Jump to content

Noul meu Roomster


Marius Ciocan
 Share

Postare recomandată

Mersi pentru gandurile bune. Marius: ASA DA! Si totusi, se pare ca nu e o alegere rea motorul de 1.4. Cat despre plafonul de sticla, mi-e frica ca o sa imi fiarba cainii in masina din cauza lui ( unul dintre cele multe motive pentru care am ales Roomster ). Va rog sa imi spuneti ce puteam alege in banii astia, fara sa imi pare rau de masina fiindca: car caini ( e una din ocupatiile mele ), car saci cu mancare pentru caini, car nevasta ( din greseala :o ). Deci, nu sunt omul care ar avea nevoie de tapiterie de super piele Alcantara bej, prajitor de paine sau cuptor cu microunde :o Am nevoie de o masina care sa imi fie utila si sa imi placa sa o conduc . JUR ca mi-as fi luat o Civic 5D, insa dupa 2 luni plangeam de mila ei si de parul de caine ce crestea majestuos pe tapiterie. Ce altceva puteam sa fac? Roomster RULZ! :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Marius Ciocan

    24

  • biborteni

    20

  • rojoaries

    13

  • bracco

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Exista si jaluzele pentru panoul de sticla .... Dar, noaptea cand apar stelele, ce serenada ti-ar fi cantat cainii ... :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D probabil... si apropo: nu ma intereseaza ce statut social imi creste daca conduc nu-stiu-ce-masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revizii a facut cineva la Roomster? Cat costa?

Cum e cu consumul de ulei, am auzit ca ar cam "papa" 1litru la mia de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea sunt legende starnite de concurenta. Sunt in mare parte cam aceleasi motoare intalnite la tot grupul VAG. Nu stiu daca a apucat cineva sa "ajunga" la nr de km pentru revizie....e o masina de-abia aparuta pe piata. Asteptam prin iulie, august pareri despre revizii, parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius Ciocan
Revizii a facut cineva la Roomster? Cat costa?

Putintica rabdare si iti zic... in mai putin de o luma am aproape 4000 de km. :) Dar iti pot spune ca am citit in perioada cat asteptam masina (cand citeam si hartia igienica daca era scris ROOMSTER pe ea) un articol intr-o revista auto unde era deja celebrul test comparativ Logan MCV si Roomster, unde era facuta o comparatie si a reviziilor. Intretinerea unui Roomster pt 90 000 de km era mai ieftin ca la Dacia. Ce-i drept revizii mai rare decat la MCV.

Si multe piese sunt mai ieftine ca la Dacia (parbrizul mi-l amintesc sigur).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bracco, plafonul de sticla cred ca merita. Eu nu mi-as face griji cu fiertul in masina. Oricum e inchis la culoare si daca mai ai si jaluzele la el go for it.

Un exemplu: la oltcit vara muream de cald daca statea masina in soare. Citeodata nici nu puteam urca in masina ca totul frigea ca dracu. I-am pus folii pe geamuri si crede-ma ca situatia s-a imbunatatit dramatic.

Desi in poze arata ca naiba masina, in realitate arata binisor.

Modificat de kasius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De pachet de drumuri grele (ca doar suntem in UE !?) are cineva idee daca exista si daca e ok sa optez pt asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista optiunea PK4 "Scut suplimentar protectie motor +transmisie" = 131 euro (fara TVA) / 156 euro (TVA inclus). La celelalte modele Skoda, optiunea PK4 este "Pachet de drumuri grele".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce stiti de Diesel-ul asta in 3 cilindri? Nu stiu daca sa aleg un 1,4 de 80 CP, care consuma mai putin sau un 1,9 cu 4 cilindri, de 105CP. As merge pe consumul mai mic, dar nu stiu cat de fiabil este. Any idea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius Ciocan

Am eu. Depinde ce vrei de la masina... Motorsul asta merge fara progleme pe autostrada la 130 km/h cu consumuri ok (in jur de 5.6/6 l). Deja la 150 consumul sare la 9l, crescand spre 160. In oras e mai mult decat ai nevoie.

