Jump to content

Golf V 2.0 Tdi


jeansucprigat
 Share

Postare recomandată

Salutare. Nu știu dacă postez unde trebuie, sorry. Vreau sa fac și eu schimbul de ulei la mașină din semnătura . Am acum în ea Castrol 5W40 Turbo diesel. As vrea sa bag acum 5W30, un mecanic mi_a zis ca nu este recomandat sa bag. Aștept păreri, mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Este bine sa bagi tipul de ulei recomandat in Manual, eu la motorul 2.0l BKD am bagat numai Castrol Edge 5W-40 (norma PD505.01).

Vezi topicul Revizie Golf V unde sunt diferite pareri in legatura cu uleiul folosit (in functie de tipul de motor).

In cazul in care nu ai manualul, vezi topicul Manuale Golf V & Jetta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare! Am gasit 2 Golfuri 5 Variant, ambele cu motorul de 2.0 TDI.

 

Primul Golf 5 este din 2009 si are motorul de 2.0 TDI CR prezent si pe Golf 6 (cod motor CBDB). Masina are undeva la 260.000 km reali (vanzatorul o vinde ca avand 180.000 dar am verificat-o).

 

Al doilea Golf 5 este din 2008 si are motorul de 2.0 TDI PD, masina avand undeva la 220.000 km cu toate reviziile facute la reprezentanta.

 

Ambele masini au pret asemanator si dotari similare. Ce masina m-ati sfatui sa cumpar? Sunt multi 200.000 + km pentru astfel de motoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt multi, la anul asta nici nu prea gasesti cu sub 200k km. Părerea mea e sa o alegi pe cea care nu are km dați inapoi. Mie imi inspira mai multă incredere. Probabil vânzătorul la cea din 2009 este bișnițar si cine stie ce mai are ascuns masina.

180k sau 190k este kilometrajul lor preferat. Prefer sa iau una la 250k dar sa stiu ca sunt reali. Bafta si poate pui si niște poze sa le vedem.

Modificat de 21Luk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Golf 5 nu exista motoare CR. Toate motoarele tdi sunt PD!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, 

 

doresc sa devin posesor de Golf 5 GTD 2.0 (2007, 170 cai, 200.000 km) si inainte de asta as vrea sa ma lamuriti cu unele probleme:

 

1.Aceste masini din cate am inteles vin cu motor BMN care din fabrica vin la randul lor cu injectoare siemens ? 

2. Sunt motoare fiabile ? pot aparea probleme ?

3. Am inteles ca la acest cod motor nu ar fi probleme cu chiulasa ? fiind din 2007 .

4. La ce ma pot astepta ? ce ar trebui sa verific inainte de a o cumpara ? 

 

Va multumesc frumos si astept orice fel de comentariu ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva chiulase mai crapa dar nu asa des ca la fratiorul geaman cu turbina mai mica BKD, injectoarele siemens daca nu's cumva deja schimbate toate cu noua revizie (SIMOS cred) au prostul obicei sa pice in mers cu eroare fatala care opreste complet ECU si te lasa fara servofrana si in unele cazuri servodirectie si NU mai porneste pana nu este schimbat injectorul. 

Pe chiulasa sub tevile de aluminiu undeva in dreapta scrie o serie, daca se termina in C n'ai probleme cu el. 

 

In rest e ok. E un motor potent. Daca ai grija de el e unul dintre cele mai bune motoare de 2 L diesel facute de VAG. Mai silentios decat CR, cuplu mai bun, foarte tunabil si destul de economic. 

Eu unul in locul tau as merge pe BKD (injectoare BOSCH) si de restul de bani as alege cutia DSG.

BKD are ceva potential de tuning mai bun ca BMN nu din cauza ca e mai bine facut ci pentru ca softul facut de BOSCH pe EDC16 e mai inteles/cunoscut de comunitatea tunerilor decat cel de pe Siemens PPD. 

