Jump to content

Coincidenta Sau Problema Serioasa !


Imparatul
 Share

Postare recomandată

Azi, adica in seara asta pe la 18.30 am plecat cu masina in oras. Am vrut sa alimentez la Petrom cu TOP99 cum ii pun de obicei, dar nu era. M-am dus la Lukoil si am pus benzina Premium, deoarece in rezervor aveam foarte putina benzina. Plec afara din oras la vreo 5km sa tractez o Dacie. O tractez, o aduc in oras si in drum spre casa vad ca Golful GTI KR incepe sa traga cam in suturi (dupa ce "scapasem" de dacie). Asa din cand in cand. Ajung acasa la mine si vad ca motorul da sa se opreasca.

P.S. Bujiile sunt vechi si proaste, una din ele mi-a murit si am pus alta veche si imi merge iar in 4 destul de bine. Cu o zi inainte am inlocuit alte 2 bujii, cu 2 mai vechi care mi s-au parut ca-s mai bune si am probat-o si mergea rotund. Vazand ca merge prost le-am pus inapoi pe cele schimbate ieri. Am repornit masina am turat-o, se tura frumos, dar iar au inceput intreruperile. Am tinut-o pornita cat a sta si am scos bujie cu bujie sa vad poate una nu merge deloc. Dar functionau toate, cum scoteam cate una dadea sa se opreasca.

Am bagat masina in curte am pornit-o dupa o ora iar si a inceput sa mearga rutond si frumos. Dupa ce s-a incalzit apa "coincidenta sau nu" a inceput relantiul sa scada uneori mult sub 1000 si a facut asa de 2 ori in sus sin-n jos dupa care s-a oprit complet.

Am repornit-o iar frumos si normal, s-a turat iar ok si a mai functionat in relanti dupa care iar a murit in acelasi mod. Fiind si noapte nu am mai facut alte verificari.

Cand am pornit masina dupa ce s-a oprit brusc si subit, a pornit imediat.

Poate sa fie benzina proasta sau sa "conincida punerea benzinei cu o problema"??????

Multumesc frumos.

Modificat de Imparatul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa speram ca e de la benzina .... si ca o paranteza eu am bagat benzina de la un peco fara nume din popesti la intrare .... intr-o sticla ca ramasese tata fara si am gasit un ghem care era cam cat 2 alune lipite :lol: ghem de mizerie .... nu pot spune exact din ce era....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sper asta, dar daca nu ar fi asta cam ce ar putea fi? O sa vad maine si o sa incerc sa pun un aditiv in benzina un Injector Cleaner ca contine Kerosene si-l pun pe tot si o sa vad daca merge sau nu. Sper sa fie ce-i mai usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa va zic eu ce am patit cu motorina made in romania:

-tata avea un nisan terano 2 de servici si nu putea alimenta decit de la petrom.Daca alimenta din alta parte era jale intr-o luna la service, ba injectoare ba pompa.

-eu baiat cu exerienta am intrebat si eu soferii unde pot alimenta si raspunsul a fost petrom.Dupa revelion vad statie petrom pe virtutii si din lene nu m-am dus la cotroceni sa alimentez ca de obicei si surprize surprize.Statia este de fapt sub licenta petrom.Motorul facea probleme, chiar si la relanti si evident se oprea.

-Solutia a fost a doza de aditiv 2+2, e aditiv de combustibi solutie concentrata care ajunge un flacon chiar pentru 500 de litri si costa pina in 200 de mii.Totodata trebuie la urmatoarea alimentare sa bag o solutie de curatat injectoare si pompa de ulei.

-La diesel de obicei se depune un fel de parafina care obtureaza canalele.Solutia o doza permanenta de aditiv la alimentare si nu ai probleme.Eu am un capac (etalonat cu siringa) si torn cu el in rezervor aditiv.Ma costa circa 500 de lei per litru in plus la o alimentare, eu zic ca este rezonabil.La orice temperatura exterioara daca bujiile incandescente merg masina porneste la sfert adica : timpul in care porneste cind e rece afara cu bujii este mai mic decit timpul cind porneste cu motor cald fara bujii, demarolul invirte mai putin. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur e gazu de vina asa am patit si eu sa nu te apuci sa o reglezi vazand ca merge asa ,,,,daca vezi ca merge asa asta e....o lasi pina arde tot, sau eventual un aditiv care nu o sa faca mare lucru.

iti dau un sfat ....baga de la o singura benzinarie si un singur tip (incearca sa nu le amesteci)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus azi un Octane Booster, si am lasat-o sa mearga. A mers frumos, am fost in oras si a functionat normal. Vin acasa si o las pornita in relanti sa mai arda din benzina de ieri. Merge relantiul la 1000 foarte frumos si se si accelereaza normal. Dupa vreo cateva minute de mers, vad ca scade relantiul pe la vreo 600/650, ca si cum ai scoate o bujie, si da sa moara, dar isi revine.

