Jump to content

Am Facut Geometia Si Supriza !


D@ny
 Share

Postare recomandată

este cea mai probabila varianta..dupa cate am citit eu aici,rotile-dupa calculator- ar fi in pozitie buna.este cea mai probabila varianta.ai dreptate.nu stiu insa cum ar putea remedia situatia...
Am toate datele care au iesit pe calculator. Problema este ca pana sa fac directia ,roata cu pricina erea la fel cum este cea din dreapta.Aripa se aliniaza cu celelalte elemente ale caroseriei.Dupa ce mi-au reglat-o sta iesita inafara!Nu cred ca a fost lovita!Iar daca a fost lovita e vorba de aripa de la acea roata.Am vazut ca aparatele acelea care le-a prins de janta aveau si niste sfori care a impresmuit rotile de la masina.Rotile din spate n-au fost verificate. Modificat de sorin74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • sorin74

    14

  • cosmin_golf

    4

  • Mihaitza83

    3

  • f@ne_tm

    2

Am gasit un articol despre aliniamentul rotilor:

"

Modificat de sorin74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am toate datele care au iesit pe calculator. Problema este ca pana sa fac directia ,roata cu pricina erea la fel cum este cea din dreapta.Aripa se aliniaza cu celelalte elemente ale caroseriei.Dupa ce mi-au reglat-o sta iesita inafara!Nu cred ca a fost lovita!Iar daca a fost lovita e vorba de aripa de la acea roata.Am vazut ca aparatele acelea care le-a prins de janta aveau si niste sfori care a impresmuit rotile de la masina.Rotile din spate n-au fost verificate.

sa inteleg ca pe rotile din spate nu au pus nici un aparat ?

atunci reglajul nu e corespunzator

eu de ce spuneam de laser ,fiinca atunci cand am schimbat suspensia pe fata , am fost in service ,mi-au montat 4 aparate . cate unul pe fiecare roata iar intre aparate era o raza laser , pt ca reglajul rotilor fata nu s-a facut fata de mediana (in alte situatii ,spre exemplu la dacie exista o gaura in caseta care corespunde cu una de pe cremaliera ,determinand astfel mediana)

ci fata de rotile din spate

eu zic sa le ceri banii inapoi si sa mergi la alt service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca pe rotile din spate nu au pus nici un aparat ?

atunci reglajul nu e corespunzator

eu de ce spuneam de laser ,fiinca atunci cand am schimbat suspensia pe fata , am fost in service ,mi-au montat 4 aparate . cate unul pe fiecare roata iar intre aparate era o raza laser , pt ca reglajul rotilor fata nu s-a facut fata de mediana (in alte situatii ,spre exemplu la dacie exista o gaura in caseta care corespunde cu una de pe cremaliera ,determinand astfel mediana)

ci fata de rotile din spate

eu zic sa le ceri banii inapoi si sa mergi la alt service

Numai la rotile din fata mi-a pus aparatele pt spate le-am spus ca revin intr-o alta zi.Aveau o ata care a impresmuit masina ,venea legata la cele doua aparate.O sa ma duc din nou sa vad care este treaba!Mult Modificat de sorin74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam suspect ti-au reglat rotile.Si eu cand am facut geometria mi-au pus tot 4 aparate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi interesanta si utila o lista cu service-uri in Bucuresti si prin tara unde se face geometria corespunzator.

Cine pe unde a fost si cat de multumit? In special cei cu laser.

Incep eu:

1) Bucuresti, Sos. Fundeni dupa spital pe partea dreapta vis-a-vis de benzinarie, nu prea multumit, aparat cu sfori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai8888 unde ai facut geometria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o da.. sigur era service si nu firma de constructii?? sfoara zici?? e clar, tie nu ti-au facut geometria rotilor...

saptamana ce vine merg sa-mi montez bara stabilizatoare pe masina si apoi merg sa fac geometria rotilor pt ca e nevoie...

si service-ul unde merg sigur nu foloseste sfoara si plumb :huh: daca tot dau 60 ron macar sa-i dau cu folos...

"Roţile nealiniate se opun mişcării naturale a vehiculului cauz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Explicatia celor de la servis punand cele doua aparate pe rotile din fata a fost:"Daca una din rotile din fata erea iesita in exterior aparea pe calculator!"Singura anomalie care a iesit dar se incadreaza in parametrii stabililiti in program a fost ca roata stanga fata este mai in fata cu 4mm decat cea din dreapta dar e ok!

Avertisment

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de Paul.Iasi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin74, daca roata e mai in fata cu 4 mm nu e bine.. pune pe cineva sa-ti verifice bucsele, pivotii, bratele tot.. nu e normal sa ai roata mai in fata.. a fost lovita masina in zona aia??

aia nu e normal nenica.... o sa-ti traga directia mult si bine.. schimba cauciucurile tocite neuniform sau intoarcele invers si fa-ti directia calumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a aratat ce toleranta trebuie sa aiba.Am confruntat datele si se incadreaza in toleranta maxima si minima admisa!Nu am incredere in mecanicii care mi-au reglat directia!Am vrut sa va cer si voua parerea.Multumesc

Avertisment

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de Paul.Iasi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma, esti de la dragasani? stii ce iti recomand eu? sa te urci frumusel in masina, iti dau nr meu de telefon, vii la pitesti, ma suni, te duc la un service te costa 60 ron directia si iti spune nenea ala ce si cum mai tre sa faci ca sa fie ok masinuta ta!

