Jump to content

Martor usa deschisa


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Daca lasi luminile aprinse si iesi din masina se aude acel sunet de avertizare?, se aprinde becul din portiera?, lumina la plafoniera cand deschizi usa?... Poate e switch-ul defect. Eu am Golf IV din 2000 si am martori la usi, hayon si capota, dar, in bord, acel desen cu masina imi apare doar la hayon deschis, insotit de un mesaj. Pentru usa sau capota nu imi indica nimic pe acel desen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    31

  • calin_bm

    7

  • Rumplestilskin

    7

  • F l o r i n

    7

Nu, nu se aude nimica, nu se arinde becul nici in usa nici in plafoniera. Cu ceva timp in uram toate astea functionau!

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Nick, esti un domn. Cand merg acasa incerc sa vad daca reusesc sa fac ceva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu la usa din stanga fata am avut lipiturile reci.dupa ce le-am refacut,a fost ok,se aprindea plafoniera,nu imi sarea tija de la usa,se aprindeau martorul din bord(model 2002 fara bc),lampa de sub usa si bazaia cand aveam farurile aprinse.la usa din dreapta fata in schimb am schimbat switch-ul si merge ceas acum.toate astea se intampla de la vibratii si pentru ca.....se deschid si se inchid usile(doar nu intram p geamuri de aku sa nu busim switch-urile :D ).switch-ul are o tija care sare si nu pra merge reconditionat.pe mine baieti de aici m-au ajutat cu switch-uri,dar am inteles ca se gasesc si p maica domnului.nu trebuie sa fie identic,ideea este sa se potriveasca in lacasul respectiv.mai greu mi se pare pana ajungi la switch(scos fetele de la usa,broasca etc etc).ce sa va spun.este de munca cat de cat.aveti nevoie de torx pt suruburile de la fata de usa(doua sub buzunar),apoi scoateti cu grija fata de usa din butoni,scoateti mufele cu grija.apoi coborati geamul pana se vad suruburile in cle doua vizete de cauciuc.le SLABITI cu 10,apoi ridicati geamul pe linia lui pana sus si-l prindeti cu scotch(eu asa am facut).apoi cu cheia de 10 desfaceti toate suruburil de la fata de tabla.dua asta trageti fata de acolo si ati ajuns la capitolul broasca.acolo mi si pare ca trebuie cap in 6 coltzuri daca nu ma insel.la passat cel putin nu trebuie desfacute toate.decat cele 2 de jos.ultimul de sus nu are nici o treaba.apoi vedeti ca sufa de la maner e prina cu o clema de plastic de o ureche de la broasca.o rotiti usor pana iese de acolo(vedeti ca e spatiu f stramt si va veti chinui putin)dupa asta trageti broasca afara.broasca e din doua parti.inainte de a va apuca sa scoateti switch-ul de acolo,veificati dca vine curent pe el cu un aparat de masura.daca vine curent,desfaceti broasca(cap de surubelnita mic rau(nu mai stiu exact))si veti ajunge la o placa cu integrate.cu pistolul de lipit intariti toate lipiturile.la mine nu se observa nimic,dar dupa ce am facut asta a mers si merge si acum.apoi verificati vizual cele 3 microcontacte daca au tijele si fac atingere.apoi ansamblati broasca si faceti o proba la rece.doar mufel bagate si actionati angernajul broastei.ar trebui sa mearga..daca merge,luati pasii invers si la final veti fi extenuati si veti injura de mama focului ca o piesa asa mica pune asa probleme.ca sa schimbati switch-ul(are 2 fire de regula rosu si albastru),fortati putin sa sara de acolo,si pe cel nou il atasati acolo,ori cu poxipol,ori niste surubele mici daca are gauri switch-ul,sau cum am facut eu,cu doi soricei de plastic l-am fixat perfect.

sper ca v-au fost de folos toate astea.eu unul am fost foarte suparat pan am remediat,de ajunsesem sa visez noaptea micro contacte.m-am chinuit mult,pe langa mine si cipos care nu mai facuse asa ceva,asa ca amandoi m stat o saptamana pana am facut rost de switch si numai de cate ori am dat jos fetele de usi.

daca mai aveti nelamuriri va voi raspunde si daca aveti nevoie de ajutor la fel.la o cola le montam ca deh:TOT DE MANA OMULUI SUNT FACUTE :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ei,nu in toate cazurile sare tija de actionare a switch0ului,la unele se murdareaste cu praf si solutia e spray-ul degripant.la altele e lipitura rece,apoi vina cea mai uzuala problema e UZURA tijei care duce la intermitente-adica daca cu usa deschisa apesi clapeta de inchidere din broasca usii pana la pozitia intermediara(deci nu complet ca si cum usa ar fi inchisa),ai sa vezi ca el(martorul din bord si becul din usa)isi da drumul in cele mai multe din cazuri.daca mai stie careva si alte le,e rugat sa posteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat cu spray si nicio diferenta din pacate, tot mort e!

Urmeaza ultima solutie, desfacerea usii(sper sa nu imi trebuiasca cleme dupa:)) si schimbarea switch-ului. Sper ca dupa operatiune sa se rezolve!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut si eu am o problema asemanatoare si din cate am citit se intampla cam pe la toti da sa va spun cum e la mine!