Ma urc in masina si accelerez, calc pedala, dar la prima calcare ii da in nas, mai calc de vreo 2/3 ori si apoi se accelereaza iarasi normal. La rece a mers ok, s-a accelerat OK. Spun toate detaliile pentru ca o fi ceva important si sa puteti sa ma sfatuiti mai indeaproape.

Asa a facut de vreo cateva ori, deci o accelerez si la cateva pedale imi da in nas, dupa care se uniformizeaza acceleratia.

Poate mai trebuie facut vreun reglaj, ceva, undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce astepti sfaturi cand ai putea in primul rand sa schimbi bujiile. Doar ai spus ca sunt vechi. Ia bujii de calitate si spune daca mai ai probleme. Si inca ceva. In anii 80 cand a fost proiectata masina nu cred ca exista benzina efix sau top 9999.... Asa ca eu cred ca poti alimenta de la orice statie de benzina care respecta calitatea. Eu in general bag de la petrom (fara plumb de 95). Am bagat si de la mol, rompetrol, dar m-am ferit de statiile de benzina fara nume. Si nu am observat diferente in comportamentul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile functioneaza, dar nu la randamentul normal, fiind mai vechi. Nu din cauza lor merge prost, dar am zis si acest detaliu pentru o mai buna diagnosticare. oricum le voi schimba cat de curand cu NGK-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum spui s-ar putea sa ai ceva apa in rezervor, si aditivii nu te ajuta, pina nu consumi toata "zeama" n-ai ce-i face. Schimba si filtrul de sub masina, dar asta neaparat dupa... :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai tinut masina pornita sa mearga si s-a mai consumat din "posirca aia" care am pus-o. O sa desfac si o sa scot si pompa din rezervor sa vad daca nu am ceva infundat la ea, jos la sorb. Asta o fac saptamana viitoare ca nu mai misc masina, deoarece am ceva de facut si plec din oras.

Oricum merge ceva mai bine si in oras pot sa ma deplasez si sa merg. Sper ca doar asta sa fi fost problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa schimbi bujiile o sa vezi o diferenta esentiala....NGK V-line sunt 500 mii 4 bucati.Nu mi se pare mult insa isi fac treaba cu varf si indesat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam tot asa face masina. Cand se incalzeste motorul, scade la un moment dat relantiul pe la 500, si sta sa moara. Se mai balbaie el asa de cateva ori si apoi gata se opreste motorul. Inainte de a face asa ma mai "atentioneaza" cu un sut in timp ce merg. Apoi asa face si se opreste. De pornit porneste greu, adica invarte mult sau porneste usor. Ce ar putea fi, daca nu e benzina? Sa fie coroborate mai multe chestii, printre care si bujii si benzina proasta care am pus-o (inca nu am eliminat-o pe toata), sau poate fi si altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi si bobina de inductie. Poate fi si de la pompa, cand moare motorul si pui din nou contactul se aud la fel ambele pompe?

Problema se manifesta doar la ralanti sau si in mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am bagat de seama cum se aud pompele. o sa fiu mai atent sa vad ce se intampla. In mers trage totusi, dar nu cum trebuie. O repornesc ii mai dau la pedala de cateva ori si pleaca ok. dar daca o scot din viteza iar incepe la fel, scade relantiul si moare intr-un final. Se chinuie de cateva ori si poc a murit.

Ideea e ca nu face asa cand a ajuns imediat indicatorul de apa la verticala. M-am plimbat vreo 30 de minute cu masina si apoi a inceput sa faca asa. Adica cand e rece nu face asa, sau nu a facut in cazul meu, desi ar fi putut face.

