Filtrul de ulei oricum trebuie schimbat odata ce schimbi uleiul. Restul... dupa cum spuneam :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doresc sa inlocuiesc filtrul de aer normal cu unul sport.Va sunt recunoscator daca ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi.

Masina e model 2002 cu motor de 2000 cmc pe benzina.

de asemenea doresc sa comand si celelalte filtre asa ca un link care m-ar putea ajuta e binevenit :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca te uiti mai atent scrie: la 60.000 de km. Acuma, tu decizi cate revizii faci intre.

Filtrul de ulei oricum trebuie schimbat odata ce schimbi uleiul. Restul... dupa cum spuneam :P

Vazusem dar nu-mi venea sa cred ca la asa multi kilometrii :icon_thumright: Mai ales cum eu fac 10 mii km/an asta ar inseamna ca nu-l mai schimb niciodata cat tin eu masina ;)...

La revizia din luna asta voi schimba filtrul de ulei si uleiul atunci.

Imi recomandati sa-l schimb si pe cel de aer? Nu de alta dar am auzit ca cica schimbarea lui prea des nu ar fi foarte recomandata pentru ca el este mai ineficient la inceput (pana se rodeaza, cand e "proaspat") si s-ar recomanda doar suflarea/aspirarea lui. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Exeeeeeeeeeeeeeeeeee,

schimba tata si filtrul de aer ca la cat praf e in Bucuresti.........o solutie ar fi filtrele de la K&N dar sunt scumpe rau. e drept nu il mai schimbi nici odata dar si costaaaaaaaaaa :icon_thumright: Safe and see you soon

Modificat de radu sarbu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am luat si eu astazi filtru de motorina aer si polen am sa incerc sa le schimb maine am luat filtre MANN parca 45 lei filtru de aer 45 lei filtru de polen si 70 lei filtru motorina leam luat din militari de acolo dela VW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar daca nu inlocuiti filtrul de aer macar la 15 000 km s-ar putea sa stricati pusculita pentru alte piese mai scumpe. In primul rand debitmetrul care este foarte sensibil apoi ar mai fi sablarea cilindrilor si a segmentilor , deprecirea calitatii uleiului si asa mai departe .Pentru 30 de lei cat costa un filtru de aer nu merita .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Preturile de azi la reprezentanta VW din Iasi (TVA inclus):

-filtru ulei: 33 lei

-filtru motorina: 85 lei

-filtru polen: 45 lei

-filtru aer: 73 lei

Total 236 lei ... cred ca ma voi duce si la augsburg sa intreb.

Stie cineva daca filtrul de polen comercializat de reprezentantele VW din Romania este cu carbon activ?

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Este SI cu carbon activ. Depinde de care vrei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La reprezentanta in Iasi se vand doar filtre de polen fara carbon activ, asa ca am luat cu carbon de la un mag de piese: 85 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Am si eu o intrebare legata de schimbul filtrului de ulei. El este diferit la capete pe interior. Intr-un capat pe interior are ca niste gaurele care lasa sa treaca uleiul prin ele pentru a patrunde in filtru, iar la celalalt capat filtrul nu mai are acele gaurele ... este inchis complet. Acum intrebarea mea este ... care capat se pune unde ? Mentionez ca nu m-am uitat cand l-am scos pe cel vechi si asta ... ma cam ingrijoreaza. Eu l-am pus cu capatul cu gaurele in sus cum ar veni. Help me pls !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te uiti cu atentie la elementul filtrant, o sa vezi ca pe un capat scrie TOP sau OBEN.

Asta inseamna ca partea respectiva vine in sus. Dar in mod normal nu poti sa-l bagi invers decat daca-l fortezi. Diferenta e in diametrul gaurii prin care intra pilonul de ghidare. Jos e mai mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Cum arata filtrul de polen?

poate cineva pune o poza aici?

eu am deschis capacul acolo unde arata Cosmin ca ar fi, dar nu vad nici un filtru acolo.

vad doar usitele cele 2 care inchid aerul atunci cand pun pe recirculare.

:emthdown:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Cam in 1000km trebuie sa fac revizia de 150,000km. Ma tot gandesc la filtru ala de polen cu carbon, am avut ambele tipuri de filre dar sincer tot nu am simtit nici o diferenta intre ele, atata doar ca unul e 20 lei si celalat 80 lei. Merita oare diferenta ai de pret de 60 lei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca cel cu carbon activ,mai gros si mai serios fiind,opreste mai cum trebuie praful...care praf,cand e vorba de klima-tronic(:P) are efecte nasoale asupra mecanismelor automate,si urmeaza erori gen 4f7,4fa,etc,pe care la un moment dat le stiam pe de rost!

sfatul meu este carbon activ.sau filtru simplu schimbat mai repede,in nici un caz mai mult de 10000!(parerea mea,hac)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca grosimea filtrului ii da denumire de "carbon", ma gandeam ca are si alte intrebuintari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Denumirea celui cu carbon activ vine de la

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, gata sunt convins, ramane unul cu carbon atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Stie cineva care este pragul de filtrare al filtrului de motorina? Ce valoare are? Scrie pe undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totalpieseauto.ro

descriere completa, succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!