Modificat de DRAPAR
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refer la fiabilitate in primul rand, la zgomot si bine inteles la consum.

Unii spun ca e cam zgomotos si cam "ciudat" fiind in 3 clilindri. Nu cer performanta sportiva, e normal pt o masina de familie, dar sa se miste bine, sa nu fie chiar "puturos".

Thx Marius.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am condus Fabia cu motorul 1.4TDI 70CP. Este zgomotos, adevarat, dar desi am alergat-o saraca f tare, consumul s-a incapatanat sa fie f mic, nesimtit de mic, as spune (4,9% - regim extraurban ~17km cu pornire de la rece, talpa non-stop :lol: )

Roomster e putin mai "monovolum"... as zice ca versiunea 1.4TDI 80CP este suficienta ca performante (decente). Dupa remapare ajungi la 115CP... :beerchug:

P.S. Sa nu uitam ca motorul de 1.4TDI provine din cel de 1.9TDI, caruia i s-a amputat un cilindru...

Modificat de DORU_14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius Ciocan
Roomster e putin mai "monovolum"... as zice ca versiunea 1.4TDI 80CP este suficienta ca performante (decente). Dupa remapare ajungi la 115CP... :banghead:

Doru, imi poti spune te rog mai multe despre remapare sau imi poti da cateva linkuri unde ma pot informa? Ma intereseaza daca se face fara riscuri tehnice, daca se poate face in perioada de garantie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul 1,4 Tdi, in versiunea de 80 Cp si 195 Nm, este putintel mai zgomotos si cu ceva mai multe vibratii.

Insa il poti remapa la 115 Cp doar cu o mapa stage 2. La o remapare stage 1, din ce am inteles, poti avea doar 100-105 Cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neavand asteptari "sportive" de la masina asta, credeti ca s-ar justifica sa aleg in loc de motorul cu 3 cilindri 1,4 - 80CP, pe cel cu 4 cilindri, de 1,9 - 115CP, care e mai scump cu cca 1000 Eur ddp si care consuma si ceva mai mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius Ciocan

Categoric NU. Daca drumurile tale vor fi majoritar in oras sau daca 130km/h nu este o viteza externa prea mica pentru tine, alege motorul de 80CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.

Caut de ceva timp tot ce se poate scrie despre roomster. Vreau sa-mi cumpar una insa sunt inca indecis ce motor sa aleg. Inainte sa vad masina aveam o configuratie: 1.9 /105 cp, insa parerea mi-a fost un pic schimbata de cel cu care am vorbit spunadu-mi sa nu dispretuiesc motorul 1.4/80 cp. Si de atunci sunt intre ciocan si nicovala. Am tot cautat informatii pro si contra Masina imi trebuie pentru servici si iesirile cu familia, suntem trei si putem ajunge uneori la 5 persoane insa in special cei mai multi km ii voi face singur. Drumul este mai mult in afara, avand posibilitatea sa merg cu 100-120 km/h foarte putin 50. Nu-mi place sa alerg deci nu-mi trebuie multi cai insa ma preocupa performantele motorului. Am o nedumerire: cum se aude motorul, intreb, deoarece multi spun ca se aude foarte puternic (zgomotos) si cum sta treaba cu vibratiile. Vreau sa ma lamuriti ce se intelege prin puternic. Pe tine ce te-a facut sa legi 1.4/80 cp in afara de pretul mai pic. Am vorbit cu un mecanic si mi-a recomandat 1.9, insa as opta si pt 1.4.

Multumesc anticipat.

Modificat de DRAPAR
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.

