Jump to content

Moare La 120 Km/h


abstrakt
 Share

Postare recomandată

1,9 tdi , avb...merge totu bine..demaraj calumea, trage...dar cand ajung la 120 km/h pierde din putere brusc..Pot sa bag in orice viteza ca masina nu mai trage pana opresc si repornesc motoru. dupa aceea e ca si noua dar pana ajung la 120 km/h. tin sa precizez ca nu moare la o anumita turatie..pot cu a2-a sau a 3-a sa urc cat vreau atata timp cat nu ajung la viteza mentionata. ati mai intalnit problema asta? aveti vreo idee? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat debitmetrul?Daca e bun,cred ca ar trebui sa cureti turbina.E VNT.S-ar putea sa fie blocate vanele,si ECU comanda Limp Mode...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1,9 tdi , avb...merge totu bine..demaraj calumea, trage...dar cand ajung la 120 km/h pierde din putere brusc..Pot sa bag in orice viteza ca masina nu mai trage pana opresc si repornesc motoru. dupa aceea e ca si noua dar pana ajung la 120 km/h. tin sa precizez ca nu moare la o anumita turatie..pot cu a2-a sau a 3-a sa urc cat vreau atata timp cat nu ajung la viteza mentionata. ati mai intalnit problema asta? aveti vreo idee? multumesc

trebuie curatata turrbina daca vrei sa ne uitam la ea sunama si se rezolva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eu te`as suna dar sunt din arad si la tine vad bucuresti sau piatra neamt. mersi oricum de sfat. atunci cu debimetrul nu e problema? ..simptomele sunt ca si cum ar decupla turbo la 120 km/h..pana atunci merge perfect. aa si am mai observat o chestie de cand am aceasta problema..daca accelerez tare si las dupa aceea acceleratia se aude un suierat ca atunci cand bate vantul puternic ;)

Modificat de abstrakt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica senzorul de temperatura,98% ala e de vina

Modificat de Spankyro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@spankyro senzorul cade ffff greu adica 1 la 600 deci... mai rar

@asbstrakt ceea ce simti tu se numeste limp mode, masina intra in in acest regim de siguranta deoarece ecu sesizeaza o presiune mai mare de 300 mbari timp de 5 secunde, cauta pe cineva din arad cu vag-comsi faceti un log, pe care ataseazal aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

okay fix asta faceam acuma ;) caut un service unde pot face verificare cu vag com`ul fiindca persoana nu cunosc. sa fac si din mers? adica sa testez si la aceasta viteza de 120 cand se decupleaza turbo sa vad ce arata? apropo..de curand am facut chip tuning(defapt flashtuning..aminlocuit numa fisierele)..sa fie de la aia? inainte sa fac am atins viteza maxima la care era limitata 180 si ceva..si nu am avut pb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1- daca gasesti pe cineva care stie sa minuiasca vag-com,acela stie si ce inseamna un "log"

2- testul pt turbina se face in mers,in treapta a 3-a,cu acceleratia calcata la fund(sarcina totala)intre 1700-3500 rpm,se monitorizeaza grupurile 3,10 si 11

3- n-am inteles ce-ai facut la chip tuning(ce fel de tuning ai facut si ce fisiere ziceai ca ai inlocuit)

4- n-am vazut passat limitat la 180

asteptam un "log" si ceva detalii...

Modificat de maumau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 , 2 - ok

3 - am copiat fisierele de pe ecu...le`am trimis in germ...mi le`au trimis modificate si le`am incarcat in ecu

4 - pai e la 184 limitat asa scrie in cartea tehnica..am aproximat si eu

asa ca urmeaza un test cu vag com`ul...cum maine e duminica nu sper sa gasesc asa ca luni o sa caut un service care face acest test. mersi de informatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare, chestia cu trimis fisierele in Germania samd. la ce firma ai trimis in Germania? Practic chiptuning-ul ti l-ai facut tu singur sau la o firma? La ce firma (daca nu sunt indiscret :Driver: )?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Abstrakt- aceeasi problema am avut-o si eu acun cateva saptamani. De altfel am si postat atunci.

De vina era actuatorul iar Cipos m-a ajutat sa-l schimb.

Se pare ca aveam o presiune mare in turbina, presiune la care ajungeam doar la anumita viteza(tot in jur de 120km/h), iar calculatorul se "autosesiza", bineinteles pana opreai masina. Atunci se reseta si puteai relua circuitul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost azi la reprezentanta si m`au programat pe maine pt o diagnoza...au zis ca ei nu mai folosesc vag com`ul cik au ceva care arata mai cu exactitate nu am inteles exact cum se numea..o sa va dau maine mai multe detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 , 2 - ok

3 - am copiat fisierele de pe ecu...le`am trimis in germ...mi le`au trimis modificate si le`am incarcat in ecu