Modificat de Imparatul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca face numai la ralanti verifica intai regulatorul de ralanti. Scoate mufa de la el si regleaza ralantiul din surubul de aer. Mai verifica si contactul de la clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zilele astea ma voi ocupa. Ii voi cumpara si bujii NGK si o voi mai regla. Deci se intampla cand am scos din viteza. A inceput sa faca asa. Nu imediat cum a ajuns apa la temperatura "de lucru". A mers destul timp bine si la un moment dat cand am ajuns la o intersectie si am scos din viteza, a inceput: a cazut relantiul pe la 500, se aprindeau becurile de la ulei si baterie, alea rosii si apoi iar se mai stingeau, cand mai urca putin turatia, a facut asa de cateva ori si s-a oprit. Daca o ajutam din pedala se mai accelera dar daca o scoteam iar din viteza nu mai mergea. Am repornit-o dupa cateva invarteli destul de multe si s-a accelerat bine si am plecat. Iar am scos din viteza si iar a facut asa si s-a oprit. Apoi am repornit-o si a pornit imediat am accelerat si am ajuns acasa.

Cam asa s-a comportat mai exact aseara. Azi fiind duminica nu-i mai fac nimica. O sa-i iau niste bujii NGK mai normale si mai ieftine, ca sa nu iau din alea bune si in timpul reglajelor sa le stric. Si apoi o sa-i cumpar, daca astea nu merg bine altele. O sa-i iau din astea de care mi-a spus "colegu de forum" mai sus.

Regulatorul de relanti, adica regulatorul de gaze???

Modificat de Imparatul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am mai facut o tura cu masina. Am pornit, pornind la sfert de cheie am turat-o pe loc de cateva ori si am iesit sa dau o tura. A mers ok, apa inca nu trecuse de zona alba de la indicator, am scos din viteza sa intorc si a scazut relatiul pe la vreo 750-800 fara sa se aprinda vreun bec. A stat cateva secunde asa apoi am ajutat-o din pedala si am plecat. I-am dat turatie mai mare cu a doua, urcand in ture mai prost ("bujii, reglaje, problema asta" se aduna problemele), dar am turat-o si cand am ajuns acasa sa o opresc statea "apa fiind calda" relantiul la 1000 fix. Am mai tutart-o pe loc asa sa vad cum sra si timp de 1 minut a stat doar la 1000, fara sa mai fluctueze, motorul fiind aproape cald la maximum scalei de apa (verticala).

Saptamana asta caut sa schimb bujiile si sa-i bag un injector cleaner si sa-i curat filtrul de aer, sa curatz delcoul. Filtrul de aer are vreo 2500km dar fiin modificat la cutie, aerul cald fiind blocat si deschis o hura de aer din stanga cutie trage aer mai mult si implicit praf. Si o sa umblu la relanti sa-l reglez.

Sper sa aiba timp si mecanicul de la mine din oras "e f. ocupat" sa-mi egleze la taler cu imbusul de 3. Regleaza din "ureche" si merge "gantz". E printre putinii care se baga acolo si stie ce sa si faca si pe bune ca numai el mi-a scos masina din boale cand era super dereglata. A umblat la taler a invartit de cateva ori si parca "a inviat" masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de la benzina proasta tot cam aceleasi simptome le are, dar ii trece repede.. la tine vad ca dureaza de ceva timp, timp in care ai mers ceva... fum scoate mai mult? tot asa a patit un prieten cu audi 100, pornea si cand se ncalzea murea si deabea mai pornea.. da scoatea si mult fum alb..ii intra apa in ulei pe la garnitura de chiulasa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fum nu scoate cand merg. Doar cand e rece si nu scoate mai mult fum decat de obicei. Garnitura de chiulasa e schimbata de curand. Benzina am cam consumat-o, dar nu stiu ce are. Oricum faza urmatoare e bujiile schimbate. O sa va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea mai inteleg. Azi am mers cu masina am pornit bine am iesit in oras, macar sa-mi fac treaba si a mers cursiv si foarte frumos. S-a accelerat f. bine, relantiul a stat numai la 1000 fix si a "tras" uns la fiecare calcare de pedala. Intr-un cuvant "a rupt". Nu a mai facut si avut nici un soc, nici o poticneala, nimica.

Nu mai inteleg nimic. Sa fie doar de la bujii? Sau de la benzina aia? Sunt un pic "in ceatza".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi si filtrul de benzina...chestii din astea am patit si eu, pana am ramas in drum. a trebuit sa imping masina pana la service ca sa-i schimb filtru ala amarat :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge OK masina de cateva zile bune. Sta la relanti normal si nu mai cade turatia deloc. Nu i-am facut nimica. Poate a fost numai benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!