Jump to content

3.0tdi Quattro 2005


manuel100
 Share

Postare recomandată

e bine de verificat si daca a aparut uzura pe axele cu came.eu stiu ca problema asta tacheti/axe cu came a fost numai la modelele vechi de audi a6,pina in 2004 ,cu motoare v6 tdi .toate uleiurile sint bune atata timp cat se respecta specificatia pompe-duse unde e cazul.trebuie investigat calumea.in cazul audi 3.0 tdi quattro zgomotul la tacheti nu cred ca e o chestie frecvent intalnita .poate vreodata masina a avut probleme la pompa de ulei,si de atunci ,din cauza lipsei de presiune de ulei in rampa,sa fi aparut uzura pe tacheti.trebuie investigat amanuntit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot asa se aude si la masina mea atunci cand pornesc motorul. Si mie mi s-a parut suspect zgomotul, dar se pare ca asa trebuie sa fie. Apropo, masina am luat-o cand avea 50.000km la bord si era inca in garantie. Mi-e greu sa cred ca la km aia tachetii ar avea probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la acest motor probleme cu axele sau tachetii apar in jur de 200000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Coexist... nu crezi ca ar putea avea drepate cypy82?

Ar trebui sa fac o verificare in sensul asta(patina lantului de distributie)

Nu ti se pare ca zgomotul(bataia) de care vorbim aduce a unui lant ce patineaza?

In rest, cum te impaci cu masinuta?

Eu sunt super multumit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate are dreptate, dar sincer am un feeling ca nu e o problema. Masina este senzationala. Am si destul de multe dotari care imi fac viata f placuta la bord. Sunt 3 chestii pe care nu le am si mi-ar fi placut: suspensie adaptiva(am jante pe 18), active cruise control si trapa. In rest pot spune ca am tot ce imi pot dor de la o masina. Ai schimbat ceva la ea pana acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am schimbat nimic deocamdata. Da, ai dreptate cu suspensia adaptiva. Eu am jante pe 16. De optiuni nu ma plang nici eu. De trapa ce sa spun , nu stiu de ce ai nevoie asa mare de ea??? Active cruise control = tempomat?? Il am. Si cu ce ma ajuta in Romania? Stii de ce sunt bucuros eu? De sirocou! Mi-a prins tare bine iarna asta!Ce optiuni mai nastrusnice ai pe ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaptive cruise control= pastreza o viteza constanta si o distanta sigura in raport cu automobilul din fata. Atunci cand o masina intra in fata ta, sistemul franeaza singur, iar cand se da la o parte cel din fata, masina accelereaza singura pana la viteza prestabilita. Iar trapa mi-ar fi placut pt serile de vara. Imi mai place ca interiorul este mai luminos. Pai am asa: pornire fara introducerea cheii in contact, bose soround sound,perdea electrica pt luneta si manuale pt geamurile spate,tv, incalzire stationara cu telecomanda, telefon audiin cotiera fata,piele, monitorizare presiune pneuri si multe altele. E chiar full, fara ce am spus mai sus si fara xenon adaptiv. In rest am tot. Tu ce ai pe ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perdelutele, incalzirea si ventilatia stationara cu tlc si telefonul le am si eu + scaune sport piele neagra, incalzire scaune fata-spate, bixenon adaptiv, pachet lumini interioare, comming home etc. Te invidiez pt bose sorround. Cu ce pb te-ai confruntat pana acum? Aaa, pai inseamna ca nu am nici un adaptive cruise control. Scuze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tiberiuenache

Sa o stapanaesti sa natos si fara incident...o masina exceptionala dpdv al designului exterior si interior.

Zgomotele la motor sunt normale dupa parerea mea de mecanic cu ceva experienta diesel (Caterpillar). Se datoreaza zic eu datorita tachetilor, mai exact design-ului lor. In timp acest lucru zic eu ca se va accentua si in primul rand de vina ESTE uleiul de proasta calitate care se gaseste pe piata Est-Europeana. La un ulei nu este importanta numai vascozitatea...care se alege strict referitor la conditiile de utilizare (temperaturile exterioare: -50C nu e la fel ca +50C) ci Compozitia Chimica. Un ulei de calitate va fi mai "lipicios" si va ramane mult timp pe suprafetele de rulare ale motorului, de aceea si preturile destul de mari al unui litru de ulei AudiVW adus din germania. Iar cine crede ca uleiul de la noi (chiar acelasi Brand) e la fel cu cel din Germania se inseala amarnic.

