Jump to content

Probleme Si Rezolvari Rapide


GRooVe
 Share

Postare recomandată

  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    116

  • pronet

    86

  • Al Bundy

    75

  • cridaia

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

ce? o caseta de passat?

este vreo 5000 lei noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestie ciudata: dupa schimb placute& discuri spate, odata ridicata pe elevator am constatat ca rotile sunt un pic infranate. Nu mult, si ma astept sa nu se invarta ca roata de bicicleta, dar daca ii imprimi o miscare sa zicem usoara cu degetul, se opreste relativ repede.

Este normal? Mecanicii zic ca da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, mai ales ca sunt placute si discuri noi..... au material la greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am rulat deja 500km ( bucuresti + un drum buc - zarnesti - buc, pe serpentine le-am folosit cu 'incredere") .

 

OK, mai stau un pic sa vedem ce se intampla :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Casetele de directie noi sunt intre 2800 si 3600 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Casetele de directie noi sunt intre 2800 si 3600 ron.

 

Ma intrebam cam cat costa reparatia. 5/600 inclusa mana de lucru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un "mic stress" la masina din semnatura............ de ceva vreme, usa din dreapta/fata imi face figuri la deschiderea din exterior (nu se deschide, ca si cand ar fi incuiata).

Am data fata de usa jos, si fara sa-i fac nimic, si-a dat drumul.....si a mers cateva zile, dupa care iarasi nu a mai vrut sa se deschida..... ce poate sa fie ?

 

 

Am patit si eu asta. La mine a fost de vina un cablu care avea o sarma pe interior si ramanea blocat pentru ca nu mai era uns........

 

azi mi-am facut timp si am desfacut si eu usa............ s-a adeverit a fi si la mine acel cablu. L-am trecut si eu prin ulei si lichid de frana, l-am rasucit cu o bormasina in ambele sensuri si tras de el in ambele parti, pana s-a dat drumul.....si la mine era uscat....acum merge ca "uns"  :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

 Normal cand dai sa speli parbrizul iti porneste jetul de lichid dupa care stergatoru.De la un timp la mine ii invers, pornesc stergatoarele si dupa aproape o tura porneste si lichidul.Motorasul se aude deci cred ca se golesc furtunele si trebuie umplute  la spalare noua.Stie cineva o rezolvare la problema aceasta?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica sa nu iti piarda lichidul, pe la furtunase

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica furtunul in zona unde se deschide capota.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici acolo, nici la pompa nici la duze nu pierde.din vcds se poate da un delay la stergatoare cand stropesc?

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Eu am modificat timpii de la spalatoarele de faruri?Au legatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

am un "mic stress" la masina din semnatura............ de ceva vreme, usa din dreapta/fata imi face figuri la deschiderea din exterior (nu se deschide, ca si cand ar fi incuiata).

Am data fata de usa jos, si fara sa-i fac nimic, si-a dat drumul.....si a mers cateva zile, dupa care iarasi nu a mai vrut sa se deschida..... ce poate sa fie ?

 

 

Am patit si eu asta. La mine a fost de vina un cablu care avea o sarma pe interior si ramanea blocat pentru ca nu mai era uns........

 

azi mi-am facut timp si am desfacut si eu usa............ s-a adeverit a fi si la mine acel cablu. L-am trecut si eu prin ulei si lichid de frana, l-am rasucit cu o bormasina in ambele sensuri si tras de el in ambele parti, pana s-a dat drumul.....si la mine era uscat....acum merge ca "uns"  :D

 

Ma bucur ca ai rezolvat. Eu de atunci nu am mai avut probleme, cu toate ca nu l-am trecut si prin lichid sau rasucit cu bormasina, nu mi-am dat seama de faza cu bormasina :d

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, all. revin cu o problema pe care am avut-o in iarna trecuta si acum s-a manifestat iar . Mentionez ca la scanare nu apere nicio eroare - PROBLEMA- dupa ce o alerg cu 150-170km/h se ridica relantiu la 950-100 si merge intrerupt, mentionez ca numai la relanti- in rest fuge de mananca nori. Ce poate fi , ati mai avut aceasta problema ca ma dispera , Multumesc anticipat , cu stima Nelu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimineata,inainte sa pornesti, verifica temperaturile de la grupul 7 care ar trebui sa fie apropiate de temperatura de afara.Vezi si la cald ,acelasi grup 7, eventual inainte si dupa alergarea de 150-170,atunci cand urca relantiul.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cum sa verific ? poti sa-mi spui ce sa le zic celor de la service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai CR posibil sa inceapa regenerarea filtrului de particule.Si trepidadul piate fi cauza EGR-ului care nu inchide bine in timpul regenerarii.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Pe engine la measure blocks grupul 7

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este posibil sa regenereze filtru ca am mai auzit la service acest lucru, dar de clapeta EGR nu mi-a zis - credeti ca ar trebui schimbata? cu stima Nelu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!