Jump to content

Am Facut Geometia Si Supriza !


D@ny
 Share

Postare recomandată

Am schimbat capetele de bara si am facut geometria si de atunci se intampla ceva ciudat :

la viraj daca masina este in sarcina de aude un bazait ciudat ( bzzzzzzzz ) iar daca o las pe liber si iau acelasi viraj zgomotul nu se mai aude . La drum drept nu se aude nimic indiferent de situatie . De la ce sa fie ?!

Uleiul in servo este la niv mediu .

:) cum se editeaza ttitlul ?!?!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • sorin74

    14

  • cosmin_golf

    4

  • Mihaitza83

    3

  • szrobik

    2

verifica cureaua de la pompa servo pote ii slabita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici o legatura curea de la servo... in sarcina sau nu.. directia e aceeasi...deci servo nu trage de roti. daca intelegi ce vreau sa spun. :vaidecapulmeu: . incerca sa mergi la un service sau la cineba care stiu sa vada cada intradevar sunt reglate capetele de bara... pentru ca dupa cum sti si tu nu toate service-urile au oameni care stiu mecanica.. BAFTA!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica si planetarele...deobiceiin sarcina si in curba ele fac asa! sau poate tia umblat mecanicu pe la capatu d planetara la burduf acolo sa fi slabit vreun surub...vezi sa nu se desprinda cum am patzit io :) noroc ca iam dat scartzu in spatele blocului cand sa plec :Psi poc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

eu am auzit un caz similar, cand capatul de bara la viraj freca in geanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, sunt mai nou in domeniul mecanicii, daca imi schimb capetele de bara (ceea ce mi-au spus cei de la ITP ca trebuie sa le schimb) ce alte trebusoare sa mai fac la masinuta dupa ce mi le-am schimbat???

Modificat de adi_adi23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui sa faci geometria.

asa se face de obicei, dar daca noul cap de bara se pune la fel ca cel vechi (cind il desurubezi pe cel de pe masina daca numeri cite rotatii faci ca sa il scoti, si pe cel nou il insurubezi la fel) nu trebuie neaparat facuta geometria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt. siguranta ta fa geometria. nu poti sti cum era inainte. eu anul trecut de cate ori am umblat la directie am facut-o. anul asta am schimbat cauciucurile le-am echilibrat si, bine-nteles, geometria. spre mirarea mea, era dereglata din cauza factorilor externi cum ar fi binecunoscutele gropi ale Romaniei, zapada necuratata de pe strazi si aici ma refer la movilele de gheata etc. daca ar fi scump, as mai zice... pt. siguranta insa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Astazi am facut geometria la rotile din fata dupa ce am schimbat:rulment fata stanga,capat de planetara stanga,bieletele de directie,burduf bieleta directie,bucse brat fata,echilibrare roti,montat discul ABS la fuzeta stanga fata.Cost total 950ron,piese noi.Urmeaza peste o luna sa fac si la puntea spate.Problema e ca roata dreapta spate sta inclinata usor spre interior.A inceput sa-mi manance si cauciucul pe interior.Am discuri de frana pe spate.Exista vreun reglaj pt puntea spate?Mecanicii mi-au zis ca prima data o sa faca geometria la ele si apoi o sa vada despre ce este vorba."Nemtoaica"asta mi-a mancat o groaza de bani.Mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la golful III rotile din fata trebuie sa stea inclinate putin spre interior deoarece este unghi de cadere negativ. pe spate ai grija la bucsele de la punte, au o anumita pozitie i care e montaza, fa semne de orientare inante sa le dai pe alea vechi jos.

Modificat de arabel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este!Unghiul din fata este negativ!Am hartia de la calculator in fata mea si asa este.S-au uitat la bucsele de la puntea spate si sunt ok.Au putin joc dar ma mai tin.Ieri am observat dupa ce am facut geometria la rotile din fata ca uneori imi trage putin stanga dar nu mereu.Ma gandesc sa nu fie de la cauciucul stanga-fata care este uzat foarte rau pe interior.Concluzie:dupa ce mi-au reglat directia parca masina trage mult mai bine.E senzatia ca aia mi-au mai pus niste cai in plus la motor.Dupa geometrie rotile au o aderenta mai buna,cum se spune-"sta toata roata pe asfalt"!Mult

Modificat de sorin74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca poti regla geometria si pentru puntea spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca nu poti sa reglezi rotile pe spate!Am un prieten care are tot un golf3 si dupa ce a facut geometria,roata fata stanga este iesita putin in exterior(cativa cm)comparand-o cu cea din dreapta.Cei de la servis i-au zis ca asa trebuie sa stea.Va intreb pe calculator apare anomalia asta daca o roata este iesita mai in exterior?Baietii de la servis i-au zis, daca erea asa aparea pe calculator.Directia e ok dar e vorba de aspect.Se observa daca te uiti atent la roti si le compari.Mult

Modificat de sorin74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca poti regla geometria si pentru puntea spate

:tuktuk: :biggrin: :blink:

si cumse face asta ma rog? sunt chiar curios...

scuze pt usoara mea ironie,da nu m-am putut abtine...astept raspuns.

succes :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar is curios cum reglati geometria la rotile din spate.... :D:):biggrin:

Rotile cum is iesite in afara? Asa ceva nu se poate...cum adik so deplasat fuzeta sau ce??:tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fata de aripa(fata) roata stanga este iesita in exterior vreo 2-3cm.Are toate piese noi la aceea roata:Cap planetara,rulment,bieleta etc,geometrie facuta!Daca te uiti din fata si foarte atent se observa.La mine roata dreapta spate este inclinata usor sre interior.Mi-a mancat cauciucul pe interior.Mecanicii mi-au zis, dupa ce o sa-mi faca geometria si la rotile din spate o sa vada ce este de facut la acea roata.Asa stiu si eu ca nu exista reglaj la rotile spate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal ca nu este geometrie la rotile din spate...nu ai ce regla la ele.sa fie piesele noi(bucse etc..),sa nu fie stramb butucul,etc

exclus geometrie!!! nu stiu sigur cum e la noi la golf 3,da la un audi 80 am avut aceeasi problema care o ai si tu pe spate:era stramba roata.solutia? un mester l-a indreptat cu barosul(butucul spate). nu e o gluma .a pus ceva pe axu ala pe care se baga rulmentii,si a lovit pana s-a indreptat. bineintele ca nu a facut asta pe masina,ci l-a luat jos,nu stiu daca cu tot cu punte.adica nu mai tin minte.

succes :icon_thumright:

Modificat de cosmin_golf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baietii de la servis mi-au zis ca pun aparatele pe rotile din spate si sa vada ce arata calculatorul apoi vor lua o decizie!Am discuri de frana si pe spate.Am sunat la servis iara sa-i mai intreb o data daca pe calculator apare problema cu iesitul rotii(toata roata)in exterior!Mi-au confirmat din nou "daca o roata erea iesita inafara fata de cealalta aparea pe calculator anomalia asta"!Ce sa mai zic.....?!Multumesc! Daca nu exista alta solutie pentru indreptarea rotii din spate voi decurge si eu la baros!Ma gandesc sa schimb fuzeta si rulmentul(are putin joc pe lateral) la roata spate cu probleme.O seara buna la toti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti urez succes.al meu mecanic(adica varumi-o :P ),nu a dat mai mult de 3 baroase...si alea cu simt.probabil si la tine e stramb butucul(sau cum ii zice...fuzeta...)iti dai seama imediat in ce directie tre sa indrepti.din cate am vazut la tine,e inclinata spre interior.asta inseamna ca fuzeta e indreptata un pic in sus.deci trebuie sa lovesti usor,o data de sus in jos.apoi montezi roata,masina o lasi jos si te uiti la ea.daca nu ajunge,ii mai dai una...si tot asa... :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa fac?!Cred ca e mai bine sa schimb puntea cu totul!Daca mecanicii spun si ei ca se poate face din ciocan asa o sa fac!Nu integ fenomenul cu roata fata iesita in exterior!Daca privesti masina din spate se vede ca roata stanga fata este usor iesita fata de roata spate de pe acea parte!Stiu ca au intins si sforile acelea la roti legate la aparate!Mecanicii sustin tare si mare ca directia e reglata ok dupa calculator si nu are cum sa fie o roata mai iesita in exterior fata de celelalte.Ma certai cu ei!Va intreb pe voi asa trebuie sa fie?!Mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te-ai gandit ca exista posibilitatea ca roata sa fie pe pozitia ei si problema sa fie caroseria ( daca a fost lovita si reparata cu alte piese sau chiar cu piese originale sa nu mai pice exact ) ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce am inteles eu tu ai probleme cu unghiul de cadere

problema e ca unghiul de cadere influenteaza paralelismul si de asta roata sta mai inafara

oricum unghiul asta e reglabil (se desfac suruburile care prind amortizorele de fuzeta si se trage roata inautru sau afara )

cauta un service care are aparate cu laser nu cu sfori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit la posibilitatea asta.Aripa din fata la roata cu pricina a fost schimbata.Dar de ce nu sta pe aceasi linie cu cea din spate?Conform aparatelor e ok!!Se cunoaste daca te uiti foarte atent din spatele masinii.Ma duc luni cu ea inapoi simt ca inebunesc.Ma oftic , directia este reglata bine.Masina trage mai bine!Dar ce fac cu aspectul?!M-a costat o gramada de bani sa-i fac directia si acum am dat de alta problema.Multumesc.Mi-a mancat zilele si banii masina asta.M-am certat si cu familia din cauza ei.Dar tot o s-o fac!Arata ca o femeie cu paranteze!!

din ce am inteles eu tu ai probleme cu unghiul de cadere

problema e ca unghiul de cadere influenteaza paralelismul si de asta roata sta mai inafara

oricum unghiul asta e reglabil (se desfac suruburile care prind amortizorele de fuzeta si se trage roata inautru sau afara )

cauta un service care are aparate cu laser nu cu sfori

Pai ungiul acela conform ce a aratat calculatorul e ok.Valori initiale unghi cadere stanga:-00G40'-valoare finala +01G30' iar dreapta valoarea initiala +01G50',valoarea finala -00G30'.Au si iei aparatura performanta,sunt axati numai pe directii.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te-ai gandit ca exista posibilitatea ca roata sa fie pe pozitia ei si problema sa fie caroseria ( daca a fost lovita si reparata cu alte piese sau chiar cu piese originale sa nu mai pice exact ) ?!

este cea mai probabila varianta..dupa cate am citit eu aici,rotile-dupa calculator- ar fi in pozitie buna.este cea mai probabila varianta.ai dreptate.nu stiu insa cum ar putea remedia situatia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parera mea e...daca se vede chiar asa de tare cu ochiul liber...masina a fost lovita...destul de tare :(

Nu tre` sa iti iei punte noua...poate k ajunge numa butucul...depinde daca puntea e OK

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!