4 - pai e la 184 limitat asa scrie in cartea tehnica..am aproximat si eu

asa ca urmeaza un test cu vag com`ul...cum maine e duminica nu sper sa gasesc asa ca luni o sa caut un service care face acest test. mersi de informatii

la fel ca si colegul alxrro,sint curios daca tuningul ti l-ai facut singur...cine stie sa faca tuning la motor,trebuie sa cunoasca bine functionarea acelui motor...si sa aiba SCULE...printre care un vag-com sau macar un amarit de scaner obd2....la 184 probabil ai citit viteza maxima constructiva,atita poate atinge cu motorul asta,acolo masina ta este limitata doar fiindca nu are cai mai multi,daca ar avea alt motor ar putea atinge si 250 km/h....toate masinile pe care le-am avut au putut depasi aceasta v max constructiva,dar nu cu mult...15-20 km/h..nu te indemn sa-i testezi limitele...succes la service!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fel ca si colegul alxrro,sint curios daca tuningul ti l-ai facut singur...cine stie sa faca tuning la motor,trebuie sa cunoasca bine functionarea acelui motor...si sa aiba SCULE...printre care un vag-com sau macar un amarit de scaner obd2....la 184 probabil ai citit viteza maxima constructiva,atita poate atinge cu motorul asta,acolo masina ta este limitata doar fiindca nu are cai mai multi,daca ar avea alt motor ar putea atinge si 250 km/h....toate masinile pe care le-am avut au putut depasi aceasta v max constructiva,dar nu cu mult...15-20 km/h..nu te indemn sa-i testezi limitele...succes la service!

evident turbina !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde esti asa de sigur?... poate sa fie si actuatorul(capsula vacumatica de comanada a geometriei variabile)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la reprezentanta nu am rezolvat prea multe...a pus testerul, a gasit cateva erori, le`a sters dar a zis ca niciuna nu are legatura cu simptomele descrise de mine..totusi au zis ca nu poate sa faca o diagnoza corecta din cauza flashtuningului care spun ei ca le minte testeru..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta si tu pe cineva cu vag-com sa iti faca un test sa vedem si noi ce e acolo..... dar sa stii ca pe la rep sunt cam varza la capitol diagnosticare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un prieten cu o skoda octavia motor 1.9 alh ,aceeasi problema ... si-a curatat turbo era impecabil si tot la fel ii facea ! a fost la un nene tare pe chestii din astea ! i-a verificat sistemul de vaccum ,schimbat debilmetru si vezi ca mai este o valva care deschide si inchide aerul nu prea stiu exact ca si noi ne uitam la el ce face pe acolo :) si aia este blocata el a rezolvat punand ceva de la dacie ,stiu suna aberant dar merge super masina !!! i-a dat 200 apoi spre casa ! deci multa rabdare si profesionalism din partea celui care il umbla !!!

Modificat de cfk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci... posibil sa fie valva de unic sens, iar daca era aia masina era puturoasa jos si devenea deodata agresiva sus pana intra in suprapresiune, iar daca nenena ala era asa de meserias trebuia sa verifice intai traseul de vacum inainte de a da turbina jos, eu unu8l asa fac :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer m`am cam lamurit de cei de la reprezentanta...eu nu ma bag..s`a umblat in ecu..etc etc..gata nu mai ai ce sa`i faci si numa dume din astea. trebuie sa caut pe cineva prin apropiere care stie sa curete turbina, sa faca un test vag com (ca la vw aveau alt soft), si eventual sa schimb unele piese ca debimetru, valve etc si daca una din ele era baiu sa o cumpar. ca asa pot cumpara debimetru da poate nu aia e..ar trebui sa incerc cu unul de pe alta masina sau ceva de genu. si inca ceva..intr-a 4-a moare la 120...daca bag a 5-a mai repede ajunge cam intre 140 si 150..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci debitmetrul cade din schemna deoarece, daca era acesta busit masina era puturoasa incontinuu, din turatii joase

alti senzori(n75 si senzorul de presiune) sar si ei din schema deoarece.... la n 75 tot ca la debitmetru, in turatii joase era puturoasa si deodata tragea pana la un anumit punct unde lua limp mode, iar la senzorul de presiune defect lua limp dupa pornirea motorului deoarece acesta dicta incontinuu o valoare mare

singurele cauze plauzibile ar fi actuatorul(f rar intalnit la passat 3 cazuri in peste 100 de masinai testate) si geometria variabila,adica trebuie refacuta planeitatea la aceasta, deci cautta un mecanioc care se pricepe si da turbina jos, iar cand desfaceti geometria sunaam sa-i zic ce are de facut acolo :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

bei nene dar cu ce zic eu cu traductorul de temperatura? ce ar fi daca ar incerca si asta..poate o sa fie 2 la 600:).senzorul de temperatura e f ieftin asa ca merita facuta proba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spankyro, daca era sonda de temperatura nu pierdea brusc putere. Eventual nu tragea, sau tragea si consuma mult + fum negru..etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!