Bafta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi frumos de sfaturi ! Astept in continuare si alte păreri despre acest motor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.Vin si eu cu 2 probleme, am un golf 5 si imi arata doua erori in bord.. "Airbag fehler" si "abgas werkstatt" mentionez ca nu e aprins nimica in bord doar cand pornesc masina imi apar astea.Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un scan la masina si vezi de la care airbag iti vine eroarea preventiv poti totusi sa verifici mufele de sub scaun sa fie ok eventual strange putin conectorii curata cu un spray de contact  , abgas werkstatt poate veni din multe locuri poate fi o sonda de temperatura , furtune vacuum etc etc fa o diagnoza ca e mai simplu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Am si eu un 2.0 BKD si sunt foarte interesat de o resoftare, dar in acelasi timp destul de speriat in legatura cu asta pentru ca am auzit foarte multe pareri de rau si sincer nu stiu pe cine sa cred. Multi spun ca nu este ok, ca nu suporta turbina o presiune atat de mare, ca motorul BKD nu este predispus la schimbari de genul.. As aprecia enorm daca cineva care se pricepe cu adevarat la asta ar avea 2 minute sa-mi spuna tot ce este de stiut despre aceasta resoftare pe 2.0 BKD. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum e la 110.000 km si are un tune de 210 HP. Motorul nu are probleme, turbina insa merita schimbata cu una mai buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt 210 hp mi se pare cam incet... timpul tau a fost undeva la 7.5-8 din secunda 5 pana in secunda 12-5-13..eu am scos 7.8 de la 140cp resoftata la 170cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorry. Am plecat incet. Si filmuletul din 2013 avea un soft mai slab. Pana in 200 hp.

Oricum si plecand incet si cu multa grija tot am distrus DMF'ul in ceva timp.

Asta apropos de intrebarea principala cu tuningul.

Motorul tine.. DMF'ul in special pe DSG necesita tuning foarte atent altfel are viata scurta. Turbinele de PD140 sunt slabe si sufera si cu softul stock.

Pe hardware stock totul tine binisor sa zic 170 hp. Schimbi turbina si te duci un pic peste 200 dar pierzi cuplu sub 1700 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o chestie. Vitezometrul meu este calibrat. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu un 2.0 BKD si sunt foarte interesat de o resoftare, dar in acelasi timp destul de speriat in legatura cu asta pentru ca am auzit foarte multe pareri de rau si sincer nu stiu pe cine sa cred. Multi spun ca nu este ok, ca nu suporta turbina o presiune atat de mare, ca motorul BKD nu este predispus la schimbari de genul.. As aprecia enorm daca cineva care se pricepe cu adevarat la asta ar avea 2 minute sa-mi spuna tot ce este de stiut despre aceasta resoftare pe 2.0 BKD. Multumesc!

Cati km are masina? Cum a fost intretinuta? Sufera de ceva?

Daca totul este ok poti sa tii cont de urmatoarele:

Am avut un Golf model 2008, cu soft de la 20.000km (185cp), la 40.000km am trecut la stage 2 de la alt tuner (406nm pe o plaja foarte mare), am schimbat turbina cu una care nu a tinut, apoi la 120.000km am luat alta turbina si am facut alt stage 2 (de la alt tuner) si avea 460+nm pe o plaja si mai mare (puterea maxima a crescut de la 4000rpm la 4500rpm). Masina a ramas pe forum si totul e ok. Acum are 150.000km cu ambreiaj stock, volant stock si nimic nu da semne de oboseala. Turbina a fost schimbata din cauza celui de-al doilea soft care nu a fost ok.

 

Golful din semnatura are turbina stock, volant stock, ambreiaj stock, soft de 50.000km (stage 1+ ... un fel de stage 2 pentru turbina stock), 440nm, putere maxima la 4000rpm si performante foarte asemanatoare cu cele de la Golful de mai sus (pentru ca la viteze decente pierd oricum aderenta la greu daca nu sunt conditii ideale.. pe care noi nu le-am gasit).

 

Prin urmare, la cele 2 golfuri nu am avut nicio problema de la softuri. Conteaza foarte mult la cine il faci, conteaza sa intretii masina foarte bine (pentru ca inainte de toate, asta e ce conteaza), sa o respecti si sa nu-ti bati joc de ea pentru impresii de moment.

Cand spun stock pe masinile de mai sus spun echiparea standard pe GT Sport.

