Jump to content

Injection Pump Metering Cotrol Unit


bolat ainur
 Share

Postare recomandată

Salut numele meu este Ainur. Azi am avut o problema, mi sa oprit motorul in mers. Am pus testerul pe ea si la sectiunea pt motor mi-a dat urmatoarele coduri de eroare

17970-Quantity adjuster(N146) upper limit/lower limit reached P 1562 - Intermitent

17656- Injection start regulation: control deviation P1248

Am schimbat filtrul de motorina si nu mai imi da eroarea nr doi. Am scanat din nou si imi apare eroare 1 din nou. Puteti sa ma ajutati? Cine se pricepe la pompe de injectie fara duze(bosh). Este vreo problema grava? Trebuie sa schimb pompa de injectie cu totul?Sau se poate repare doar unitatea de contol si masura a pompei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as duce mai intai unitatea de control si masura (modulatorul / reglajul electronic de debit) la un bun pompagiu. Zona constanta nu o cunosc din acest punct de vedere :blink:

Oricum se poate schimba (daca chiar este nevoie) doar aceasta bucata (400E la service-uri Bosch) insa numai dupa ce ai curatat-o, ai verificat contactele din mufe sa nu fie oxidate samd..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17656- Injection start regulation: control deviation P1248

LA ce se refera eroarea asta ? Ca si al mine mai apare. Multumesc frumos!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17970-Quantity adjuster(N146) upper limit/lower limit reached P 1562 - Intermitent e o eroare de contact electric. Verifica/curata contactele din conectorul pompei de injectie (si partea mama si partea tata) si asigura-te ca pe pinul 5 ai 12V fata de masa (evident, cu contactul pus). daca nu, mergi pe traseu la releul 109 si verifica si acolo (desi n-ar trebui sa fie acolo pt ca si ECU se alimenteaza prin acel releu )

P.S. am presupus ca ai motorul ALH. Daca nu, e vorba de alt pin pe conectorul pompei.

Modificat de Muffi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc baieti(Muffi,andREI) . Am sa ma duc la un pompagiu bun din Constanta. Si o sa-i explic ce trb sa faca.

In programul Auto data imi spune cauze probabile pt eroarea 17656 P1248 urmatoarele -fuel injection timingsolenoid, injector needle lift sensor, fuel level low, pump timing. Si imi apare in bord Sevice km 3000, numai at cand ajung sa-i dau sa pornesc la automat.

Daca mai aveti informatii despre problema mea va rog frumos sa mi le spuneti

O sa va atasez un fisier pdf cu tote codurile cu pXXX plus fisiere cu pompa de injectie pt motorul ALH si cu partea electrica.

Volkswagen_OBD_II_Trouble_Codes.pdf

590844.xml_xsl_2.pdf

APOS_PASS1.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu ziceai ca eroarea 17656 a disparut dupa ce ai schimbat filtrul de motorina? A reaparut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a reaparut eroarea. Eu am pus prima scanare ca sa vededi ce-am avut . Acum am doar P1562 Quantity aduster upper limit reached. Vezi atasamentul.

ainur.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

ma poti ajuta si pe mine cu o scanare :ph34r:

PS. in Buc nu am gasit pe nimeni. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

ma poti ajuta si pe mine cu o scanare :ph34r:

PS. in Buc nu am gasit pe nimeni. ;)

Ai PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 years later...

Buna ziua

Am si eu nevoie de ajutorul celor care au mai avut si au rezolvat urmatoarele probleme:

1. Toata iarna, masina mea, un golf 4 , 1.9 TDI / 81kw/ cod motor AHF din 1999 mi-a pornit foarte greu

2. Dupa ce am incercat sa o alerg pe autostrada cu cca 185 km/h am avut surpriza sa constat ca zgomotul de la motor s-a schimbat, in sensul ca este mult mai pronuntat, maii bataios, mai subtire, mai zgomotos(parca ar fi ceva la injectie)

3. Am pus testerul pe masina si am gasit urmatoarele coduri de eroare:

  17571 - Fuel Temp Sensor(G81)

                P1163 - 35 - 10 - Open or Shot to Plus - Itermittent

 si

 

  17656 - Start of Injection Timing Regulation

 

 

              P1248 - 35 - 10 - Control Deviation = Intermittent

 

In acest moment am lasat masina pe dreapta(imi este teama sa nu se strice mai rau) si din cate ma pricep eu....am sa caut un "pompangiu"  in BUCURESTI , foarte priceput care sa imi repare masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

Cum ati rezolvat

17970-Quantity adjuster(N146) upper limit/lower limit reached P 1562 - Intermitent

17656- Injection start regulation: control deviation P1248

ALH-ul meu nu mai porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!