Jump to content

Motorul porneste greu dupa inlocuire


misi_11
 Share

Postare recomandată

sal

acest topic, as vrea sa-l dezvoltam pe motiv, ca pana acum nu am gasit nimic concret despre injectoarele PD;

pana acum am citit numai pareri despre:"PD este mai bun decat CDI", sau lucruri de genul asta;

ideea este ca, acum vreo 4 saptamani, motorul mau a facut "boom"-definitiv;am fost am gasit alt motor identic, tot AVF, l-am schimbat, si au inceput problemele:

-nu mai porneste decat dupa ce motorul se invarte de 4-5 ori, si rece si cald;adica concret porneste foarte greu;

-in momentul in care vreu sa plec si pun maneta de viteze de "D" (am cutie tiptronic), masina zvacneste scurt dar destul de puternic;

am pus VAG-ul pe el si imi apareau ceva erori:

- senzorul de la distributie, ca nu furnizeaza semnal:"NO SINGAL FOUND"

- un injector nu mai stiu ce eroare dadea pe acolo;

OK....

ma duc cu masina la un service si ii cer inginerului sa-mi faca o verificare:

concluzie spusa de el:

motorul "se aude" bine dar este varza;adica,

-distrubutia nu este pusa la punc cum trebuie;

-senzorul de la distributie nu merge, sau nu este bine pus pozitie;

- iar cel mai important, INJECTOARELE SUNT IN PARAMETRII, DAR NU SUNT PUSE IN ORDINEA CARE TREBUIE";( aici a aparut marele meu semn de intrebare);

ce mai imi spune el: ca nici tractorul lu' bunicu nu consuma cat masina mea(in relanti avea o cantitate de motorina injectata de 12-13 mg), dar daca vreau masina poate sa mi-o faca sa mearga foarte bine si la parametrii care trebuie, dar ma costa vreo 600 ron, numai manopera....

stiind ca sunt foarte multi care abia asteapta sa ne ia banii, as vrea parerea voastra, si sfaturi de cum as putea sa-mi pus masina la punc;

iar cei care intr-adevar stiu despre aceste injectoare,rog pareri si idei practice despre ce as putea face;

si...Chiar au o ordine aceste injectoare? dupa ce ne dam seama care este ordinea,ce este important sa stim despre aceste PD!!!

Multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca sunt total offtopic... dar te rog sa-mi spui cat te-a costat motorul si cu cati km era cand l-ai luat (la cel "nou" ma refer).

eventual raspunde-mi intr-un pm.

Modificat de claudiu_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
- iar cel mai important, INJECTOARELE SUNT IN PARAMETRII, DAR NU SUNT PUSE IN ORDINEA CARE TREBUIE";( aici a aparut marele meu semn de intrebare);

:blink: :( :(

Si nu l-ai intrebat la ce se refera cand spune ca nu-s puse in ordinea care trebuie ? Din cate stiu injectoarele n-au ordine . Nu-i ca la delcou , sa poti pune fisele la ce bujie vrei . Ele sunt toate la fel ( de un anumit tip ) si nu le poti schimba ordinea nici macar din pompa , pentru ca nu-ti ajung conductele .

Parerea mea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu saritul de la punct e foarte posibila si deci plauzibila. LA fel si cu senzorul pozitiei axei cu came . Se poate verifica pe masina .

Cat despre injectoare :lol: sigur e vrajeala. E ca si cum i-ai sppune la unu' ca nu a pus bujiile in ordine :lol: :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda ///// am incercat si eu sa schimb ordinea la injectoarele PD .... si EVIDENT .... nu ajung conductele din pompa :D :) :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar se poate sa aiba dreptate cu distributia sarita de la punct, am avut un prieten care a patit-o din vina mecanicului, dar totusi la el nu mergea motorul deloc rotund si se innoda la plecarea de pe loc.

Si in legatura cu tractorul lui bunicu' despre care mecanicul tau spunea ca are consum mare, eu stiam ca are un consum extrem de mic, atata timp cat are 3 cilindrii, si poate merge cu o galeata de motorina o zi intreaga, si chiar e pus la munca. :)

Modificat de Radu Gica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ce temperatura s-a masurat cantitatea injectata la relanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da..faza cu tractorul probabil a fost doar o vorba...cert este ca masina chiar consuma mult...in relantii pe CB imi indica un consum instantaneu de 1.4-1.5 l/h;

cea ce inseamna foarte mult;iar per general, un consum mediu care nu scade sub 15.4/100km in conditiile in care MAF-ul nu merge pe ea, adica trage destul de greu, si cu mers in afara, nu numai in bucuresti

cand s-au facut masuratorile, motorul era cald, tocmai ajunsesem cu el la "mecanicos";

pot cumva sa rezolv cu pusul la punc al sezorului, al distributiei, fara sa dau atatea bani??? cu ajutorul vostru???

am vagcom daca este nevoie;

si mai este o treaba: credeti ca trebuie reglata pompa de injectie dupa ce s-au facut aceste modificari de motor si distributie?

daca aveti nevoie de date mai concrete, spuneti-mi si incerc sa vi le dau cu print-screen de la vag

P.S. Multumesc tuturor celor care imi dau o mana de ajutor....

Modificat de misi_11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in legatura cu senzorul de la distributie ti-as putea da oarece indicatii,dar pt inceput ar trebui sa ma lamuresti daca e vorba despre cel de la axul cu came sau de cel de la arborele cotit...adica sa=mi spui EXACT ce-ti zice vag-com-ul....

pt punerea la punct a curelei de distributie ai nevoie de un mecanic priceput CARE STIE CE FACE....

in legatura cu consumul:dat fiindca ai cutie automata(cred ca am inteles bine)nu te astepta sa-ti consume 5l/100 km;am un prieten care are una la fel si sub 10l/100km nu scoate...si NU sta intr-un oras!...

parerea mea:rezolva senzorul,distributia,schimba maf-ul(parca ziceai ca e dus),daca tot nu-si revine consumul- verifica daca injectoarele nu sint decalibrate(sau obosite),verifica filtrul de aer...altceva nu-mi vine in minte acum...

p.s. avf e motor pd, nu ai ce sa reglezi la pompa de injectie pt ca nu are....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pentru sfaturi.....

astazi am stat mai mult sa verific ce mi-ai facut aia acolo (cei care mi-ai momtat motorul), si surpriza: sub vasul de apa, sunt 2 mufe: una grii care vine de la senzorul de distributie, si mai este una neagra, pe care eu o aveam rupta....iar mecanicii lu peste, au bagat-o invers;rezultat: am intors mufa cum trebuie si masina porneste la sfert, si nici nu-mi mai da eroare la sensor....ramane sa schimb MAF-ul, si pe urma mai vedem;singurul lucru care m-il mai face, este ca injectorul 2, dimineata cand pornes, pleaca mai tarziu cu aproximativ 30 de secunde;adica masina porneste in 3 injectoare;imi da eroare pe vag, o sterg, si pe urma nu mai apare pana la urmatoarea pornire dimineata....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!