Eu unul daca nu eram satul de diesel-uri, as fi optat pt un diesel BMW sau Honda care sunt superioare celor AudiVW, mai silentioase si mai fiabile. BMW-ul fiind dpdv tehnic/mecanic superior Audi, de aceea am si optat (dupa luni de studii si teste ) pt un BMW530i(benzinar) in defavoarea unui A6. Sincer BMW nu se compara la comfortul interior/design cu Audi A6 care e superb. Plus ca eu imi doream o cutie steptronic/auto si Multitronicul de la Audi are inca probleme...deocamdata...

Singurul lucru pe care il regret ca nu am luat Audi...este ca froumul BMW este f slab :) , spre deosbire de acesta. Keep going!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perdelutele, incalzirea si ventilatia stationara cu tlc si telefonul le am si eu + scaune sport piele neagra, incalzire scaune fata-spate, bixenon adaptiv, pachet lumini interioare, comming home etc. Te invidiez pt bose sorround. Cu ce pb te-ai confruntat pana acum? Aaa, pai inseamna ca nu am nici un adaptive cruise control. Scuze

Incalzirea din bancheta spate se face cu motorina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incalzirea din bancheta spate se face cu motorina ?

Razi de mine????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa o stapanaesti sa natos si fara incident...o masina exceptionala dpdv al designului exterior si interior.

Zgomotele la motor sunt normale dupa parerea mea de mecanic cu ceva experienta diesel (Caterpillar). Se datoreaza zic eu datorita tachetilor, mai exact design-ului lor. In timp acest lucru zic eu ca se va accentua si in primul rand de vina ESTE uleiul de proasta calitate care se gaseste pe piata Est-Europeana. La un ulei nu este importanta numai vascozitatea...care se alege strict referitor la conditiile de utilizare (temperaturile exterioare: -50C nu e la fel ca +50C) ci Compozitia Chimica. Un ulei de calitate va fi mai "lipicios" si va ramane mult timp pe suprafetele de rulare ale motorului, de aceea si preturile destul de mari al unui litru de ulei AudiVW adus din germania. Iar cine crede ca uleiul de la noi (chiar acelasi Brand) e la fel cu cel din Germania se inseala amarnic.

Eu unul daca nu eram satul de diesel-uri, as fi optat pt un diesel BMW sau Honda care sunt superioare celor AudiVW, mai silentioase si mai fiabile. BMW-ul fiind dpdv tehnic/mecanic superior Audi, de aceea am si optat (dupa luni de studii si teste ) pt un BMW530i(benzinar) in defavoarea unui A6. Sincer BMW nu se compara la comfortul interior/design cu Audi A6 care e superb. Plus ca eu imi doream o cutie steptronic/auto si Multitronicul de la Audi are inca probleme...deocamdata...

Singurul lucru pe care il regret ca nu am luat Audi...este ca froumul BMW este f slab :rolleyes: , spre deosbire de acesta. Keep going!

puteai sa sari de partea in care lauzi bMW-u....nu ti se pare ca flueri in biserica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tiberiuenache

Da ce aici suntem pe stadion sa tinem numai cu Steaua si sa-i fluieram pe restul? Nu cred!

Audi construieste masini frumoase si fiabile...insa nu intrece ca fiabilitate BMW-ul asa cum nici BMW nu intrece ca fiabilitate Toyota/Honda.

Sa fim seriosi nimeni nu a gasit mashina perfecta pana acuma...pt mine poate fi ceva de genu...

Design Audi + Tinuta de drum/Ergonomie BMW + Fiabilitate Japoneza + Motoare Americane :)

Oricum mie unul imi plac mashinile nemtesti si daca din pacate nu m-a satisfacut nici un model audi atunci nu inseama ca nu am sa mai frecventez forumul Audi...Ba dimpotriva ..nu se stie niciodata cu ce model va veni pe piata care va fi pe placul meu...De fapt chiar a venit (Q7) insa deocamdata este peste bugetul meu alocat...poate mai incolo...

Iar asta (Q7) este un SUV care intr-adevar este pe locul intai peste BMW si Merc si oricare alta...pur si simplu Superba...pacat ca nu se gaseste la vreo 25000E ca as fi preferat-o in locul lui 530i . Poate Next Time.

Sorry pt off-topic.

Hai ca partea cu incalzirea pe motorina a fost geniala...poate le da idei celor de la Dept Technic... :)

Modificat de tiberiuenache
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fim seriosi nimeni nu a gasit mashina perfecta pana acuma...pt mine poate fi ceva de genu...

