Jump to content

Probleme Si Rezolvari Rapide


GRooVe
 Share

Postare recomandată

Am atasat o imagine cu partile componente ale barei din fata . Se incepe cu partea din fata de la placuta de numar

post-34470-0-57618200-1298064127_thumb.g

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    116

  • pronet

    86

  • Al Bundy

    75

  • cridaia

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

scoate intai grila centrala, apoi desfaci aparatorile de plastic de la aripi, si de acolo incepi demontarea barii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

super! multumesc mult pentru raspunsuri.

liviolivio6 chiar e pas cu pas tutorialul, multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mi-am cumparat un manson de piele pentru schimbator si nu prea stiu cum sa il schimb.Ma gandesc ca o fi prinsa rama aia cromata tot cu cleme ca rama de la rcd?Daca aveti idee,va rog sa postati,merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se scoate rama cromata cu grija, are 2 picioruse in fata mai sensibile care se pot rupe ,recomandat sa se ridice incet incepand cu partea din spate . Se demonteaza apoi nuca schimbatorului . Se scoate mansonul vechi impreuna cu acea rama de plastic pe care este prins . Se desfac toate capsele de pe rama de plastic , apoi se fixeaza mansonul nou . Se capseaza la loc , in cazul in care nu se dispune de un capsator mai puternic se poate lipi mansonul de rama cu un lipici care nu arde materialul.

Modificat de gh3pard
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Valentin , am schimbat 1F CU 0F si a disparut eroarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema sau poate nu este. Deci..pe scurt...ocazional..atunci cand accelerez simt un fel de vibratie. Nu se aude nimic se simte ca un fel de leganat foarte neplacut. In acelasi timp se simte un pic de joc in volan pe la 120-130 la ora. Rotile au fost echilibrate. directia verificata. Poate fi volant-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reechilibreaza rotile... 100%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca dupa re-echilibrat face la fel in cateva zile , vezi sa nu ai vreun cauciuc deformat sau ambele . tocmai am patit o chestie de genul asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau sa nu fie janta stramba (ovalizata) din cauza gropilor patriei noastre...:angry:

asta am patit eu si am rezolvat-o prin a indrepta janta (roluita).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sugestii. E drept, daca stau sa ma gandesc bine, ca atunci cand aveam cauciucurile de vara nu am sesizat ceva de genul acesta. O sa merg azi sa vad daca pot gasi si remedia problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se scoate rama cromata cu grija, are 2 picioruse in fata mai sensibile care se pot rupe ,recomandat sa se ridice incet incepand cu partea din spate . Se demonteaza apoi nuca schimbatorului . Se scoate mansonul vechi impreuna cu acea rama de plastic pe care este prins . Se desfac toate capsele de pe rama de plastic , apoi se fixeaza mansonul nou . Se capseaza la loc , in cazul in care nu se dispune de un capsator mai puternic se poate lipi mansonul de rama cu un lipici care nu arde materialul.

Am reusit sa scot rama cromata dar nu-mi dau seama cum scot nuca schimbatorului :( .Daca ai putea sa-mi explici ar fi super.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce ai demontat acea rama cromata , vezi ca sub manson este un fel de colier care trebuie desfacut sau largit putin , apoi prin miscari stanga-dreapta trange incet de nuca si ar trebui sa iasa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca te ajuta!

Era vorba despre pozitia 8.

post-54413-0-13432000-1299649135_thumb.j

post-54413-0-70307100-1299649155_thumb.j

Modificat de naigen79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pedala de frana este "tare" si masina franeaza ca o Dacie. Fenomenul este prezent, ocazional, atat la rece cat si dupa de masina functioneaza un timp. Azi ii schimb lichidul de frana (DOT 4) dar am impresia ca ar putea fi (si) vorba de servofrana. Mai poate fi si altceva? Avertizari nu apar de nici un fel. Placutele si discurile sunt in parametri.

Modificat de AkaManah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cele mai multe cazuri e furtunul (conducta) de vacuum. Ia vezi si te scoti ieftin. Lichidul se schima prima data dupa 3 ani, dupa aceea in fiecare 2 ani!

:Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut tuturor,

Iata ca a venit si randul meu sa va impartasesc din "pataniile cu Pasatu' "

Astazi in jurul pranzului vad un loc de parcare mai aproape de intrarea de la serviciu si hotarasc sa mut masina, pornesc ajung in dreptul noului loc de parcare dau cu spatele si cand apas frana....parca calcam pe o bucata de beton iar masina tot avansa....apas mai tare si masina opreste (in spatele meu era un peretele).