0722 423 928 / 0765 377 634

Avertisment

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de Paul.Iasi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihaitza83 si sorin74, v-am mai avertizat cu privire la folosirea quote-ului! Data viitoare primiti warn!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, Paul n-o sa se mai intample!Imi cer scuze si in numele lui.Mult

Modificat de sorin74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Readuc la viata acest topic cu problema mea, ieri mi-am facut si eu geometria rotilor, aveau aparatura buna (cate un aparat pe fiecare roata cu laser intre ele), am stat tot timpul pe langa el si erau toti parametrii pe verde, erau in tolerantele admise, chiar l-am stresat pe respectivul, am vrut sa vad cum sunt parametrii dupa ce a strans bine fiecare surub. Insa dupa ce am plecat din service, surpriza, trage stanga. Ce poate sa fie??? Am vorbit cu un prieten si mi-a zis ca lui i-a verificat presiunea in roti inainte sa puna aparatele pe ea, ceea ce la mine nu s-a intamplat, se poate sa fie din cauza asta???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare: e posibil ca daca e slabita cureaua de servo sa nu mai ai directie precisa si traga intr-o parte sau alta la denivelari/sine de tramvai? se poate intinde? cum?

Modificat de omu_negru84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

f@ne_tm exista posibilitatea ca greutatea anvelopelor sa nu fie aceeasi si de acolo si problema. Mi s-a intamplat si mie acest lucru si iti spun din experienta. Incearca sa schimbi rotile intre ele si vezi ce se-ntampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la cele expuse de R_a_z_v_a_n : DA , este posibi, mi s-a intamplat si mie.

Curios a fost faptul ca chiar dupa schimbarea rotilor tot asa "tragea" masina. Cand am masurat rotile am gasit diferente intre 0.5 si 1.5 kg. Mentionez doar ca anvelopele aveau un producator dubios :angry: (asa cumparasem masina, le-am schimbat cu un producator consacrat).

Concluzie: problema s-a rezolvat prin achizitia a 4 anvelope "bune".

Modificat de janos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauciucurile de fata sunt noi (BARUM), jantele sunt de VW in 7 spite, pe spate am cauciucuri KLEBER, acestea din urma nu au profilul la fel, dar sunt uzate uniform (au fost pe masina cand am cumparat-o). Diferenta de greutate intre roti (cel putin la cele de fata) nu cred sa fie, totusi cauciucurile sunt fabricate de CONTINENTAL iar jantele sunt VW stock. Astazi mi-am verificat presiunea in roti, era o diferenta minora, si tot imi trage stanga (dupa aprox 30-40m) dar inca nu am apucat sa merg pe un drum fara denivelari(sunt mai rare alea in TM)....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

inainte de a face unghiul de fuga ( atunci cand schimbati amortizoarele sau capetele de bara, bieleta ) e bine sa verificati sau chiar sa schimbati bucsele la brate si pivotii. Conteaza foarte mult. Din propria experienta ( 8 geometrii facute pana acum, din care 3 esecuri ) stiu ca trebuie sa ai neaparat niste cauciucuri noi cu dimensiunile corespunzatoare trecute in certificatul de inmatriculare sau cele recomandate din fabrica. La fel si pe spate. Ultima oara cand am facut unghiul de fuga am avut bucsele punte spate distruse si nu a iesit cum trebuie.

Am trecut prin foarte multe experiente cu reparatiile la masinuta mea si stiu clar un lucru : trebuie schimbata sau verificata orice piesa ce are legatura cu directia masinii, adica trebuie sa o faci cap coada. Sper ca m-am facut inteles :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F@ne te duci la baieti sa iti spuna de ce trage masina. Ai o foaie cu parametrii inainte si dupa refacerea geometriei? Apar diferente? Multi verifica si salveaza datele si apoi strang piulita de la bielete si se strica toata geometria. Deci nu te lasa pacalit de laser si alte povesti mergi si spune-le de ce trage si fa galagie. Fara o explicatie BETON sa nu ii lasi in pace.

Eventual fa tu presiunea la roti inainte si pune-i sa reverifice tot si daca apar diferente du-te si cu OPC-ul. Nu ai garantie deloc la geometrie?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine surpriza cand mi.am facut geometria, am un amortizor stramb si ca nu prea are ce ii face...si nu am nici cea mai mica idee cum s.a strambat:|

acum un an le.am schimbat pe toate noi, si nu am luat nici o groapa care sa afecteze asa tare.

colac peste pupaza. nici nu am luat garantia pt ele, tot am zis ca ma duc...si acum cand m.am dus, degeaba m.am mai dus...

nu lasa pe maine ce poti face azi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si tu crezi ca iti schimba cu garantie un telescop stramb?Nu prea cred.

Schimba telescopul ca mai tarziu cand tragi linie o sa vezi ca ai esit mai scump decat daca l-ai fi schimbat,o spun din propria experienta,am schimbat telescoapele si m-am dus si am facut geometria si surpriza a venit dupa 3000 de km cand am vazut ca ambele cauciucuri erau uzate pe interior de nu am mai avut ce face cu ele asa de bine mi-a facut geometria,m-am dus din nou la ei l-am facut scandal dar degeaba,apoi am pus alte cauciucuri si am mers in alt servic ude au facut treaba buna,asa ca mare grija si la ce service mergi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut.Am si eu o problema asemanatoare cu cele de mai sus.

Masina trage dreapta si azi am constatat ca pe spate cauciucurile sunt tocite rau la interior.

N-am facut geometria de cand am cumparat-o, am schimbat doar cauciucurile pe spate (NOKIAN).

Care poate sa fie cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe spate nu au ce sa iti faca, geometria se face la rotile din fata. Probabil ai ceva probleme cu puntea (a fost lovita si sa strambat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!