 

Mentionez ca pe langa cele spuse mai sus nu am avut absolut nicio problema cu injectoarele la nici una dintre masini, iar cea din semnatura nu a consumat gram de ulei in aproape 105.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are 270000km, din 2005. Am o mica problema la turbina care nu mai este intr-o stare perfecta, deci banuiesc ca nu are rost sa ma incurc cu o resoftare deocamdata, ci doar dupa schimbarea turbinei. Desi tu ai spus ca ai avut stage 1 la 185 care mi se pare destul de mult, dupa care stage 2. Eu as vrea doar un stage 1 nu foarte pretentios undeva pe la 170cp..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut eu un stage 1-ish pe Bkd, cu 160cp masurati pe dyno si crede ma ca era foarte misto masina. Asta cu turbina originala. :icon_thumleft:

post-47000-0-24467900-1426779469_thumb.j

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta de la 140 la 160 se simte cat de cat ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e vorba de aproape 400 nm cuplu pe rotile fata...asta inseamna ca pe 3 vei avea momente in care rupe aderenta. Daaaaar....totul este o loterie care depinde de starea turbinei. Poti sa mai mergi 100k km dupa ce faci soft...sau sa mai mergi 10k. Aici e problema. La mine a pocnit pt ca a intrat un corp strain pe admisie si a lovit in pale astfel descentrand miezul. 

 

Ceea ce vrei tu se numeste soft custom, si trebuie facut la cineva care se ocupa cu asa ceva. Altfel, te duci la un furnizor de softuri "abc-tuning"care o sa iti faca niste log-uri la masina sa vada in ce stare (relativa) se prezinta motorul, iti va spune ca turbina e obosita si ca ai cam multi km si o vei sparge daca faci soft iar tu incantat ca vei avea mai multa putere zici " N-are nimic!" si ...apoi...loto 6/49. ( nu e regula generala, sunt si tuneri care iti vor explica riscurile astfel refuzand sa iti faca soft in cazul in care turbina sau injectoarele nu se prezinta bine. Astia sunt putini dar daca sapi aici pe forum ii vei gasi.)

 

In cazul in care vrei sa schimbi turbina, intereseaza-te bine inainte; exista varianta sh sau noua sau reconditionata. Eu personal nu recomand reconditionata pentru ca nu am avut o experienta placuta. In acelasi timp se prea poate sa fi fost eu ghinionist. sau nu. 

 

Ideea e ca un soft, indiferent de agresivitatea lui, va implica o uzura mai accelerata a componentelor masinii. Ca sa nu mai vorbesc ca ar cam trebui sa schimbi franele pe fata pentru ca alea de 288 sunt oarecum subdimensionate. 

 

Dar, daca nu te grabesti si citesti cu atentie la experientele unora sau altora de pe forumul asta o sa gasesti toate informatiile de care ai nevoie.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am zis ceva gresit?  :icon_confused:

 

Uite si un filmulet cu masina, sa iti faci o idee despre cum se misca.( 175+ cp in timpul filmarilor).

 

 

LE: pentru ca am avut filmuletul colegului de pe pagina anterioara am observat urmatoarea chestie: lui cu 200-ish cai ii ia aprox 6 secunde 100-140, mie cu 175+( atat estimez ca are acum) imi face cam 5secunde 100-140.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru parerea sincera, Cristi. Din ce ai spus am inceput sa realizez ca daca nu ai ceva bani pe tine cu care sa sustii dupa aceasta schimbare, nu este indicat deloc. Probabil nu voi risca si ma voi multumi cu cei 140 de caluti ai mei, deocamdata cel putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Exista o arie te tuning unde puteti sa purtati discutiile astea. Raspunsul meu s-a referit strict la fiabilitatea motorului, dezbaterile pe tema tuningului, filmulete, comparatii, etc. va rog frumos sa le postati in aria corespunzatoare: http://vwforum.auto-bild.ro/forum/13-tuning-si-alte-modificari/

2. Ce treaba au franele cu titlul topicului? Vezi ca pe 2.0TDI s-au pus si discuri de 280 pe fata, nu doar 288. Si la ce te raportezi cand spui ca sunt subdimensionate la 288? Hai sa-ti explic eu: aveam 2 Golfuri identice, unu cu frane de GTI si furtunase metalice si celalalt cu franele stock si furtunasele stock. La testul de franare (facut dupa ce motorul era cald si masina mersese destul) au avut rezultate similare. In 3 ani eu nu am simtit diferente intre cele 2 sisteme, si nu am mers numai pe drumuri publice  cu ele. Si sa nu uitam ca pe ambele sistem se pun aceleasi placute...Deci hai sa facem reviziile la timp si cu piese ok inainte sa upgradam ca e fashion. Ma refer la schimbul lichidului de frana la 2 ani si al placutelor atunci cand isi pierd din eficienta, nu cand se aprinde becul sau spune x-ulescu de la vulcanizare. 

 

Ramai stock, intretine bine masina si bucura-te de ea! Trage foarte bine stock, daca o tii cum trebuie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!