Banuind unde este problema, deschid capota si incerc sa vad ce se intampla cu servofrana, locul fiind ff. stramt normal ca m-am zgariat dar intr-un final am reusit sa ajung la furtunul de vacum care in momentul cand l-am miscat am auzit un fasait prelung (motorul fiind pornit).

Buuuun deci "dignosticul" pus incerc sa caut o solutie cat mai ieftina....din pacate nu am gasit si serviciul meu fiind in Pipera (pe langa PBN) ma hotatrasc sa sun la ei sa ma programez.

Am avut noroc pt ca am reusit sa gasesc un mecanic liber si sa-mi ia masina dupa 10 minute din momentul in care am ajuns acolo.

Acum sa va spun despre costuri:

1. cod 98010000 furtun vacum inlocuit - cantitate 40 ( min banuiescca asta este manopera) pret cu tva ....62.00 lei

2. cod 3c0612041be conducta vacum - cantitate 1 bucata pret cu tva............................................................ 129.16 lei

3. materiale mici cu tva ...........................................................................................................................................8.06 lei

Total ..........................................................................................................................................................................199.22 lei cu TVA

Am gasit masina in parcare dupa ce am platit cu husa scaun, volan si presulet de hartie cu furtunul rupt pe ea.

Precizez ca este prima mea experienta cu PBN

Concluziile va las pe voi sa le trageti

Numai bine

P.S. Am facut poza la furtunul stricat...dar nu gasesc cablul de transfer a pozei in PC :rolleyes:

Modificat de simplu_dj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

va rog cum se poate mari relantiul cu vag com la passat 1,9 tdi an 2006 motor bxe.va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog ajutor cu un sfat .ce inseamna si daca se poate remedia cum?va multumesc,

000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

P0234 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00110000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 3

Mileage: 144809 km

Time Indication: 0

Date: 2011.03.20

Time: 12:40:17

Freeze Frame:

RPM: 2667 /min

Speed: 94.0 km/h

Load: 87.8 %

Voltage: 14.29 V

Bin. Bits: 00001000

Absolute Pres.: 2029.8 mbar

Absolute Pres.: 2570.4 mbar

000771 - Cylinder 3: Misfire Detected

P0303 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00110000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 4

Mileage: 145041 km

Time Indication: 0

Date: 2011.03.28

Time: 07:45:10

Freeze Frame:

RPM: 798 /min

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 13.98 V

Inj. Quantity: 2.78 mg/str

Temperature: 27.9

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Explicatia erorilor o gasesti aici si aici. Nu era nevoie sa postezi in doua topic-uri aceasi informatie. Pe viitor, erorile le postezi aici.

Prima eroare ti se datoreaza de la turbina - iti agata geometria variabila. Multa bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

De o luna am cumparat un Vw pasat 2.0 TDI 170 cp, DSG. Cand am cumparat-o am vazut ca bara fata fusese revopsita dar am zis ca o fi fost atinsa de vreo bordura. Ieri am desfacut ornamentul de la centura pasager deoarece nu se mai tragea si am vazut ca a fost umblat la ea, adica capsa cred era taiata, o mufa lasata in aer etc. M-am uitat mai atent la bord si se vede o lipitura pe laterale in dreptul usilor si sub bord unde sunt ceasurile. In spatele torpedoului este o mufa izolata cu trei fire lasata in aer. Intrebarea este cum verific daca mai exista airbag-ul de la pasager. Se poate schimba doar partea de sus a bordului, adica partea unde se sparge bordul cand sare airbag? Scuze daca nu am postat unde trebuie.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate inlocui numai bucata care se sparge, se inlocuieste toata plansa de bord (eu asa stiu). Pentru a verifica fizic daca airbag-ul pasagerului este la locul lui, trebuie demontat torpedoul (vezi aici-link-ul este ptr G3 dar procedura este identica). Cand pui contactul martorul de airbag se stinge odata cu ceilalti martori sau se stinge ultimul? Eventual fa-i si o scanare si vezi ce apare (cu toate ca m-as mira sa apara ceva daca este pacalit de o siguranta).

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca centura nu mai are capsa, aceasta este taiata, deci banuiesc ca si airbagul a sarit. Bordul nu este spart dar nu stiu daca mai este airbagul. O sa incerc sa dau jos torpedoul. Stie cineva cum arata mufele de la airbag ca am una lasata in spatele torpedoului.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva de genul acesta:

Pana la urma martorii de airbag se sting odata cu ceilalti sau sa sting ultimii?

post-21426-0-68012700-1303884273_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!