Jump to content

3.0tdi Quattro 2005


manuel100
 Share

Postare recomandată

Salut! De curand am achizitionat un A6 3.0TDI quattro 2005, 77000km. La pornire, timp de aprox. 2 sec se aude o bataie, zic eu de tacheti. Aceasta bataie apare numai dupa ce masina nu a fost pornita de aprox. 15 min., insa daca pornirea se face mai repede de intervalul amintit, nu mai apare aceasta bataie. Este normala aceasta manifestare??? Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul a fost schimbat la motor recent ? Uleiul actual din motor respecta norma impusa de producator?

Un METABOND ar ameliora zgomotul. Parerea mea :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, la aceeasi chestie m-am gandit si eu, pt ca nu stiu exact cand a fost schimbat uleiul. Masina abia am cumparat-o si astazi chiar am sa schimb uleiul. Sa vad daca va avea vreo influenta.

Apropo, vad ca te ocupi de electronica. Stii poate de ce radioul merge perfect iar cd-ul(track) are un zgomot de fond (paraziti)??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFFTOPIC Intrebare :) E RADIO-Cd-ul original al masinii ? Daca raspunsul e da atunci cred ca partea de filtrare a tensiuni ide alimentare din el nu prea functioneaza :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu si acele motoare au tacheti hidraulici, deci timp de 1-2 sec ar trenui sa "tacane" pana ajunge ulei in acestia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut schimbul de ulei recomandat de producator(castrol 0W-30). Aceeasi chestie. Tacanit timp de 1-2 sec. Cel de la service mi-a spus ca e normal, motivul invocat fiind faptul ca se utilizeaza un ulei ff subtire(sintetic) care coboara in f scurt timp in baie. M-am mai linistit, dar, oricum, mi se pare sa zic "jenant" sa auzi asemenea bataie la asemenea masina. Multumesc mult pt raspunsuri.

La faza cu parazitii ce-i aud in timp ce ascult cd: sistemul audio este original , de tip DSP, si acest zgomot de fond se aude numai la cd...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru bataia aia ai nevoie sa pui un ulei putin mai gros eu folosesc 5w40 la inceput foloseam 0w30 dar am avut aceeasi figura si acum de cand is cu asta nou nici o problema nu mai clantane

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare, motorul tau este Common-rail 3 ?

Ce cod are motorul tau ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul este common-rail iar ce auzi tu nu e o problema.Asa cum au zis si colegii dureaza cam 2 secunde pana ajunge uleiul sus si apoi dispare zgomotul.E ceva normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este common-rail. NU stiu ce generatie. Oricum, urmatorul schimb il voi face cu 5W-40. Sa vedem atunci ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La masina din semnatura cand am fost sa`mi schimb uleiurile mi`au zis cei de la service ca ar trebui schimbati tachetii. Nu bat asa tare, dar ei zic sa-i schimb. Voi ati schimbat cam cat costA? asta de la service zice ca prin 600 de oiro. cam cati km as mai putea sa merg asa cu ei... multumesc.

p.s: nu bat foarte tare, la inceput mai tare, dupa aceea nu prea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am schimbat nicidata tacheti la masina. Inaintea acesteia am avut A6 2001 2500cmc 150CP si nu mi-a facut nici o pb. Schimbarea lor cred ca e motivata de o bataie puternica si dupa incalzirea motorului, caci altfel nu cred ca se impune aceast operatiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, deci mai pot sa merg si eu linistit! multumesc frumos manuel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum am citit in manualul de service , tachetii hidraulici au probleme si trebuie schimbati doar daca tacanitul ( nu se amoresaza )persista mai mult de 5-6 .la fel mi-am pus si eu intrebari referitor la tacanit cind am luat masina . deci 2 secunde e normal . chiar m-am interesat de preturi , un tachet costa la porsche romania in jur de 120 ron anul trecut .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am gasit la 80 de RON BUCATA, si sunt 24 ! deci jucaria iasa destul de scumpa, dar binenteles ca merita investitia cand e nevoie. Eu mai rezist vreo 10 mi de km, dupa care trebuie sa fac schimbarea, sa preintampin alte probleme, care sigur nu-mi vor provoca placere! :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este common-rail. NU stiu ce generatie. Oricum, urmatorul schimb il voi face cu 5W-40. Sa vedem atunci ce se intampla.

motorul tau este common-rail nu PD?eu tot pe 5w40 as fi mers.fenomenul cu tachetii este normal avand in vedere ca uleiul este subtire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inaintea acesteia am avut A6 2001 2500cmc 150CP si nu mi-a facut nici o pb.

Salut si felicitari pt achizitia facuta

Cred ca in curand o sa cumpar si eu tot un 3.0TDI , LUMEA ZICE CA E F BUN ACEST COMMON RAIL DE GENERATIA A 3A.

