Jump to content

Doar La A Doua Cheie


ayk
 Share

Postare recomandată

pt. ManiacuV6

bateria avea peste 5 ani. zic ca avea pentru ca azi am luat o alta baterie de 62a. aveam bateria originala cu sigla vw pe ea. sper sa observ o schimbare in bine miine dimineata la pornire.

pt. gabyte00

am incercat si eu asta insa fara succes.

pt. DORU_14

turatia este stabila, constanta. folosesc doar benzina de calitate.

din fericire am luat masina din familie, de la un var, care o avea de noua luata din tara. am povestit cu el si am ajuns la concluzia ca aceasta masina a ajuns la 117.000km, cit are acum cu bujiile originale. asa ca miine buji noi. sper ca,,, cu bateria noua si buji noi sa porneasca ca si n tinerete

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand mi-am luat masina aveam obiceiul sa las contactul pus pana se stingeau becurile de la bord pana sa actionez demarorul si de fiecare data cand era rece pornea numai la a doua cheie. De cand nu mai fac asta si dau direct la cheie porneste din prima pe orice vreme. Dar a mea nu scotea fum sau ceva de genul asta. Pornea, murea dupa 1 sec, a doua oara o lua normal.

Un prieten de-al meu avea o Fabia 1.2I si inainte pornea fara sa astepte stingerea becurillor. Dupa o perioada scurta de timp ii pornea foarte greu, pana intr-o dimineata cand nu a mai pornit deloc. Ii sarise de la punct. A mai patit-o si a doua oara tot la fel dupa care a vandut-o. Banuiesc ca are importanta asteptarea stingerii becurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in niciun caz FABIA respectiva nu sarea de la punct pt ca proprietarul nu astepta stingerea becurilor!sincer nu cred ca este chiar asa de important sa se stinga becurile inainte de a da la automat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten de-al meu avea o Fabia 1.2I si inainte pornea fara sa astepte stingerea becurillor. Dupa o perioada scurta de timp ii pornea foarte greu, pana intr-o dimineata cand nu a mai pornit deloc. Ii sarise de la punct. A mai patit-o si a doua oara tot la fel dupa care a vandut-o. Banuiesc ca are importanta asteptarea stingerii becurilor.

Bine ca a scapat de ea! Daca o mai tinea putin si o pornea in aceleasi conditii, precis se gripa motorul si bordul ar fi avut toate sansele sa ia foc. :wacko: :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce, dar "saritul de la punct" mi se pare folclor. In ce stare de uzura poate fi distributia aia careia sa-i sara cureaua cu cativa dinti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una e distributia pe lant si una e distributia pe curea. La distributia pe lant e foarte greu sa sara de la punct pe cand la distributia pe curea e posibil sa sara de la punct.

P.S.: pentru 10 min cat iti ia sa verifici distributia atata vorbarie . ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, nu stiu daca stiu bine asa ca nu ma bat cu pumnii in piept, contactul tinut putin inainte de a da la cheie are legatura cu incalzirea a nu stiu ce bujie de preincalzire, treaba valabila la diesel. La benzina nu stiu care e treaba dar a mea nu mi-a facut probleme pana acum si dau la cheie normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diesel e vorba de incalzirea bujiilor, la benzina cred ca e vorba de pompa de benzina.

Nu mai stiu exact, parca scrie si in carte ca pornirea se face dupa stingerea becurilor, o sa ma uit deseara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult la toata lumea pentru sfaturi.

faptele sint urmatoarele:

asa cum am mai scris, alaltaieri mi am schimbat bateria. ieri si azi dimineata masina a pornit la prima cheie. acuma ma tot gindesc daca a fost doar de la baterie. nu e prea elocvent dat fiind faptul ca s a incalzit si afara iar dimineata sint peste 7 grade. voi vedea zilele urmatoare.

explozia sau ce o fi fost cind a scos acel fum, o atribui mizerilor din combustibil. (a fost singura data)

poate reusesc sa inlocuiesc si bujiile azi (macar sa le cumpar). mi se pare fffff ciudat faptul ca in cartea service nu figureaza ca au fost inlocuite pina acum, iar fostul proprietar nu si aduce aminte sa le fi schimbat in alte imprejurari. oare chiar pot fi aceleasi bujii initiale, care sa fi rezistat 117.000km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare fffff ciudat faptul ca in cartea service nu figureaza ca au fost inlocuite pina acum, iar fostul proprietar nu si aduce aminte sa le fi schimbat in alte imprejurari. oare chiar pot fi aceleasi bujii initiale, care sa fi rezistat 117.000km?

Este exclus ! Se schimba la ~40.000km, cel putin asa se recomanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una e distributia pe lant si una e distributia pe curea. La distributia pe lant e foarte greu sa sara de la punct pe cand la distributia pe curea e posibil sa sara de la punct.

Cine vorbea de lant? Eu nu.

Se pare ca fostul proprietar (varul) nu a schimbat nimic daca a vazut ca masina merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la masina din semnatura, dimineata sau dupa cateva ore de nefunctionare cand deschid usa de la sofer sistemul de alimentare se amorseaza(se aude pompa de benzina) si la G4 16 16 v pe care l-am avut lafel se intampla,asa ca nu vad obligatorie asteptarea stingerii becurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt. doru 14

stiu ce se recomanda. spun doar ca nu figureaza in carte nimic legat de schimbatul bujiilor.

pt SAlex

masina are revizile la timp facute la reprezentante, precizate in cartea de service. fostul proprietar nu a schimbat nimic inafara reperelor mentionate in cartea service, carte in care nu figureaza buji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat eu in carte, doar la motoare diesel scrie ca se stinge un bec la bord dupa care se da la cheie, asa ca la benzina nu este necesar (conform manualului).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) verdict: bateria.

sper sa nu vorbesc intr un ceas rau, da de cind am schimbat o , adica de 6 zile, masina porneste perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!