Jump to content

Doar La A Doua Cheie


ayk
 Share

Postare recomandată

de citeva saptamini, dimineata cu motorul rece, porneste doar la a doua sau chiar la treia cheie. pe parcursul zilei porneste din prima. nu e de la benzina (zic eu). am alimentat de la diferiti furnizori benzine cu cifra octanica diferita. uneori la prima pornire face si o usoara explozie (rateu). la calculator nu arata nimic (l-am pus pe tester doar cu motorul cald). daca aveti vre o sugestie.....................multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La sugestia lui BJ mutam si pe aria benzinarelor poate ai mai mult succes acolo!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc. poate da cineva o ideie buna (ca ma termina psihic in fiecare dimineata).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este greu de spus ce are masina, dar filtrul de benzina in ce stare e?

Ai verificat pompa de benzina, baga presiune corecta?

Senzorul de temperatura al motorului merge in parametri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina e dupa revizie. filtru are cca. 2000km si e de la man. pompa de benzina nu a fost verificata si nici senzorul de temperatura. daca ar fi vreuna din ele devina, ma gindesc ca s ar fi vazut la tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simtomele ar arata ca nu are benzina suficienta la injectie si probabil ca se goleste instalatia de alimentare in timpul noptii sau la o stationare indelungata.

Asteapta 30 secunde din momentul in care ai pus contact pana cand actionezi demarorul, timp in care pompa de benzina ar elimina aerul. Probabil ca este undeva o supapa de sens care nu mai etanseaza bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa porneste si a mea cand sta in frig; cand o pornesc in garaj "o ia la sfert de cheie". Tine putin cheia pe automat mai mult( cam 2 sec.) si ai sa vezi ca nu mai face asa. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine nteles c am incercat sa o pornesc dupa ce am asteptat mai mult ca sa se amorseze circuitul de alimentare. nici o diferenta. masina "doarme" seara de seara in garaj (neincalzit). anul acesta inca nu au fost temperaturi scazute serios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate este OT, daca temperatura este scazuta la Subaru calculatorul este programat sa nu lase motorul sa porneasca la prima cheie, in ideea asigurarii unei pelicule de ulei si a proteja motorul. Nu am auzit despre asa ceva la VW.

Totusi cred ca este ceva defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi dimineata s-a aprins martorul motor, de fapt nu s-a mai stins. l-am ignorat si m-am dus la ski. speram ca se va stinge de la sine. in 80km inca nu s-a stins. poate apuc sa ma duc pe la service miine sa vad ce e si le spun si de pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am avut bateria descarcata nu se actiona deloc motorul cu toate ca se aprindeau farurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea face la fel, cand e frig, porneste la prima cheie (ca intotdeauna), urca turatia la 1000-1100 rpm, dupa care moare, indiferent daca apas sau nu pe vreo pedala si indiferent daca tin pe contact cateva secunde sau daca ii dau direct. La a doua cheie merge frumos, rotund, la 1100, scazand in cateva minute la 900.

Vara, dupa ce ii dau cheie, scade turatia pana la 400-500 rpm, dupa care isi revine la normal, fara sa fac absolut nimic. Astea se intampla doar dimineata, la prima cheie, in rest in timpul zilei porneste ca la carte.

Mai mult, aveam odata cand eram tanar un audi80 (an fabr. 1990) cu motor JN, injectie multipunct, si aceea facea exact la fel. Am ajuns la concluzia ca "asa face toate", si nu mi-am batut capul cu asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aceeasi problema la o Cordoba 1.4l 85cp luata acum 4 luni. Nu porneste la prima cheie. M-am dus de doua ori in service dar nu au rezolvat-o. Nu au nici o solutie. Pana la urma ai depistat de unde vine eroarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

martorul motor s a stins dupa cca. 150km. am fost si la reprezentanta da n am rezolvat mare lucru. de fapt am rezolvat altceva, o pb. legata de stergatoare. m au chemat saptamina care urmeaza pentru teste. problema e ca la ei eu ajung cu motorul cald si nu prea am ce sa le arat. am bagat benzina carera 100 de la omw in speranta ca observ vreo imbunatatire. nimic. m am gindit si eu la baterie si cred ca asta am sa testez prima data. pe masina e bateria originala si practic e la a 5 iarna. cu faptul ca asa e "normal" sa porneasca nu pot accepta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, nu mi se pare normal. Al meu a pornit indiferent de temperatura (chiar si la -25C) la prima cheie, fara sa ating pedalele si cu benzina de 95.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

azi dimineata pe linga faptul ca a pornit doar la a doua cheie, a scos un fum de parca era o raba veche. mi au ramas aprinse in bord si doua becuri , cel de motor si inca unu. le am ignorat si s au stins de la sine. masina merge normal. am fost totusi sa verific bateria. mi s a spus ca e buna si ca amperaj si ca voltaj, incarcarea e buna, etc. totusi bateria e cea originala din 2002. nu stiu ce sa fac. asi schimba bateria da nu s convins ca ea este cauza.

este vre o legatura intre baterie(aprindere deficitara) si fumul scos pe toba ca de la o petarda fumigena?

precizez ca masina nu consuma ulei, merge bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum se manifesta eu cred ca e sarita de la punct si mai precis e avansata cu 1 dinte sau poate chiar mai mult.

Verifica daca e pusa bine la punct. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt. RZF

am sa verific bujiile :blink:

pt. ManiacuV6

ma gindesc ca daca ai avea dreptate cu dristibutia, fenomenul s ar manifesta si pe parcursul zilei la celalate porniri. nu numai ca nu s a mai manifestat, s au stis chiar si martorii luminosi din bord. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zilele trecute am vazut la un Audi 100 care era ' sarit de la punct' cu 'numai' 4 dinti. Pornea greu insa dupa aia merge. Insa era foarte puturos.

Deci : MAsina ta nu e mai lenesa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-am avut senzatia cum ca ar fi mai lenta. azi a pornit doar la a treia cheie, insa fara sa mai scoata fum. ma pun pe cautat buji ca vad ca si la capitolul asta sint tare multe pareri legate de producatori. vreau sa i schimb bujiile si bateria. poate dispare fenomenul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru performante acceptabile pune modelul cu care a veniti masina din fabrica.

Bateria e chiar asa de slaba ? Cati ani are ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand mi-am luat masina aveam obiceiul sa las contactul pus pana se stingeau becurile de la bord pana sa actionez demarorul si de fiecare data cand era rece pornea numai la a doua cheie. De cand nu mai fac asta si dau direct la cheie porneste din prima pe orice vreme. Dar a mea nu scotea fum sau ceva de genul asta. Pornea, murea dupa 1 sec, a doua oara o lua normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce porneste la a 2-a cheie, motorul isi tine turatia cat de cat stabila sau acul turometrului oscileaza vizibil ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!