Design Audi + Tinuta de drum/Ergonomie BMW + Fiabilitate Japoneza + Motoare Americane :(

pacat ca nu se gaseste la vreo 25000E ca as fi preferat-o in locul lui 530i . Poate Next Time.

Sorry pt off-topic.

Design Audi + Tinuta de drum/Ergonomie AUDI QUATTRO+ Fiabilitate ,,, + Motoare BMW :(

Parerea mea...

A8-UL 3.0TDI quattro 171kw (SH de 2 ani) depaseste dublul sumei de mai sus deci ar trebui facuta comparatie cu modelul A6.

A8 e departe de BMW530, tot parerea mea. :(

PS Desigur spun ce spun din pozitia de proaspat posesor de A8.Si revenind la topic, si eu cand pornesc masina am impresia ca porneste mai greu, ca se schinuie ceva pe-acolo, parca nu ar avea baterie suficienta.Asta cand e motorul rece,Cand e cald, porneste bine, dar nu la sfert, cam la jumatate, ca sa zic asa.Si ma gandeam sa-i schimb uleiul mai devreme decat zice caietul service cu 3 mii de km.O sa pun ulei Long Life.

Modificat de sanddy1964
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Salut! De curand am achizitionat un A6 3.0TDI quattro 2005, 77000km. La pornire, timp de aprox. 2 sec se aude o bataie, zic eu de tacheti. Aceasta bataie apare numai dupa ce masina nu a fost pornita de aprox. 15 min., insa daca pornirea se face mai repede de intervalul amintit, nu mai apare aceasta bataie. Este normala aceasta manifestare??? Va multumesc!

La fel mi se intampla si mie, la o masina identica. Mi s-a spus ca ar fi ceva normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine porneste mai greu cand e motorul rece...si tacane mai mult de 2 secunde...cam pana ajuge lichidul de racire la 90 de grade...dupa prima pornire porneste la sfert...dar cum se raceste o ia de la capat cu tacanitul...specific uleiul e Divinol 5w40 special pt PD...iar masina are 137700km.Sa ma astept la ceva nasol?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o masina de vis A6 Quattro 3.0 TDI modelul nou, e chiar masina pe care mi-o doresc pe viitor.

Ca dotari necesare, as zice eu:

-Quattro,

-Bi-xenon adaptiv,

-suspesie pneumatica,

-navigatie MMI (Multi Media Interface),

-piele nappa cu ventilatie.

-Culoare negru perlat.

Motorul 3.0 se zice ca este cel mai reusit de la Audi/VW.

Singurul impediment deocamdata este pretul. In Germania (mobile.de & autoscout) am vazut ca este pe la 30.000 Euro modelul din 2005/2006 cu dotarile de mai sus.

Ca si posibile alternative ar mai fi VW Touareg 3.0, si Mercedes CLS 320CDI. Daca Touareg-ul este cel mai practic pe drumurile noastre datorita gropilor si denivelarilor, CLS este si el superb, probabil chiar mai aspectuos ca A6 la design. Nu stiu la fiabilitate, si motor cum sta. Confortul/ spatiul interior sigur la A6 este superior fata de CLS. Dintre acestea trei -> Audi A6, Tuareg si Mercedes CLS ce ati alege? Eventual si argumente. Thanks.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toureg clar. Cum ai zis si tu, pentru drumurile noastre e super! Si oricum e o masina bestiala! Acuma depinde ce vrei..mai Suv aka Toureg..sau limousine |A6.... mercedes nu ma bag :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel mi se intampla si mie, la o masina identica. Mi s-a spus ca ar fi ceva normal.

ce ulei folosesti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am schimabat uleiul: 5W-40. Aceeasi poveste. Nici macar o ameliorare. Stiti vreun remediu??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Am gasit, in cele din urma, cauza zgomotului (tacanitului) suparator de la pornire: e vorba de o patina ce intinde lantul de distributie si care este actionata hidraulic de catre presiunea uleiului de motor. S-a constatat ca dupa un anumit nr de km, la pornirea motorului, aceasta nu-si mai face treaba instantaneu.

Asta e explicatia unui omulet de la VW-AUDI care mi-a aratat si un mail venit la el referitor la aceasta pb. Deocamdata nu exista remediu. Cica se lucreaza......Asteptam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu folosestı uleı corespunzator! De aıcı pleaca majorıtatea problemelor dın motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!