Jump to content

Golf V 2.0 Tdi


jeansucprigat
 Share

Postare recomandată

Vezi pe topicul de limp mode. Acest limp este o auto-apărare a motorului, tocmai pentru că tu ai dat în ea (să o cureți) ea a inițializat acest limp-mode și ți-a tăiat puterea ca să nu distrugi altceva. După repornirea motorului și-a revenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu doua probleme cu golful meu 2.0 tdi, am schimbat senzorul pentru reglaj level faruri si acum farurile isi fac reglajul cand pun contactul, inainte isi faceau reglajul cand porneam motorul! Stie cineva care e cauza? A doua problema mai grava este ca din cand in cand dupa ce pornesc motorul dimineata masina scoate un fum alb spre albastru timp de 2-3 minute, cand opresc la semafor cateodata tremura motorul, dar turometrul nu-si schimba turatia, am fost la service si mi au zis ca trebuie schimbat injector loom, ce o fi si asta...., am schimbat, si masina face la fel! Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:(@alin12: Sper sa te ajute experienta prin care am trecut eu:

 

Si eu am tot Golf V, an 2007, motor BKD  ...prima data mi-a facut figura cu limitarea de viteza cand aveam 57600 Km (la 3 ani dupa ce am cumparat masina) ... am mers la reprezentanta VW si m-au pus sa schimb turbina.

Nu am schimbat nimic, doar am pus STP Fuel Injector  Cleaner (pt diesel), am sters erorile de vreo 2-3 ori pana a apucat "zeama" sa isi faca efectul (am folosit jumatate de rezervor)  si acum am 96000 Km si motorul merge fara probleme. La fiecare al treilea plin adaug un STP Fuel Injector Cleaner  si totul este perfect. O singura data mi s-a mai intamplat sa intre in limitare cand am avut niste drumuri lungi si am depasit 5000 Km, dupa o perioada de rulat in oras am avut aceeasi problema => pus STP si din nou a rulat perfect. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am si eu doua probleme cu golful meu 2.0 tdi, am schimbat senzorul pentru reglaj level faruri si acum farurile isi fac reglajul cand pun contactul, inainte isi faceau reglajul cand porneam motorul! Stie cineva care e cauza? A doua problema mai grava este ca din cand in cand dupa ce pornesc motorul dimineata masina scoate un fum alb spre albastru timp de 2-3 minute, cand opresc la semafor cateodata tremura motorul, dar turometrul nu-si schimba turatia, am fost la service si mi au zis ca trebuie schimbat injector loom, ce o fi si asta...., am schimbat, si masina face la fel! Multumesc

 

Salut, fix asa imi face si mie , eu am 2.0 TDI BKD din 2007, cand reduc viteza si opresc la semafor imi tremura putin motorul cand e in inertie. Defapt ea tremura mereu doar ca atunci se simte mai tare. Hmm... zici ca ai schimbat injector loom-umul.. eu imi faceam sperante ca de la ala e... cat ai dat pe piesa? ai luat-o noua ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat piesa noua, a costat 82£

 

Si tot asa face? cum iti facea mai exact? la mine tremura la relanti, in mers nu simt nimic anormal. Si trage destul de bine. Cu volant cum stai? Antigel pierzi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trage foarte bine, dar cand si cand de ex astazi nu mi a facut figuri, dar cand face tremura doar la relanti si doar motorul fara turometru si iese si ceva fum. volant am schimbat o anul trecut!Sent from my iPhone using Tapatalk

Nu pierd nici antigel, eu totusi cred ca e de la injectoare...nu as vrea dar nu am ce face!Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod motor ai mai exact.? Eu am BKD

Verifica valorile la injectoare cu un tester si posteaza-le aici. Daca sunt siemens ar putea fi de la ele, daca sunt BOSHC mai putine sanse sa fie defecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

 

