Jump to content

Comanda Alternator G3 1.8


ABC
 Share

Postare recomandată

are cineva idee de unde vine comanda la alternator (firul subtire) ca la un amik cu G3 i s-a ofilit bateria intr-o seara, a doua zi am desfacut alternatorul si am gasit carbunii consumati asa ca am fost sa luam altii si i-am gasit la 100 ron cu releu de incarcare cu tot ca nu se dau separat. Am mers in piata, am luat unii mai mari cu 4 ron, i-am polizat pana la dimensiunea dorita si i-am inlocuit.

toate bune si frumoase, doar ca pe masina tot nu incarca nenorocitul

am pus +12v printr-un bec pe comanda alternatoruului si cum am atins a si inceput sa incarce kiar daca eu nu mai aveam +12 pe comanda si continua sa incarce pana opresc motorul

am cautat in autodata skema electrica a alternatorului si tocmai el lipseste la G3 1.8

temporar am legat comanda pe starterul electromotorului dar asta inseamna ca imi consuma curent si energie mecanica alternatorul si in timp ce invarte electromotorul (exact cand nu trebuie)

am verificat toate sigurantele si sunt bune (oricum pe capacul lor nu scria ca ar fi vreuna de alternator)

Astept si eu un electrician sa-mi spuna de unde naibii vine comanda aia ca pe mine ma depaseste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai pe alternator 2 fire sau un fir(in mufa mica) atunci cel albastru(la acest tip il trag nemtii intrun manson negru subtire) merge la becul de bord cu simbol baterie ,cel mai des intalnit defect este intreruperea firului in zona electromotorului (mai exact a solenoidului) unde este o mufa cu 2 fire,sau mai poate fi ars becul de bord si nici atunci nu incarca deoarece prin acel bec se autoexcita alternatorul :soothe[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si din ce stiu eu la bord nu indica nimic => rezulta bec ars :soothe[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai pe alternator 2 fire sau un fir(in mufa mica) atunci cel albastru(la acest tip il trag nemtii intrun manson negru subtire) merge la becul de bord cu simbol baterie ,cel mai des intalnit defect este intreruperea firului in zona electromotorului (mai exact a solenoidului) unde este o mufa cu 2 fire,sau mai poate fi ars becul de bord si nici atunci nu incarca deoarece prin acel bec se autoexcita alternatorul :blink:

este model cu un singur fir notat D+ (in alternator, mufa are 2 pini si este folosit doar unul) si mai este innadit deasupra electromotorului cu o mufa cu un singur contact dar este continuu firul de la alternator la electromotor deoarece akolo am facut improvizatia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!