Jump to content

Probleme Si Rezolvari Rapide


GRooVe
 Share

Postare recomandată

Vezi ce cod ai pe unitate - functie de asta vezi daca e low sau premium. Imi pare rau dar nu te pot ajuta cu refacerea legaturilor. Nu am nici aparat de masura si nici cand anume sa o fac. Sorry. Ia legatura cu Florin sau Cristi (Al Bundy).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    116

  • pronet

    86

  • Al Bundy

    75

  • cridaia

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mersi de propunerea colegilor mentionati...

Ca sa pot vedea ce cot este, cum aflu? Trebuie pus vcds-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAi capacul deoparte si vezi ce scrie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citesti codul inscris pe unitate 3 C0..... sau ce part no este acolo.

LE: am postat dupa Cristi

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ma duc la masina si ma uit si va anunt.

 

Revin in cateva minute... :D


Avem asa: 1K8 035 730

NOKIA

Type: HT-3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai, acum am aruncat o privire peste schemele pe care mi le-ai trimis si cred ca eu am pregatirea low, deoarece am vazut ca scrie acolo UHV iar eu cand ma conectez la masina cu telefonul imi apare UHV. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa codul postat, e low.

 

LE: UHV nu are legatura cu low sau high, apare la low (sau standard), high, premium

 

LLE: din memorie (ca-s la lucru si nu am acces la doc-urile de acasa), in spatele RNS/RCD trebuie sa vina asa: CAN High, CAN Low, Telephone Audio Ground, Telephone Audio Left, Telephone Audio Right (mai mult ca sigur ca nu-l ai, la 1.9 TDI, si ai nevoie de retrofit), 12V si 12V_ground. Cum ti-au fost taiate firele, probabil n-au fost refacute toate legaturile.

Microfonul nu este legat la RNS decat daca s-a facut adaptarea pentru "voice commands" ori masina a avut navigatie din fabrica si cu optiunea asta. "By default", ca sa zic asa, vine legat direct in modulul BT.

Modificat de EWS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Naiba sa le ia de fire  :banghead: ... cand am cumparat masina aveam un JVC Navigation si l-am schimbat cu un RNS510 si la montare am vazut ca am mufele si firele din fabrica taiate si pusa alta mufa care intra in JVC. A trebuit sa cumpar alta mufa pentru a intra in RNS... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara, dimineata.....am si eu o nelamurire cu niste bielete si mai exact cele antiruliu...cam ce ar fi mai bun.

firma si cam de unde sunt de provenienta.

 

trebuie sa le schimb pe cele pe fata si nu stiu care sunt mai bune.

 

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi pa TRW.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc.

 

dar cele LEMFORDER am inteles ca sunt montate din fabrica pe WV....sau informatia nu este buna.

 

nu ar fi mai bune ca TRW?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde la ce pret le iei. Ei am facut un raport calitate pret.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e mare diferenta intre ele...daca ar fi mai bune cu 0,1% decat TRW  le-as lua pe acelea.

 

de aceea am intrebat ca vreau cei mai bun:)

 

multumesc:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat de curand bieletele antiruliu si am mers pe LEMFORDER = 75lei/buc.  :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde asa scump ca eu nu le gasesc:)))))

in jur de 90 am tot gasit:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri m-am intors din concediu si am avut o problema destul de nasoala, s-a aprins spirala in bord si masina nu mai tragea....... cine stie sa-mi spuna exact care este problema.

000665 - Control de presiune turbo: domeniul de control nu s-a realizat

               P0299 -- 000 --  -  - intermitent - MIL aprins

 

am cerut si parerea d-lui Voinea..... citez: "Pare geometrie blocata sau actuator cu probleme".

un sumar ar fi:

  • capsula vacuumatica
  • clapeta acc/EGR - curatat, spalat (parerea mea-OK)
  • geometrie blocata
  • actuator

luni voi verifica capsula si voi face un Log in mers, sa vedem ce iasa.