Scriu pe acest topic deoarece am un golf 5 2.0 TDI cod motor BKD si am o problema careia nu ii gasesc rezolvare in niciun fel si as vrea ajutorul vostru sau macar niste pareri. De cateva zile masina mi se opreste din mers ca si cum as lua contactul. Initial problema ar fi plecat de la pompa de motorina pe care am si schimbat-o deoarece nu se mai auzea nicio vibratie, niciun zgomot cand dadeam la automat. Dupa asta masina a pornit si nu a facut probleme pana acasa, seara am plecat din nou cu ea si din nou mi s-a oprit din mers, aceleasi simptome. Am revenit la service si de data aceasta am schimbat filtru de motorina care intr-adevar necesita schimbare. A doua zi, problema a revenit, am fost din nou cu ea la service pornind-o cu spray de pornire (numai in modul asta o pot porni), mentionez ca am aplicat spray-ul de pornire pe la un furtun de la clapeta de acceleratie. La service baietii au dat jos egr-ul si clapeta de acceleratie si le-au curatat foarte bine, clapeta arata destul de bine inainte de curatare, in schimb egr-ul era plin de mizerie. Dupa aceasta operatiune masina a pornit si am plecat cu ea, dar seara acelasi lucru, s-a oprit din mers si momentan porneste doar cu spray. Cei de la service nu stiu ce sa ii mai faca, erori pe tester nu are deloc si functioneaza in parametrii normali. A mai patit cineva asa ceva? Ce sfaturi imi dati? Daca sunt off topic, sau daca s-a mai discutat pe aceasta tema rog un moderator sa imi mute postul si imi cer scuze, dar cu functia search nu prea am gasit rezolvari decat sa schimb ceea ce am facut deja la ea. Chiar nu stiu ce sa mai fac si unde sa ma duc cu ea.. Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai aveau putin si iti schimbau si motorul, sau de ce nu , toata masina. Presupun ca tot ce au schimbat ai platit nu? hal de service...pe ghicite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A schimbat o piesa (pompa) si un consumabil (un filtru). Nici nu vreau sa-mi inchipui ce le faci alora la service cand vor sa schimbe toate filtrele odata, practic iti schimba motorul de tot!!!

Piesele schimbate trebuiau schimbate oricum, cat mai repede.

Se poate scoate mufa de la EGR / siguranta si sa se mearga cu masina asa la BKD? Eu cred ca EGR-ul este defect si doar asa putem confirma sau infirma.

LE: Ce alteva poate intrerupe alimentarea si nu da eroare?

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, adaugam un simptom la lista:

atata timp cat nu se trece de 2000-2500rpm, masina merge perfect; daca se ating 4000 rpm, cand se da drumu' la pedala turatia cade pana la 0 si nu mai porneste.

Idei?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin asupra celor relatate mai sus: la cald (imediat dupa ce se opreste) masina refuza sa porneasca, insa daca e lasata sa se raceasca vreo 2 ore, porneste (cu spray start engine pulverizat pe admisie).

Nici macar o parere?!

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as verifica senzor temperatura motor. Asta daca zici ca nu porneste la cald...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cald nu porneste orice i-am face, iar la rece o ia foarte greu si doar cu spray pentru pornire..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cicuitul de combustibil e ok? Daca se dezamorseaza, ai probleme cu pornirea(eu asta cred ca ar fi problema). Am patit eu la fiesta sotiei, mi se dezamorsa circuitul de motorina si nu pornea decat cu spray pentru pornire.

Ceva erori pe motor are? Eventual de luat la verificat senzorii cu vagcomul, poate e unul "mincinos".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nicio eroare la scanare cu VAGCOM si din spusele unor mecanici, valorile la injectoare la relanti sunt ok.

Totusi, care e explicatia pentru oprirea motorului la turatii mai mari. Daca nu se trece de 2500rpm, masina merge ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor turatie, ECU cu probleme interne...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ar stoca macar o eroare, un martor aprins in bord?

In plus, masina nu a facut mereu asa, de curand s-a imbolnavit :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e doar "mincinos" un senzor(adica iti da o alta valoare, dar care se incadreaza in limite) nu-ti da eroare. De aia iti zic sa verifici in Mesuring blocks valorile. Asta daca esti sigur ca nu ai probleme pe partea de alimentare cu combustibil. In carcasa filtrului ai motorina? Atunci cand se opreste... Poate e o conducta lovita, debitul fiind obturat, nu ai suf pentru mersul la turatie mare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri, @nervoss.

O sa incercam sa facem si ceva log-uri in mers / la relanti.

Totusi, ramane fara explicatie refuzul categoric de a porni la cald. Electromotorul invarte, insa degeaba. Intuiesc ca nu se alimenteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si? Ce a fost pana la urma? Macar pe viitor sa putem da un sfat mai bun/rapid...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am aceiasi problema relatata de initiatorul topicului ..doar ca la mine s-a oprit la semafor fara sa dea un alt semn inainte . ceva pareri ( tocmai luni o duc la service  Ps azi e sambata )
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!