Cum e consumul, poti sa-mi dai detalii? Si sper ca nu haleste ulei ca motoarele de 2.0TDI (am asa ceva in prezent si m-a speriat-cea veche din 2003-2.5TDI Quattro nu consum adecat ff putin ulei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat masina la inceputul lui ianuarie. Chiar eu am mers dupa ea in Germania. Pentru a te edifica in privinta avizarii si obiectivitatii celor ce iti voi spune in continuare, mentionez ca am fost bisnitar de masini(1999-2001) in perioada Euro II. Impreuna cu mine a fost si un prieten care este fan BMW si care si-a luat un 520 benzinar din 2004. Ca sa fie clar de la inceput : nu exista grad de comparatie intre aceste 2 tipuri de masini sub nici un aspect. Eu sunt fan audi si inainte sa-mi cumpar aceasta masina eram tentat sa merg pe un seria 5. NICIODATA!!! Si sunt fff obiectiv inceea ce am spus Acum cred ca tb sa argumentez. Diferenta este data chiar de la inceput de la asezarea si pozitia in scaune pana la senzatia de siguranta, confortul la rulare, designul interior etc etc etc. Daca va vrea cineva sa-i etalez mai pe lung "test drive-ul" meu...atunci cu drag.

Acum hai sa-ti dau niste date despre masina mea: are 80.000 km, consum minim scos de mine: 6.7 l/100km, iar urban, daca se merge normal scoti un 12 l/100km. Am schimbat uleiul la 77.000. Pana acum absolut nici o miscare pe joja. Sincer sunt f multumit de masina si sa stii ca sunt f pretentios. Ceea ce te incanta cu adevarat este tractiunea integrala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Manuel,am o curiozitate mica,putin in afara subiectului din titlu,dar legata de o afirmatie de-a ta..

Iti consuma 12% in oras?

Motor de trei litri..Quattro..225 cp..multitronic probabil??

La a mea nu am scos niciodata un consum sub 12.5/13.5% in oras si asta fara s-o tin numai in ture..si am manuala..doar 180 cp..2.5 litri

Este drept ca al tau este common rail,generatie noua..dar consumul pe care il dai tu mi se pare dubios de mic vis-a-vis de bomba aia de motor

Cum ai calculat consumul?

Luigi Vicol

Modificat de l.u.v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luigi, sincer nu am absolut nici un interes sa te mint. Acuma hai sa-ti mai spun ceva: eu locuiesc in Suceava, unde traficul este incomparabil mai rarefiat ca in Bucuresti. Sincer am fost acu 2 saptamani prin capitala si m-am ingrozit si de trafic si de consumul masinii. Consum urban: 18%. Dar sa stii ca 12% pe aici este real 100% si calculat pentru un stil de condus nu foarte economic. Inainte de aceasta masina am avut 2.5tdi, 150cp, 2001, manuala 6 trepte si ajungeam la un consum de aprox 10% urban.(224cp multitronic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..Manuel,nici nu m-am gandit ca nu ai spune adevarul.Doar ca mi s-a parut a fi dubios de mic consumul la bomba aia a ta.Nevazind in profilul tau de unde esti am ramas cu impresia ca esti din Bucuresti.Dar daca spui de Suceava m-am lamurit,ca dovada ca si tu ai vazut cum este pe aici.La a mea nu scade sub 13% nici s-o rog!

Oricum,frumusete de masina..poate vreodata am sa incalec si eu asa ceva!

Luigi Vicol

Modificat de l.u.v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

..Manuel,nici nu m-am gandit ca nu ai spune adevarul.Doar ca mi s-a parut a fi dubios de mic consumul la bomba aia a ta.Nevazind in profilul tau de unde esti am ramas cu impresia ca esti din Bucuresti.Dar daca spui de Suceava m-am lamurit,ca dovada ca si tu ai vazut cum este pe aici.La a mea nu scade sub 13% nici s-o rog!

Oricum,frumusete de masina..poate vreodata am sa incalec si eu asa ceva!

Luigi Vicol

nu va atingeti de ulei zgomotul pe care-l auzi la pornire nu provine de la tacheti si nici din cauza uleiului ci de la patina de la lantul de distributie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, m-am gandit ca poate proveni si de la asa ecva pt ca zgomotul e similar cu a unui lant ce patineaza, dar te rog da-mi amanunte. Ce patina e acolo?

Cum functioneaza?

Nu influenteaza mersul motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca patina aia se regleaza in functie de presiunea uleiului,este hidraulica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt motorul lui@manuel100 singurul ulei recomandat este 0w30,asa ca degeaba am spus unii din noi ca mai bine punea 5w40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!