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca s-a mai discutat, dar daca nu, eu merg de vreo 5 ani asa... si anume. La prima "cadere" de presiune iau contactul si il repun in interval de cateva sec. Apoi am grija sa nu schimb treptele decat peste 2500 rpm si isi da drumul. Face asa doar la primul moment in care ii cer putere mai multa, dupa operatiunea de mai sus se potoleste. Mentionez ca  in perioada  rece isi face de cap mai des, dar se rezolva. Noi cam obisnuim sa nu turam motoarele si cand o facem nu stiu nici ele cum sa se comporte. Ia sa le "forjam" putin sa vezi cum se dau dupa sofer... :D  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca asta este buna :)) inca vorbim de motoare si computere cu softuri de management sau vorbim de animale de companie nedresate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari . Am si eu o problema de ceva timp care inca tot nu a disparut . Din senin acum aproximativ 2 luni mi s'au aprins in bord martorii ABS+ESP si frana de mana ( Parking-ul ) . Am bagat-o si pe VCDS peste tot , dar in zadar . Cand pornesc motorul si rulez 5-10 metrii mi se inchid martorii ABS+ESP , iar daca franez imi tremura pedala , aceeasi simptoma ca atunci cand intra abs-ul la viteza mare . Imediat dupa ce mi se aprind martorii ABS+ESP , asta undeva dupa ce trec de pragul de 30 km/h , hopa frana merge perfect , nu mai tremura . Frana de mana este complet ok , functioneaza perfect , dar martorul este acolo . Intrebarea mea este , oare ce poate sa aiba chiar daca am sters de 1000 de ori erorile din VCDS ? 

 

Va rog frumos sa-mi oferiti ajutor !

post-96202-0-85292800-1376753341_thumb.j

post-96202-0-61852300-1376753346_thumb.j

post-96202-0-54718700-1376753353_thumb.j

post-96202-0-13932000-1376753665_thumb.j

post-96202-0-87180200-1376753672_thumb.j

post-96202-0-28532300-1376753678_thumb.j

post-96202-0-11628000-1376753684_thumb.j

post-96202-0-46833600-1376753688_thumb.j

post-96202-0-64200100-1376753694_thumb.j

post-96202-0-38591200-1376753700_thumb.j

post-96202-0-11904000-1376753754_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva macar cu un raspuns ? Am primit fel si fel de raspunsuri de la cunoscuti dar vroiam sa vad si parerea voastra .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cridaia - welcome to the club. Eu am facut toate de pe lista aceea si masina se comporta tot asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@KeGPR: spune-mi ca ai si chip tuning facut......

.......doar ca, la tine masina se comporta bine intr-o anumita perioada, dupa cum spui ( dupa ce repornesti masina ca sa dispara martorul "spirala" din bord)....la mine nu merge nici cum, chiar daca am sters eroarea sau repornesc motorul.

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

ieri m-am intors din concediu si am avut o problema destul de nasoala, s-a aprins spirala in bord si masina nu mai tragea....... cine stie sa-mi spuna exact care este problema.

000665 - Control de presiune turbo: domeniul de control nu s-a realizat

               P0299 -- 000 --  -  - intermitent - MIL aprins

 

am cerut si parerea d-lui Voinea..... citez: "Pare geometrie blocata sau actuator cu probleme".

un sumar ar fi:

  • capsula vacuumatica
  • clapeta acc/EGR - curatat, spalat (parerea mea-OK)
  • geometrie blocata
  • actuator

luni voi verifica capsula si voi face un Log in mers, sa vedem ce iasa.

 

 

... daca asta e singura eroare - asa cum ti-am zis si atunci.....- verifica actuatorul - este boala comuna la CR-uri.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

ieri m-am intors din concediu si am avut o problema destul de nasoala, s-a aprins spirala in bord si masina nu mai tragea....... cine stie sa-mi spuna exact care este problema.

000665 - Control de presiune turbo: domeniul de control nu s-a realizat

               P0299 -- 000 --  -  - intermitent - MIL aprins

 

am cerut si parerea d-lui Voinea..... citez: "Pare geometrie blocata sau actuator cu probleme".

un sumar ar fi:

  • capsula vacuumatica - parerea mea - OK
  • clapeta acc/EGR - curatat, spalat (parerea mea-OK)
  • geometrie blocata
  • actuator

luni voi verifica capsula si voi face un Log in mers, sa vedem ce iasa.

 

 

revin....... am verificat capsula cu aer direct din pompa de vacuum si "capsula lucreaza".

am incercat inca odata cum spunea si Vali, in tr-5 s-a aprins spirala in bord iar eroarea este aceeasi, iar motorul nu mai tragea deloc. Am sters eroarea, merge ceva mai bine insa nu cu "toti caii la caruta".

Vreau sa fac un Log in mers fara spirala aprinsa si cu ea aprinsa sa vedem ce valori arata. 

 

@Florin - da-mi mai multe detalii te rog despre cum pot verifica (si unde este situat) actuatorul.

 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum ca am vorbit si cu mecanicul, in momentul in care s-a verificat capsula de vacuum, s-a uitat daca actioneaza tija...si lucreaza.

Inseamna ca actuatorul si capsula sunt ok, nu ?

atasez poze sa vedeti modul in care s-a verificat....are sens sa verific si debitmetrul ?

post-84251-0-92701000-1376918536_thumb.j

post-84251-0-07820600-1376918550_thumb.j

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!