La usa la sofer cand deschid usa nu se aprind becurile nici cel din plafoniera nici cel de la usa de jos,pe cand la usa din dreapta cand e deschisa apare si martoru din bord si becu se aprinde(si cel din plafoniera si cel de la usa)? Cam ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BC nu sesizeaza ca este usa deschisa. Asta inseamna ca s-ar putea sa fie o lipitura rece, care a cedat sau ca trebuie inlocuit switch-ul. Ce este acolo exact se poate vedea doar atunci cand desfaci usa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La passat cand ai probleme cu switchul de portiera iti poate aparea o eroare de genul, cum imi apare mie. Uite eroarea 01336 si cum apare. Apare atat pe 17-instruments, cat si pe 19 - Can gateway

post-15891-1251873454_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Testez niste ic-uri immo2 de passat si golf. Nu am afisarea de usa deschisa nici pe modelul cu display mare nici pe cel cu display mic. Am afisare portbagaj deschis.

-exista afisare in bord de usa deschisa; daca da, orice usa sau doar usa soferului este monitorizata (indiferent ce afiseaza in bord) ?

-exista afisare de capota motor deschisa ?

Asi dori informatii de la posesorii de passat b5 cu ic-ul original immo2, nu upgrade la immo3; nu b5,5 unde treburile stau altfel. Eventual posesori de golf 4 cu ic immo2. Doar posesori actuali sau fosti de aceste masini; teoria o cunosc, de presupuneri m-am saturat. V-asi ruga fara speculatii inutile cu switch-ul din usa, conexiuni ccm--ic, tipul magistralei CAN confort, etc.

Multumiri anticipate pentru clarificari care m-ar putea, eventual, scuti de a mai umbla dupa cai verzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am IC cu BC miniDOT. Nu am martor de usa deschisa, decat portbagaj deschis. Si nici nu am vazut pe vreun Passat B5 sa aiba martor de usa deschisa.

Martorul de portbagaj deschis la mine exista dar nu merge. La un B5 variant l-am vazut functional.

La IC cu BC maxiDOT nu exista nici macar martorul de portbagaj deschis. Astea la IMMO2 pe Passat B5.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de informatii. Incepusem deja sa suspectez ca asa stau lucrurile.

Pentru afisarea portbagajului, verifica daca este tras fir de la pinul T23/15 al CCM la mufa albastra T32/16 din IC. Informatia pe acel fir lucreaza simplu, prin punere la masa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi si eu. O sa fac ceva teste cum se mai lasa frigul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
la mufa albastra T32/16 din IC. Informatia pe acel fir lucreaza simplu, prin punere la masa.

Nu merge prin punerea la masa a firului 16 din mufa alabastra (maro/albastru). Alta varianta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am re-verificat si afisarea de portbagaj deschis asa lucreaza la immo2, pe pinul 16 din mufa albastra.

Am testat pe:

- 1J0 920 822 A - Motometer, golf, immo2, half-fis

- 3B0 920 842 A - VDO, passat, immo2, full-fis

La mini-dot exista posibilitatea ca led-ul si rezistenta aferenta sa nu fie montate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un cluster VDO IMMO2 (3B0 920 802 A) in camera (deci nu cel de pe masina, care e Moto Meter) si cu el pot face orice teste.

Am pus la masa pinul 16 din mufa albastra (am si mufele cu tot cu fire de pe o instalatie de Golf4) cu fir maro/albastru si nu se intampla nimic.

LED-ul si rezistenta sunt acolo. Am desfacut clusterul si chiar am testat LED-ul cu multimetrul. Functioneaza.

Alimentarea am facut-o cu + pe 23, 26, 27 si masa pe 24. Am omis eu ceva?

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa pui si contactul: pin 1 si pin 30; amandoi pinii din mufa albastra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok. Merge.

Deci + pe 1, 23, 26, 27, 30 si masa pe 24.

Apoi pinul 16 tot la masa, pentru a simula portbagajul deschis.

Am verificat la mine si NU exista fir pe pinul 16.

LE: Am pus fir cu papuc si surprizaaaa :)) : MERGE. Apoi un bip, iar pe BC apare mare HECKKLAPPE OFFEN.

Acum sper sa pot face in vreun fel conexiunea la CCM.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat. Acum merge perfect. Se pare ca in instalatie nu exista firul de la CCM la mufa albastra din cluster si din cauza asta nu mergea.

dsc00001ww.th.jpg

As fi vrut sa porneasca la deschiderea usilor, dar n-am gasit in mufa de la CCM nici o masa activa la deschiderea lor.

Mersi de ajutor Adi. :icon_thumright:

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Switchurile din broasca usilor lucreaza prin punere la masa, asa se aprinde lampa din usa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta stie toata lumea. Problema e ca in modulul confort nu am gasit nici un fir care sa fie pus la masa in momentul cand deschizi usile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ccm de tipul 1J0:

-pinul de comanda al plafonierelor, T23/16 din ccm, se pune la masa la deschiderea usilor; doar ca este temporizat

-pinul T23/8 din ccm, folosit pentru a semnaliza uitarea luminilor aprinse se pune de asemenea la masa doar din usa soferului; nu am un modul de macara stanga la indemana sa verific daca absenta tensiunii de contact si prezenta tensiunii pe pozitii conditioneaza semnalul in ccm sau in ic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pinul ce se pune la masa doar din usa soferului l-am gasit la intrarea in modul. Dar nu ma ajuta.

Cel ce merge doar temporizat, cand e deschisa usa cred ca merge incontinuu cateva minute, nu? Deci ar fi ok, doar ca n-am reusit sa-l identific.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!