Caut de ceva timp tot ce se poate scrie despre roomster. Vreau sa-mi cumpar una insa sunt inca indecis ce motor sa aleg. Inainte sa vad masina aveam o configuratie: 1.9 /105 cp, insa parerea mi-a fost un pic schimbata de cel cu care am vorbit spunadu-mi sa nu dispretuiesc motorul 1.4/80 cp. Si de atunci sunt intre ciocan si nicovala. Am tot cautat informatii pro si contra Masina imi trebuie pentru servici si iesirile cu familia, suntem trei si putem ajunge uneori la 5 persoane insa in special cei mai multi km ii voi face singur. Drumul este mai mult in afara, avand posibilitatea sa merg cu 100-120 km/h foarte putin 50. Nu-mi place sa alerg deci nu-mi trebuie multi cai insa ma preocupa performantele motorului. Am o nedumerire: cum se aude motorul, intreb, deoarece multi spun ca se aude foarte puternic (zgomotos) si cum sta treaba cu vibratiile. Vreau sa ma lamuriti ce se intelege prin puternic. Pe tine ce te-a facut sa legi 1.4/80 cp in afara de pretul mai pic. Am vorbit cu un mecanic si mi-a recomandat 1.9, insa as opta si pt 1.4.

Multumesc anticipat.

Salut. Si eu aveam aceeasi nedumerire ca si tine si ma tragea inima spre motorul de 1.4 pentru consum. Eu nu am mai avut diesel inainte si am facut un drive cu motorasul asta. Nu mi-a placut cum suna deloc. Am mai stat de vorba cu seful de service de la Skoda de la noi si in final am ales motorul de 1.9. Nu cred ca e o diferenta mare la consum, in plus ai cuplu mai bun la turatii mici. Nu neaparat pentru cei 105 CP. Oricum e super laudat motorul asta. Bafta si sa ne tii si pe noi la curent cu alegerea ta.

A.M.R. 51

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Pe tine ce te-a facut sa legi 1.4/80 cp in afara de pretul mai pic. Am vorbit cu un mecanic si mi-a recomandat 1.9, insa as opta si pt 1.4....

Nimic altceva decat pretul. Aveam de ales intre motor de 1.9 sau plafon de sticla + ESP cu motor de 1.4. Am ales varianta 2.

Daca ai bani de 1.9, ia-l!

Pe mine nu ma deranjeaza zgomotul desi nu am mai condus diesel pana acum... pentru ca imi place sa aud motorul cand merg cu masina asa cum imi place sa aud apa cand merg cu barca. Daca esti din Constanta, imi rup 10 minute pentru un drive test :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e vorba doar de zgomot nu e o problema, atat timp cat e fiablil si consuma mai putin. Apropo, cat "suge" in oras ? Ei zic ca 6,1 , dar la nici o masina realitatea nu corespunde cu specificatiile tehnice. Noi avem o Fabie diesel de 1,4 la firma si in Bucuresti se duce la vreo 8,5-9. In afara e ok, cam 4,5.

Alte probleme la Roomster? Cineva se vaita de chedere, iar greierasii am vazut ca sunt o problema generala la Skoda (desi eu nu pot sa confirm pt Fabia).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doru, imi poti spune te rog mai multe despre remapare sau imi poti da cateva linkuri unde ma pot informa? Ma intereseaza daca se face fara riscuri tehnice, daca se poate face in perioada de garantie....

Riscurile tehnice tin si de cel care face modificarea...iar in privinta garantiei, oficial ea se pierde dupa modificare - daca aceasta se face in perioada, evident. Eu iti sugerez sa astepti ~7500 km inainte de a modifica ceva.

Cat despre tuning, alegi intre CHIP si REMAPARE (la prima vezi www.aspad.ro, la a doua ai mai multe optiuni, sondeaza piata si alege in cunostinta de cauza...).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

'Marius Ciocan' date='Apr 10 2007, 09:33 AM' post='398315']

Daca esti din Constanta, imi rup 10 minute pentru un drive test :rolleyes:

Buna seara,

Multumesc pentru invitatie insa sunt la foarte multi km de romania, mai exact in Spania. Voi incerca aici sa fac un Drive test.

Sincer sa fiu bani nu am nici pentru cel de 1.4 /80cp insa incerc sa iau masina prin banca si este un pic dificil, insa daca voi putea obtine bani pentru 1.9 il voi lua cu siguranta.

Azi am vorbit cu un coleg de servici ,care se ocupa in particular si cu remaparea, el m-a sfatui sa iau pe cel de 1.9 deoarece i se pare un motor potrivit si cu multe posibilitati, ex: la un motor 1.4 trei cilindri si 80 cp , parea lui este ca va trage greu motorul cand pui aerul conditionat si esti si intr-o depasire. NU a avut niciodata masina in 3 cilindri, deci multa experienta nu are la acest motor, insa asta este recomandarea lui. Mecanicul despre care v-am spus , este mecanic cu state vechi, fii lui sunt de asemeni mecanici, unul a lucrat la service audi pana acum 1 luna, iar celalalt lucreaza intr-un service numai pe partea de motoare, nimic altceva, deci pot spune ca am avut niste sfatuitori buni. Toti trei mi-au spus 1.9/105 cp fara sa ma gandesc, iar Skoda este foarte buna. Mai aveam o varianta Citroen C4 Picaso insa costa mai mult. Si eu vreau un Roomster deci ...........

As fi vrut sa aleg plafonul de sticla insa chiar ieri am vazut un Peugeot 307 cu plafon si am intrebat propietarul cum este vara si iarna. Surpriza, Peugeot-ul are un alt plafon prin interior care acopera sticla si etanseaza foarte bine, iar la Roomster are doar cele 2 perdele, eu m-am suit intr-unul cu plafon de sticla insa nu am vazut altceva, al tau are, este posibil sa ma insel. Pentru mine a cazut aceasta optiune deoarece aici iarna am 0 grade iar vara mult soare deci perdelele nu ma vor ajuta si voi fi nevoit sa pun aerul.

Daca nu cer prea mult spune-mi cum este in masina mai ales ca ai apucat ceva timp rece.

Acum sunt hotarat sa iau pe cel de 1.9 insa toate la timpul lor, cand ai bani nu stai sa pui in cumpana insa eu chiar daca sunt aici nu ma pot lauda ca iau deciziile fara stau prea mult pe ganduri.

Oricum, felicitari, ai ales o masina buna, ma refer ca nu se poate confunda si in acest moment nu au prea multi asa ceva. In Spania vezi foarte mult Seat si Peugeot si alte marci, Skoda Roomster inca nu am vazut pe sosele. Am facut referire la cele doua deoarece au un pret accesibil si motoare bune. Deci tu esti cel care a spart gheata. FELICITARI. Sti ce vrei de la viata.

Felicitari si celor care vor opta pentru roomster .

Salutari si va tin la curent.

Si pentru toti: NU UITATI! Soseaua are doua sensuri, folositile pe amundoua, cand plecati de acasa , uitati-va la celalalt sens si ganditi-va ca pe el va ve-ti intoarce la familie.

Aveti grija ,aveti o singura viata si sunteti responsabili de viata celor lasati acasa.

Noapte buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeam intr-un interviu cu un functionar bancar din Spania ca romanii iau credite in Spania pt imobile si/sau automobile germane (Mercedes, Audi)...si zambea acel functionar...

Deci, uite ca se ia credit si pt Skoda...si unde...? In Spania... :D

Am facut test drive cu 1.4 TDI de 80 CP si e ok...nu am mers cu cel de 1.4 70 CP dar daca il dotezi cu tempomat (pilot automat) pe autostrada nu vei avea nici un complex si nici nu iti va amorti piciorul pe acceleratie in apasare.

Dupa mine versiunile mai slabe de TDI sunt destinate rularii lor cu preponderenta in oras. Insa nu uita ca la un TDI conteaza cuplul motor si nu o diferenta de 10 CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!